November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Klinkt spannend, snow! Veel plezier. En hier ook last van vliegen en spinnen :(

2. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik sleep me deze week voor het laatst naar m`n werk om over te dragen. Dan moet ik nog 5 weken werken en als het lukt ga ik andere dingen doen zonder verantwoordelijkheid en dus geen werkdruk.
    Ben nu al kapot en moet zometeen eerst 50min rijden voordat ik überhaupt iets kan doen.. Gelukkig ben ik vanmiddag op tijd weer thuis voor een schoonheidsslaapje.. :)

Hier ook muggen! Aaarrrggghhhh, ik haat die beesten! Het ging even goed regenen en al die k*t beesten wilden bij ons in de slaapkamer schuilen! :$

Tot later!

3. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hier vallen de muggen gelukkig mee... Verder alleen last van de warmte..

van het weekend heeft VL onze uk voor het eerst licht gevoeld.. Wel grappig.. We lagen op bed. Ik voel zelf de kleine nog amper, dus was toeval dat hij ineens zo actief was..

Ik werk vandaag thuis, dus heb even de tijd voor een berichtje..
    Mijn buik is nog steeds lekker aan het groeien. heb daardoor ook flink last vanmijn navel.Denk dat die gaat poppen binnenkort.. Grr weet niet of ik dat nou zo leuk vind...

Ennuh de eerste altijd overtijd... weet ik niet hoor. Mijn ene vriendin van 2,5 week te vroeg en de ander 3 weken. Mijn moeder was bij mij 3 weken te vroeg.. Dus ik hoop dat ik dan nadoe.. Lijkt me trouwens wel leuk om de 10e te bevallen.. dan is de datum 10-11-12 haha..

Mijn vriendin gaat in september trouwen en voor het vrijgezellenfeest gaan we paaldansen. We zijn dan met zijn achten. Drie zwanger (39 weken, 30 weken en 22 weken) en eentje net bevallen (vorige week) Dus wordt een gezellig paaldansgroepje hahahah.. Ach lol zullen we wel hebben...

Heb net een bod gedaan op marktplaats op een box.. Nu duimen....

X Lissa

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@snow uhmm ja volgens mij wel , ik ben o-negatief en nou gingen ze kijken wat voor bloedgroep de baby heeft en als die positief of negatief is weet niet meer uit mm hoofd, dan moet je een prik ofzo -_- dementie

@hier wat gaan we eens doen met dit mooie weer ?

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Vissen? :p

Hier weer veel last van pijnlijke harde buiken dus ga zo een plasje wegbrengen naar de huisarts en morgen ff afspraakje ivm mogelijke schimmelinfectie. Hoop dat er iets uitkomt, weet ik iig waar het vandaan komt :)

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

bekijken ze een schimmel infectie via urine eigenlijk ?

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nee maar wel of er blaasontsteking zit, schijnt een beetje dezelfde klachten op te roepen. Infectie bekijken ze naar binnen toe :p hehe.

8. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    goedemorgen dames!

wat een helse nacht bah bah hier in de buurt een schietpartij geweest dus over helikopters de schijnwerpers van hollywood was er niets bij! vanmorgen om 7 uur de babydump voor me deur die kwamen het wipstoeltje brengen voor de uk en verder beetje rommelen in huis en daarna lekker buiten zitten!

@snow spannend joh ben benieuwd waar je gaat eten!

@nora vervelend dat je zo last heb van je buik!

@ be lekker een sapje in de tuin met de beentjes omhoog?

@lissa we gaan duimen voor je box! heb je dikke voeten enzo van de warmte ook? of gewoon TE heet haha leuk dat vl de uk gevoeld heb! dat is zo speciaal! kan je samen echt genieten. had ik ook met me mannetje die lag zijn hoofd op mijn buik toen kreeg die zo een voet in zijn nek hahaha mijn huis dacht de uk volgens mij. super grappig paaldansen met bijna allemaal zwangere vrouwen leuke ploeg ik denk dat je je tena lady's mee moet nemen ik denk dat dat super grappig is.

@petrea pff kan me voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent en dat je blij bent als je dalijk geen stressvolle druk meer op je heb staan! wel fijn dat je optijd klaar bent en dat je nog even kan gaan liggen!

hier ook veel last van muggen vliegen spinnen hele beesteboel! ik zit rondom met vijvertjes dus ja dan heb je dat! maar wel gewoon vervelend! want met zo'n renspin tegen je plafond vind ik niet zo grappig

9. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    iemand trouwens ervaring met zwangerschapszwemmen? ik hoor er verschillende verhalen over. ik vind zo'n zwangerschapsyoga en alles niets voor mij maar zwemmen vind ik altijd wel lekker

10. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snow heel veel plezier vanavond!

Jindster ik zwem zelf elke week een uurtje, gewoon baantjes trekken, vind het heerlijk ook voor mijn rug en heupen die erg pijn doen, dan is zwemmen erg fijn!

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Weer goedgekeurd bij de vk! Alles mooi op schema en bloeddruk ook goed. Volgende afspraak is een groeiecho!:):):):):):):)

En eigenlijk had ik volgende week woensdag 3d echo maar deze is verplaatst naar komemde maandag!:):):):):):):)

@petrea fijn dat je ff wat minder druk op je schouders krijgt bij je werk! En nog vijf weken werken, klinkt echt heel kort!

@zwemmen hier geen ervaring mee.

@jindster lekker nachtje zeg! Rotterdam is ook zoo crimineel;)

@nora ff laten controleren kan nooit kwaad. Hoop dat ze vinden wat je harde buiken veroorzaakt.

@be je had echt dichtebij moeten wonen, ik verveel me namelijk ook bijna heel de dag:) Al heb ik natuurlijk wel nog een druktemaker rondlopen.

En owja ik moet ook wee bloed prikken voor die resus negatief iets factor.... Dat is echt al de vierde keer ofzo dat ik bloed moet laten prikken deze zwangerschap!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce haha ja, echt he .. dan konden we elkaar vervelen :)
    naja vriendin van me komt me zo ophalen gaan we ff langs de kermis hier..
    Verder ben ik beetje aan t fantaseren over hoe onze kleine eruit zal gaan zijn, welke kleur haar , ogen enzo haha
    je moet toch wat he?

Hoee spannend bijna 3d echo !, en wanneer heb je dan de groei echo ? ik heb daar nog niks over gehoord, miss bij de volgende afspraak

13. Jel

Jel Niet meer actief

Een hele goedemiddag!

@ Joyce, idd af en toe rustige momenten in het topic, maar wel weer fijn met bijlezen. :) Hoe was het bij de vk?

@ Bevallen, ik zat te googlen en lees overal dat ze je waarschijnlijk eerder gaan inleiden als je zwangerschapssuiker hebt (zoals ik...). Dus dat is iets wat ik morgen aan de gyn ga vragen. Ben heel benieuwd. Anders ben ik over 2,5 maand al weer mama. :D

@ Snowbird, heel veel plezier met je vrijgezellenfeestje.

@ Be, wanneer hoor je welke bloedgroep je baby heeft?

@ Nora, jij ook een schimmelinfectie?
    Ik twijfel of ik het heb, nu lijkt alles down under weer rustig. Geen jeuk en geirriteerdheid. Zal ik het dan toch nog maar even laten zitten dat de gyn er naar gaat kijken? Misschien was het toch wel niks....

@ Jindster, he bah een schietpartij? Jakkie....
    Ehm... de babydump kwam om 7 uur al een wipstoeltje brengen? Wat vroeg. :$

@ Be, hier ook aan het fantaseren hoe de baby er uit zal zien. En of haar grote zus op haar geleken zal hebben. Een kindje ziet er overleden toch anders uit. Onze *dochter had al best wel veel haar op het hoofdje bij 33,4 weken. Dus ben benieuwd of dit babymeisje ook veel haar zal hebben. En we hebben de oogjes van mijn *dochter niet gezien. :( Ben ook zeer benieuwd....

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel
    heb 29 augustus weer afspraak bij de VK, dan hoor ik t gelijk..en als ik een prik moet dan krijg ik die ook gelijk dan.

jaa ik zag idd dat ze een best wat haar had,ik vind dat zo lief als ze al een beetje haar hebben.
    Qua haarkleur ben ik ook beetje aan t denken wat zal het worden..en t zelfde met kleur ogen..hihi

over 2,5 maand alweer mama, gaat snel dan he...ik ben ook benieuwd of ik erg ga overlopen of dat ze beetje op tijd komt hihi

15. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jel niet mee blijven lopen. Je hoeft geen klachten te hebben namelijk. en je mag er tijdens je zwangerschap niet te lang mee blijven lopen. zeker dus even aangeven...

Ik kwam ff een buik showen.. hij is er ineens hahaha

Bijgevoegde bestanden:

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mooie buik Lisa. Hier sschiet t ook op. Zal eens een foto maken

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahha popop ineens een pregnant belly;) Nice Lissa! Nu lekker pronken he ;)

Joyce fijn dat alles goed is. En spannend 3d echo en kort erna weer een echo.

Be dat fantaseren, is toch ook leuk. Ik ben ook op zoek naar herkenningspunten, tot nu toe hebben we wel aan der oortje kunnen zien, dat zij mijn oor heeft.

Jel ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent of ze op der grote zus lijkt. Ik heb wel gelezen, dat haren groeien tijdens de zwangerschap, maar ook weer uitvallen ofzo. Dus het kan zijn dat je meisje geen haar heeft, omdat het weg is gevallen. Klinkt gek eigenlijk.

Snow have fun tonight!

En hilarisch paaldansen! Heb ik ook gedaan met en vrijgezellig feest, maar met 3 zwangere vrouwen? Whahahaha, maak er is een filmpje van. Dat mot ik zien ;)

Jindster 7u een bezorging :-O Das vroeg!

Gelukkig is me kat hier nu rustig. Vannacht werkte dat spul uit, dus was hij met vlagen redelijk onrustig. Vanmorgen was hij ook erg onrustig en zat hij zielig te jammeren. Nu ligt hij al een paar uurtjes te relaxen en te maffe. Veel beter voor hem.
    Verder baal ik er echt van. Ik kan tegenslagen altijd goed bolwerken en mijn partner ook, maar nu is het wel weer even slikken hoor. Wordt echt een toren van pisa zo:( Ben blij dat het nu gebeurd, zodat hij weer helemaal de oude is voor we straks ruim 3/4 weken van huis zijn. Maar we worden er wel droevig van. We waren net weer onze weekenden vol aan het plannen en wilden een weekendje weg plannen met 34 weken. Maar nu moeten we voor hem zorgen. De komende 3 weken zeker. Als hij ook nog geopereerd moet worden is ons buffertje is ook weer pleite :-/ Wat moet dat moet he.

18. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lissa, ok ik zal het noemen morgen, en dan hoor ik het wel of ik met de billen bloot moet. :)
    Mooi buikie hoor!!!!

@ Lady, ach ja en alle kinderen zijn verschillend. In 1 gezin kunnen ook baby's geboren met haar en zonder haar. Dus we zien het wel. Vind het altijd wel mooi, zo'n koppie vol haar, maar als ze geen haar heeft is het ook prima... Je vind je eigen baby toch de mooiste van de hele wereld.

@ Lady, fijn dat het met de poes weer wat beter gaat. Ik hoop dat jullie straks rustig nog een weekendje weg kunnen gaan, wat wil zeggen dat het met de poes weer goed gaat.... Eigenlijk verlang ik daar ook wel naar, naar een weekendje weg, maar durf niet zo goed meer als ik hoogzwanger ben. :) Straks begint de bevalling in het hotel... ben jij daar niet bang voor?

@ Morgen, dan heb ik 4 afspraken in het zkh. Eerst naar de gyn, ook voor een echo. 's Middags naar de diabetesverpleegkundige en daarna naar de diabetesarts. En tot slot nog naar de oogarts. Heb goede ogen hoor, maar als je diabetes hebt dan kan er iets gebeuren met de oogadertjes of zo, dus ze gaan morgen een raar soort vloeistof in mijn ogen doen en mijn man moet mij dan terug rijden, dat mag ik zelf niet.

19. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Wij willlen ook nog een weekendje weg, zo eind september, ben dan 32 weken..

Mijn vriendin haar vliezen braken met 37 weken in een hotel, tja.. kan overal gebeuren.. Ze heeft er een leuke fruitmand aan overgehouden haha en het hotel zit met de rotzooi niet jij...

Ennuh filmpjemet paaldansen.. hmmmm we shall see hahahaha..

Snow have fun tonight

X Lissa,

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh drukke dag dus Jel. Wat apart van je ogen zeg. Hopelijk valt het allemaal mee. En nog even jel, dat kan je al haar tenen, vingers tellen en al het andere bewonderen!

En of ik bang ben...mmh nee niet zo. Ik ga eerst op controle in het Erasmus met 34 weken, daarna rijden we vanuit daar door richting Valkenburg. Dus check ik het eerst natuurlijk.
    Of ik in Almere zit of in Valkenburg, bij beiden word ik door een ambulance richting het Erasmus gescheurd (moet wel dan eerst naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis voor weeenremmers en de check of we het gaan halen). Maar ik verwacht geen hardloper hoor.

Ook bijzonder om dan in een hotel te bevallen. Leek wel of de kleine het erom heeft gedaan ;) Wel fijn van die fruitmand! En een bijzondere geboorteplaats toch.

Deel Deze Pagina