November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh Patje dat is wel klote nieuws zeg balen..

Hier geen opvang nodig gelukkig, zit zelf thuis. Wil na de zwangerschap weer gaan proberen iets te vinden.

De naam die wij hebben is vorig jaar over 500 keer gebruikt dus helaas niet orgineel, maar wel prima aansluitend bij ons.

Nathalie jij ook al, heb gister ook de babywasjes erdoorheen gejast.. ik wilde de kast netjes indelen en meteen zo'n geweldig geurzakje erin doen.. Heb nog zat te wassen maar weet nu in ieder geval precies wat we hebben.

Oh enne, 3D echo geboekt op 1 september jeuh :D

2. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whow Lady.. wat gaaf!! Je ziet echt haar gezichtje!!! Hoop zó dat ik morgen ook zo`n soort foto kan showen!!

Balen van je werk Patje, bah...

Gefeliciteerd met je huwelijk Jindster!!

En ik... ik heb vanochtend m`n bloeddruk weer laten opmeten en hij is niet gestegen maar ook niet gedaald. Nu moet ik zelf bepalen wat ik wil met m`n werk als er maar geen werkdruk is.. Ik ben gedetacheerd manager van 40 mensen en werk 24u. Ik denk dat ik ga vragen of ik 2 dagdelen intern wat anders kan doen. Zo blijf ik wel bezig maar zonder werkdruk.
    Met m`n meisje gaat alles helemaal prima dus dat scheelt een hoop zorgen. Ik moet er alleen voor waken dat m`n bloeddruk niet zover stijgt dat de placenta er last van gaat krijgen.

Vanochtend ook m`n suiker gemeten, dat zat nuchter op 5.6 dus helemaal dikke prima. Zo meteen nog een keer maar daar maak ik me geen zorgen over.

Mijn moeder gaat 3 dagen oppassen! Wat een luxe he?! En we hebben een andere auto gekocht! Ik moet m`n lease auto inleveren tijdens m`n verlof en het brikje waar vl mee naar z`n werk rijdt is niet veilig genoeg dus we halen vanmiddag een Renault Megane op. Nog maar 60.000 op de teller en 1 eigenaar gehad. Dat weten we ook zeker omdat de neef van vl bij deze handelaar werkt. Daardoor ook een lekkere korting gehad. :D

Misschien ben ik wel de eerste!! Heb afgesproken met mijn meisje dat ze er rond week 38 klaar voor is en dan ook komt dus dat is nog 10 weken!! Hoe raar en dichtbij klinkt dat??? :)

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jel, wij hebben niks hoeven betalen voor het proefdruk kaartje. En je hebt zeker geen verplichtingen. Als het niet is wat je wilt, kijk je gewoon verder. Wij hebben een kaartje via een internet site, maar over het algemeen niet veel keuze. We hadden een mooi kaartje gezien maar wilde het net iets anders. Die site heeft ons in contact gebracht met de ontwerper, en hij heeft voor ons een nieuw ontwerp gemaakt. Helemaal zoals wij het wilde. Dus wij hebben het al helemaal vast staan. Alleen idd dan de datum aanpassen, misschien de namen wisselen van kant want weet niet wie er als 1e geboren wordt.... de tijd, gewicht en lengte en dan bestellen maar!!! Maar hopelijk hoeven we daar pas over een week of 10 over na te denken.. haha..

Patje, Jeetje meid wat vervelend. Hoor je toch best veel he met die contracten...Be is er ook al uitgemoeten.. ik ben heel blij dat ik al jaren een vast contract heb.. Heb je toch meer zekerheid.. Ik hoop dat je snel iets anders hebt gevonden zodat je na je verlof weer aan de slag kunt.

Suus, zoow al bijna 28 weken?? Wat gaat dat snel! Wel fijn hoor...vind ik... hoe dichter ik bij de datum kom, hoe fijner ik het vind.. haha..

Jel, ik hoop dat je contract wel verlengd word.

Opvang, hier doen we het zelf en mijn moeder past 1 dag in de week op.

Nora, zit jij ook thuis? Vervelend lijkt me dat.

Petrea, zoow jij zit al over de 28 weken heen zie ik!! Goed zeg. En wat spannend zeg.. over 10 weken ben je misschien al mama! Helemaal super.. ik denk dat het er een beetje om gaat spannen wie als 1e bevalt. Ik hoop zo dat ik het niet ben ( anders moet ik de kindjes nog een tijdje in het zh laten ) Maar ik denk dat het een beetje gaat om jou, suus, lady, Be en Jel...en ik zal er een beetje tussen vallen, hopelijk gewoon achteraan sluitend in het rijtje..

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jemig patje wat klote zeg. Dat is ook niet erg fijn om te horen. Denk je dat je zwangerschap ermee te maken heeft?
    Sterkte ermee!

Ikke ja rustig aan doen is, ook wel het beste. Ik doe ook eigenlijk weinig hoor in mijne vrije tijd, maar vooral waar ik zin in heb :)

Nora ik ben blij dat je ze mooi vindt. Ik denk wel dat ze op ze mooist zijn zo rond 29 weken. Dan is de vorm nog iets beter en nog iets spekkiger. Nu op sommige foto's zie je nog echt wel, dat het water en niet zoveel spek toch wat met het gezichtje doet. Maar mijn ervaring is wel, dat ze er toch anders uit zien hoor als ze eruit komen;)
    En jammer, dat zijn vader er niet is, maar kan me voorstellen dat het soms beter is.

Jel vervelend te horen van je mdr, maar gelukkig is alles onder controle. Kan me voorstellen, dat actief zijn dat minder gaat. Nou lekker keuvelen en kwebbelen met elkaar is ook gezellig!

Nathalie goed bezig zeg. Leuk dat de gordijnen ook komen. Goed dat je het zegt. Zal vandaag ook maar ff plan de campagne maken met vriendlief, want de afgelopen 3 weekenden gewerkt en komende weekende verjaardagen en verplichtingen, dus we moeten september echt ff goed gaan gebruiken voor de laatste puntjes!

Ikke en jindster wat leuk dat jullie al een kaartje hebben zeg.

En ja de namen. Ik ben ook benieuwd of we dubbelgangers krijgen, haha. Nou goed maakt niks uit we wonen allemaal ver van elkaar. En als je het mooi vindt, vindt je het mooi. Mijn eerste naam staat ook in de top 100. Ik vind deze pittig, mooi, stoer en uniek. Nog 11 weken dan weten jullie het:D

5. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    ladylola ik vind het super gave foto's!

geboortekaartjes ons proefdrukje is ook al een tijdje binnen en zo leuk :D Wij zijn er helemaal blij mee, nog wel wat aangepast en straks hoeven we naar alle waarschijnlijkheid alleen de datum aan te passen, gewicht lengte en de hele reutemeteut zetten wij er niet op dus dat scheelt al weer.
    Komt overigens van kaartmix/Dutchmix

namen ja boeiend hoor als er hier de zelfde namen zouden zijn! Het gaat er toch om wat je mooi vind ik ga geen rekenig houden met mensen van internet of we dezelfde naam hebben gekozen, maar als het bijv hier in mijn directe omgeving zou zijn is het heel anders!

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maytje, wat fijn dat jullie het kaartje ook al hebben. Neej je moet zeker geen rekening houden met de namen. Wij waren het heel snel erover eens... er komen namen die wij nog nooit iemand hebben horen geven... En tot nu toe is het nog gelukt..haha..

Lady, Nog 11 weekjes... klinkt nog best ver he ook al komt het steeds dichterbij. Spannend! En groot gelijk heb je dat je doet waar je zin in hebt... En gelukkig komt het met je werk ook helemaal goed. Fijn dat je alles hebt kunnen zeggen. Ik ben heel benieuwd naar jullie meiske!

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

@patje pff wat vervelend zeg.

@opvang schoonmoeder past hier op
    3 of 4 dagen:) dus dat is wel lekker.

@hier terug van t dierenpark pfff hele wandel ben kapot ! lig nuff in bed bij te komen.
    Maar t was wel heel mooi natuurlijk al die beestjes..

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ ikke175: Ik zal denk ik na jullie bevallen. Ik heb 2 november in mijn gedachten. En anders denk ik dat ik een paar dagen overtijd ga. Bij onze zoon was ik 40+1.
    Ik hoop in ieder geval dat niemand hier (extreem) vroeg bevalt. Dat ze allemaal in ieder geval tot 35 weken blijven zitten! En dat het bij iedereen goed gaat.. En dan denk ik meteen aan Jel, hoop dat iedereen nu een gezond en levend kindje krijgt en dat alles bij Ladylola ook meevalt.:)

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, rust maar lekker uit. Is ook niet niks zo'n wandeling door een park maken. Dierentuinen zijn idd erg mooi, alhoewel niet allemaal. Vl is gek op dierentuinen. Hij zei al meteen toen we voor een kindje gingen... als de kleine er is, ga ik naar de dierentuin..haha.. dan zal hij nu met 2 kindjes moeten gaan :D

Nathalie, ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat iedereen bevalt op het moment dat het ook kan. Dus niet veel te vroeg. Dus hopen dat de ukkies zeker tot half oktober allemaal blijven zitten zowat.. Ik hoop voor jou niet dat je 2 weken overtijd gaat... zou wat zijn he.. lijkt me zo vervelend. Je leeft echt toe naar de uitgerekende datum. tenminste dat heb ik. Ik weet dat ze eerder komen, is wel een geruststelling dat ik niet pas eind november hoef te bevallen.. haha

10. patricia111009

patricia111009 Niet meer actief

hoi ik ben patricia en 25 jaar!

Ik heb een dochter (Eline Isabella) van bijna 3 (13 september 2009)
    En ik ben nu in verwachting van me 2e kindje ( een JONGEN)
    Ik ben uit gerekend op 27 november.

groetjes patricia

11. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nora, dat is idd nog het fijnste, als je huismoeder kunt zijn...
    Hey die geurzakjes is een goed idee, die kan ik ook nog wel kopen. Je hebt ze ook van Zwitsal toch?

@ Petrea, 10 weken lijkt zeker nog kort zeg.... kan hier ook. :D

@ Ikke, ik heb een proefdruk aangevraagd, dus heb hem morgen of maandag. Ben heel benieuwd.... Dan kunnen we ook beslissen of we die nemen ja of nee... Wat handig dat jullie zelf een kaartje hebben ontworpen en zelf laten maken.
    Ik zag alleen wel dat je op kaartje2go niet de enveloppen vooruit kan krijgen, dus dan maak ik etiketjes met de adressen, zodat dat er alleen nog opgeplakt hoeft te worden.

@ de personen die eerst bevallen, dat zou best kunnen ikke dat het eerst om dat rijtje gaat. De eerste die bevalt krijgt denk ik wel de meeste aandacht... en daarna word iedereen druk met de babytjes... en zijn we misschien minder online.

@ Lady, ja precies, we gaan lekker kletsen...
    Ben zo benieuwd naar de namen. De onze hoor je ook helemaal niet vaak.

@ Be, leuk de dierentuin...

@ Nathalie, wat lief dat je aan mij moest denken. Ja ik hoop het ook dat nu alles goed zal gaan. Moet er gewoon niet aan denken dat het weer gebeurd. Over 6 weken zit ik aan het aantal weken waarbij mijn dochter overleed, dus dat zal ook nog even een spannende tijd voor me zijn. Ik moet er proberen vertrouwen in te houden.... En idd, hoop ook dat het bij Ladylola allemaal mee valt.
    En het geld natuurlijk voor iedereen. Ik wens ons allemaal prachtige wolken van baby's toe.

@ Patricia, welkom en gefeliciteerd! :)
    Er word soms heel wat afgekletst hier hoor :D dus hoop dat je het kunt bijhouden. :p

Ik ga zo mijn moeder van het station afhalen. Ach en vanavond ben ik er echt wel weer hoor. Kan niet lang afstand nemen van dit topic... ;)

12. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @patje; wat een rot nieuws :(

@kdv; beebje gaat mee naar mijn werk op de horizontale groep. Werk tegen die tijd op de verticale. :)

Net dierentuin geweest maar 2,5 uur wandelen is echt een zware taak geworden. :(

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk ja echt he pff merk t met andere dingen ook dat t wat zwaarder word allemaal maar idd met name het verre lopen.

wat staat er bij jullie op
    t menu vandaag ? ik weet t hier nog
    niet hihi

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ikke haha ja hier is hij er ook helemaal gek van , en wiltde kleine dan ook zeker meenemen.
    Hihi ja jullie kunnen straks lekker met zn 4tjes !

wij hebben hier vandaag onze nieuwe auto
    gekocht , wat een wereld
    van verschil, een echte gezins auto met super veel
    ruimte en het in en uitstappen gaat voor mij veel beter omdat hij hoger
    is.
    Manlief helemaal trots natuurlijk ! ik ook wel maar
    heb niet zoveel verstand van :)

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hoi,

Ff snel hier. Gisteren dus bij mijn opa geweest en vanmiddag is hij overleden. Helaas ben ik ondertussen alweer terug in het westen. Blijf hier tot de begrafenis denk ik.
    Vriend is vandaag lekker met de kinderkamer aan de slag. Schiet lekker op...

Heb wel bijgelezen maar ff geen puf om te reageren...

Wel bedankt nog allemaal voor jullie berichtjes

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Julia sterkte en gecondoleerd :(

17. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik wil zo graag alles bijhouden hier maar het lukt me niet!! Heb afgelopen 3 dagen hele dagen gewerkt en dan heb ik gewoon geen tijd.
    Dus ff een ego-berichtje, heb wel vluchtig bijgelezen en zal straks nog proberen alles bij te lezen.

Ik voel ons meisje nu ook steeds harder schoppen. In het begin waren het stompjes maar nu voel ik soms echt al een bult die verschuift over mijn buik zeg maar (misschien een voetje?) haha zo leuk!!

Geboortekaartjes zijn we nog niet mee bezig. Ben juist blij dat ik net de trouwkaarten de deur uit heb haha.

Gastouders zijn we wel mee bezig maar schiet niet op omdat laatst onze contactpersoon van die organisatie vakantie had en nu is ze terug maar heeft de gastouder weer vakantie :S
    Ben er nog niet uit wat ik precies op het werk ga aanvragen wat betreft werkdagen en tijden. Lastig!! Wil het liefst 16 -20 uur gaan werken maar moet helaas 24 uur..

Jindster en Be nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijken, fijn dat het zo'n geslaagde dagen waren!
    Ik vind het ook spannend hoor. Afgelopen maandag weer op het kasteel geweest om laatste dingen door te spreken en dinsdag proefkapsel en make up gehad.
    Ga waarschijnlijk een spray tan laten doen, heb dan een mooi kleurtje zonder dat ik een zonnebankkuurtje hoef te laten doen :)

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hey meiden,

ook weer een berichtje van mij..maar zoals velen boven mij al zeggen, ik kan het haast niet bijhouden! Als ik het gelezen heb..ben ik het meeste alweer kwijt.

Menu: rijst met maggi's pannetje met sperziebonen en gehakt enzo. en voor vanavond lekkere dingetjes op de bank :) vriendlief heeft een avondje uit met vrienden, dus ik ga me zo lekker op de bank nestelen

Fijne avond allemaal!

19. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Julia gecondoleerd en sterkte.

20. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010