Jep, 45 min en ik geloof 6 foto's en een dvd. Ik heb er zooooooo'n zin in. Eerst nog ff een lekker weekend en verjaardag vieren!
@auto ja die hadden we al betaald , zofat hij ren grote beurt enzo zou krijgen maar goed tis nu opgelost. @bevallen weet niet of ik dat al moet doorgeven , naart ziekenhuis is een kwartier denk ik ..dus dat valt mee Ach moet gewoon nog een keer goed er over nadenken
@be Dat hoef je toch alleen door te geven bij de vk of ook bij het ziekenhuis doet de vk dat niet? Moet ik ook eens vragen dan!
@ Jindster, hopelijk kan je man bij de bevalling zijn en is hij bij tijds terug. @ Joyce, spannend, maandag weten jullie dan waarschijnlijk eindelijk het geslacht. Veel plezier alvast het weekend met de verjaardag van je dochtertje. @ Be, fijn dat het opgelost is. Hoop dat je snel tot een beslissing komt.
Ben enorm aan het genieten van ons meisje.... Ze is de hele avond al lekker druk aan het kickboxen en schoppen. Mijn buik gaat steeds op en neer. Wat is het toch een heerlijk gevoel!
Jaaahhh joyce toch niet zo onhandig als ik dacht hahaa @jel ik ga dr van uit dat alles goed gaat en dat me mannetje gewoon ruim optijd is voor onze kleine! Het is gewoon duimen! Zou het niet zonder hem willen doen! Super dat de kleine prinses zo lekker aanwezig is! Hier ook vooral s'ochtends en s'avonds dus ik geniet lekker met je mee!
@Jel wat leuk dat ze zo lekker druk is ! Hihi ik zou zeggen geniet er lekker van ! T is een super mooi gevoel Vind ik.
Jel, Die 900 gram moet zijn per kindje volgens de normale meting. Jij bent een weekje verder en dat komt ongeveer uit op 1100 gram.. maar jou kleine meid weegt dus al 1200 gram.. wel fijn hoor. Ik hoop dat de kids ook iets meer dan 900 gram per kindje weegt, maar denk het niet. Mag blij zijn als ze beide de 900 gram halen. Morgen weten we het en zal het hier zo snel mogelijk plaatsen. Ze hebben nooit iets van de gewichten gezegd dus hoop dat ze het nu wel vertellen en anders vraag ik ernaar. Jindster, het is gelukt met je banner! Super.. en wij hebben voor de twins allebei een pakje maat 44 ( broek en shirt ) en de rest doen we ze gewoon maat 50 aan. De broek maar oprollen en ook de mouwtjes van de shirts... anders blijf je maar kleine maatjes aan het kopen en idd...ze hebben er niet veel van. En bij de prenatal vind ik dat voor dat ff ontzettend duur... maar ja.. dus zo gaan wij dat doen. Ik hoop ook voor je dat je man op tijd terug is. En dat jullie het beter hadden moeten plannen???????? Zoiets valt niet te plannen. Wat een knuppels Be, fijn dat de auto nu echt gemaakt is. Mag ook wel voor dat geld he.. Jel, geniet van het getrappel in je buik! Hier heb ik het idee dat de kids steeds meer klem gaan liggen. Ik voel wel vaker wat bewegingen maar het wordt wat minder. Ook voel ik echt aan de zijkanten en voorkant als de kids dicht tegen mijn buikwand liggen. Dan voel ik echt een hard iets.. denk dan dat het de ruggetjes zijn, de kontjes of het hoofdje. Ook voel ik wat vaker beneden in mijn buik vanalles. Heb het idee dat ze beide met het hoofdje naar beneden liggen maar kan het mis hebben. Ik hoop het wel natuurlijk want dan zou ik een gewone bevalling kunnen doen.. waarschijnlijk kunnen ze nu bijna niet meer draaien.. of met heel veel geweld.. hihi.. Morgen na de echo gaan we nog shoppen dus weet niet wanneer ik weer iets post. Ik denk vrijdag...dames.. fijne nachtrust voor iedereen!
@ikke nee idd zoiets valt niet te plannen nadat me mannetje de oproep had gekregen dat tie wegmoest en net na een miskraam is hij heel veel weggeweest dus we hadden zowiezo niet meer verwacht dat het zou lukken voordat hij zou gaan. Maar tegendeel is bewezen en ons wondertje doet het prima! Ja het is lastig van die kleine maatjes kopen. Maar gelukkig vallen sommige kleertjes ook wel klein dus dat is dan ook wel fijn! Ik had laatst bij de c&a een pyjamatje gekocht van maatje 46 voor 9 euro koste echt weinig super schattig! Ze hadden zelfs nog kleiner! Maatje 40 geloof ik zelfs nog nou die was e ht super duper klein haha. Prenatal is gewoon heel duur. Bij de babydump hebbn ze ook veel van kleine maatjes misschien een aanrader voor rompertjes ofzo? De kleintjes zullen nu idd wat minder ruimte krijgen zo saampies! Wel heerlijk dat getrappel! Slaap lekker allemaal voorlopig slaap ik nog niet zo warm! Maar lig wel al lekker in bed!
Hey meiden, weer ff bijgelezen.. Ik kan niet slapen.. heb dat best vaak en gaat me wel opbreken. In niet zwangere toestand slaap ik altijd als een os! Maar goed, ik zag dat we de verlofdata op de lijst gaan zetten maar ik verpruts die lijst altijd dus... wie wil het voor mij doen?? Ik ga (als ik het volhou) 24-9 met verlof. Zag dat BK ook die datum heeft terwijl je precies een weekje achter mij loopt of kijk ik scheel doordat het laat is? Of neem je eerst een weekje vakantie op? Zometeen om 8.30u weer naar de vk voor m`n bloeddruk, ben benieuwd. Voel me een vaatdoek dus heb besloten dat als de bloeddruk weer gestegen is ik me volledig ziek meld tot m`n verlof. Mocht ie gezakt zijn of hetzelfde blijven wil ik nog ff doorzetten. We shall see! EDIT: Hey! M`n banner is nog niet up to date! Ik ben vandaag alweer 29 weken! Joehoe, wave!!
Hier ook alweer wakker... Ik slaap normaal ook heel goed, maar nu is er nix aan! Succes bij de vk Petrea!En een Waveeeeeeeee!
Goedemorgen! Mijn banner is ook nog niet bij maar ik wave met je mee petrea! Vandaag 28 weken zwanger! Woooo! Nu werken tot half 12 en dan weer lekker naar huis.
Wave voor de wavers! Bij C&A kan je opzich wel slagen voor kleinere maatjes inderdaad. D. had maat 42 hier hadden we niet op gerekend maar gelukkig had onze buurvrouw net een tweeling gehad en nog wat neutraal spul liggen. Hij woog 2425 gram bij de geboorte. Jel geweldig is dat he die bewegende buik, ik vraag me vaak vooral af wat t jongetje in hemelsnaam aan het doen is haha.. Wil zo graag weten hoe hij ligt zodat ik kan plaatsen wat er nu eigenlijk beweegt. Joyce spannend, eindelijk het verlossende antwoord voor jullie althans dat is wel te hopen. Nog heel effies. Hier zo ff VK moest eigenlijk nuchter zijn maar had vannacht zo'n honger dat ik toch maar wat heb gegeten.. Ben onlangs bij de bypass controle op suiker geprikt en dat was meer dan in orde dus zal wel goed zijn.
Wavieieieie! Kolere 28 en 29 weken spannend! Petrea wat vervelend van je bd. Krijg die maar eens naar beneden :-S En idd bk je gaat wel een week te vroeg met verlof hè. In feite kunnen ze je na 16 weken weer laten werken dan, dus heb je minder erna lijkt mij? Mijn verlof start 30 sept, maar met de nieuwe week vanaf 1 okt! Jindster waarom koop je maat 46? Verwacht je jullie kleine eerder dan? Ik heb ook alleen maar maat 50. Mocht anders nodig zijn, stuur ik mijn mdr wel op pad. Eerste dagen/weken zal ze toch in een luier liggen. Ik moet wel vet veel inpakken. Koffertje voor haar en voor ons ook een hoop. Ik ga het vanaf 34 weken klaar zetten.
Wat moet ik nog lang als ik jullie datums zie... Pff vandaag weer een dagje thuiswerken... Wave voor de wavers... ennuh Ikke mooie buik hoor.. Uitgerekende datum 29 oktober Suus1982: 3e kindje 1 november Ilona85: 2e kindje jongen Petrea: 1e kindje meisje 2 november Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling verrassing 3 november Suus83: 1e kindje, zkh bevalling meisje Siep81: 2e kindje meisje 4 november Hilli: 2e kindje, zkh bevalling jongen 5 November Maytje: 1e kindje meisje 6 november Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling meisje 8 november BurningKarma: 2e kindje jongen 9 november Behappy: 1e kindje meisje 10 November NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling meisje Thea: 3e kindje meisje Beckje: 1e kindje 11 November Dinh: 2e kindje, zkh bevalling meisje Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober meisje 12 november Suus14: 1e kindje meisje Mama88: 1e kindje meisje 14 November Ikke175: tweeling, zkh bevalling (jongen& meisje?) 15 november Snowbird: 1e kindje meisje 16 november Lolalo: 2e kindje jongen 18 November Jindster: 1e kindje Juliaaa: 1e kindje jongen Patje20: 2e kindje jongen 19 November Isis857: 1e kindje, zkh bevalling jongen 21 November Joyce86: 2e kindje (jongen?) 24 November Niesje123: 3e kindje meisje 25 November Samantha89: 1e kindje jongen 26 November: Cjb: 2e kindje jongen 29 November Lissa: 1e kindje jongen lauras1983: 2e kindje jongen Nora86: 2e kindje jongen 30 November xspookyx: 3e kindje meisje 14 meisjes, 11 jongens 1x verrassing, 2x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 22-08 Thea, 3D echo 22-08 Lissa, 3D echo 27-08 Jel, 3D/4D echo DeLuxe bij 29+6 weken 04-09 Behappy, 3D Echo 04-09 NathalieD, groeiecho 05-09 LadyLola, GUO 30 weken echo/3D echo/prenatale diagnostiek 06-09 Niesje, 3D echo met 28 weken 21-08 Ikke175, laatste dag werken en dan verlof (ziektewet)Officeel verlof 4-10 24-09 BurningKarma, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum) 24-09 Petrea, 1e dag verlof! 27-09 Jel laatste dag werken en dan verlof! Joepie! (6 wk voor uitg. datum) 1-10 Ladylola, 1e dag verlof! Inleiding vanaf 28 oktober 18-10 Lissa, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum)