Wow was ff aan de foon intussen en zoveel bijgetikt, maar deleukstetaarten doe ik ook elk jaar! Dan plaats je gewoon een oproepje en krijg je vanzelf reacties met foto's. Snap wel dat je baalt hoor, maar weet zeker dat je daar iemand kan vinden die je kan helpen. Afscheiding hier iets minder maar was ook telkens bang dat t iets anders was. T schijnt idd dat vruchtwater mierzoet ruikt. Heb t nooit geroken dus ik zou t nog niet durven zeggen.
Ik vind het zelf wel fijner om in het zkh te bevallen, want ze hebben alles bij de hand. Het kan ook nog gebeuren dat je tijdens je thuisbevalling toch plotseling naar het zkh moet om welke reden dan ook. Het enige waar ik tegenop zie, is met weeen de auto ingaan, en dan ongeveer 25 minuten rijden naar het zkh van ons... Hoop dat dat te doen is.
Wave voor Joyce en mezelf!!!! Joyce, dat is balen zeg van die taart. Hopelijk kun je nog snel iets anders verzinnen. Belachelijk dat ze jou niks laten weten stel dat ze er mee zijn opgehouden.. Julia, dat klinkt toch wel wat anders als ik heb. Mijn afscheiding is gewoon vervelend... haha... Het komt en is gewoon nattig en plakkerig om het zo maar te zeggen Het jeukt/brand niet en is ook niet korrelig als het eruit komt zeg maar... dan hoop ik dat ik geen infectie heb maar gewoon een vervelend kwaaltje! Nathalie, je bent al ver zeg! Net zoals Suus..die gaat ook al hard naar de 30 weken toe.. Box, wij gaan hem binnenkort denk ik opzetten. Dan kan de kat alvast wennen. Ben benieuwd hoe hij reageert. Hopelijk werkt bij ons de plantenspuit wel... haha.. tot nu toe wel als hij dingen doet die niet mogen. Bevallen, ik wilde eerst ook graag thuis bevallen maar hoe langer ik erover na dacht, des te meer ik uitkwam bij het zh. Toen de beslissing genomen van het zh. Toen we uiteindelijk echt zwanger werden, en we kregen te zien dat het 2 kindjes zijn, moeten we in het zh bevallen, en ik vind het ook helemaal niet erg. Hoop wel de volgende dag naar huis te mogen met de kids... hihi.. maar dat zien we dan wel. Bk, sterkte vandaag. Jammer dat je gister niet veel herkende. Dan hebben ze het niet zo goed gedaan... Be, doe rustig aan met verhuizen. En idd..kijken is goed.. haha.. Nu ga ik lekker rustig aandoen. Net de badkamer gepoetst en het hele huis gedweild. Wat een werk. Och ja..hoort erbij he.
Jel, wij moeten ook lang naar het zh rijden. Ben bang dat ook ik dat niet fijn zal gaan vinden.. haha... ongeveer 45 - 60 minuten Komt goed!
Zo Ikke, dat is wel even wat langer. Hoop iig niet dat we langs de snelweg moeten bevallen, dat soort verhalen hoor je ook weleens...
Ik ga het ff proberen Ondertussen ook op de leukstetaarten een oproepje gezet. Hoop dat er iemand nog op korte termijn kan! Facebook pagina bestaat yrouwens wel en zoals t lijkt is die pas aangemaakt eind juli, beetje raar. Bk heel veel stekte vandaag!
Krijg meteen: degene die u probeert te bellen is niet bereikbaar, probeert u t later nog eens..... Nou hier haak ik dus af, ga daar echt geen geld aan overmaken.
we zitten hier vlak bij de snelweg waar je 130 mag dus denk met 10 minuten a een kwartier .. dat houd ik dan hopelijk wel vol @ikke jeeetje dat is wel lang zeg
Ik woon vlakbij het zh. 10-15 min rijden. Hangt van de verkeerslichten af Weet nog niet waar ik ga bevallen. Wil me ook nergens op vastpinnen omdat ik al zovaak heb gezien dat het toch anders gaat dan oorspronkelijk gedacht. Kan sowieso al 4 vriendinnen noemen die of in het zh bevallen zijn terwijl ze thuis wilden of thuis terwijl ze graag naar het zh wilden. De vk waar ik zit raadt aan het op het moment zelf te beslissen. Ik wil denk ik zolang ik me thuis prettig voel, thuis blijven en anders zijn we zo in het zh.
@ Jel: Zie ik ook tegen op. Weeen in de auto. Hopelijk raak ik dan niet in paniek. Gelukkig is hier het ziekenhuis wel dichtbij. 5 a 10 min met de auto. Ik ga in het Sophia in Zwolle bevallen.
Hier l is t ziekenhuis ook dichtbij. Vijf a tien min.lijkt me lastig als t zieke huis zo ver weg is....
Gelukkig zitten de meeste dichtbij het zh... We zien het wel... ik wil toch zo vroeg mogelijk naar het zh.. wil geen enkel risico nemen met de twins.... en als je dan nog een uur in de auto moet.... komt goed dames! We hebben nog ff
Wij moeten ongevee 20 min rijden, terwijl wij op 200 meter van een ziekenhuis wonen, maar die doet geen bevallingen meer :-/
@Joyce pff lekker dan .. @hier ik had dit jullie niet eens vertelt moet ik nog maar ff doen ; Ik was natuurlijk die 2 dagen voor controles in het ziekenhuis geweest , en toen kwam ik bij de gynacoloog en die zei toen door mijn verleden en die van mijn moeder dat ik niet onder controle mag staan bij een verloskundige maar dat ik bij de gyn. MOET. omdat ze dan gaan controleren f ik geen alchohol drink ! ik werd zo boos , ik drink al bijna 3 jaar geen druppel alcohol en ik dacht dat ik dat achter me kon laten ! word ik er nu toch weer met mn neus op gedrukt . Ik begrijp dat dat protocol er is en ik vind het ook heel goed , want er zijn idd vrouwen die zwaar drinken en drugs gebruiken tijdens de zwangerschap .. maar ik voelde me zo in de grond getrapt ! alsof ik een of andere Junk ben .. dus die gyn. zou mn verloskundigr bellen om te overleggen en de kans was dus groot dat ik weg moest bij mn vk. Ik had dus gauw mn verloskundige gebelt en die zei toen dat de er al bang voor was .. dat ze me zo lang mogelijk uit t ziekenhuis wilde houden om deze rede dus .. pffff vanavond hoor ik dus meer .. maar voel me er erg lullig onder .. heb je zo hard gewerkt ervoor en dan word je toch nog er aan herinnerd.. en de gyn heeft voor mij meer nadelen want ze zitten vaak niet savonds en het is 3 kwartier fietsen voor mij daarheen omdat manlief gewoon werkt overdag.. en buiten dat voelde ik me erg goed bij mn verloskundige zou erg jammer vinden als ik weg moet moet ik ook nog s elke week me pies inleveren voor controle ..
Nou be wat achtelijk! Als jij niet wil hoef je volgens mij niet onder controle bij de gyn hoor! Jij beslist daar toch zelf over er is echt niemand die zeg dat jij iets MOET doen! Als jij niet wil dan zou ik niet gaan hoor, wat is nou de echte reden? Als je nooit in het zh was gekomen had niemand er naar gekraaid.....
Be, wat een verhaal. Ik zou ook gewoon proberen om bij je vk te blijven. Belachelijk zeg! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt vnvd.. zou zonde zijn als je nu naar het zh zou moeten. Zelf ben ik ook onder controle van het zh maar ik vind het niet erg. Maar als ik om die reden die jij hebt naar de gyn zou moeten, daar zou ik ook niet echt blij mee zijn. Ik zou ook echt niet zomaar overstappen meid! Succes!
@ Joyce, gelukkig had je daar nog geen geld naar overgemaakt dan. Goed dat je afhaakt. Zou ik ook gedaan hebben. En hier hetzelfde verhaal. Ik ben onder controle bij een zkh wat 5 minuten rijden is vanaf hier, maar zij doen ook geen bevallingen meer. Dus ik moet naar Winschoten. @ Be, heb jij ook een verleden met alcohol? Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hiervan vinden moet eerlijk gezegd. Ze zeggen het natuurlijk niet om jou te pesten, maar hebben juist het beste met jou en de baby voor. Wel lastig dat je zelf weet dat het goed zit, en ze je daar nu op willen controleren steeds. Naja, nog zo'n 13 weekjes te gaan. T lijkt me wel lastig om op dit termijn nog over te stappen naar een ander, omdat je al zo vertrouwd bent met je vk. Maar tis dan niet anders....
@geboortekaartjes, ik ben daar niet zo moeilijk in, alle buren krijgen er 1, ook waar we niet zo veel contact mee hebben. @nora, kun je niet vantevoren een inlegvelletje maken? Het meeste, naam, gewicht ed zullen ze ook zonder vertaling wel snappen. @kraampakket, oja, die kreeg ik ook van de week. @juliaa, ik heb een e-reader en ik vind het echt een uitvinding! Vooral op vakantie heb je altijd een heleboel boeken mee, zonder dat het veel ruimte inneemt. Ik heb die van mij al een paar jaar, dus vergeleken bij die van nu heeft hij een klein scherm en is hij wat traag. @ladylola, goed dat je hulp gaat zoeken. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Nogmaals, voel je niet bezwaard je gevoelens hier ook te uiten. @petrea, sterkte! @patje, leuk dat de kleine man op J lijkt. @bevalling, ik ben vorige keer in het ziekenhuis bevallen en ga daar nu weer voor. Ik vind het een geruststellend idee dat als er iets misgaat, je al op de juiste plek bent. @be, wat vervelend dat je er nog zo aan wordt herinnerd.