Be je mag gewoon 6 paracetamolletjes per dag. Neem er in de ochtend 2, middag 2 en avond 2. Veel thee en lekker uitrusten! Voor het hoesten, mag je echt wel een paar dropjes om op te sabbelen en ga anders even langs de apotheek voor een hoestdrankje wat wel mag. Hopelijk voor jij je snel beter!
Hoi dames! @ Suus83, zou je anders met 4 weken voor die tijd met verlof gaan? @ Joyce, nice pictures. @ Jindster, haha voor jou herkenbaar dus, die schoonmaakdrang. Ik krijg dan niet echt last van mijn bekken, meer van mijn buik, de banden of zo. Dus dan moet ik het toch weer even rustig aan doen. @ Behappy, wat erg dat die bestuurder gedronken had. Die zal een lekker schuldgevoel hebben nu (hopelijk) en dat draagt ie mooi even de rest van zijn leven mee. (Als hij tenminste uit de coma komt...) Wat mooi en bijzonder wat je schrijft over de vrouw en de vader van je vriendin, dat hij zijn leven als het ware heeft gegeven voor haar. Maar wel heel verdrietig voor iedereen natuurlijk. Hopelijk is je verkoudheid snel over. @ BK, fijn dat je goedgekeurd bent bij de tandarts. Hier eind september nog naar de tandarts voor controle. @ Jindster, wat toevallig, wij gaan ook een rolgordijn aanschaffen, en wel voor de babykamer. We hebben daar eigenlijk veel te lichte gordijnen opgehangen, komt veel licht doorheen. Dus we willen verduisterende rolgordijnen kopen en ik zag dat het deze week in de aanbieding is bij Leenbakker. @ Hier, vanavond gaan mijn man en ik lekker eten samen bij het wokrestaurant. Zin in. Zomaar eigenlijk, doen we wel vaker een keer... @ Waggelen, heb het idee dat ik een beetje heen en weer begin te waggelen. Hebben jullie dat ook soms? Voel me net een pinguin. Ook lukt het lopen niet meer zo snel en dat is vooral te merken op mijn werk, dat het niet zo vlot meer gaat als anders...
Hmm daar heb je een punt bk, ff navragen bij je vk dan Bee! Waggelen komt denk ook de warmte jel. Ti's geen weer voor ons! Af en toe lekker voetjes in de lucht
@be wow wat heftig allemaal! heel veel sterkte de komen! En succes met je evrkoudheid! Hier zei de vk gewoon 6 paracetamol maar wel zonder iets er in. @schoonmaak drang.....noooooooit van gehoord! @bk fijn dat alles goed was bij de tandarts, ik moet vokgende week.... En hier dus toch een meid, ik ben nu al helemaal gewend en zeker ook erg blij!! Vandaag al ff geshopt, en zie t resultaat!!! Maarja we hebben dus nog veel kleren van mijn dochter dus veel meer shoppen word t niet.... En owja ze weegt rond de kilo al, is dat niet heel veel?
Be beterschap. Hopelijk voel je je s el beter! Jel ja klopt wik vier weken va tevoren .... Joyce leuke kleren. En nee zo zwaar is ze niet. Onze is met 28 weken en 3 dagen 1256 gram
@ Joyce, aan de ene kant jammer dat je niet bij kunt shoppen, aan de andere kant ook beter voor je portemonnee. Op het termijn waar je nu op zit, woog mijn baby ook zoiets, of volgens mij zelfs ietsje meer... T zal wel normaal zijn. Ik heb weer veel last van brandend maagzuur en een snel en lang vol gevoel in mijn maag. Meer die dit hebben? En de baby begint trappen te geven die pijnlijk beginnen aan te voelen, en ook al doen ze zeer, ik geniet nog steeds.
@jel wij hebben een schuindakraam dus dat gaat niet met die rolgordijnen! Echt balen! Hahaha schoonmaak os erg herkenbaar! Met dat maagzuur heb ik vooral s'avonds na het eten! @joyce super schattige kleertjes! Ik hoop dat het donderdag bij ons ook bekend word! Kan ik ook nog lekker shoppen! @be wat een mooi maar vooral heel droevig verhaal! Dikke knuf meid!
@Joyce: Hier woog hij ook 1kg en nog wat gram toen ik met 26+4 m'n echo had. En volgens mijn gyn was dat heel goed. Proficiat met je kleine meisje! Ik dacht dat jullie het eigenlijk niet wilde weten? Leuke kleertjes. Zo schattig
Oke, wel mooi gewicht dus! Klopt t boek wat ik heb gewoon niet want dat zegt 750 gram. @hilli wij wilde t heeel graag weten maar bij de 20 weken echo was t niey te zien. @jel hier ook erg last van maagzuur! En t is zeker bete voor onze portomonee, maar babykleren zijn zo onweerstaanbaar!! @jindster ik hoop ook voor je dat ze t kuennen zien!
Be poeh erg heftig allemaal zeg,, wel mooi dat die man die vrouw heeft geprobeerd te beschermen, maar wat erg dat hij het met zijn leven heeft moeten bekopen.. Joyce wat geweldig die echofoto's! en wat leuk een meisje!! leuke kleertjes, heb t shirtje van t rechter pakje ook (en een jasje ervan) en van het roze pakje heb ik ook zoiets, zijn gaaf he die kleertjes! Jel ik waggel lekker met je mee hoor ) Hier gaat t goed vankorgen weer oke bevonden door de vk akles in orde mooi hartje gehoord van ons moppie en baarmoeder groeit goed. over twee weken de groei echo, ik hoop dat we dannogmaals even naar t geslacht kunnen kijken, ik droomde namelijk laatst over een jochie, wat kan je dat ineens onzeker maken zeg! en we hebbend us alles voor een meisje zeg maar.. oh ja ik krijg op mijnn tepelhof wat last van bultjes ofzo, is dat normaal? ook heb ik t idee dat er wat moedervekjes zijn gekomen op mijn borst die ik eerder niet had..
@waggelen en maagzuur; ja op beiden. Vandaag toevallig een maxipak rennies gekocht. Mijn bekken doen enorm zeer op het moment dus dat zal ook zijn waarom ik waggel denk ik. @joyce; schattig die kleertjes!!
ik had gehoord dat het goed is om te waggelen en vooral niet proberen om rechter proberen te lopen, dit is nu de stand van je bekken dus probeer dat neit te corrigeren. dus we waggelen lekker door
Hier ook mega pak rennies hoor. En gaviscon. En waggelen doe ik ook mee. Last v mnd onderrug. Dus automatisch ga je wel zo lopen....
Net bij de condoleance geweest , was erg emotioneel . De kist was open , en hij zag er opzich mooi uit .. Wel blauw en eenflinke scheur in zijn voorhoofd .. Vrijdag is de crematie .. Ben er helemaal beetje leeg van , heb zulke Dingen eigenlijk gelukkig niet veel meegemaakt. @Joyce wauw de pakjes zo cute !!
Haha, dus nog meer pinguïns hier. Ik heb gelukkig nog geen bekkenpijn gekregen en hoop het ook niet te krijgen. En ik zal proberen niet rechter te lopen maar al waggelende verder te gaan En dat maagzuur ook herkenbaar dus. Die maag word ook in elkaar gedrukt he, het kindje word steeds groter. @ Joyce, ja ik snap je helemaal hoor, dat de verleiding groot is om nog meer kleertjes te kopen. @ Maytje, die bultjes in de tepelhof heb ik ook, maar eerlijk gezegd ook zonder zwangerschap. Als het hetzelfde is wat jij bedoeld... @ Behappy, 'gelukkig' is hij dus nog wel toonbaar. Lijkt me erg moeilijk als je iemand niet meer te zien kan krijgen. Heb net lekker 2 uurtjes geslapen. Was heerlijk even. En zo weg uit eten. Lekker!