November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    bk, wat grappig dat je man dat ook heeft gevoeld. Ik voe heel vaak aan beide kanten de hoofdjes..aan iedere kant 1 en dan zie je ook echt 2 zo'n bobbels.. haha... Ik dacht ook dat dat de billen waren van de kindjes, maar dus toch niet.. hopelijk bij jou wel :)

Jindster, Het was idd een vakantie maar niet omdat we nu graag daarheen wilde :)Mijn zusje is daar getrouwd met haar man...dus we moesten er wel heen. Ik was getuige..en haar man woonde ( woont nu hier in de buurt vlak over de grens bij ons met mijn zusje ) echt in zo'n middle of nowhere buurt. Heel ver rijden van de vakantie oorden af zeg maar... echt wel super gaaf om te zien want dan maak je echt niet snel mee.. echt zo'n afrikaans straatbeeld.. Er waren ook heeeeeeeeeeeel veel ooievaarsnesten en ooievaars... en daar zijn onze beebs verwekt ;) Ooievaars wisten dat we kwamen.. hihi...

Easyfix, wij wilde er eigenlijk ook geen maar omdat we zo met die maxi cosi aan het plaren waren en dat dan ook nog elke keer 2 x moeten, hadden we zoiets.. misschien toch maar kopen alleen dan de easybase.. maar de easyfix is nog handiger..zonder gordels :D Dus stel dat we er echt een hele nieuwe nog bijkopen, zijn we nog goedkoper uit dan 2 easybase met tweelingkorting... maar we hopen natuurlijk op weer zo'n leukeaanbieding... scheelt toch weer centjes ;)

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ugh ff ventileren hoor. Ik weet dat ik dit van me af moet laten glijden maar ik vind dit zo moeilijk he!

Die ene collega met dr gekneusde teen die me niet ontlastte zeg maar, die neemt vandaag voor 3 maanden afscheid ivm contract gebeuren. Ondanks onze flinke strubbelingen vond ik dat een afscheidsfeestje wel moest. Dit ging zo moeilijk! Niemand wilde iets doen! Niemand wilde komen en er werd langs alle kanten zo moeilijk gedaan dat ik dacht, laat ook maar. Ze gaf zelf ook aan dat ze geen afscheidsfeestje wilde etc. Nu op fb lees ik dat dr vriend vandaag komt (ugh daar zitten we op te wachten) en dat ze een snaaifestijn regelen, lekkere vdingetjes die we op vrijdag altijd eten. Mijn idee dus eigenlijk. Niemand wilde mee doen en nu ineens doet iedereen het. Ik snap er geen ene reet van.

Ik weet dat ik moet denken "good riddance" maar om 1 of andere reden heb ik het er zo moeilijk mee om het los te laten. Ik denk dat ik het moeilijk vind als ze slecht over me denkt ofzo terwijl me dat niets moet schelen. En nu moet ik vanmiddag dat allemaal nog aanzien ook ugh!

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    He Bk Dat is niet leuk! Ik snap t wel, dit soort dingen zouden mij ook erg dwars zitten! Achja jij hebt je best gedaan!!

Hier is dochter opgehaald door oma, en blijft logeren bij mijn zusje, dus een rustig dagje voor mij. Vanavond bbqen met collega's van vriend zijn werk. En nu ff born every minute kijken!!

4. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou dat ook niet leuk vinden BK! Je weet dat je je er niet druk om moet maken maar loslaten is erg moeilijk..

Hier gisteravond gesprek gehad met de dominee. Viel me alles mee gelukkig. Vorige gesprekken gingen wat moeizaam omdat ik niet echt geloof en dus puur alleen voor mijn vriend in de kerk ga trouwen. De dominee vind het ook wel spannend, straks tijdens ons huwelijk is het grootste deel van de aanwezigen in de kerk niet gelovig.

Jel en Jindster: wij gaan niet op huwelijksreis, hopelijk nog wel een nachtje weg ergens in een hotelletje in Nl of Belgie. Maar mijn vriend weet nog niet zeker of hij de dagen na ons huwelijk gemist kan worden op zijn werk. Hij heeft een eigen bedrijf en het is dan heel druk. Hoop toch wel echt dat we nog ff weg kunnen, nog ff nagenieten van de grote dag!

@roken: heb het nooit gedaan, nooit vast tenminste. Ben daar wel blij mee, mis het dus nooit :)
    Wel mis ik nu soms een wijntje.

Ik heb de kleine nog niet echt gevoeld vandaag :( Net wel heeeel licht. Maar zo had ik dat vorige week dus ook en toen ben ik bij de gyn geweest. Vanmiddag moet ik weer terug omdat ze me toch nog een keer wilde zien. Beeb zal wel slapen maar toch wel fijn dat ik vanmiddag weer die zekerheid heb.

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pff BK vind het nogal ondankbaar overkomen... zeker als je dan iemand hebt die de moeite erin wil steken, dan neem je dat toch aan? Nja niets van aantrekken is wel heel makkelijk gezegd ik kan er ook niet tegen als ik t idee heb iemand me niet aardig vind (zonder reden want soms BEN ik gewoon een kreng haha).
    Zou zeggen geniet van haar snaai, toch? :)

Snow wat balen, maar de ochtend is nog heel vroeg he! Wel heel fijn dat je net in je onzekerheid toch al terug moet, dan krijg je straks mooi die bevestiging even.

Bewegingen hm.. mja hier juist extreem veel. Gister heb ik beeb zeker 6 uur gevoeld, niet constant natuurlijk maar wel heel heel veel.. Daarna in de avonduren begon hij weer. Bid op mijn knietjes dat dit een tijdelijk ritme is en hij zich gaat gedragen als hij net geboren is haha :)

6. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snowbird volgens mij had ik dat ook.rind die termijn dat ik haar minder en lichter voelde. Dat blijft eng! Gelukkig mag je vanmiddag weer ff heen!
    Spannend de grote dag is er zo!

Bk oh ik snap dat dat totaal niet leuk is idd! Pff

ik ga zo even zwemmen, heerlijk!!

7. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag volgens mij een hele rustige baby ik voel haar echt niet super vaak! Meestal smorgens ff en dan savonds, soms smiddags als ik niks doe, maar als ik druk ben dan helemaal niet.

Maar als je er een beetje over op zoekt hoeft het niet te betekenen dat het buiten de buik ook rustig is haha dus dat zegt helaas niks :)
    of in jou geval Nora gelukkig niks ;) hihi

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Sorry maar wat is een easyfix ? Hihi

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Haha be dat is een systeem dat je in de auto vast zet en daar blijft staan zeg maar en dan hoef je t stoeltje alleen maar vast te klikken en niet met gordels te werken.

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@voelen ja is de kleine ook niet super druk , maar als ze eenmaal
    Aan t bewegen is doet ze t goed ook :)

@hier vandaag de crematie ..:(
    En 29 weken 2day !! Waveee voor mezelffff

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Be sterkte met de crematie!
    En wave voor jou!

12. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    maytje.. en werken de baonnen.. bij mij komen de katten er niet in.. Ben beniwud hoe lang het duurt als de balonnen eruit zijn.

Lady fijn om lotgenoten gevonden te hebben.

Aangekomen.. tja was 2 weken geleden 12 kilo.. nu geen idee.. Weegschaal is kapot en dat vind ik wel best.. Ennuh ik doe mee in maart hoor....
    Oja stoppen met roken.. hier nog eentje.. geen een meer aangeraakt (mijn vriend zou me afmaken als ik het deed, terwijl hij nog wel rookt) Ik weet neit wat ik doe na de bevalling. Ik zeg nu niet.. ik rook nooit meer, want ik weet het niet....

BK inderdaad zeker niet leuk, maar het beste is loslaten., Als je ermee blijft lopen heb je alleen jezelf ermee.. haar niet..

Hier verder een heerlijk rustig mannetje in mijn buik. Voel hem maar af en toe en dan nog heel licht (logisch als ie zichzelf klein aan het maken is grrrr) VL heeft hem 1xz kunnen voelen bij toeval... Wordt vast wel meer,.

Kreeg een foontje.. de kinderwagen is binnen.. maandag maar weer even halen. Gister nog even wat kleding geshopt/ gekregen.. Dus komt weer wat in het kastje.. Het wordt echt wat... Heb trouwens een hele leuk hemeltje gezien van Pooh.. eens kijken of die op marktplaats te vinden is..

X Lissa

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Whehe Joyce in dit geval voor nu gelukkig dan ;) As we speak ligt hij de boel weer te verkennen.

Lissa word je wagen nie gebracht? Heb m zelf bij babydump besteld en eind Oktober word hij geleverd.

De katten laten de box met rust hier! Heb de kleedjes er niet in liggen en ze gebruiken het ding gewoon niet. Als de kleedjes erin liggen zullen ze het wel gebruiken dus dat word kleedjes slepen hier.

Wave voor de wavers.

En sterkte voor Behappy.

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Heeft iemand van jullie de kortingscode van 40% van centerparcs nognuit de blije of felicitas doos? Ik kan em nergens mee vinden.......... En wil eigenlijk ff kijken of we nog ff weg kunnen of in januarie ergens.... Volgens mij is t geen persoonlijke code, en anders iemand die em niet gebruikt?

15. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Be, fijn dat het eten lekker was. Sterkte bij de crematie vandaag.

@ Ikke, zo'n easyfix lijkt me wel heel handig. Jammer dat ze zo duur zijn, want daardoor vraag ik me af of ik het wel zou doen, of ik moet op mp kijken.
    Wat ik me afvraag, zou de tweeling elkaar ook zeer kunnen doen in de buik? Dus knijpen in elkaars arm, aan andermans navelstreng (of piemel :D) trekken of aan de haren trekken, als ze lang haar hebben/ krijgen. Ben wel benieuwd.
    Wat grappig ook van die ooievaars...

@ Verwekt, grappig zeg, baby's verwekt in het buitenland. Hier gewoon saai in NL boven in bed. Weet ook precies nog de datum met tijdstip. :) Hihi. :D

@ Bewegingen, hier word er ook veel 'geschoven' door de baby langs de wand. Af en toe ook wel eens een schopje. Heerlijk...

@ Maytje, oh leuk de box staat. Hier begint dat ook wel een beetje te kriebelen nu.... maar ik wacht denk ik nog even. Hier gelukkig niet dat probleem met katten, want we hebben geen katten.

@ BK, niet leuk van die collega.... maar nog even doorbijten en je ziet haar misschien nooit meer. ;)

@ Snowbird, een weekendje weg is ook leuk natuurlijk. Dan hebben jullie toch samen even het gevoel van een huwelijksreisje...
    Kan me voorstellen dat je er onzeker van word als de baby niet veel beweegt. Hopelijk vanmiddag alles goed. S6.

@ Lissa, leuk dat jullie de kinderwagen bijna op kunnen halen...

@ Joyce, nee heb al die folders weggesodemieterd.... als ik het had geweten had ik het voor jou wel bewaard. Helaas..... anders misschien elders hier op het forum vragen.

16. Jel

Jel Niet meer actief

Ben trouwens het weekend niet veel online. Misschien ook wel helemaal niet. Want mijn vader en zijn vrouw komen het weekend hier gezellig, en ik wil niet steeds achter mijn laptop kruipen.... Dus dan weten jullie dat even, mochten jullie maar niks van me horen.

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Dank jullie wel, voel me wel weer iets beter.

@Hier: Krijg oogdruppels want mijn linkerooglid (de onderkant) is dik en rood. Mijn oog niet. Zegt ze, wassen met babyshampoo en dan die oogdruppels. Euh... oookay... :D

@Jel; Veel plezier!

@Bewegingen: Onze beeb heeft soms ook rustige daagjes. In het begin was dat om de dag en nu worden die rustige daagjes steeds minder vaak.

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    haha Jel dat zal even afkicken zijn *Waar is Jel nou ineens?!* Veel plezier en fijn weekend natuurlijk.

Joyce helaas ik gooi ook altijd alle folders en gekke troepjes uit die dozen weg. Maar idd ff bij gratis en aanbiedingen vragen er zullen vast meiden zijn die je kunnen helpen.

BK fijn dat je je al beter voelt, laat je niet gek maken :)

@Hier wij gaan zo een stuk rijden om naar een chihuahua pup te kijken. We willen graag een langhaar dametje, en die hebben we nu gevonden. Eens zien of we klikken. Ze is pas 5 weken oud dus duurt nog wel even voor ze weg mag.

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

Thanks meiden !

Pff we gaan zo naar de crematie , heb helemaal een knoop in m'n buik en m'n handen trillen nu al :( .. Vind t toch best moeilijk allemaal. Ben van mezelf nogal een nuchtere .. Maar vandaag verstop ik mezelf maar niet achter een masker ..

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    sterke be :(

@bewegingen, elke dag is er wel een drukke disco binnen en wiebelt mijn hele buik hahaha is ook duidelijk te zien nu. voel zelfs de beentjes echt soms :D

Deel Deze Pagina