Das idd een goede tussenopplossing dan Be.. hopelijk krijgt ze het rond.. Joyce vaak hebben die dames een hele website met voorbeelden, kan je daar even op spieken. T blijft toch wel een gok maar das evengoed zo als je wel bij die andere dame had besteld toch?
@joyce; woon je in de buurt van breda? Anders kan ik je mn zusje aanraden. Die maakt straks een geboortetaart voor me in de vorm van een gigantische beschuit met muisjes haha
BK, fijn dat de crematie mooi was. Be, ach ja waarom zou je ha het afslaan? Kleine moeite toch om urine te controleren. Doet de assistente dat niet? Bij ons wel geloof ik.
Oja even wat anders.... ik kreeg vanmorgen ineens een stel opvliegers. Niet normaal... Het zweet brak me dan ineens uit van alle kanten en ik had het warm, niet normaal... Hebben jullie dit ook (weleens) ? Wat zou het kunnen zijn? Gewoon hormonen?
Ik denk gewoon hormonen hoor, jel. Heb het snachts altijd giga heet. Overdag op mn werk weleens gebeurd maar verder niet echt uit het niets.
Jel, ik heb het ook met momenten opeens warm/heet... ik wijt het aan de hormonen.. haha.. Be, dat zou een fijne oplossing zijn. Hopelijk gaat je ha akkoord en hoef je niet naar de gyn. Joyce, fijn dat je iemand hebt gevonden. Zelf maak ik ook taarten met fondant. Mijn peetkindje is bijna jarig en dan ga ik voor hem een meptaartje maken van nijntje, en een grote taart voor het bezoek van winnie the pooh... heeft mijn nicht gevraagd. Maar ik denk dat je een stukje bij mij vandaan woont... hihi.. Bk, fijn dat de crematie mooi was, voor hoever zoiets mooi kan zijn. Dames met de grote onderbroeken...zolang ze maar lekker zitten is er niks aan de hand toch
Schiet lekker op hier met klussen. Behang in de babykamer zit er op. Andere muur moet vrijdag nog een gipswand tussen gezet worden anders ligt ie bijna in de woonkamer. Die muur sausen en dan wachten op de meubels Morgen neem ik een dagje vrij. Ga naar het noorden want gaat slecht met mijn opa. Ik hoop hem nog ff te kunnen zien, maar het is een aflopende zaak. Ik vind het voor mezelf niet zo erg, maar sprak net mijn vader aan de tel en hoorde zijn emoties in zijn stem. Dat raakte me wel heel erg. Lekker slapen. Ik lig ook weer in mijn bedje...
Julia, wat fijn dat de babykamer zo opschiet. Heel veel sterkte met je opa. Weltrusten voor iedereen! Ik denk dat ik zo ook maar eens naar bed ga...
@ Opvliegers: hier ook regelmatig dat ik het ineens benauwd heb en zweet. Maar ik heb het eigenlijk altijd warm. Ik loop straks in november waarschijnlijk nog in een korte broek en hempje. Als ik niet zwanger ben heb ik het ook al snel warm met bijv een vest of trui. Heb dan snel een t-shirt aan ook in de winter. Straks dus helemaal. @ Onderbroeken: Heb gewoon normale in eigen maat van die grote is echt niet nodig. Zo groot is kraamverband ook weer niet. @ Update babykamer hier: Ledikant staat, badje ook. Nu wachten tot de kledingkast van onze zoon binnen komt, dan kunnen de andere meubels ook verhuizen naar de babykamer. Schilderwerk is ook allemaal afgerond. Aankomende week beginnen met kleertjes wassen Als de kast dan ook staat zal ik een foto maken.
Goedemorgen! Lekker vroeg op want zo komen ne ouders en gaan we ff met miin dochter uitwaaien op t strand, wij gaan altijd als t juist niet zo'n mooi weer is Gisteren bericht gehad dat ii 27 augustus begin met zwcursus!
Goedemorgen! @ Juliaaa, heel veel sterkte met je opa. Wat zijn het er veel op dit moment. Vorige week de oma van Ilona en BK overleden en nu is jouw opa ook heel slecht. Hopelijk zal hij vredig inslapen. Sterkte. @ Nathalie, ik heb het ook bijna altijd warm. Ben ook wel benieuwd welke kleren ik nog aan heb ik oktober/november. @ Joyce, veel plezier op het strand. @ Zw.cursus, ik doe er niet meer aan.... Ik had bij mijn *dochter net 3 cursusavonden gehad (van de 5) en toen overleed ze. Dat zal de groep ook wel in shock hebben gebracht. Maar ik vind het wel goed zo... Ik weet het meeste nu wel. De dingen die ik toen hoorde, hoorde ik ook niet voor het eerst.
Ik ga de 20 ste beginnen met zw zwemmen. Lijkt me heerlijk! @juliaaa; sterkte, ook voor je papa. Je ouder verliezen is op elke leeftijd klote denk ik. @hier straks wat aan de poets. Ff mn gedachten verzetten en verder niets bijzonders.
Ik twijfel nog steeds over de cursus, maar heb idd het idee dat ik geen gekke nieuwe dingen zal gaan horen. Zeker niet omdat ik er al eens ben geweest. Wave voor me ook, en natuurlijk de andere wavers vandaag
@cursus, behalve leerzaam vind ik het ook gezellig. Ik ken niet veel mensen hier in de omgeving. Veel vrienden wonen in het noorden. Als ik veel vrienden dichtbij had, was het misschien anders
Daar heb je ook wel een punt ja.. Overigens t ondergoed was hier puur omdat ik toch al nieuw ondergoed nodig had, en ik weet dat oma onderbroeken lekker zitten. Normaal ondergoed is idd ook prima voor na de bevalling hoor. Lomp als ik ben heb ik er alweer 1 gesloopt.. De bovenkant zit vrij hoog en iets strak dus ik trok er een keer aan en ach, nu zit hij nog lekkerder whaha maar die kan dus meteen weg. Kwalitatief niet Nora bestendig..