November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Genoten hebben we zeker! Maar of het nu zo'n goed idee is om die verhalen aan onze spruiten te vertellen.. hihi ;)

Jammer niesje maar begrijpelijk. Hoop dat je je weer wat beter voelt na die heftige gebeurtenis. Natuurlijk ben je altijd weer welkom.

Jel: 12 september is de grote dag (tegelijk met de verkiezingen ;) )

Grappig dat stukje over gewicht. Ik ben nu 8 kilo aangekomen. Mijn boobs zijn veel groter, hoop dat ze zo blijven haha (zal wel niet)

Nora een bloedsuiker onder de 4 is echt te laag, vreemd hoor. Als een bewoner bij ons een bloedsuiker van 2.1 heeft moeten we toch echt de arts bellen.

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Later als ze heel groot zijn Snow, in hun twintiger jaren ;) Dan zien ze ons als de hippies, haha!
    En ja zou mooi zijn als je boobs zo blijven ;) Zie het alleen somber tegemoet voor ons allen.

Petrea super fijn nieuws! Nu lekker genieten en relaxen!

Niesje meis ik kan me voorstellen dat het teveel wordt. Succes met de laatste loodjes!

Ikke gelijk heb je door lekker veel weg te gaan. Wij zullen volgend jaar als ons madammetje het goed maakt ook lekker veel erop uit gaan.

Bee meis geluk zit even niet aan jullie zijde he. Hopelijk komt je schoonzusje snel uit der dip en lief dat jij der helpt. Kan ze wel gebruiken dan!

Hillie wat vervelend zo'n ervaring met de creche. Vele creches zijn idd dramatisch. Soms is het echt luiheid van de leidsters, maar komt het ook door slecht beleid van het KDV zelf. Je hebt nu een leuke gastouder?
    -> en idd jel gastouder heeft wel een pre hoor, jij werkt soms toch ook halve dagen?

OW fijn dat alles goed was!

Jellebel wat heb jij mij gelukkig gemaakt 10 kiloooo is dus van mijn schatje???? Whoeheooe dan heb ik er dus maar 6 kilo aangevreten! Maar ja is altijd nog teveel he, hahahaha.

Overigens ben ik vanmorgen langs geweest en onze dame schatten ze op 1300 gr!! Eerst was ze keurig in der curve, en zelfs de laagste norm. Ik ben zo blij, want die reserves kan ze goed gebruiken straks! Verder was alles goed met onze meis.

Kreeg weer een pb vandaag van een nieuwe CHD mama. Die krijgt vandaag haar second opinion. Tjonge jonge leef ik met die meid mee. De eerste weken zijn een regelrechte hel! Spreek nu al 5 meiden naast mij, die een kindje met CHD verwachten.

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wow lady ja dat is wel lekker dat jullie meisje wat reserves heeft! En verder was ook alles goed?
    En wat heftig en aan de andere kant fijn dat je contact hebt met lotgenoten! Ook moeders die al verder zwanger zijn of die al een kindje hebben?

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @petrea; hoera!

@hier; wave!

Verder gewerkt en nu op mn bedje. Heerlijk! Ik lees straks ff bij.

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Joyce alles is gelukkig verder goed! Er is niks veranderd, dus dat is positief. En idd lekkere reserves :) Ben ik blij mee. Jij vroeg je toch ook af of jouw kindje te zwaar was?

En ik heb nu contact met 3 moeders, waarvan eentje nu 35/36 weken, eentje is nu 31 weken en de ander weet het sinds gister pas. En ik heb er nog 2 leren kennen via de FB pagina voor ouders van kinderen met CHD, maar die spreek ik verder niet. Verder spreek ik ook nog twee meiden, waarvan de ene haar dochter een jaar is en de ander haar kindje 4 maanden. Met de 1 meer frequent dan met de ander hoor.

Slaap lekker BK!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@waveee voor BK !

@lady jaa die kan ze straks wel goed gebruiken denk ik.

@Hier zo lekker met mn mannetje naar de mac :) een lekkere burger halen jamjam
    Wat staat er bij jullie op t menu ?

7. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ petrea, oo das fijn zeg. Jij had toch ook voorliggende placenta. Gelukkig ligt hij niet te ver naar beneden dan.

@ niesje, jammer maar te snappen hoor. Als je weer behoefte voelt om te kletsen wij zijn er gewoon.

@ gewicht, tja in totaal zo'n 13/14 kg aangekomen al geloof ik en idd ook mijn boobs, ik wist niet wat me overkwam. Ik had normaal een grote a/kleine b cup maar zit nu al tussen d/e.....dus.....en dan moet de echte stuwing na de bevalling nog komen. ML vind het wel mooi haha.

@ Nora, ik vind een bloedsuiker van 2.1 ook echt laag....das idd best raar.

@ bk, wave, wave wave

@ BE....Mmmmmmmmm water loopt me in de mond. Ga zelf ook lkkr koken maar ML is nog lang niet thuis, hoop beetje bijtijds en dat is dan rond 6 uur. Hier heb ik kip in zak uit de oven, krielaardappeltjes erbij en sla met komkommer, tomaatje, croutons....ook heerlijk.

@ hier, vanmiddag is dus alles gebracht. Ze zouden tussen 13-16 komen maar hij was er al om half 1, erg fijn. Heb gelijk met mijn zusje de wandelwagen in elkaar gezet en die staat nu al te pronken in de woonkamer. Zo bizar om te bedenken dat ik daar over 10 weekjes al achter kan lopen. Kinderkamer zelf staat nog in dozen maar die zal ML straks naar boven dragen en mijn paps zet het in elkaar zaterdag.

Soms krijg ik wel de kriebels hoor, alles komt wel steeds dichter bij en wordt steeds echter....super spannend hoor. Hebben jullie dat ook?

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @wave voor bk! En de rest!

@petrea oowww super fijn!! Ik hoop ook zoooooo erg op een vaginale bevalling!

@be lekker mac! Wij hebben verse tomatensoep en beenhammetje op een ciabatta!

@lady nou mooi dat t verder oke is! En wel fijn dat je andere moeders kent, kan je altijd ervaringen delen en vragen. Ja ik vroeg me idd af of t gewicht van ons kindje niet te hoog is, met 27 rond de kilo is zoals ik hier lees prima!

@bk al wakker of nog lekker in dromenland?

@onze wens fijn dat alles goed is gekeurd!

@nora ik vind je bloedsuiker ook erg laag hoor, als wij dat tegen komen in t werk is t idd arts raadplegen en iets van suiker innemen.

@wilde jaren Nou hier zeker ook wel gehad, en of ik de verhalen ooit zal vertellen....... Ik ws niet maar dan zal een van de vrienden onze kinderen wel inlichten...:D

Hier een drukke dag gehad, veel te veel gedaan! Maar straks denk ik toch ff kijken naar de kleine kleetjes van mijn dochter wat we allemaal in huis hebben.

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wauwwwww Petra hele harde wave voor jou!! 30 weken!!!

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lady wat fijn dat je contact hebt met lotgenoten.

Aankomen ach ene dag maak ik me drukker dan andere dag. Kan me er wel chaga door voelen maar word nie aanders

Petrea das goed nieuws. Gefeliciteerd. :D

Moet bloedprikken in week 30, morgen ben ik vrij en nog een dag v d 30e week af. Dus dan maar eens gaan prikken. Be benieuwd of te zien is of ik ergens anders zo noemen van be . Werk vandaag geen hele dag. Hou dat nie vol vandaag . Idee dat mnd ogen dicht vallen.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jeetje petrea gaat al hard !
    Gewoon nog 10 weekjes te gaan !

@ Onzewens ook lekker inderdaad !!
    En fijn dat alles binnen is , gek idee he .. Vind ik zelf ook .
    Was de kledingg kast weer eens aan t bekijken van de kleine en toen dacht woow nog effies en dan is ze er al !!

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wel fijn dat je zoveel meiden hebt gevonden die hetzelfde mee maken of meegemaakt hebben Lady.

Suiker ehm.. mja zoals ik zei vond t ook erg laag maja.. ikke niet expert niet.. ;)

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag kletskousen!

Nora, is ook laag maar ja... als je er verder geen last van hebt...
    Mijn suiker is ook altijd aan de lage kant..niet nuchter zit ie rond de 4.. Heb ik al altijd gehad...

Lady, fijn dat je lotgenoten hebt gevonden en reserves bij je kindje is altijd goed in dit geval.

Jel, wat grappig dat alle verjaardagen zo dichtbij zitten bij jou. Ik zou het ook geen probleem vinden als kindjes op dezelfde dag geboren zouden worden als mijn vriend of ik...maar dat kan bij deze al niet meer... vl is in juli jarig geweest en ik pas eind december...dus er zit zowiezo een paar maanden tussen :)

Wave voor de wavers!

Petrea wat fijn dat je gewoon kun bevallen.

Ik ben het eventjes kwijt..sorry dames! Er is ook weer veel gekletst in een middag tijd...

Ow ja... de gewichten wist ik al...zo rond de uitgerekende datum ben je in totaal door de zwangerschap ongeveer 12,5 kilo bijgekomen... nog een kilo en dan zit ik op de 12,5 kilo.... haha... het scheelt dat er bij mij 2 inzitten.. mag ik dan tellen 25 kilo??? ;);) Hoop dat toch niet aan te komen :)

14. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ikke, 25kg hoop ik ook niet voor je haha....das best veel....maar als het wel zo is, doe je er ook nog niks aan! Gaat er ook wel weer een keertje af..........................hoop je:p

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja het is zeker fijn om van anderen te horen hoe het bij hun is gegaan, maar ook andere moeders te spreken, die nu hetzelfde mee maken.

Nora belangrijkste is dat jij je goed voelt.

En idd bee het gaat nu snel. Daar konden we ons 20 weken geleden nog geen voorstelling van maken. Ja we durfden wel te dromen, maar het was nog zo ver weg. En nu nog geen 10-16 weken en dan heeft iedereen haar kindje in armen.

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou die 25 red ik misschien wel hoor! Zit nu al op 17! Maar ja niet roken, niet meer sporten en mezelf niet altijd kunnen bedwingen met lekkere dingen eten *bloos*.

Maar per 1 maart richten we gewoon de novembermama's afvalclub op! (wel onder voorbehoud van verloop van onze dochter) Als het met haar goed gaat, gaat het met mij ook goed en dat wil ik me zo snel mogelijk ook weer vitaal voelen.

17. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemiddag!

@ Petrea, dat is fijn nieuws...

@ Behappy, ja lijkt mij ook leuk. En lekker naar de mac. Wij eten pizza, lekker makkelijk vandaag.

@ Onzewens, 12 september schiet al lekker op. Gaan jullie ook nog op huwelijksreis?
    Ja ik vind het ook echt spannend worden nu, ook omdat alles best dichtbij komt. Als je bedenk wat 2,5 maand nu zijn, dat is bijna niks in tijd, en dan hebben we gewoon een kindje...

@ Lady, ja ik werk ochtendjes van 3 uur of 4,5 uur. En op donderdagmiddag nog een apart schoonmaakadresje van 3 uur, waar ik dus ook niet vandaan kom.
    Ach die kilo's gaan er vast na de bevalling zo weer af, hoort er nu eenmaal bij...
    Wel fijn dat je lotgenoten hebt gevonden. Altijd fijn om te kunnen praten met mensen die precies hetzelfde doormaken. Die weten precies waar je doorheen gaat en hoe je je voelt. Ik heb na het overlijden van mijn dochter ook veel lotgenoten gevonden op internet. Je begrijpt elkaar dan volkomen, dat is wel fijn. Een die ik via een hyve heb leren kennen heeft op hetzelfde termijn hetzelfde meegemaakt als mij, alleen een andere doodsoorzaak. Zij is net een paar weken geleden bevallen van een gezonde dochter. Dus dat geeft mij ook weer hoop. :)

@ Ikke, als de beebjes pas eind december geboren zouden worden zou niet best zijn. :D Het kan natuurlijk ook nog zijn dat de tweeling op verschillende dagen geboren worden....

18. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Zo weer in de land of the living. Draai ik van mn zij op mn rug hoor en voel ik een harde knak in mn linker kant van mn bekken. Fijn dat dat weer terug is. Volgende week maar even bespreken met de gyn. :(

@be lekker mac! Op weg naar huis tostraks eten meegepakt. Hmmm weer zo lekker verzadigend. :D

19. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lady, count me in...ik doe mee vanaf maart

@ jel, ehm.....trouwen? Ik ben afgelopen februari al getrouwd...volgens mij verwissel je me met iemand anders, al weet ik zelf ook zo niet wie haha...onze huwelijksreis was wel leuk hoor, 16 daagjes dominicaanse republiek en zwanger terug komen haha

20. Jel

Jel Niet meer actief

@ Onzewens, ik bedoelde snowbird. Excuse me. :D
    Dat is zeker leuk, dat jullie kindje verwekt is op de dominicaanse republiek.

@Burning, dat klinkt niet lekker, die knak.

Deel Deze Pagina