Hier tik knoop straks ah eind de 20 zeker aan. Miss wel meer. Tja nie sporten en gestopt met roken. Hoop wel dat ik nie begin met roken straks. Heb totaal geen moeite met stoppen. Vraag me wek af hoe dat straks is .maar in mrt doenik mee
Dat is een stuk lekkerder en gezelliger dan de MC bee bon apetit! Jel wat fijn als je ook ziet hoe het ook kan gaan. Dat moet zeker veel hoop geven. Ik moet zeggen dat ik erg onder indruk ben hoor van die verhalen. Pfff zwanger zijn is geen pretje. Me vent zegt al tegen mij. Als alles achter de rug is en alles goed gaat met onze meid, moet jij voorlopig maar geen tweede nemen. Niet dat ik last heb, maar wat jij hebt meegemaakt en wat er met onze meis is, valt me echt zwaar. Ik ga gewoon door hoor, maar genieten kan ik moeilijk. Ja stoppen met roken suus gaat je vast lukken! Ik denk dat ik een gezelschapsroker zal worden. Met de borrels en verjaardagen. Zo wat happen we vandaag? Hier aardappelkroketten, witlof in de oven en boomstammen. Lekker basic!
Ik ben tot nu toe 6 kilo afgevallen, maar ik had me al voorgenomen om na deze zwangerschap af te gaan vallen. Vorige keer was ik in totaal 7 kilo aangekomen en mijn dochter woog er bijna 5!! Dus ik begon deze zwangerschap 6 kilo lichter dan mijn vorige Dus vanaf maart, ik doe mee! Hier ook een gezelsschap roker, was ik al na de vorige zw. Feestjes, oud en nieuw, kermis, vakanties dat soort dingen. Be eet smakelijk! Lady kan me voorstellen dat je na deze zwangerschap heel wat te verwerken hebt! Nu ga je gewoon door op de automatische piloot, en na een tijdje zal t pas echt binnenkomen! We blijven gewoon duimen voor een sterke meid die zich overal doorheen slaat!
@Lady: Ik doe ook mee hoor met dat topic. @Aangekomen: Laatste keer pas 4,8 ofzo maar kan zomaar anders zijn nu. Dinsdag ochtend weeg ik weer want dat ga ik naar de gyn. @Roken: *Ademd diep in* oooh wat mis ik dat af en toe. Maar ik denk dat het vooral is omdat het nu terrasjes weer is. Heb ook enorm zin in een koud biertje. Dadelijk bij het eten een 0,0% Ik was in januari gestopt met roken, niet voor de baby maar gewoon omdat ik het beu was. En ik mis het nu eigenlijk pas echt. Nu even doorzetten dus.
@ roken, ben nu 3 1/2 jaar gestopt met roken en ik mis het nog steeds af en toe hoor. Als er iemand naast me een sigaretje opsteekt vind ik eht nog steeds heerlijk ruiken. de geur de volgende dag blijft smerig.....haha....
Weer lekker een hoop gekletst meiden! Broeder weer lekker terug van aussieland dus dat mooi! Mooi djoppie hhor zo zie je nog eens wat! Vandaag naar de vk geweest alles was goed met de kleine maar helaas geen echo gehad dus nogsteeds niets met zekerheid of het een knul of een meid is! Nu met 31 weken een groei echo ook weer spannend! Hier nu 8 kilo aangekomen zit nu op 59 kilo. Hahaha in maart de plofkippies november afvalrace hahaha hoop dan toch wel al wat kwijt te zijn kwa kilo's @lady fijn dat je meer mama's heb gevonden die hetzelfde doormaken als jou of al meegemaakt hebben dan kan je daar ook steun uit halen toch? @be geluk zit echt niet aan jou kant meis sterkte en hoop dat je schoonzusje snel weer opknapt! @snow spannend meis gaat opschieten trouwen hoop dat je nog een mooi zonnetje heb dan! Dat maakt het extra mooi! Gaan jullie nog op huwelijksreis of doen jullie dat volgend jaar? @petrea fijn dat alles goed is met de placenta en dat je groenlicht heb gehad voor normale bevalling! @nora wauw das laag! Maar als jij je maar goed voelt das het belangrijkste! @ikke ik hoop geen 25 kilo meis maar als het niet anders is pech dan maar! Kleintjes zijn belangrijker!! Waveeee!!! Hier vanavond frietjes op! Had nergens geen zin in! Hmm nu weet ik het niet meer!
Klinkt goed Be! Beter dan een macje lijktme Was altijd gek op de big mac maar sinds de bypass vind ik het niet meer te eten.. gek hoe je smaak kan veranderen. Hier burrito's op had ik ineens zin in. Knap hoor al de stoppen met rokers. Hier is het niet gelukt, en ik probeer het ook niet meer. Ik ben wel flink geminderd en voel me nog steeds schuldig als ik er een opsteek. Maar daar hebben we niets aan natuurlijk.
Dames die roken, hou vol om het niet meer te doen. Jullie moeten het zelf weten maar het is zo zonde.... Voor je portemonnee, voor je longen, noem maar op. Maargoed dat snappen jullie zelf ook wel. Vind het iig heel knap dat jullie uberhaubt gestopt zijn voordat jullie zwanger waren of wisten dat jullie zwanger waren. Be, veel plezier. Je bent volgens mij nu de derde uit dit topic die deze week gaat wokken. Lady, het is ook allemaal heel moeilijk en zeker niet vanzelfsprekend om kinderen te krijgen. Hoop zo dat het mee zal vallen bij jullie en jullie meisje gezonder zal zijn dan verwacht. Jindster, fijn dat het goed was bij de vk.
@jel thanks! @nora je eigen schuldig voelen jaja maargoed er zijn ook genoeg mama's die ook niet gestopt zijn die ik ken! Ik ben gelukkig wel al een hele poos gestopt voordat we van plan waren om voor kindjes te gaan dus wel heel blij lijkt me moeilijker om ineens te stoppen! Ookal is jet voor een goed doel natuurlijk maar ieder zijn ding!
Zo heerlijk gegeten. Nu ff lekker buiken pff .. @Kilos ik denk dat ik er nu weer een kilo bij heb haha door al dat eten. @hier , we hebbem net gauw nog een nieuwe blouse voor ML gekocht Voor de crematie morgen
Roken, er zijn heel veel meiden die gewoon door roken tijdens de zwangerschap. Knap voor diegene die zijn gestopt... hier gelukkig nooit gerookt en drink ook al jaren geen alcohol... Ow, haha jullie kindje verwekt op de dominicaanse republiek? Die 2 van ons in Tunesie.... Be, lekker wokken! Hier hebben we pasta met champignonssaus, ham, spekjes en ui gehad... Jindster, fijn dat alles goed was bij de vk..jammer dat je geen echo hebt gehad... ben benieuwd of je het over een paar weken te weten komt.. Kilo's... mocht ik zoveel aankomen, kan ik wel zeggen dat het van de baby's is.. hihi nee hoop het ook niet... Afvallen, na de bevalling rustig aan beginnen..ik kijk wel hoe ik er in maart voorsta..en anders gewoon weer power slim doen... werkt perfect Nu ben ik het kwijt... Wij hebben vanavond een easyfix gekocht via mp... echt een super ding... voor maar 50 euro..geen geld toch? nieuw kosten ze 135 euro bij de babydump...Nu nog 1 te gaan. Hij had er 2 maar die andere was al weggekaapt voor onze neus... helaas!
Ahh lekker be heerlijk wokken!! Een kilo aangekomen met eten van vanaaf!! Lekker uitbuiken nu heerlijk!!! @ikke Bij jullie in tunesie?! Hahaha vakantieliefdesbaby's op vakantie voel je je altijd weer intens gelukkig! Jullie dus ook lekker gegeten! Super dat je zo'n easyfix op de kop heb kunnen tikken voor een leuke prijs! Hopen dat er snel nog zo'n aanbieding is op mp zodat je voor beide kleintjes hetzelfde hebt!
@nora; bij de eerste lukte het me ook niet om te stoppen. Nu ben ik gestopt omdat ik dat wilde. Dat heb ik ook altijd gezegd. Ik stop niet voor een ander, maar alleen als ik er zelf klaar mee ben en zo werkt het ook denk ik. Anders geef je de moed zo weer op.
Goedemorgen! Hier heerlijk geslapen! Alleen vanmorgen een paar x tegen de kramp aangelaten..... Ikke handig isofix, wij hebben t vorige x gewoon zo gedaan dus nu ook. Maar 50 euro is idd geen geld!
Zit zelf ook te twijfelen om zon easyfix aan te schaffen.. tis wel heel handig inderdaad.. heb nog ff dus denken er eventjes over na
Goedemorgen! Gisteren juist heel goed geslapen. Maar 1 keer wakker geworden voor de wc! yaaay! Toch maar even gewogen want werd krielig van het onderwerp haha. Ben nu ongeveer 6 kg aangekomen. Dat vind ik best netjes @Beebje: Beebje was gisteren super beweeglijk. Manlief heeft ook het voetje gevoeld deze keer. Nu zat het bobbeltje aan de linkerkant Heb gisterenmiddag een voetje en ik denk de billen gevoeld. Zal dinsdag eens vragen hoe de baby eigenlijk ligt. Ik gok dus met koppie naar beneden @ikke: Lijkt me reuze handig inderdaad, zo'n easy fix!
Lijkt mij ook super handig ik zat gister al op mp te neuzen ervoor. Zal eens met VL overleggen. Wqt gaaf bk! hier is de kleine ook.steeds aan het draaien dan voel ik weer een kontje ofzo voorbij komen. T zijn niet echt meer schopjes meer verschuivingen, hoewel het soms wel is los gaat met de voetjes of armpjes roken, ben vorig jaar op 1 okt gestopt, wilde stoppen met in t achterhoofd dat we wel eens binnenkott voor een kindje wilden proberen, maar toen nog vnml voor het geld, maar ja toen we in januari de pil wegdeden vobd ik het zeerfijn dat ik al een poos gestopt was. Al mis ik t op.sommige momenten wel. Maar ik wil echt niet meer beginnen straks. Gezelligheidsroken kan ik denk ik niet dan begin ik vast weer te ketteren
We hebben hier de box opgezet gisteravond. Vol met ballonnen gestopt, tegen nieuwschierige katten kunnen zij iig vast wennen aan dat ding dat het niet voor hun is. Wow beeb gaat los in mn buik haha gaat alle kanten op