November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ikke, dankje voor de uitleg, moet je dan echt etikettenstickers hebben of is het gewoon een a4tje met 1 en al stickervel? Anders moet de printer ook nog precies in de hokjes printen van de etiketjes, ik hoop dat het lukt... ik zal het binnenkort eens uitvogelen.
    Ik vind 3 dagen die eroverheen gaan best lang eerlijk gezegd :) maar dan moeten de mensen maar even wachten....

@ Kaartje, we hebben gisteren de proefdruk gekregen en hij is superleuk geworden :D en deze kiezen we dan ook definitief. Helemaal blij met dat kaartje...

Wat leuk dat je er waarschijnlijk een tummytub bij krijgt. Bij mij zit het in een plastic opbergdoos met wieltjes.

@ Lady, hier heeft de baby volgens mij ook een slaapdagje. Ze is ook vrij rustig, ik voel haar wel af en toe, maar niet heel hard zoals ze anders wel doet. Naja zal wel normaal zijn dan... op dit moment voelde ik ook een schopje, alleen niet hard, misschien ligt ze wel met de rug naar de buik toe of zo.

@ Nathalie, ik zal er eens beter op letten.

@ Jindster, leuk zo'n babybel.

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jindster, zit ik vanmorgen hier te verkondigen dat ik nog helemaal geen streep heb, ga ik daarna in bad en zeg tegen mijn vriend. Kijk eens... ik heb toch nog geen streep he?? Zegt ie, jawel hoor... hij komt eraan.. haha.. ik in de spiegel kijken ( buik is te dik dus kan er echt niet overheen kijken :) ) en ja hoor.... een heel lichte streep lijkt er te komen..dus je bent niet de enige hier :D

Beckje, zooooooow dat is ff knap vervelend dat je er nu achter komt dat dat nog opgestuurd moet worden. Ik zou het idd maar heel snel doen.. haha... en anders ff bellen dat het eraan komt??

Jel, wij hebben een a4 vel met 24 etiket stickers. Dus de printer moet het echt op het etiket uitprinten. Maar je kunt dat met een voorbeeld bekijken.. of anders uitmeten of iets. En een andere optie is dat je 1 groot stickervel 14 pakt ( dus een a4 formaat wat in zijn geheel een sticker is ) en dan de adressen erop uitprint, en die dan zelf uitknipt? Maar dat is wel veel werk hoor. Zal wel goed komen toch? En 3 dagen voor een kaartje is denk ik echt het maximale... Ik denk dat als je de kaarten besteld, die de volgende dag of daarna in huis hebt... maar het kan altijd iets langer duren. En anders moeten de mensen idd maar wat langer wachten op de kaarten. Mijn nicht had kaartjes die kant en klaar zouden zijn met lintje er omheen. Toen ze de kaartjes hadden besteld, konden ze deze na 3 dagen ophalen.. de lintjes zaten er los bij, dus ze moesten dat zelf nog doen, terwijl ze bij de drukkerij hadden gezegd dat hun dat deden.. dus niet... dus na een week konden de kaartjes pas op de bus.. haha..

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Even vraagje over kraampakket, hebben jullie die zelf aangevraagd of wordt dat automatisch gedaan wanneer je je bij kraamzorg aanmeldt?
    Wat kraamzorg meldt zich toch ook automatisch bij je zorgverzekering?

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Wij zijn vandaag ook nog even naar t strand geweest heerlijk , ben wel helemaal rozig nu.

Ik heb ook nog niet gemerkt of ze de hik heeeft zal er is op letten.
    Morgem bloedprikken voor de bloedgroep van de kleine

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wil ook zo een ketting :p maar vind ze nogal duur. eens kijken of ik ze voor een 'normale' prijs kan vinden :D

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zo hier weer terug van een heerlijke dag strand! Nu wel helemaal op!

@ streep ik heb em ook, en me dochtertje ook nog steeds heeeeeeel licht. Dit kan bij je kindje dus ook komen.

@isis volgens mij moet je t zelf aangeven bij de verzekering, volgens mij doet kraamzorg dit niet.

@voelen hier denk ik 3x per dag echt goed wakker en garde trappen. Tussendoor zachte trapjes.

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ketting: ik zou ook wel willen, maar heb meerdere keren gehoord dat kindje hierdoor in een stuit gaan liggen als je em niet goed omhangt. Feit of fabel?

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    denk dat het weinig uitmaakt, maar denk eerlijk dat het gewoon meer voor de sier is :) dus denk dat ik toch maar een leuke lange ketting koop zonder belletje

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ikke, ik zal eens gaan kijken. Eerst even een geschrikt pc-programma vinden en waar heb jij die etiketten gekocht? En zijn die etiketten duur?
    En oh je bedoeld met 3 dagen incl. versturen naar de mensen? Dan valt het wel mee... Naja we zullen zien tegen die tijd.

@ Isis, heb ook de zorgverzekering gebeld dat ik zwanger ben, en toen zeiden ze al aan de telefoon dat ik rond deze tijd het kraampakket zou ontvangen...
    Moet je het ook doorbellen naar de zorgverzekering wanneer het kindje geboren is? Of gaat dat wel via iets anders automatisch?

@ Joyce, die bruine streep komt misschien ook bij je kindje? Hoe kan dat? Ik heb ook een streep...

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha qua deuk zal t heus meevallen hier hoor! Maar t viel me gewoon op ineens en vind t raar voelen.. :p Donderdag idd ff na laten kijken.

Streep hier niet, tenminste.. denk ik?

Ik ben best huiverig dat de beeb het ritme aanneemt wat hij nu heeft, zoals het zo schijnt te zijn. Want ik heb echt een dikke druktemaker hier zitten. Ik voel hem zo vaak dat ik op een gegeven moment nu al denk joh, nu weet ik t wel heur.. Nu is dat natuurlijk altijd beter dan je moeten afvragen of je uberhaupt je kindje al gevoeld heb maar goed.. als hij na de geboorte ook zo is *help* hehe..

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb altijd een streep gehad? geen idee hoe en wat :p alleen is hij nu groter en donkerder

12. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de streep al weken! Ook wel vermeld hier! :D
    Dat zijn de buikspieren die ruimte maken voor de groei van de baarmoeder en het opschuiven van de overige organen daar. Ze gaan als het ware wat `uit elkaar`. Ik citeer de vk... :)

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @nora mijn dochter was ook een echte drukte maker in de buik maar eenmaal eruit was ze harstikke rustig! Ik was er toen ook bang voor maar was niets van waar.

@jel ja hoe t kan weet ik eigenlijk niet, maar t zit er. Het is in die twee jaar wel veel lichte geworden en in het begin viel t ook helemaal niet op. Google maar een op zwangerschapsstreep bij dochter en dan krijg je bovenaan een topic wat ik hier ooit geopend heb en dan zie je dat wel meer t hebben.

Nou hier al op bed, ben echt helemaal op! En morgen begint t zwemmen met mijn dochte weer dus moet ik weer ff een uurtje actief zijn.
    Gisteravond heb ik zo'n pijn gehad in mijn bekken dat ik bijna niet meer kom lopen, ik heb toen paracetamol ingenomen en nu vanavond weer. Ik wilde er eigenlijk nog niet aan beginnen, ik moet nog 15 weken.......dus ik heb zoiets waar eindigd t dan?

Dinsdag weer naar de vk ff vragen hoeveel ik mag hebben...

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Nora hopelijk is t dan net andersom en is je beeb juist rustig hihi

@hier helemaal gebroken , net lekker onder de douch gestaan en zo lekker in bedje tv kijken :)

15. Jel

Jel Niet meer actief

@ Petrea, vroeg me inderdaad al af waar die streep vandaan kwam. Daarom dus...

@ Joyce, keb het gegoogled en idd je leest het meer. Apart zeg...

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Joehoe! Ben ik weer. Hier geen streep :D

17. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @ikke hahahaha dus een licht streepje gespot haha

Bij de baby ook een streepje hoe kan dat dan?

@babybel en stuitligging klopt ik hoorde dat dus ook! Ik heb de vk opgebeld en gevraagd maar ik kon met gerust hart zo'n ketting omdoen het is gewoon een fabeltje! Als je op mamakado.nl kijkt daar hebben ze er mega veel voor weinig! Ik heb er 1 van proud mama super cute!

@nora ik weet wat het is hier ook een kleine drukteschopper! Ik hoop als ik volgende week naar de vk gaan dat de kleine meewerkt zodat we kunnen zien of het een hij'je of een zij'je is haha

Ik schrijf maar gewoon de adressen op de envelop hoor ik heb altijd ruzie met dat printapp word er gek van haha

@joyce ben je nog lekker verkleurd? Heerlijk hoor zo'n stranddagje!

@beckje mamakado.nl dus ook snelle levering ze hebben hele mooie dingen!

@be ook al lekker naar het strand! Was een mooie dag voor! Ik heb ook nog niet gevoeld of de kleine al een keer de hik heeft gehad!

@isis ik moest me kraampakket zelf aanvragen via menzis dat had ik tegelijkertijd gedaan met me kraamzorg en kraampakket had ik kort daarna al binnen.

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

wat een leuke kettingen! snap alleen niet helemaal
    waarvoor t dan precies is ? en hoe je um
    moet dragen :$

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier ook n leuke ketting via mamakado besteld. Gaat erg snel en is erg mooi.

Streepje beetje zichtbaarnook. Dus t zit er wel aan te komen

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb een zwarte bel met zilveren ringen via mamakado.nl

@be; het is gewoon een ketting en eeen bal waar geluidjes uit komen die je baby zou kunnen horen :)

Deel Deze Pagina