November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

jeetje ik schrik ervan. :( Ben benieuwd naar je verhaal. Sterkte en s6 in het ziekenhuis.
    Toch goed dat je gebeld hebt dan.

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

hier ben in , vanaf 4 uur aan de ctg scan gezeten en een echo gehad.

kwam rond half 4 bij de vk , die wilde t hartje luisteren .. die was er ook maar plots was er helemaal
    niks meer te horen . De vk vertrok
    helemaal ! schrok me dood , toen ging ze met een ander aparaat luistren en toen klonk t hartje luid en duidelijk.
    De vk stuurde ons door naar t ziekenhuis waar we eerst een echo kreen van t hartje , die klopte maar er was
    totaal geen beweging.

Daarna aan de ctg , hartje klopte mooi gevarieerd maar nog steeds
    geen beweging.
    Later heb ik haar toch een paar keer gevoeld en de verpleegkundige voelde het ook.

Moren terug voor een uitgebreide echo , en daarna een afspraak met de gyn.
    Ze willen er achter komen waarom ons meisje zn dipje heeft.

dus afwachten maar.
    gelukkig heb ik gebeld , en mijn vk zei na 24 uir zonder beweging GELIJK BELLEN !

nu ff bijkomen van de schrik

3. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, wat een schrik zeg. Voel je je nu een beetje rustig of ben je nog in de stress? Hoop dat er morgen een mooie echo tevoorschijn komt, waar het kindje het goed doet. Sterkte! En hopelijk zul je vannacht een beetje slapen.

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, jeeeeeeeetje wat schrikken zeg. Dit vind ik nog veel erger dan zo'n ongeluk zien... hihi... Neej ik hoop echt dat alles goed is met jullie meisje en dat ze nu weer volop aan het bewegen is. Gelukkig heb je gebeld en is er wel hart activiteit. Maar wel eng zeg. Hoe voel je je zelf nu? Gelukkig krijg je morgen weer een echo.

Heerlijk he dit weertje... ik hou d'r wel van :D Best lang gewerkt vandaag en zo ff lekker eten. Hebben de bbq aanstaan.
    Morgen krijgen we een groei echo. Ben benieuwd of de kindjes weer flink zijn gegroeid. Als het goed is wel want ik merk al met zitten dat het een beetje hoog zit allemaal. Weinig plek. Voor mijn gevoel kan ik het beste staan of met en holle rug zitten... maar goed.. dat is ook niet zo'n fijne houding.
    Morgen 24 weekjes! Vind ik toch ook weer een mijlpaal :)

Lady, ja idd ik zag dat ik dan ook nog 100 dagen moet. Normaal zeggen ze dat tweelingen zeker 3 weken eerder komen. Hopelijk tussen de 37 en 38 weken. Zou mooi zijn. En dan meteen hoppa de volgende dag naar huis... haha... ik ben ook wel benieuwd wie de spits af gaat bijten van de november mama's... ;)

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja zeker schrikken .

wel fijn dat ze morgen een uitgebreide echo gaan doen .
    Dan ben ik elemaal gerust gesteld.
    En zien we ons kleintje weer hopelijk helemaal in goede staat.

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Be gelukkig dat je hebt gebeld ! Dit is goed te horen dat alles goed is.... hogelijk kom je bbeetje bij v d schrik.....

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Oh, wat schrikken zeg. Hopelijk ziet het er morgen een stuk beter uit. Fijn dat de vk zo reageerde ipv afgescheept worden met je hoeft het niet elke dag te voelen.

Ik voel hem ook niet altijd even duidelijk maar sowieso wel een paar keer per dag erg duidelijk.

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    He be dat is schrikken zeg.. gelukkig was het met t hartje in orde, ben benieuwd waarom je meisje rustig is. hopelijk lekker aan t genieten van de warmte...

De 14 buisjes mja t klinkt enger dan t was hoor, had verwacht iets licht in mn hoofd te worden whehe maar t viel mee.. t was idd super! 72% van mn overgewicht kwijt en alle waardes waren op en top. Heerlijk. Volgend jaar pas weer terug. Hij zei wel dat ze vanuit de vk vooral mijn bloed goed in de gaten moeten houden als ik moe word/ben of niet lekker ben. Maar dat is normaal met een bypass.

9. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Kom even inbreken bij jullie!!!

Behappen meis wat ontzettend rot moet dat geweest zijn, hopelijk worden jullie morgen gerust gesteld en gaat alles gewoon goed met jullie meisje!!

(ps ik reageer hier bijna nooit omdat ik vaker in het andere topic zit, maar kom wel spieken hoe het met jullie is!!)

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jeejtje Be............. Schrik me kapot! Gelukkig is alles goed! Wat ik dan echt niet snap is dat ze zeggen pas na 26 weken elke dag moeten voelen..... Gelukkig heb je gebeld en hebben ze actie ondernomen. Hopelijk is er morgen ook niets aan de hand en was je meisje gewoon een beetje lui vandaag. Doe maar lekker rustig aan en succes morgen! Knuffel!!

Ikke veel,plezier morgen bij de echo! Wee ff lekker naar je twee liefjes kijken!

11. Jel

Jel Niet meer actief

Pfff hebben jullie ook zo'n last van de warmte? Zit nu achter een ventilator.... Word ook zo moe van dit weer. Mijn ogen vallen nu bijna dicht, dus straks lekker op bed.

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Beeee wat schrikken zeg! Wel fijn dat ze je serieus nemen en morgen terug mag komen. Maar wat een stresssss!! Een uitgebreide echo is fijn hoor. Laat ze alles maar even nakijken. Probeer het wel een beetje los te laten. Ze heeft nu jouw rust nodig. Alhoewel ik onwijs goed begrijp dat het moeilijk is.

Jel vervelend voor je man, maar fijn dat hij weer verder gaat. Weet je hoe moeilijk ook het beste is weer verder gaan. Maar de 1 is daar beter in dan de ander. Maar wat hoor ik ga jij je naam verklappen :p

Ikke have fun morgen!

Nora 14 buisjes respect hoor en idd als ze nou eenmaal bezig zijn, merk je niks van.

Julia bloeddonor? Zo stoer! Ik vind je dapper en nobel. Tot voor me zwangerschap nog nooit bloed geprikt. Weet nou niet waarom ik mezelf zo heb aangesteld al die tijd. Zelfs de punctie deed geen zeer.

Nathalie leuk hoor dat jullie zo lekker bezig zijn. Fijn hè?

Ik vind onze meid trouwens ook rustig. Ik voel der zo nu en dan. Ik denk wel dat ze net in een bepaalde ontwikkeling zitten. Vorige week was ze behoorlijk aan het kicken. Dus Bee relax meis.

13. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Ladylola, jaa bloeddonor geweest maar met zwangerschap mag het niet.

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@voelen
    ja iedereen zegt wat anders , maar mijn vk zegt dus dat ik haar elke dag MOET voelen . Het liefst minimaal 2 tot 4 keer per dag.
    naja ik had dus 2 dagen totaal NIKs.
    en rustig aan doe ik want heb vakantie dus daar aan ligt t ook niet.

en idd ben blij dat ze t gelijk zo goed onderzoeken.

@Jel warmte
    ja hier ook erg veel last van pff :(

hebben jullie ook last dat je onderbroeken nu verl meer vochtig zijn ?
    bij mij is t zo erg vandaag , hele boxer nat en dat heeft geschuurd ds nu ook nog hele schaafplek in me lies ..-_-

15. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    Be, wat een schrik! Gelukkig heb je het hartje al gehoord. Hopelijk komt er morgen uit de echo dat jullie meisje gewoon een rustdagje had!

16. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Yeah, morgen nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie!!!!
    Wij gaan zondag naar de Olympische Spelen in Londen. Daar zijn we een weekje en de week erna gaan we aan de slag met de kinderkamer. Daar heb ik echt zin in. Het is nu nog steeds een puinhoop en ik zie er geen einde in. Maar hopelijk komt er straks echt schot in en is het dan bijna af.

Mijn zusje past op het huis als we op vakantie zijn. Dat is ook fijn. Ze woont op kamers hier vlakbij dus is het wel prettig om een echt huis tot de beschikking te hebben. Voor ons fijn omdat er iemand "oppast".

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Warmte niet zo veel last van nu, ik vind t heerlijk!

Wel ben ik vandaag ook super moe! Miss komt dat wel van de wrmte!

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning !
    weer een prachtige dag met veel zon !!

nu ff koffie doen en dan richting t ziekenhuiss

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Succes be!

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    #100 Nora86, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
    Veel succes strakkies Be

Heel even ego hoor.. heb sinds gister harde buiken die vrij regelmatig kwamen en ook zeer doen, trekt vanuit onder en is pas na een goeie 2 uur weg getrokken. Nu heb ik weer t schrijnende gevoel en weer harde buiken. Ben niet van het bellen dus kijk het heel ff aan maar t zit me toch niet geheel lekker. Harde buiken zouden geen pijn moeten doen. Ff aankijken dus.. zal wel loslopen maar wilde t toch ff kwijt.

Deel Deze Pagina