November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Volgende echo is bij bijna 30 weken, en daarna ook bij 33 en 36 weken een groei en liggingsecho.

@jel onze dochter had alleen haar achterop der hoofd:) een soort monnikenkapsel zeg maar.
    Succes morgen in het zh!
    @lissa jaja daar is je buik!! Mooi hoor!

@lady ik hoop voor je dat poes helemaal snel opknapt en dat jullie nog lekker een weekend weg kunnen! Nog even samen relaxen, voordat de achtbaan verder gaat!

Bij de vk was dus alles goed! Bloeddruk van 70/110 en wee een kilo erbij. In totaal nu 5 kilo. Over drie weken dus alweer terug.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ach ja, het kan overal gebeuren.... als ik dan zou gaan naar een hotel dan zou ik iig zo'n -ben even de naam kwijt- matje onder de lakens doen voor het geval de vliezen breken. Had het er toen straks met mijn man over en we zitten ook nog met de hond. We laten het maar zitten dan denk ik.... we kijken wel weer verder wanneer de baby er is.

@ Lady, ja het zal vast meevallen in het zkh. en de tijd vliegt he? Dat geld voor ons allemaal.
    Het is wel handig idd te weten waar het dichtsbijzijnde ziekenhuis is als je in een hotel zit.

@ Joyce, thanx. En wat grappig een monnikenkapsel.

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jel, haha... kent je man dat niet van de computer? Er zijn ook stickers die wat groter zijn, dus met schrijven moet dat ook wel goed komen ;) Succes!! Wel veel werk maar als je nu begint... heb je het voortijdig klaar :p
    Succes morgen in het zh!

Bk, gelukkig heeft het kind er niks aan over gehouden.. hihi.. zou wat zijn...:D Srry... ik heb uw kind een hersenschudding bezorgd met mijn ketting.... ;)

Joyce, dat is balen zeg dat je de afspraak moet verzetten. Groot gelijk dat hij zelf moet bellen.. zou ik ook gezegd hebben :) Maar wel fijn dat hij naar voren is geschoven..

Nathalie, hopelijk voel je je snel wat beter... want is niet niks om het nu al zat te zijn.. Komt goed meid!

Be, gelukkig voel je je al iets beter. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.. En dat van dat bloedprikken met die rhesusfactor.. ze kunnen volgens mij niet zien welke bloedgroep je kindje heeft, wel of het positief of negatief bloed is. Als er antistoffen in jou bloed worden gevonden, dan krijg je een prik. Dat betekend dat je kindje een positieve bloedgroep heeft.. Ik moet donderdag bloed prikken.. ben benieuwd wat onze kindjes hebben. Bloedgroep onderzoek doen ze waarschijnlijk na de geboorte met bloed uit de navelstreng...

Snow, veel plezier!!!! Hier ook wel last van ongedierte... een paar dagen geleden werden we gek van de fruitvliegjes... het leek wel zo'n plaag... duurde gelukkig maar 2 dagen.. nu al ff niks meer gezien.. haha.. en af en toe een tor, spin of kever. Stom is dat maar ja... hoort erbij.. Vl is altijd de redder in nood bij ons.. eerst laat de kat ons zien dat er iets zit, vervolgens ben ik diegene die hard schreeuwt... haha :) en vl haalt het weg..

Lissa, zozo..paaldansen.. haha... en die van 39 weken... dat vind ik knap als het haar lukt.. krijgt ze spontaan weeën.. haha..
    Mooie buik!! En ook fijn dat je vriend jullie kindje heeft gevoeld.

1e overtijd, geen idee... in de vriendengroep van vl hebben 3 stellen 1 kindje... 1 3 weken te vroeg bevallen, 1 4 weken te vroeg bevallen en de ander 5 weken te vroeg bevallen... en 1 stel heeft 2 kindjes... De 1e 2 weken overtijd..en de 2e 2 weken te vroeg.. dus denk niet dat het klopt. Ligt echt aan de ligging, je postuur etc..

Jindster, zozo.. in welke buurt woon jij?? Achterbuurt?? haha.. Sorry, ik woon in een dorp waar het vrij rustig is (gelukkig). Hopelijk kun je aankomende nacht beter slapen..

Lady, ik hoop dat je toch nog een weekendje weg kunt gaan... is wel lekker nog he. Zou ik ook wel willen, maar komt er hier niet meer van. We gaan een midweek naar centerparcs in mei, samen met de kindjes als het goed gaat met die 2... we hebben nog niet geboekt en doen dat pas als ze geboren zijn... Als ik nu nog ergens heen moet gaan, komt dat niet goed denk ik..haha...

Hier, volgende week nog 1 dagje werken en dan heb ik vervroegd verlof. Heb vandaag ook gewerkt, maar ben echt blij als ik niet meer hoef te werken. Mijn buik wordt steeds zwaarder... Morgen weer een buikfoto maken en wegen. Ben benieuwd op hoeveel kilo ik nu sta.
    Donderdag weer een echo:D Ben benieuwd hoe de kindjes liggen...

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ben erg benieuwd naar jouw buik ikke hihi.

@joyce; fijn dat alles goed was.

@kalende babies; hier ook een meisje met prachtig kale plek op dr achterhoofd :D

5. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ikke, mijn man heeft wel verstand van pc's maar totaal niet van words etc.... daar heb ik dan weer meer verstand van dan hij. Nee ik ga mooi schrijven.... Vind het een leuk werkje... En dan op mijn netst. :D Moet alleen nog even kijken waar we de etiketten kopen. Ga nog bij de Hema en Action kijken.

Tjonge, 1 dagje werken nog maar. Schiet lekker op voor je. Hier nog werken tot en met 26 september...

Het komend weekend komen er TROPISCHE temperaturen. Wat vinden jullie daarvan? Ik ben van plan om lekker het huis koel te houden en binnen te gaan zitten, is me wel erg warm hoor. Wat vinden jullie ervan?

6. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds dol op tropische temperaturen wanneer ik niks hoef en lekker ristig in t zonnetje of schaduw kan zitten. :)

Hier nog 6 weekjes werken wel 50% nu dus. T schiet echt op!

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nou wij vieren zondag dus de verjaardag van mijn dochter, dus dat word zweten. Voor de kleintjes mooi t zwembad opzetten! En veel water inslaan.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ikke aah op die manier !
    Naja hoor t vanzelf wel

-overtijd lopen , haha oke dus t is niet standaard we zullen zien :)

@hier de auto is er :) hij zou helemaal
    Nagekeken worden maar we hebben net toch wat mankementjes gevonden.. En we betaalde bijna 400 euro extra zodat ie GOED nagekeken werd.
    Dus zaterdag maar terug, want vind datgeen zaken ..

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    #949 Suus83, 14 aug 2012
    Laatst bewerkt: 14 aug 2012
    Zo hier een supermooie echo gehad. Helaas ons meisje zit tegen mn placenta aangeplakt, en eerlijk ze geeft er kusjes tegen..... Zo schattig! K heb er een leuke foto bij gedaan....
    Maar verder zijn de foto's niet superduidelijk omdat ze met haar gezicht tegen de placenta aanzit... maar wel erg leuk om te zien

Bijgevoegde bestanden:

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Super mooi suus!!

Be ja daar zou ik ook mee terug gaan, vooral als je 400 euro extra hebt betaald!

11. Jel

Jel Niet meer actief

@Suus, wow wat mooi. Je kunt echt zien dat er een meisjeskoppie op zit. Wat schattig.

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Suus, mooi zeg! En wat schattig dat ze kusjes geeft.. haha..

Jel, succes met schrijven. Zal vast en zeker goed komen :)
    Ik vind de warmte echt heerlijk. Ik moet wel in de schaduw zitten want in de zon vind ik het te heet. Maar vind het niet erg dat het zo warm wordt.

Bk, ik zal de foto plaatsen als ik tijd heb. Zal morgen, donderdag of vrijdag zijn denk ik... maar ga uit van morgen...hihi

Joyce, alvast heel veel plezier met de verjaardag van je dochtertje! Lekker dat je het zwembad opzet voor de kids.. kun je er zelf ook nog in. misschien dat ik ook wel het zwembad op ga zetten, maar vind het zo irritant dat mensen achter in de tuin kunnen kijken. Achter ons is een balkon. Och ja... moet ik me niks van aantrekken.

Be, wat balen van de auto zeg! idd mee terug gaan.Groot gelijk!

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @suus; wat schattig! Vooral die 2D zo met die lipjes aaaaaah!

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pff das balen BE, ben benieuwd of je er nog iets van terug ziet.

Suus mooie echo blijft schattig om te zien wel jammer dat ze met haar gezicht zo verstopt zat.

Hier geen blaasontsteking, de buik is ook alweer wat rustiger maar blijft wat gespannen. Morgen toch die afspraak maar laten staan voor schimmel check xD Zou zeker niet de eerste keer zijn.
    Tropische temperaturen verschrikkelijk.. tis voor mij nooit goed, te koud te warm te nat.. maar nee ik bedank.

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Suus wauw wat mooi ! Blijf t bijzonder vinden om
    Te zien.

@Auto ja echt balen ! Verder is ie tip
    Top maar hij heeft wat mankementen en dat is dan wel erg jammer :(

@Joyce veel plezier alvast ! T word super mooi weer dus dat scheelt! Heerlijk , lekker zwemmen voor die kleintjes

@Nora
    Gelukkig geen blaasontsteking , wie weet wat
    Er uit t andere Onderzoekje komt. ik denk dat
    Ik ook maar ga checken , heb super veel vloed en soms jeuk down under, maar niet de hele dag ofzo .mijn eigen ha is nu nog op vakantie dus wacht t nog maar effies af.

@hier nu ff lekker op bed tv kijken , ben kapot van de hitte :( kan der niet zo goed tegen!
    mn mannetje baalt op t moment een beetje van de auto , begrijpelijk . hopelijk word t opgelost.

16. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb me helaas verslapen. Dus iets later in de bus dan normaal. suus mooie echo.ik mag volgende week voor de 3d echo. Best zin . Vandaag en dagje op kantoor. Heen 3 afspraken dus genoeg te doen. Waarmee is hier ook en ramp. enkels zijn weer duik en zweten is het enige wat ik die. Hoop dat het op mijn werk beter is dan nu in de bus. X Lissa

17. Altijd leuk, als je het kraampakket mag ontvangen.

18. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

Allemaal lekker geslapen? Hier heerlijk als een blok. Straks alle ziekenhuisbezoekjes afleggen. Eerst straks naar de gyn. Kijken hoe het met ons meiske gaat. Vast goed, ze is heerlijk bewegelijk! Geniet er enorm van...

@ Ikke, daar hou ik ook niet van, als je zo bekeken word door buren. Wij ervaren in onze tuin ook echt geen privacy met de schutting tussen ons en de buren van 1,50 hoog. ;) Als je door de tuin loopt en hun ook, voel je je altijd 'verplicht' om de buren gedag te zetten. Was die schutting maar minimaal 1,80. ;) Maarja gewoon lekker badderen hoor.... Bij ons staat de zon de hele dag in de tuin, dus nergens een schaduwplekje en we hebben geen parasol.

@ Nora, gelukkig geen blaasontsteking... ben benieuwd of je een schimmel hebt, daar ben ik bij mezelf ook wel benieuwd naar straks....

@ Lissa, werkse....

@ Dinh, komt al dichtbij zo he....

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Suuuus wat lieffffff! Lijkt wel of ze de placenta kust. Te cute! Fijn dat alles goed is.

Be wat apart van jullie auto. Je moest extra betalen voor een goede onderhoudsbeurt, maar ze hebben niks gedaan? Autogarages echt oplichters. Als je rijk wilt worden, moet je een garage beginnen, tjonge jonge. Hopelijk maken ze het in orde.

Nora vervelend van die schimmel. Maar niet de eerste keer? Vaak als het lichaam het herkend, komt het terug he.

Joyce begin maar vast te blazen, want 30 graden in NL is al 45 graden in turkije! BLOOODY HOT!

Betreft de warmte. Ik ben blijer met 20-25 graden dan het weer wat er straks aan komt, maaaaaar gelukkig ben ik wel vrij het weekend en het hele weekend ga ik bij anderen eten. Heerlijk! Maar overdag lekker naar het strandje hier, mits me kat al uit de kennel mag. Anders koop ik een badje waar ik in kan dompelen :)

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb ook moeite met de warmte. Maaaar ik kom voorbereid, het zwembad staat klaar om gevuld en gebruikt te worden. :D

Deel Deze Pagina