November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    hahaha Ik mag zelf natuurlijk ook waven... JIPPIE 25 weken...

2. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Wave voor de dames!!

Succes bij de vk!

@lady ik heb nu 1 pyjamatje gekocht van maat 46 omdat ze zeggen dat het een ienie mienie word voor de rest ook gewoon alles maatje 50. Jij zal idd een hoop moeten inpakken! Ik pak onze spulletjes rond 35/36 weken wel in voor het ziekenhuis we weten natuurlijk niet hoe het gaat lopen of de kleintjes lekker blijven zitten of toch iets eerder komen.

@burning succes met werken! Gelukkig maar half dagje!

@petrea balen he dat je slecht slaapt! Tis ook zo warm!!

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wave voor iedereen!!

Is wel grappig dat er in begin noevember heel veel meiden zijn en eind november heelveel jongens!

Spulletjes pakken doe ik pas op t einde ergens, vorige keer ging ik twee volle weken overtijd dus daar ga ik nu ook een beetje vanuit. Hoeft natuurlijk helemaal niet maar anders dan duurt t wachten echt heel lang, dus mijn datum is eigenlijk 5 december;)

4. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hahaha joyce jij gaat uit van overtijd gaan! Nou ik weet het zo net nog niet ik denk als mannetje terug is dat er dan rust komt en dat de kleine dan niet zo heel lang op zich meer laat wachten! Dus ik ben benieuwd!

5. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Jindster, nee dat kan ik me voorstellen. Heerlijk he, dat gevoel. Hier ook vaak in de ochtend, avond maar toch ook wel veel tussendoor overdag.

@ Iedereen, genieten he, van al die kleintjes in onze buiken! :)

@ Ikke, s6 met de echo vandaag en ben benieuwd hoeveel je kids zullen wegen, of het idd die 900 grammen zijn.
    Ook veel plezier met shoppen en we zien je vrijdag wel weer. :)

@ Be, sterkte met de verkoudheid, dat is niet fijn met zulk weer...

@ Petrea, BK is ook eerder dan mij met verlof en ik ben ook ietsje langer zwanger als haar...
    S6 bij de vk.

@ Slapen, hier geen problemen mee. Kan heerlijk slapen 's nachts, alleen wanneer de wekker van mijn man eenmaal af gegaan is op een voor mij vrije dag, dan slaap ik vaak niet meer, net zoals vandaag.

@ Nora, ja haha dat vraag ik me ook af. En ik weet ook nooit goed het verschil tussen een beentje en een armpje. Ik voel ons meisje ook weleens 10 cm boven mijn navel of zo schoppen of boksen. Vraag me dan ook af wat ze precies aan het doen is. :D
    Jij ook s6 bij de vk.

@ een wave voor een aantal dames. Hoe komen we eigenlijk aan de term wave? Was dat al een veelvoorkomende term op zp?

@ Spulletjes inpakken, een vluchttas dus: wat pak je dan allemaal in? Want je moet toch ook op het laatste moment nog wat dingetjes inpakken die je nog niet in kunt pakken, zoals een toilettas etc.... staat er online ergens wat handig is mee te nemen naar het zkh?

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ikke suc6 ! Bij de echo..

@Wave voor de wavers !! Ik mag zelf morgen weer..

Pff wat heb ik slecht geslapen .. En die stomme verkoudheid ik klink als een schaap ... BEEEHH BEEHH :p
    Sorry voor me geklaag !

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ohja, ook een wave voor mezelf... (hihi Lissa xD)

VK was in orde, ze wijt de pijntjes en harde buiken aan buikspieren die slapper zijn geworden door veel afvallen, en nog niet hersteld waren. Ach klinkt best logisch. Daarbij is t toch een beetje pech hebben. T word alleen maar erger en niet minder maar als ik het niet vertrouw mag ik altijd bellen das wel prettig.

Verder mijn deukje! Das een navelbreuk haha.. niet verwacht. Kan geen kwaad verder.

Nu ff richting gemeente, kindje erkennen.. wat een gedoe allemaal ;)

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, arme jij, je lijkt nu net een schaap!

@ Nora, wat 'fijn' dat die pijntjes iig niet komen door de zwangerschap. En die navelbreuk, hersteld dat wel weer na de bevalling? Of blijft het?
    S6 met erkennen.

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    T zou na de zwangerschap vanzelf weer beter worden zei ze. Heb er geen last van vond t alleen zo raar, t voelt ook heel gek kan er zo met mn vinger in porren :p
    En zeker fijn! Ze begreep ook wel mn angst doordat D. te vroeg was dat ik nu overal beetje huiverig van word, fijn om begrepen te worden neemt al een hoop weg ook.

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Moet je bij een tweede eigenlijk ook erkennen?

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wie weet heeft bk het wel kunnen regelen met der werk. Enige aanmerking die ik zou hebben, dat erna wel de volle 10 weken heb. Dus hoop dat dat is geregeld bk!
    Alhoewel ik neem zoiezo 4 weken vakantie nog op, en door de situatie misschien 2 maanden volledig ouderschapsverlof.

Wavieieieie voor alle wavers!

En Lissa voor jou duurt het lang, maar je begint ook weer later met werken ;)

Nora wat apart van je navelbreuk zeg! Kan het geen kwaad?

Vervelend van je verkoudheid BE. Beterschap!

Vluchttas; ik pak Heel veel in voor mezelf en de kleine. Maar jel er is een lijst hoor.

Zo een boodschapje doen en om 12u met poezel naar de dierenarts. Daarna direct werken tot 22.

12. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    ik zit voor een rolgordijn te kijken voor ons dakraam wat een drama zeg omdat het dus al een oud dakraam is is het serienummer er niet meer kan het nergens vinden beetje jammer allemaal! even lekker klagen!! haha

13. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @joyce zolang je niet getrouwd ben moet je als papa zijnde toch altijd je kindje erkennen?

@lady succes met het poezenkind en met werken!

@nora hahaha met je vinger erin porren klinkt erg raar! maar het komt dus na je zwangerschap gewoon weer helemaal goed.

14. Jel

Jel Niet meer actief

Nora, gelukkig word het weer beter je navelbreuk...

Lady, ik ga wel ff googlen tegen de tijd dat ik ermee bezig ga. Natuurlijk ook meerdere pakjes en rompertjes voor de baby en voor mezelf veel ondergoed en kleren... Wat doen jullie eigenlijk aan met de bevalling voor shirt? Ik denk iets luchtigs, als ik tenminste niet weer zo'n blauw schort aan krijg....

Jindster, misschien op maat laten maken dan?

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ja dacht ik ook maar miss omdat t de tweede is dat t automatisch gaat?

Bij de bevalling doe ik iets heel luchtigs aan! Vorige keer zooooo warm, was natuurlijk ook wel hartje zomer, maar denk aan een hemdje zonder mauwen ofzo.

Hier nu voor t eerst een poets in huis... Wel ff wennen hoor, maar dalijk wel alles wee helemaal fris. Vooral de badkamer liep wat achter..:(

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wave voor de wavers!!!

Vanmorgen bij vk geweest alles goed... moet ergens vol week bloedprikken voor ijzer en controle suiker. Lage bloeddruk maar goed heb ik altijd eigenlijk.

Be wat shit v d verkoudheid. Hopelijk knap je snel op

Kleertjes kleine maat we hebben paar(4) pakjes in mt 50. Rest is 56 rn als t kind kleiner is dan stuur ik iemand om te shoppen .

Tas doe ik in mn verlof. Dan zijn de kleertjes schoon en dan zet ik m klaar.

Verlof hier pas 5 okt ik werk tot vier weken v t voren. Vind t ondertussen wel zwaar hoor maar nog te doen.

17. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @joyce lekker hoor ik moet hier ook weer aan de slag!

@jel ja daar ben ik nu naar aan het kijken omdat het allemaal niet zo simpel en gemakkelijk gaat haha

18. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Erkennen: Bij een tweede moet dat gewoon opnieuw. Wij moeten het ook nog doen.

Gister controle gehad bij de vk. Was allemaal in orde. Nu dus weer verder met genieten. 4 sept groeiecho! Heb daar erg veel zin in. Is weer de eerste echo na de 20 weken echo.

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

En hoe zit t erkennen als je getrouwd ben ?

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Dan is t niet nodig.

Voor ons dus weer een tripje naar t stadhuis. Miss toch maar eens trouwen;)

Deel Deze Pagina