Niesje, doe rustig aan en nogmaals heel veel sterkte! Petrea, wat balen zeg meid. Hopelijk met de 32 weken beter nieuws wb de placenta. Dat je toch een natuurlijke bevalling kunt doen. Jel, bij kaartje 2 go is het volgens mij dat je via rabobank bankieren betaald. Tenminste, dat dacht ik. Want als je de kaarten besteld, heb je ze vrij snel in huis staat er op de site. Die worden de volgende dag dan verstuurd. Dus ik denk via rabo bankieren.Daar zou ik vanuit gaan... En dat knakken, geen idee wat het is. Ik heb er verder niet echt last van, alleen 's nachts..zal wel goed komen. Fijn weekend nog voor iedereen!
@kaartje2go ja die had ik toen ook betaalt met rabo @niesje rustig aan meis dikke digi knuf ! @hier ik heb me toch een partijtje last van een trekkend gevoel in bijde zijkanten, en laag in mn buik .. heb tot nu toe nog nooit zn erge bandenpijn gehad -_- zo lekker op bed liggen maar
@ Ikke en Be, maar ik zit zelf niet bij de rabobank. Maar het is dus zo dat als de baby geboren is, we het kaartje aanpassen, en dan dus het geld overmaken? En dan het pakket kaarten met enveloppen thuisgestuurd krijgen? Gaat er niet veel tijd overheen dan als ik via mijn snsbank overmaak naar kaartje2go? want pas als ze zien dat ze het geld hebben, dan sturen ze het toch pas op? Het vorige kaartje hebben we ergens anders laten maken en dan kon je het geld al vroeg overmaken, zodat je niet nog met de betaling zat... dan liet je het opsturen wanneer dat moest... Vervelend he die bandenpijn, heb het een heel enkel keertje ook.
Petrea jammer dat je geen goede foto hebt kunnen maken! En hoop vor je dat t allemaal nog wat op de goede plaats schuift daarbinnen Kaartje2go geen ervaring mee. Maar daar hebben ze wel leuke kaarten! Snowbird de datum komt lekker snel dichtbij! Hier nog geen kraampakket... Zal binnenkort wel komen. Morgen weer een dagje zee omdat t donderdag zo goed bevallen is!!
@Jel ohw maar ze hebben ook andere betalingsmogelijkheden geloof ik hoor.. Ja had t eerst ook af en toe , maar deze keer is wel erg .. miss dat me buik toch nog een beetje gaat groeien haha
Ik weet wel zeker dat je buik gaat groeien be Je merkt het snel genoeg! Niesje kolere jantje zeg, wat een drama om beide ouders te verliezen en dan nog met een drama in het nieuws ook. Ik weet niet waar je het over hebt, maar zoiezo beide ouders verliezen, lijkt me een hel. Ook voor jou als vriendin. Enige wat je kan doen, er zijn!! En dat het jou ook teveel wordt, is logisch! Sterkte! Ikke meis rustig aan. Hormonen hè! Derde trimester gaat aanbreken, dus bye bye vitaliteit en zin! Straks weer hormonaal, lusteloos en panisch Hahaha! En hier komt het werken ook weer goed. Ti's ook zo weer voorbij
Ff n ego vraagje hoor.. heb eergister ontdekt dat ik onder mijn navel een soort deuk/gat heb zitten. Als ik een harde buik heb word dit iets wijder maar t word niet rond zeg maar. T blijft dus een andere vorm en gevoel hebben, iemand anders ook? Nog nooit eerder gehad en vind t maar vreemd..
Zegt mij niets Nora! Ik heb zelf ook nog geen harde buik gehad geloof ik.. Niesje heel erg veel sterkte zeg!! Vreselijk! Petrea jammer van de echo! Snowbird bijna trouwen!
Goedemorgen, Joyce, veel plezier bij zee. Lady, ook vandaag weer werkse. Nora, komt mij ook niet bekend voor. Anders ff aan je vk vragen.
Goedemorgen.. @nora hmm klinkt mij ook niet echt bekend. @Joyce veel plezier !! tis lekker weer @Kraampakket, hier ook nog niks , volgens mij had die vrouw t toen over 32 weken dus dat duurt nog wel ff
Goedemorgen meiden! Wat een heerlijk weer is het! Vandaag 26 weken woehoeee!! @snow bijna trouwen! Moet je nog een hoop dingetjes regelen of valt het allemaal mee? Want jullie pakten het groot aan geloof ik he met kasteel enzo? @petrea jammer van de echo meis! @niesje sterkte meis dikke knuf wat een hel! @be we moeten nog even dus twijfel er niet over dat onze buiken allemaal nog gaan groeien haha krijgen jullie ook zo'n soort streepje over je buik? Het is heel licht van kleur. Beetje vaag haha @nora geen idee wat dat is! Zit dat er altijd of soms? Kaart2go geen ervaring mee weet wel dat je op meerdere manieren kan betalen bij hun. Hier vandaag lekker rustig aan wilde nog even gaan strijken dan is dat ook maar gedaan! Maar weinig zin haha fijne dag allemaal geniet van het zonnetje
Het zal er ook wel aan liggen bij welke zorgverzekering je zit. Zilveren Kruis Achmea (waar ik bij zit) doet het dus al tussen de 27 en 28 weken zwangerschap.
Goedemorgen dames, Jel, ik ben vergeten te reageren op dat adressen ding... Wij doen dat gewoon met excell, maar jullie hebben dus andere programma's? Als je een word achtig programma hebt, zou het daarin ook kunnen. Maar je moet goed meten. Vl heeft dat in elkaar gezet zodat we alleen nog maar hoefde te typen, maar is heel makkelijk, dus ik zou ook echt niet met de hand gaan schrijven als het niet hoeft. Gewoon zo'n stickervellen kopen en printen maar Kaartje 2 go, ik neem ook aan dat ze idd via acceptgiro of wat dan ook het geld kunnen ontvangen. Of je doet het via de sns bank, klik je dat aan. Als je dat aanklikt, weten hun ook dat het geld eraan komt. Bij andere sites is dat ook..als je aanklikt om via ideal te betalen of iets, dan moet je je bank aanklikken en het geld overmaken. Pas als je dat hebt afgerond, komt er te staan, bedankt voor je bestelling. Dus er zal echt niet heel lang overheen gaan voordat je de kaarten hebt. Ik denk dat ze er dan binnen 3 dagen zijn....als de post niet traag is.. haha.. Lady, thanx..ja hormomen... was heel ff een dipje, maar daarna was het weer over. Ik ken dat helemaal niet. Heb eigenlijk nog geen last gehad van mijn hormomen. Weet ik ook hoe dat is ( vervelend... haha ) Nora, ik ken het ook niet wat je hebt. Ik zou ook ff de vk bellen om te vragen wat het is. Misschien een spier ofzo? Maar je weet het niet. Het zekere voor het onzekere pakken...en dat is bellen Bandenpijn, die pijn heb ik voornamelijk snachts... heel pijnlijk. En zeker weten dat die buik nog flink gaat groeien.. haha... Over een paar weken plopt ie helemaal uit ( heb ik nu al zo'n dikke buik en wordt steeds groter.. ) Jindster, zo'n streep heb ik hier nog niet gespot. Sommige krijgen dat maar niet iedereen. Ben benieuwd of ik dat ding ook krijg.... Kraampakket, hier ook nog niks ontvangen. Ben benieuwd wanneer ik dat krijg. Ik krijg er als het goed is ook nog een tummy tub bij, tenmisnte...dat hebben ze de jaren ervoor wel gedaan. Ik zit bij het IZZ en andere mensen die ik ken zeiden dat...dus ben benieuwd.. Kraamzorg, ook hier heb ik nog niks van gehoord. Ben ook heel benieuwd wanneer ik daar een telefoontje van krijg. Tussen de 6-7 maanden zouden ze langs komen en van tevoren een afspraak maken. De 6 maanden ben ik nu net voorbij Dus afwachten maar. Fijne dag iedereen!
@Jindster haha ja dat is ook wel zo. Dat streepje heb ik zelf nog niet gespot maar me broer zegt dat ie duidelijk zichtbaar is . @Jel ja denk idd dat dat t is , zit bij CZ. @kaartje2go ja denk idd uiterlijk 3 dagen. Ik heb daar nu t geboorte kaartje opgeslagen vind dat ze best wel leukies hebben. Vandaag alweer laatste dag van manlief zn vakantie naja voor je weet is t kerst en dan heeft ie weer vakantie. De tijd gaat wel snel he ?! ben al helemaal aan t fataseren over de tijd dat de kleine er is ! hihi
Whoehoeoeooee 27 weken!!!! Nog 11 weken :-D ofwel 77 dagen Thx jel! Is het gezellig met je mams? En ikke ja hormonen, een leuk goedje! Je weet dat het gebeurd, maar tegenhouden kan je het niet. Het moet er dan gewoon ff uit en klaar is kees. Nora wat freaky, sorry ik heb nu iets voor me dat vast niet klopt met hoe het eruit ziet. Ff aankijken en anders morgen ff bellen? Nou ben ik ook nieuwsgierig naar dat kraampakket. Aahja maybe volgende pregnancy! Hier weer een paar dagen dat mini...minimaal beweegt. Ik voel der wel keurig 6 tot 10 keer per etmaal, maar geen kickboxer! Af en toe speelt ze tikkertje met 1 tikkie.
@lady dat is lief terug tikken hihi. De kleine is hier zn 3x per dag 20 min tot 3 kwartier constant aan het kickboxen .. verder is de altid erg rustig op een dag.. Manlief ging gister luisteren aan mn buik toen gaf ze um nog een stomp haha
@ Jel: als de baby de hik heeft kun je heel duidelijk verschil voelen. De baby beweegt dan in het ritme van de hik. Elke keer dezelfde beweging. Hier heb ik dat sinds een week ook gevoeld
oeps... heb net de papieren gevonden van de kraamzorg... dacht dat ik alles al had verstuurd... blijkbaar wel ondertekend :S snel doen dus....
Zo strijk weggewerkt pff wat een ellende zeg! Dat vind ik altijd zo erg om te doen maargoed. @beckje maar gelijk opsturen haha Hier heb ik een wilde in me buik haha vooral s'ochtends is de uk druk en s'avonds en s'nachts en s'middags omdat je dan zelf denk ik meest aan het doen bent is de frummel wat rustiger! Ik heb van de week een babybel gekocht voor op je buik daar reageert de kleine ook wel op dus hoop het ritme van s'nachts naar s'middags te krijgen haha