November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wij hebben lekker gebbqed bij vrienden van ons.

Ben ontzettend heftig verbrand, mijn rug is best erg maar is nog te doen. Maar mijn benen zijn heel extreem. Normaal pakken die geen zon (ik verstop graag mn lichaam :cool:). Verder ben ik poepie bruin geworden op mn armen nek en gezicht , maar ik heb zooo'n pijn nu :O Dit doen we dus niet nog eens als het zo heet is natuurlijk.

2. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nora, dat is niet fijn dat je zo verbrand bent. Misschien komkommertjes op je lichaam leggen of zo... Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen daarmee.

Ik zat net even in het vlindergedeelte te kijken en zag dat Mangoo is bevallen van een overleden kindje. Kent iemand haar? Ik zag in haar berichten dat ze weleens in het november mama-topic heeft geschreven en zag ook Thea's naam staan en Behappy. Vreselijk.... Begin augustus geconstateerd dat hij overleden was en hij is inmiddels gecremeerd.
    Afschuwelijk, weet precies hoe ze zich voelen, dat is een verschrikkelijke hel. :(

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Oeh Nora das ni fijn! Hoop dat je beetje kan slapen!

Net even het berichtje gelezen Jel, vreselijk!! Echt iedereens nachtmerrie! Dan ben ik toch weer zo blij dat ik mijn kleintje voel trappen!
    Wat moet een mens sterk zijn dan!

Nou hier vandaag dus druk druk druk! Nu lekker op bed met de wapper aan! Morgen verjaardag en maandag echo!!

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeh jeetje zeg.... verbranden is echt erg met zo'n weer. Ik hoop dat je snel weer "brandvrij" bent..

Jel, Ik ken haar niet... Ik heb het verhaal nog niet gelezen. Zal het zo eens doen. Maar dat is echt verschrikkelijk zeg. Hoop het echt niet mee te maken. En idd.. helaas kun jij erover mee praten. Zijn echt hele erge dingen...

Joyce, veel plezier morgen!

Hier, ik heb het zooooooooooooooooo heet. Is echt niet normaal. Met helemaal niks doen voel ik me al ellendig... sjonge jonge... En morgen wordt het nog heter :$

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Nora, oeh niet best. Veel aftersun om je huid te hydrateren. Of karnemelk, dat deed mijn moeder altijd.

@Mangoo, wat verschrikkelijk. Ik heb ook het verhaal gelezen. Wat een hel is dat zeg.

@hier, wel wakker maar nog moe. Blijf nog ff liggen, hopelijk val ik nog in slaap

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jel heb het idd gelezen wat ontzettend heftig.. word je toch met je beide benen even op de grond gezet weer en zeker voor jou een flashback natuurlijk.

Ben hier idd flink met aftersun komkommers en natte lappen aan de gang gegaan , verschrikkelijke nacht kon nergens liggen. Kan ik vannacht inhalen! hehe.

Vandaag word het nog heter.. oh help.. ga met mijn moeder lahmacun maken (turkse pizza's) is t niet echt weer voor maar ze wilden een pizza party doen (met 36 graden.. gekken..)

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Poeheeee wat een nacht! Ik echt niet goed geslapen door de hitte, wapper aan en t helpt nix! We hebben wel een aitco maar die maakt zon herrie dat ik mijn dochter ni meer hoor dan.

Nora succes met je pizzaparty! Idd niet zon goed idee met deze hitte!

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel ja echt verschrikkelijk !!! :(

@hier pff tis hier nu al 25 graden .. -_- hoe overleef ik vandaag ..

9. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Goedemorgen dames! Wave voor mij vandaag 27 weekjes alweer! Gisteren boj de buurtjes gezeten en schaduw gepikt daarna heerlijk met ze gebbqed lekker hoor maar zo warm! Gister om 12 uur was het nog 27 graden buiten! Pff en vandaag nog warmer! Dus weer lekker rustig aan vandaag

@be bikini aan in de schaduw voeten in een bad? Is dat een optie hihi

@joyce tis ook echt heel warm geweest vannacht het koelde ook gewoon niet af!

@nora succes met pizza bakken wel lekker maar zo heet! Is je verbranding al wat minder dan gister? Of nogsteeds kei rood?

@juul gelijk heb je meid vandaag lekker rustig aan met die warmte

@ikke ja jij zal het nog warmer en zwaarder hebben met 2 kindjes

@jel wat onwijs verschrikkelijk voor mango jij zal ook wel weer een momentje hebben gehad van je eigen kleintje! Knuffel meis!

Meiden zijn jullie voeten en benen ook nog gewoon zo dik opgezet? Lijk nu al een olifant! Have fun vandaag ladys en je niet te druk maken joyce ben jij dat met de verjaardag van de kleine?

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jindster ; goed idee !! Neem hem mee
    We gaan naar een klein park/strandje
    Daar ga ik lekker onder een boom
    Zitten..

Ben nog steeds super verkouden en heb veel
    Taai slijm wat ik niet opgehoest krijg .. Bleghh en auw auw !

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goedemorgen...
    .wat n naar verhaal v mangoo. Krijg er tranen van....

Hier wordt t al aardig warm i d slaapkamer. Paar keren wAkker geneest maar nog redelijk geslapen. Maar wel n irritant lichte hoofdpijn.

Wave voor de wavers!!!!

12. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getver, erg onder de indruk van het verhaal van Mangoo... ken haar niet maar geen enkele ouder zou dit moeten meemaken. Ook sterkte voor jou Jel, moet confronterend zijn.

Ik heb m`n banner maar meteen verwijderd, bedankt voor de tip Jel! Was helemaal niet tot me doorgedrongen dat mijn banner van die site was. Maar weer even een nieuwe maken maar ik vind die wekelijkse updates zo leuk en die zie je niet zo vaak!

Pff... ik trek deze warmte écht niet! Verrot geslapen en ben nu alweer benauwd! En m`n handen en voeten doen zo`n zeer... Maar goed, niet klagen. Is voor een mooi doel!

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

Net vreselijke nieuws gehad dat de vader van mn beste
    Vriendin is overleden ,
    botsing met de auto vanochtend , opslag dood ..

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ownee be! Heel veel sterkte!! Ook voor je vriendin!

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Yep jindster hier vandaag verjaardag van mijn dochter vieren. Ze ligt nu ff op bed en rond 15.00 uur komt t bezoek.

En de taart is super mooi geworden!! Ik zal straks is een foto maken, zet em wel ff op Facebook! Gelukkig is dat allemaal goed gekomen!

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jeetje wat een hel zeg :( voor je vriendin Behappy. maar ook voor Mangoo natuurlijk.
    leven is echt gewoon niet eerlijk :(

hier gaat het weer iets beter. heb vanochtend erg last van migraine gehad. maar houd mijn drinken gelukkig weer binnen. net lekker een ijsje gegeten.
    wat helpt bij jullie met de warmte? heb nu een ventilator/airco met koelelementen

17. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemiddag,

@ Joyce, gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag en een fijne dag!

@ Nora, vreselijk die verbrande huid. S6 met pizza's bakken.

@ Jindster, ik merk alleen aan mijn handen eigenlijk dat ze wat meer opgezet zijn. Kreeg vanmorgen mijn ring niet meer af, zo dik waren de vingers, maar nu zijn de vingers weer iets gekrompen en wil die weer af.

@ Suus, ik had ook al hoofdpijn van de warmte vannacht. Maar is nu weer over gelukkig,

@ Petrea, goed dat je hem verwijderd hebt. ;) Volgens mij is het ook een tijdelijk probleem en kun je hem later wel weer gebruiken.

@ Behappy, nee wat verschrikkelijk zeg... heel veel sterkte voor jou, maar ook voor die vriendin.

@ Beckje, vervelend die migraine, hier zit ik ook, net als gisteren, weer achter de ventilator. Zie er wel een beetje tegen op om morgen te werken. Het is snikheet. Zal wel lekker warm zijn in het zorgcentrum. Pfff...

@ Mangoo, ja inderdaad, krijg dan gelijk flashbacks over ons eigen dochtertje... vreselijk.
    Maar ben er nu bijna wel van overtuigd dat het nu goed gaat hier met de zwangerschap. IK probeer vertrouwen te hebben en houden.

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    moet je ook blijven doen Jel. hoe moeilijk het ook is.
    kan me voorstellen hoe vreselijk confronterend dat moet zijn. maar blijf genieten, want dat zou zo zonde zijn als je dat niet doet

19. Jel

Jel Niet meer actief

Ik blijf idd genieten. Nu moet het goed gaan...

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Dankjulliewel , we gaan er vanavond gelijk heen.
    zag een foto vam de auto en werd er misselijk van..
    de andere bestuurder dacht zeker dat de doorgetrokkesteeep die daar ligt niet voor hem gold .. Grrr word er zo boos em verdrietig van

Deel Deze Pagina