November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Nora, dus de pizzaparty was geslaagd??? Wel een hele opgave..pizza bakken met dit weer.

Be, wat erg zeg! Heel veel sterkte en ook voor je vriendin. Verschrikkelijk om je vader zo te moeten verliezen door de schuld van iemand anders.

Jindster, wat erg zeg een botvlies ontsteking. Hopelijk ben je er snel vanaf.

Hier geen last van opgezette voeten.ekels. Wel zijn mijn vingers iets dikker... dat zijn mijn voeten ook wel maar echt heel minimaal. Het zal echt niet meer dan een halve maat zijn... haha..

Vandaag bij de bedrijfsarts geweest... ze vind het prima dat ik morgen mijn laatste dag werk! Had ook anders moeten zijn... dan eindelijk genieten van alvast verlof.. haha..

Lady, begint op te schieten nu he....

Joyce, wat fijn dat jullie meisje heeft genoten van haar verjaardag. En wat spannend vnvd zeg! Hopelijk weet je dan idd wat er in je buikkie zit...

Ik ga nu rusten.. kijken of dat kan. Vnvd zo slecht geslapen.. gister was het hier echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg warm.. we hadden ook verjaardag en daar was het ook in de achtertuin iets van 38 graden... pff... en wij hadden gister de heetste temperaturen... in Ell was het het warmst..en daar wonen wij niet zo heel ver vandaan ;)

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb echt zon last vd warmte nu zeg.pffffff. Word er gewoon niet lekker van. :(

3. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe werkt die app dan?? Klinkt leuk natuurlijk!

Be bah vrewelijk voor je vriendin! Lijkt me zo erg om mn vader al te moeten missen!

Poeh wat een hitte he heb vannacht niet geslapen. Gelukkig vanmiddag nog een uurtje meegepakt.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

@ Joyce, heel veel plezier met de 20 weken echo. :D Enjoy! En oja het geslacht is nog niet bekend. Ook nog spannend dus.... heb je zelf enig idee of het een jongen of meisje is? Wat zegt je gevoel?

@ BK, apart zeg zo'n lekkende borst, hier nog niet gehad.

@ Be, nee die app ken ik niet. Is dat een gratis app? Wel grappig natuurlijk..

@ Ikke, oeh lekker joh, nog 1 dagje werken. S6 je laatste werkdag.

@ Hier, veel gedaan vandaag. Drie uurtjes gewerkt, toen thuis nog de wc en badkamer schoongemaakt, twee wassen gedraaid en opgehangen, de vaatwasser uitgepakt en vanmiddag nog met m'n man boodschappen gedaan. Toen was het tijd om te koken. Nu met de pootjes lekker omhoog en ik hoef helemaal niets meer.
    Heerlijk!

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lekker jel goed bezig!

BE meis jemig wat heftig! Bah heel naar voor je vriendin. Hopelijk kan je der goed steunen. Sterkte meis.

Ikke geniet van je verlof! Ben er hier ook wel aan toe :-/ met die hitte erbij ben ik niet te genieten :(

Bk rust goed uit vrouw!

Jindster vervelend van je scheen.

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, die app ken ik ook niet. Wij hebben de angelsound..is ook een leuke manier :D hihi.. maar wel gaaf dat het kan met zo'n app...

Bk, doe rustig aan he meid.

Jel, thanx! Wat heb je veel gedaan zeg! Hier niet zo veel gedaan. Wel boodschappen en medicijnen opgehaald...en gekookt, en de was gedaan.. ook wel wat maar moet rustig aan doen he.. hihi... Bevalt me wel maar ik heb nog heel lang te gaan... kijken of dat zo blijft bevallen.. Moet ook wel zeggen dat mijn buikkie echt in de weg gaat zitten..

Lady, je bent niet te genieten??? Komt helemaal goed meid. Gooi het er maar uit :D

Hier, net vrienden op bezoek gehad.. kwamen leuk nieuws brengen.. Wij hebben onze zwangerschap bekend gemaakt met cakejes... ze kwamen binnen en zeiden dat hun kindje de cakejes was vergeten.. toen wisten we genoeg :) Het is hun 2e kindje en ze zijn nu 3 maanden in verwachting.. wel heel snel achter elkaar want hun eerste is net 8 maanden :) Maar super leuk nieuws... vanaf morgen mag het bekend worden.. haha..

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Een meid is t!! T was zooooooooo mooi! Straks ff meer, ook foto's. Nu ff de dvd bekijken! In looooooveeeeee!

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ikke, ja je hebt nog effe tot de datum.... dus tijd zat voor poetsen en zo.
    Merk dat ik veel bezig ben met schoonmaken en zo, zou wel nesteldrang zijn of zo. :D
    Wat leuk van die zwangere vriendin. En zeker vlot achter elkaar...

@ Joyce, leuk, een meisje... :D :D :D Gefeliciteerd!!!!!
    Was de echo verder ook mooi?

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Super Joyce! Verder ook alles goed en gezond?

Leuk ikke. Altijd leuk nieuws!

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Leuke foto Joyce wat leuk n meisje......

Hier eindelijk aan t verkoelen.dus vaavond Lkr slapen .

Be wat n naar nieuws... heftig zo opeens....

Iikke.lekker rustig aan doen!!!
    Je hebt nu verlof.

Ik zit te twijfelen.miss toch metzes weken v t voren t gaan met verlof.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Joycee gefeliciteerd !!! Een meisje !! Ik zag de foto op facebook
    Zo cutee hihi

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Het was zoo leuk de echo! Alles helemaal goed, volgens haar lig ik precies op schema, kwam uit op 26.3 weken en t woog rond de kilo. Ik vroeg of dat niet veel was maar volgens haar precies goed.....als t af zou wijken van de curves dan zou dat vokgens haar toch pas na 28 weken zijn.

Ze lag er echt perfect bij en lag lekker te bewegen enzo!

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owja, kan iemand mij op roze zetten in de lijst, dat lukt me niet op de tablet.

Truste!

14. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    goeieavond meiden! hier vandaag ook lekker bezig geweest vanmorgen fysio voor me been hij heeft me behoorlijk zeer gedaan maargoed komt allemaal goed zeggen ze dus dat geloven we maar!! verder me huiskamer gepoetst keuken gepoetst wc boven en benee gestofzuigd het hele huis en gedweild beneden. goed bezig geweest al zeg ik het zelf hahha ook nog schone moeder te eten gehad en daarna lekker met de benen omhoog gegaan had ik wel verdiend al zeg ik het zelf. nu lekker met de woeffert aan het kroelen die heeft nogsteeds last van de warmte die ligt met dr kont voor de ven en de rest ligt op schoot en laptop op het randje van de bank maal 65 kilo dus dan weten jullie hoe zwaar het is hahaha maar zo'n lieffie

@joyce gefeliciteerd!!! een meisje heb je foto's geniet van je dvd die kan je iedere dag wel bekijken!!

@ikke leuk een zwangere vriendin! idd vroeg op elkaar met de andere kleine. lekker je verlof meid geniet ervan!!

@jel jij ook zo lekker bezig geweest in je huis ook last van nesteldrang ik kreeg het ineens op me heupen met poetsen heb jij dat ook dat je alleen van plan was om 1 ding te doen en dat je dan ineens gestoken word door een werkbij en ineens je hele huis op zijn kop staat en schoon moet?? hier dus wel!!

@bk lekkende borst? hier nog geen last van lijkt me wel appart!

@be ken je app ook niet!! wel grappig!!

@maytje ja tis gewoon te warm!!! maar vandaag vond ik het wel al wat lekkerder teminste hier had het gister een beetje geonweerd en buitjes van 5 min dus de benauwdheid was wat minder!

euhmm had ik zo iedereen? weet het even niet meer zo snel sorry voor degene die ik vergeet!

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jidster zo jij bent druk geweest vandaag !

@hier ik kan niet slapen , heb t warm .. Moet
    Continu hoesten en heb last van mn hoofd.
    Morgen hebbem we de condoleance en vrijdag gaan we dan naar de crematie..

Uit onderzoek is gebleken dat de andere bestuurder had gedronken. Die ligt wel nog steeds in coma..

En de vrouw (goede vriendin ) die naast onze goede kennis zat , is nooit buiten westen geweest , ze weet nog precies wat er gebeurd is en dat onze kennis voor haar dook om de klap
    Op te vangen ,, hij heeft dus zijn levem gegeven. zij is sinds vanavond weer thuis , ze kwam op krukken..heeft wat ribbem gebroken maar
    Heeft verder geen schrammetje..
    Tis nog steeds erg onwerkkelijk allemaal , helemaal voor mn vriendin .. Die beseft ook nog niet dat haar vader er echt niet meer
    Is..
    Tis allemaal wat zo..

Nu ff lekker in bed tv kijken dan maar en uitzakken .. Dan slaap ik morgen wel een paar uurtjes langer :)

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hoera joyce! Een meisje wat leuk! En mooie duidelijke fotos zeg!

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Joyce proficiat met een meid!

Be wow wat heftig dat hij zijn leven heeft gegeven.. heel bijzonder en erg naar dat het zo'n afloop heeft. Logisch dat ze het besef nog niet heeft van t een op andere moment :( Bah..

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Tandarts; vandaag geweest voor controle. Hij was heel erg tevreden. Hij zag me voor mijn paradontitus behandeling en hij zij nu dat het er stukken beter uitzag en dat we zeker niet ontevreden mogen zijn nu tijdens de zwangerschap omdat dan alles een stuk fragieler is. Volgend jaar februari pas weer terug!

\m/(^_^)\m/

19. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Goedemorgen dames!

@joyce mooie duidelijke foto's!!!

@bk nou beter toch ik moet half september naar de tandarts!

@be wat een heftig verhaal zeg en logisch dat het besef er nog even niet is!

Hier vandaag opstap om te kijken voor een rol gordijn voor in een dakraam en kijken of we zelf iets kunnen maken! Want het laten maken koste ons minimaal 300 euro en dan kwam de stof er nog bij omdat het geen normale maten zijn! Aggh ja we zien wel haha maak me er niet druk over komt allemaal goed!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik heb me toch een partij beroerd geslapen ! , hoest al de
    Hele nacht de longen uit mn lichaam zowat.. Mn hele buik doet zeer van al dat hoesten :(
    Hopelijk stopt t gauw

Deel Deze Pagina