November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

#681 Behappy, 8 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2012
    ach we zien idd wel hoe t loopt maar leuk is anders.

@verkeden met drank ? ben net 20 en heb vroeger net als ieder ander wel eens gedronken er werc alleen wat zwaarder aan getilt dan bij een normale puber

Heb t geluk dat mn vk t onzin vind dus hoop dat ze wat heeft kunnen regelen

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Poe Be wat heftig, als jij al ruim 3 jaar niets gedronken hebt zou ik het ook echt niet nodig vinden om daarop gecontroleerd te worden als een klein kind.... Ik zou het dan op zn zachts gezegd ook niet waarderen, en lekker bij mn VK blijven lopen. Uiteindelijk is het jou zwangerschap en jij beslist toch?? Ik heb vroeger vrij veel geblowed maar daardoor hoefde ik ook niet extra voor controle o.i.d nu weet ik niet of dat nu anders werkt maar goed..
    SNap wel dat je er niet vrolijk van word, knuf..

Hier is de buit weer binnen, ze hebben die leuke boxkleden bij de wibra weer voor 7.99 (babystore van asten vergelijkbare voor 50 euro!) dus die hebben we 2 meegepakt. Wat setjes kleding weer ofcourse.. En Oma onderbroeken voor mama! whaha ik schaame me dood toen ik ze moest afrekenen maar wat zullen ze lekker zitten....

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Nora idd.. Tis een nieuw protocol .. En begrijp goed dat ie er is maar nu na bijna 27 weken om dat dan nog te zeggen vind ik op zn zachts gezegd flauwekul. maarja we zien t vanavond wel. Thanks voor je knuf.

Zo lekker geshopt dus weer haha :) altijd leuk vooral die zwangerschapstenten erg sexy hihihi

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Komt goed be! En als je bij gyn onder controle moet, mag je dan wel thuis bevallen? Anders is dat miss om bij de verloskundige voor te leggen.

En mooi Nora, lekkere grote oma onderbroeken! Maar is idd wel nodig na de bevalling. Ook maar eens op mijn lijstje zetten.

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Joyce ja precies zal vanavond eens horen .
    Bij ons in t ziekenhuis staan er 2 gyns ook niet zo goed bekend..
    eeb tid terug kwamen ze nog in t nieuws..

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

en een andere gyn. liet me opereren toen ik 16 was omdat hij zei dat er een gezwel zwat .. bleek er niets te zitten -_- veel mensen van hier gaan maar t ziekenhuis in alkmaar of purmerend als
    t gaat om
    bevallen en gyn.

7. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, dan vind ik het wel erg raar allemaal. Nou hopelijk kun je lekker bij je vk blijven.

@ oma-onderbroeken. Wat kosten die per stuk en waar? ik heb al een tijd dat mijn onderbroeken niet lekker meer zitten, en ze steeds van mijn buik af rollen. Erg vervelend om steeds je onderbroek op te moeten hijsen.

@ Be, nou lekkere gyn dan.... Mocht je nou toch in het zkh moeten gaan bevallen, dan zou ik ook niet naar dat zkh in Hoorn gaan, maar mooi een andere zoeken.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel ja precies , dat adviseerde 2 vriendinnen van mij ook.
    Zij zijn in Purmerend bevallen ..

9. Jel

Jel Niet meer actief

Wat schaft de pot bij jullie? Hier Risotto.. staat nu lekker te pruttelen.

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Jel seamless xl met pijpen zeg maar bij de hema. Zitten heerlijk!

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oma onderbroeken, die heb ik nog niet. Ben ook niet van plan om die te kopen. Ik draag boxers en die zitten nog wel goed :)

Be, ben benieuwd hoe en wat . Ik zou dan ook een ander zh zoeken. Succes in ieder geval... maar is wel vervelend dat het nu zo moet idd...

Hier schaft de pot penne met paprika/tomatensaus en gehakt van gister en we hebben nog een klein beetje aardappel anders staan... dus dat maken we gewoon op.

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel
    Jam daar ben ik gek op!!

hier zelfgemaakte lasagne.. Die is bijna klaar dan gauw eten en door naarde vk.

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier geen zin om te koken.ik overweeg pizza ofzo.

14. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een lekkere dingen eten jullie.

@ BK, weet nog niet of ik het doe hoor, en ze moeten maar net met mijn dikke kont passen, je kunt ze dan niet meer terug brengen he? Dan maar onderbroeken hijsen.

Hoe ging het op de crematie van je oma?

@ Be, s6 bij de vk.

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier ook geen mini kont hoor. Ze rekken echt heeeeeel erg mee. En hoog ook!

Crematie was goed gegaan. Was kort maar wel mooi.

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb deze nog niet eerder gehad, maar heb ze gewoon bij de zeeman vandaan ze waren 3.99 per 2 meen ik.. Hier ben ik tijdens het afvallen vergeten de kont mee te nemen ofwel, een dikke bips :p

Hier gevulde aardappel gegeten, was erg lekker alleen aardappels uitlepelen wordt niet mijn hobby.

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier gebruik ik nu zw strings, ik vind ze echt ideaal!

Bk fijn dat de crematie mooi was.

Nou gelukkig heb ik iemand gevonden die voor mij een taart wil bakken, op leukstetaarten.nl een oproepje gezet en ik heb vandaag 5 mailtjes gehad! Vind het wel "eng" nu want kan ik dit wel vertrouwen..... Maarja dat weet je nooit zeker toch? Ik waag t er maar op, t voelt goed!

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

zo terug van de vk ..
    Ze gaat overleggen met mn HA als
    hij terug is van vakantie om te zorgen dat ik
    bij hem mn urine kab inleveren elke week
    voor controle en dan hoef ik niet naar de gyn. Wijst hij dit af moet
    ik wel heen , maar dat hoor ik pas 29 augustus.
    Nu maandag bloedprikken voor de
    bloedgroep ..
    en verder buikje gaat goed , ze is een klein poppetje zei mn vk :) maar alles ok

gelukkig

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nou fijn Be! Hoop dat je bij je huisarts kan inleveren.

Deel Deze Pagina