November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou hier zo'n gekke avond/nacht! Gister tot ik net van werk weg ging, belde vl al dat me kat raar doet. Heb er 3!
    Alsof hij werd gestoken, daardoor 1m de lucht in schoot en verkeerd neer kwam. Anders kan ik dit niet verklaren.

Hij is sindsdien helemaal van slag. Brullen, blazen naar die andere 2 en gilt het uit van de pijn.
    Er zijn ook momenten dan loopt, eet en knuffelt hij weer, maar ineens alsof hij weer de pijnscheut voelt.
    Normaal blijft hij weleens hangen als hij boos is, maar dit is totaal anders en de dierenarts hier om te hoek, had ons verteld wacht tot morgen. Ik wilde bijna naar onze oude in Amsterdam gaan, maar ja hij eet en loopt ook soms na ff liggen. Dus ja toch maar besloten te wachten. Heb nauwelijks geslapen :( Maar wil vooral weten wat er is. Hij kan heel fel zijn bij boos en pijn. Normaal is het een knuffeldier.
    Echt bizar!

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedemorgen!

Lady jeejtje rare kat zeg! Snap dqt je niet veel geslapen hebt! Zijn t binnen of buiten katten?

@jindster ik ben lekker verkleurt hoor! Zelfs een beetje verbrand.

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Nathalie: Oh wat mooi :) Lijkt me erg leuk om een meid te krijgen na een zoon. Maarja, ik ben ook blij met mijn twee mannetjes :)

@Joyce: Ik heb bij Sam heel lang de klamboe ook echt gebruikt. Eerst voor 'geborgenheid' zoals ze zeiden :) Maar nadien voor de muggen, erg handig aangezien je nog niet zo'n muggentabletjes mag gebruiken.
    Hier heeft hij gehangen tot hij een jaar of 2 was en nooit problemen mee gehad. Hij bleef er mooi af.

@Bk: De hik, schattig :) Ik vond de hik op het laatst behoorlijk vervelend :) Dat kan zo lang duren :D

@Patricia: Welkom!

@Niesje: Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik wens jullie in elk geval veel sterkte. Het lijkt me dat je dat goed kan gebruiken.
    Dikke knuffel.

@Ikke: Geen idee wat dat geknak kan zijn. Mss toch maar eens even navragen als je weer naar de gyn gaan.

@Petrea: Hopelijk valt de positie van je bm toch nog mee zodat je natuurlijk kan bevallen.
    kBen benieuwd hoe het afloopt.

@Nora: Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe je buik er dan uitziet. Wat zou dat zijn?

@LL: Oei, wat raar van je kat. Hopelijk voelt hij zich snel weer helemaal goed.

Hier weer een lekker druk weekend gehad. Heel het weekend aan het huis gewerkt. Al heb ik niet veel gedaan ;) Gaat niet meer. Ik heb me bij Sam gezet die zich heeft uitgeleefd in het zwarte zand met zijn tractoren en vrachtwagens :D Hij was 's avonds echt verdrietig dat we terug naar het appartement gingen. Dat komt dus helemaal goed als we daarheen verhuizen.

Hier is eigenlijk alles al geregeld voor de kleine alleen zijn naam nog niet ... We raken er echt niet uit.

Zo meteen weer op pad om dakpannen enz. te bestellen voor volgend weekend. :)

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @hilli wanneer verwachten jullie echt te verhuizen? Ik snap dat je zelf niet meer zoveel doet!
    En de naam.... bij Sam past wel heel veel. Als ons neefje geen Sam had geheten dan had onze dochter zo geheten.

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @hilli; de hik word idd op het eind behoorlijk irritant haha. Had ik deze eerste keer ook eigenlijk haha. Dat ging maar niet weg en ik dacht; wat doe je nou? Loltuurijk doe je niet veel in je huissie nu, is best moeilijk lijkt me! Ga je al nsnel over?

@all; goedemorgen! Hier aan het klaar maken om te werken van half tien tot half twee.

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

goedemorgen !

@Lady wat zielig voor je kat :( ik zou toch ff langs de dierenarts gaan mocht t zo blijven ..

@Ketting heb er ook 1 besteld , de
    bruine met krullen.

@Hier vandaag niet zo heel veel doen , straks ff langs t ziekenhuis om bloed te prikken en verder genieten van t mooir weer

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Leuk al die kettingen!

Lady las t net op facebook arm ding, nogmaals sterkte.

Hilli druk bezig dus! Ben het ermee eens dat je met Sam best veel leuks kan combineren. Misschien maakt dat t juist nog moeilijker?

Hier D. weer naar school.. voelt weer eventjes raar tis toch 6 weken gezelligheid geweest zo samen.

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lady wat vervelend hoop dat je vandaag beetje meer weet...

Hier nie echt een hik gevoeld volgens mij... lijkt .e wel grappig

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ongeluk komt hier blijkbaar in tienvoud :-S Maar zo te zien valt het mee, maar je schrikt gewoon. Vooral als iets s'avonds laat gebeurd. Dan ben je een beetje onthand zeg maar. Hij is niet helemaal happy met zijn linker achterpoot. We gaan zo naar de dierenarts, al geven ze hem maar pijnstillers en van die chillpillen, zodat hij even kan relaxen en pitten.
    VL blijft vandaag ook lekker thuis, dus dat is fijn zo samen.

Leuk hoor Hili je nieuw mansion. Nou ik kan je vertellen het is heerlijk van een appartement naar een gezinswoning met tuin! En je boys gaan er zeker genieten!

Be succes met bloedprikken. Ik had donderdag toch maar een druif zeg, ongelofelijk! Was een vrouwelijke versie van bart de graaf, maar met de snelheid en de tactiek van Adje (uit die show van paul de leeuw). Prikte 2 keer mis en duurde lang zeg. Echt een dreutel, hahaha! Kon op een gegeven moment nauwelijks me lach meer inhouden. Voornamelijk, omdat me mdr en vriend angstig zaten te kijken van wat gebeurd daar allemaal.

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Joyce: We hopen januari/februari, maar ik vrees maart/april ergens. Dus dat duurt nog wel even spijtig genoeg.
    We moeten nu 3 weken wachten op de raamdorpels en dan nog eens 12 weken wachten op de ramen. Wachten, wachten wachten :D

@Naam: Ja bij Sam past idd veel en bij z'n achternaam ook, maar tis dat we echt zelfs nog geen naam in gedachten hebben... Bij Sam heeft het ook heel lang geduurd. Meisjesnamen vinden we veel gemakkelijker. We hebben nog wel even. Komt wel goed :D

@LL: Auw misprikken, lijkt me niks. Gelukkig nog nooit gehad. Ik vind 1 prik al meer dan genoeg :)

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady hahahaha ! vrouwelijke versie van bart de
    graaf ? ohjee hoop dat ik een beetje ren knappe vent heb die in 1x goed prikt.
    Hoeveel buisjes nemen ze eigenlijk ?

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh lekker Lady nu loop je zeker met een beurse arm?

Hoop dat het bij jou wel goed gaat Be! Een knappe man? Dan weet je niet of je weeig word van t bloedprikken of van zijn charme :p

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Isis, ik denk dat het aan de kraamzorg ligt hoe dat gedaan wordt met de zorgverzekering. Ik heb kraamzorg aangevraagd en een bevestgiging gekregen met mijn inschrijving. Een tijd later heb ik naar mijn zorgverzekering gebeld om aan te geven dat ik zwanger ben, en ze hadden dat al doorgekregen van de kraamzorg. Ook dat we in verwachting zijn 2 kindjes en de uitgerekende datum. Dus ik stond al daar in het systeem. Dus ik ga er vanuit dat ik niet meer zelf hoef te bellen voor het kraampakket, maar dat is voor iedereen anders denk ik.

Beckje, ik zie dat ik de papieren van de kraamzorg nog hier heb en geen wijzigingen heb doorgevoerd...haha.. ik zal bevallen onder leiding van een gyn, maar er staat verloskundige. Och ja.. ik ga nu niks meer wijzigen.. ik geef het wel door als ze langs komen.

Jel, ik heb ze bij een boekhandel gekocht. Bij Bruna. Weet niet of dat overal door het land zit.. Er zitten 240 stickers in dat pakket en kostte 3,75. valt mee toch...

Belletje, als het belletje te hoog hangt, heb je meer kans dat je kindje in stuit ligt...of het waar is weet ik niet. Het kindje zal er met het hoofdje naartoe gaan... Ik wilde ook altijd zo'n belletje maar heb er toch geen gekocht. Gaan de kindjes dalijk ruzie maken wie er het dichts bij mag liggen,... haha...

Lady, oh wat zielig van je kat. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weet wat ie heeft.. En dat bloedprikken...haha... ik zou dan ook in een deuk liggen als er 2 zo angstig aan het kijken zijn.

Hilli, dan moet je nog eventjes wachten op jullie paleisje... maar dan heb je wel iets moois!

Be, succes met bloedprikken. Ben ook wel benieuwd hoeveel buisjes... ik moet donderdag bloed prikken daarvoor... en ook naar de gyn en een echo :D Hoop dan die rare muts van de vorig keer niet te krijgen..

14. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemiddag!

Hier weer terug na een ochtendje werken...

@ Lady, wat zielig voor de poes. Hoe ging het bij je dierenarts? Als mens voel je je zo machteloos he als dieren pijn hebben, ze kunnen helaas niet praten en zeggen waar ze pijn hebben of hoe ze zich voelen.... Sterkte.
    Haha dat bloed prikken.... dat was dan vast een beginneling of zo...

@ Hilli, lastig he een goeie naam verzinnen. Komt vast wel....
    En anders word het gewoon KZN. ;) (Kind zonder naam).

@ Be, ik moet straks ook al bloed prikken in het zkh. HbA1C... al die termen, weet niet precies wat het inhoud, maar het heeft met mijn diabetes te maken. Moet vaker prikken op dit...

@ Ketting, leuk bij een ander maar ik ben zelf niet zo'n kettingdrager, zeker niet als het zo'n lange is. Vind dat zo irritant en in de weg hangen.... dus ik doe het zonder...

@ Ikke, oh dat bedrag valt nog te overzien. Ik heb toch besloten om alle etiketten te schrijven, vind dat ook best een leuke bezigheid. :) Ik snap er geen bal van hoe ik op de computer adresetiketten moet maken en printen.... Dus dan maar met de hand. Dus ik moet wel een beetje brede etiketten hebben, omdat het met schrijven groter erop komt dan getypt.

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

zo prikken is alweer klaar :) 2 buisjes zo gepiept.

haha en t was een knappe vent , ( volgens mij wel
    een beetje van de andere kant hihi) en hij prikte in 1x raak :)

@Jel suc6 jel ! hier was t omdat ik negatief ben en natuurlijk gelijk voor Mn Hb :)

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Gelukkig viel t mee be :)

En lady hoe is t met je katje?

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff plotseling koortsig en keelpijn hier :(
    hoop geen griep ofzo

18. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, hier 1 buisje geprikt. ;)
    Hopelijk word je niet ziek dan. Beterschap!!!

@ Hier, ik heb even zitten googlen en vermoedelijk heb ik ook een vaginale schimmelinfectie. :) Ik heb niet meer afscheiding of zo, maar wel jeuk down under en een branderig gevoel, vooral na seks en plassen.
    Denken jullie dat ik er nog even mee kan wachten tot en met woensdag als ik toch naar de gyn moet, of moet ik morgen bellen met de HA? Laat het namelijk liever zien aan de gyn, die me 'daar' al vaker gezien heeft.
    Kan een schimmelinfectie kwaad voor je kind?

19. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jel woensdag kan geen kwaad hoor. Niet vergeten dat je vriend ook een zalf miet krijgen anders besmet hij jou weer. Helaas heb ik deze infectie vaaaaaak gehad. . X Lissa

20. Jel

Jel Niet meer actief

Oh haha is dat zo? Zat er al grapjes over te maken tegen mijn man, dat hij zijn ding dan ook in moet smeren. :D Hij keek me zo aan. :$ :(

Dan wacht ik tot woensdag.

Deel Deze Pagina