November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jel, dat van kaartje 2 go had ik ook gezien. Maar dat is op meer plaatsen dat dat niet kan. Ook wij hebben de adressen al ingetypt zodat we die afdrukken op zo'n plakkers. Best handig.
    En het zal voor jullie idd wel een spannende tijd zijn rond de 33 weken. Maar komt helemaal goed Jel. Vertrouwen hebben in jezelf en jullie meiske.. En idd... na de bevallingen zal het hier idd niet meer zo heel druk zijn. In ieder geval niet zoals nu.. haha..

Bk, ja het wordt zeker allemaal zwaarder. Doe maar rustig aan meid.

Be, wat fijn dat jullie een nieuwe auto hebben. Wat voor 1 is het geworden? Wij hebben laatst ook een nieuwe gekocht. Is ook wat hoger. Heel fijn om in en uit te stappen en dalijk ook met de kindjes en de auto stoelen :)

Julia, gecondoleerd met je opa. Heel veel sterkte de komende tijd.

Snowbird, jammer dat je je zo voelt. Hopelijk fleur je wat op van je huwelijk...haha... doe maar lekker rustig aan en geniet van alle voorbereidingen. De rest komt daarna wel..

Patricia, welkom en gefeliciteerd natuurlijk!

Joyce, nog ff en je weet als het goed is wat jullie verwachten. Dus dan lekker aan de slag met alles!

Nathalie, mooi zeg!!!!!!!!!!!! Wow!

Nora, dat is idd allang thuis. Heel veel succes om iets anders te vinden na je verlof. Knap dat je het weer op wilt pakken.

Nathalie, echt schattig die foto van je zoontje in zijn bedje. Oooooooh als ik dat zo zie.... super geweldig. Ook ik kan niet wachten totdat onze 2 hummelkes zijn geboren. Maar nu nog even niet... haha.. Beide moeten ze nog veel groeien en aankomen..

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Julia meis welkom terug, maar wat naar je van je opa! Gecondoleerd en veel sterkte!

Petrea jammer dat je bd no steeds drama is. Wel knap dat je bent afgevallen en dat je suiker goed is. Kan me voorstellen dat ander werk meer rust oplevert en dat je ook weer wilt werken. Hopelijk hebben z ideeën voor je.

Nathalie was schattig! Heeeeel lief kamertje, maar vooral die foto met je binkie er in. Heel vertederend!

Be fijn zeg een nieuwe auto! Ruimte is heel fijn.

Bk rustig aan vrouw!

Ikke voor jou wordt het idd bijzonder met 2 hummels! Een hoop werk in her begin, maar straks dubbelop genieten!

Jellebel positief blijven hè! De 33 weken gaan we zingend, duimend en gezond voorbij! Maar ik snap je gevoel dondersgoed. Ti's makkelijk gezegd, maar het gevoel kan je niet ff weg stoppen. Laat je het wel merken als je een steuntje nodig hebt?

Snow meissie ti's voor jou erg hectisch zo, zolang je op de dag zelf gaat genieten en de tijd erna ook! Wanneer is nou de grote dag? Relax ff dit weekend, is ook belangrijk voor je Chiquita!

Hier het heeeeele weekend werken :( VL baalt al. Ik dus ook, want pas vanaf september hebben weer tijd om voor de kleine samen aan de slag te gaan. Gelukkig is het rustig, dus dat is wel prettig werken en kan daardoor eerder weg en morgen later beginnen!

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ikke ja goede vraag , haha
    een mitsubishi space star :) en idd de ruimte is heerlijk.
    Maar het meeste blij ben ik met het in en uitstappen en straks met de kleine is dat ook een stuk makkelijker.

Wat voor auto hadden jullie ookal weer gekocht ?

wave voor de wavers vandaag !!

We moeten nog effe volhouden t komt steeds meer dichterbij.
    Als ik er aan denk krijg ik helemaal
    zn geluks gevoel , naja nog ongeveer 13 weekjes wachten :)

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jeej ook even waven, ook voor de medewavers
    hier schiet de kamer ook al lekker op :D
    raamkozijn is bijna klaar! heb vrijdag weer een paar uur eerder vrijgehad van de baas omdat iedereen al wegging

5. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Goedemorgen lieve meiden!

normaal gesproken lees ik altijd helemaal bij voordat ik "er weer inspring" maar dat is me nu niet gelukt..

Ik zit er helemaal doorheen..

Ik weet niet of sommigen op het nieuws hebben gezien wat er deze week is gebeurd, maar de ouders van mijn vriendin zijn dood, het is op een verschrikkelijke manier gebeurt! Ik wil ook niet dat buitenstaanders dit kunnen googl'en daarom treed ik niet in detail...
    Ik heb de laatste 3 dagen echt in een roes geleefd, ben er natuurlijk de hele tijd voor mijn vriendin geweest maar heb zelf al 2 nachten eigenlijk niet geslapen. Elke keer als ik even wegzakte zag ik die verschrikkelijke beelden weer voor me :( en vanmorgen brak ik zelf.
    Ik moet nu echt aan mijn kleine wondertje in mijn buik denken en proberen het van me af te zetten. Maar hoe verwerk je zoiets?!

Sorry dat ik zo ego ben en jullie hiermee zo overval, ik moest het gewoon even ergens kwijt....

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lady, Het zal zeker genieten zijn. Komt helemaal goed! Balen dat je zoveel moet werken in het weekend zeg, maar wel fijn dat je vandaag eerder kunt gaan en morgen later kunt beginnen. En september is al bijna :D Haha... We zitten bijna op de helft van de maand. Maar ik kan het me helemaal voorstellen dat jullie balen.

Wave voor de wavers!!!

Be, wij hebben een toyota corolla verso gekocht... :) Ik had je foto gezien op fb... mooie auto!

Niesje, jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Ik heb het eigenlijk neit echt mee gekregen maar kan me voorstellen dat je het niet van je af kunt zetten. Het zijn wel mensen die je goed kende. Is ook niet niks. En je hoeft het ook niet meteen van je af te zetten. Goed dat je het hier neerzet zodat je het toch van je af kunt schrijven. Ik wil je heel veel sterkte wensen, ook voor je vriendin. Je zorgt goed voor je hummeltje dus een aantal dagen dat je er niet lekker aan bent, zal denk ik niet uitmaken voor je ukkie. Ik weet verder eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen...probeer rustig aan te doen. Met je hummeltje komt het wel goed.

Hier, vannacht niet zo goed geslapen. Vl heeft storingsdienst, en is vannacht 3x gebeld.. veel wakker en dan ook nog eens van mezelf. Vanmorgen brak ik ff.. kreeg dat zomaar uit het niets.. nou ja... ik heb nu al een aantal dagen dat als ik draai van mijn zij naar zij in bed, dat mijn heupen knakken. Een heel vervelend geluid en het doet ook een beetje pijn. Vanmorgen ook weer flink knakken en toen stroomde de tranen over mijn wangen. Zo stom.... :) Vl werd er wakker van en ben toen maar naar beneden gegaan :) Geen idee wat het is... weet iemand dit?? En hebben er meer mensen last van. Als ik opsta gaat het wel weer, maar 's nachts vind ik dat toch wel beetje eng als het allemaal zo knakt...

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ikke dat is ook een mooie auto !:)
    wauwie !

@Niesje woow wat verschrikkelijk meis !! weet niet zo goed wat ik moet zeggen :( heel veel sterkte

8. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Ik wist ook niet wat ik tegen mijn vriendin moest zeggen, nog steeds niet... je kunt ook niets goeds zeggen in zo'n situatie denk ik..

En ik ben gewoon zo op, het weekend center parcs viel voor mij lichamelijk al heel erg tegen. We lagen helemaal achteraan in 't park en omdat ik al niet meer hele stukken kan lopen door bekkenpijn hadden we een fiets voor mij gehuurd. Dat heeft mijn klachten zo verergerd dat ze me de laatste dag in een rolstoel hebben geduwd...
    erg grappig voor de anderen, maar niet voor mij helaas!

En vanaf woensdag al zitten we in een stroomversnelling van emoties en gebeurtenissen.. en nu vanochtend brak ik ook, ik kan niet meer :(

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owwww Niesje wat heftig en erg!!! Ik heb er niks van mee gekregen dus weet verder echt niet waar t over gaat. Maar heel heel veel sterkte en gooi t er zelf ook af en toe uit wat je voelt! Dikke knuffel!

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @niesje; wat erg zeg, heb ook niets meegekregen maar maak eruit op dat je vriendins ouders allebei overleden zijn? Heel veel sterkte en probeer het rustig aan te doen, het id idd belangrijk ook aan jezelf te denken.

11. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Niesje sterkte..

12. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Dank jullie wel..
    Ja haar beide ouders zijn dood, fasmilie drama..het was zelfs meermaals op het nieuws..
    Het is al verschrikkelijk, vooral als er zich nog een hele buitenwereld mee gaat bemoeien natuurlijk!!
    Ik lig nu echt ziek op de bank, heb rare buikpijn, ben misselijk en mijn darmen slaan op hol...zal wel van de zenuwen zijn?!

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik heb het idd gehoord op het nieuws. Sterkte..

14. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het niet meegekregen op het nieuws maar sterkte Niesje..

Hier lag de kleine dondersteen met haar gezicht zo ongeveer IN de placenta dus niks geen mooie 3D foto... wel de bevestiging dat het een meisje is. :D Verder toch soort van slecht nieuws.. de placenta is eerder wat méér voor de baarmoedermond gaan zitten dus ik ben doorverwezen naar de gyn met 32 weken en die gaat dan inwendig kijken wat de stava is. Kans is dus ietsje groter dat het een keizersnee wordt. En dat zou ik echt heel verdrietig vinden.. Maar goed, misschien valt het mee.

Nu even plat, ben kotsmisselijk!

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Patrea dat is wel minder idd, hopelijk draait je placenta nog.

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Niesje heel veel sterkte.

Petrea dat klinkt ook wel eng idd.. ik wist ook helemaal niet dat de placenta nog kon bewegen/verplaatsen eerlijk gezegd.

17. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Placenta beweegt ook niet echt, op dit moment zit het laatste stukje een beetje over de baarmoedermond en omdat de baarmoeder naar boven uitrekt, rekt de placenta mee naar boven waardoor dat stukje naar boven meerekt en de baarmoedermond vrijmaakt.. Beetje moeilijk uitleggen.. :)

18. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niesje heb het ook niet meegekregen op het nieuws maar wil je wel heel veel sterkte wensen.. Wat verschrikkelijk voor je vriendin..

Petrea balen zeg van je placenta. Hopen dat hij nog een beetje verschuift dan.

Lady wij trouwen op 12 september, tegelijk met de verkiezingen :)

19. Jel

Jel Niet meer actief

Goedenavond!

@ Burning, hoe kun je dat merken dat je baby de hik heeft? Zou best kunnen dat mijn kindje dat ook weleens heeft, maar dat ik het niet kan onderscheiden met andere bewegingen.

@ Ikke, heb je enig idee met welk computerprogramma je etiketten maakt? Ik heb het ooit weleens geprobeerd zonder succes. We hebben geen windows maar Ubuntu, dus Linux heet dat geloof ik. Want dat is misschien weer netter/ makkelijker om te typen dan alle etiketten met pen te schrijven.
    Heb je toevallig enig idee wanneer je de kaarten betaald bij kaartje2go? Dat is me niet helemaal duidelijk....

Ik probeer idd vertrouwen te houden. Heb ook wel het gevoel dat het nu helemaal goed gaat komen.

@ Lady, ik denk dat ik het er ongetwijfeld wel over heb weer tegen de 33 weken... Zal me rond die tijd vast onzeker voelen en bij elke keer als ik haar even niet voel gelijk bang ben dat er weer iets ergs gebeurd. Maar ik geef het dan zeker aan, lief dat je dat zegt.
    Werkse dit weekend.

@ Be, mooie auto, ik zag hem op fb.

@ Niesje, wat afschuwelijk. Ik weet ook zo even niet vanuit het nieuws om welk familiedrama het gaat. Maar echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte!

@ Ikke, wat vervelend dat knakken in je heupen. Ik heb tijdens het draaien weleens een plotselinge pijnscheut door de banden heen of zo. Dat doet ook zeer, knakken van de heupen komt me niet bekend voor.
    Hier heb ik ook een man die eens in de zoveel tijd storingdienst heeft en dus ook in de nacht gebeld kan worden, hij werkt als service monteur bij een woningstichting.

@ Petrea, kan me voorstellen dat je niet op een keizersnee staat te wachten. Hopelijk komt het nog goed straks.... dat je gewoon kan bevallen.

@ Snowbird, je trouwdag schiet al op, leuk en spannend. :D

@ hier, heb het kraampakket binnen. :D Wel spannend hoor, al die dingen die er in zitten zoals zeiltjes, mega lange kraamverband en andere dingen....

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Niesje sterkte

Be leuke auto.... kunnen nog veel kindjes in ;).

Hier nu eindelijk relax op de bank....

Deel Deze Pagina