November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Be super fijn dat alles goed is!! En dat t buikje achter loopt is vast niet zo erg, bij mijn dochter zou de buik 2 weken voor lopen en het hoofdje twee weken achter..... maar uiteindelijk was er helemaal niets anders aan te zien ofzo, ik vertrouw al die metingen nooit meer zo erg. Maar natuurlijk wel in de gaten houden bij volgende echo's of t niet constant meer word.

Nora ........ Nou jij weer! Ik hoop dat er niets aan de hand is! Hoop dat je snel meer weet!

@jel als ik zou wachten op de volgende gewone echo dan moet ik tot 30 weken wachten. Maar rond de 27 weken willen we een 3d echo laten maken, kan ik morgen eindelijk voor bellen want dan zijn ze terug van vakantie!

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Baarmoederhals gesloten rn lang. Echo was goed. Urine word nu gechecked op urineweginfectie. Hoor straks meer.

3. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Nora!

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja ben benieuwd.. dit gevoel is weeig, baarmoeder is echt knoert hard.. als het geen urine weg infectie is gooit hij het op bandenpijn.. vind ik vreemd, want de vk stuurt je niet door met bandenpijn en daarbij is dan je baarmoeder/buik niet zo hard en pijnlijk opgezet.. mgoed, laten we hopen dat t dat wel is.. is t zo verholpen :)

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Nora ja vreemd doe iedergeval rustig san !

@buikomtrek.
    Ohw wacht ik heb niet goed geteld , ben nu 24+5 en buik kwam om 23+2 dus dat is iets meer dan een week op achter, geen twee weken.
    En haar gewicht is nu 680 gram. Dat is mooi toch ?:) niet te licht ofo volgebs mij

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Be, Fijn dat alles goed is. Ik denk niet dat het een probleem is het buikje, anders hadden ze er wel wat mee gedaan. En anders kun je altijd de vk navragen.

@Nora, volgens mij krijg je van bandenpijn idd geen harde buiken. Maar moet zeggen dat het er soms inschiet en dan reageer met een harde buik. Maar die is vaak zo weer weg en die is niet pijnlijk.

De laatste uurtjes uitzitten en dan vakantie!!!

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, gelukkig is alles goed. En dat het buikje iets achterloopt is niet erg. Wij hebben 2x echo gehad in het diagnostisch centrum en de arts zei dat ze vaker een andere meting doen dan dat het daarwerkelijk is. Er kan ongeveer 28% inzitten. Bij ons was 1 kindje ongeveer 30 cm kleiner als de ander, maar omdat er 28% in kan zitten, kon het kindje best maar 2 cm kleiner zijn of iets.... dus komt allemaal goed meid!

Nora, jeetje meid... ben benieuwd wat er uit komt. Hopelijk is het zo verholpen idd...

Julia, veel plezier in Londen!

Jel, ook wij maken hier geen namen bekend. Als de kindjes zijn geboren noem ik de namen wel op fb... moet er nog over nadenken of ik beide namen hier op het forum noem, aangezien het hele aparte namen zijn, en heb geen zin dat als ze googlen, bij mij uitkomen op dit forum... snappie? En voor die gene die geen fb hebben, die zal ik dan wel een prive berichtje sturen als jullie het willen weten... haha.. Ja wie wil de namen nu niet weten toch???? Ik ben echt super benieuwd hoe jullie kindjes komen te heten. Of ik noem ze gewoon 1x... kom ik bekend maken dat ik ben bevallen of iets, en dan kan ik het misschien wel een keer neer typen... en dan moet iedereen maar kijken op die bladzijden... dat is ook een idee :D Zal ik dat doen? haha...

Vandaag echo gehad.... onze kindjes zijn kleiner dan gemiddeld maar dat wisten we al. Maar diegene die de echo maakte vond de kids wel erg klein. Te klein eigenlijk. Ik zei dat ik het wel mee vond vallen, en dat ze altijd al ongeveer 5 dagen tot een week achter lopen om het zo maar te zeggen... maar ze vond dit toch echt niet goed.... zo klein... mijn schoonmoeder was mee voor 1x en die had meteen zoiets van.. oow jeej.. maar mijn vriend ik hadden zoiets van.. het zal wel los lopen... komt goed... Daarna hadden we gesprek met de arts, en de arts keek ernaar en hij zei... perfect! Kindjes zijn ongeveer even groot en groeien gewoon volgens de groei curve... nou ja... onder de gemiddelde lijn ongeveer gewoon omhoog. Hij maakte zich nergens druk om.. nou... dan wij ook niet. Dus alles is prima gelukkig :D Over 3 weken krijgen we weer een groei echo en moet ik bloed laten prikken om te kijken of ik anti stoffen in mijn bloed heb... Zo ja... dan een aantal weken later een spuit laten zetten... Ow ja.. en ik vind dit weer echt heeeeeeeeeeerlijk :)

En ik wave nog ff voor mezelf... 24 weekjes :) en natuurlijk wave ik ook voor de andere wavers!

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Joyce, nog eventjes geduld dus... ;)

@ Nora, hoeist nu?

@ Ikke, wat vervelend dat de echoscopiste en de arts daarmee niet op 1 lijn zaten. Lijkt me dat je dan best even schrikt. En als de arts zegt dat alles prima is, dan zou ik dat maar aanhouden.... ;) Fijn dat ze het goed doen. :)

Dan hebben we een beetje hetzelfde wat betreft de naam bekend maken. Mensen uit dit topic mogen mij ook pb-en en de meesten staan wel op fb. Dus jullie komen er echt wel achter....

Er zijn er echt veel van de lijst die ik nooit meer zie in dit topic. En Dinh heb ik al helemaal niet meer lang gezien. Zou hij geen zin meer hebben in de vrouwen vol met hormonen in dit topic? :D

Verder zijn er ook wat namen die ik al heel lang niet meer heb gezien.

En wanneer ging Jindster ook weer trouwen? Of zou ze inmiddels al getrouwd zijn?

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owja ikke een wave voor jou! En voor mezelf!

Ikke dat is niet fijn dat ze niet op 1 lijn zitten! Maar als de arts zegt dat t goed is dan zou ik ook daar in meegaan.

Nora hoop dat t in ieder geval snel overgaat! En dat t niets is natuurlijk!

10. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Nora.. hou ons op de hoogte..

Be fijn dat alles goed was.

Hier heel veel last van de warmte, maar ja.. dat was te verwachten met mijn enkels..
    Ben van het weekend flink verbrand op mijn schouders (eigen schuld) en dat doet nog steeds pijn. Brrrr

vanavond op kraamvisitie bij mijn vriendin.. heb een vreselijk leuk pakje in 68 voor de kleine knul gekocht.. Ik koop altijd een paar maten groter, want in het begin heeft ze vast wel genoeg..
    Maar vond het zo leuk dat ik het ook in maat 50 voor mijn kleine knul heb gekocht hahaha... Of is dat wel heel erg....

Verder weinig bijzonders hier..

Oja.. heb het perfecte ledikantje gevonden.. ga het vrijdag halen in Rotterdam.. ben er helemaal verliefd op..

X Lissa

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jel, wat fijn dat jij er ook zo over denkt met de namen. Ik denk dat ik het ook gewoon voor mezelf hou... en dan met jullie deel via fb... wel hier bekend maken dat de kids zijn geboren en welke geslachten ze hebben ;) Dat doe ik! haha..

Joyce, jaaaaaa ff waven!!! Haha... ik wist dat er nog iemand was die nu mag waven maar was ff vergeten dat jij het was.

Ik ga ook mee van wat de arts zegt. We hebben zelf de groei curve gezien, en daarmee zagen we dat het eigenlijk niet veel scheelt van het gemiddelde. Buikjes zijn beide in de curve... en de rest net tegen de onderste lijn. Dus ik maak me echt niet druk. Het scheelt ongeveer 6 daagjes met de werkelijke uitrekendatum... dus nu volgens de meting 23.1 dus valt mee he.. ik ben nu 24w dus ik ga me echt nergens zorgen over maken.

Ik weet eigenlijk niet wanneer Jindster nou ging trouwen.
    En Dinh weet ik eigenlijk ook niet waar hij is gebleven???

Dames, voor als jullie de namen van de kindjes willen weten als onze kindjes geboren zijn, als je geen fb hebt, moet je me maar pb-en... maar goed... dat duurt dus nog wel ff voordat ze er zijn.. haha.. En ook voor de andere dames... als ik de namen op fb bekend heb gemaakt in oktober, aub niet hier op het forum plaatsen. Dankjewel he ;)

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    #132 Nora86, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
    Hier weinig opgeschoten. Het is geen urineweg infectie, maar wat dan wel? Moest weer terug komen. Heeft ze weer gevoeld en echo gemaakt en dat was verder goed.. ben zo weer naar huis gestuurd.. Ben niet aan het bevallen en wat het wel is? Misschien bandenpijn misschien harde buiken misschien dit misschien dat.. maar geen antwoord.. ondertussen ben ik niet gerust want ik zit ermee.. naja t zal wel aan mij liggen.. morgen ochtend mn eigen vk bellen om te laten weten hoe de nacht is gegaan en bij bloedverlies moet ik bellen.
    OVerigens was de blaasontsteking test bij VK negatief, maar wel leukocyten. Wat dat precies betekend weet ik nog niet.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

idd moet me maar niet zo druk
    maken.
    Hebben net een pizza besteld had geen zin om
    te koken.

@Nora jeetje wat lastig allemaal zeg :(

@ikke fijn dat alles goed was , en ik zou me idd ook niet druk
    maken.
    Jij hoeft maar tot 38 weekjes toch ? hihi
    ik lees de namen vast wel op
    facebook , onze naam
    komt ook op facebook zodra ze geboren is :)

@Dinh nee al een mooie tijd niet gespot hier ..

@Wave voor ikke en Joyce !!!

@warmte hier ook erg veel last van pff ..

Ik ben Zo blij dst alles goed bleek tr zijn met de kleine , op de echo lag ze uitgebreid te gapen haha , ze heeft dus lekker geslapen.
    En de vrouw die de echo maakte kon zien dat ze grote ogen heeft hihi
    ben benieuwd .. duurt nog effies voordat we haar echt zien.

en terwijl ik dit typ is ze alweer volop in beweging !!

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Jaaa vakantie!!!!! 18 dagen lang!!

15. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lissa, daar heb je gelijk in, tenzij iedereen die op kraamvisite komt, denkt een paar maten groter te kopen.

@ Ikke, op het gemiddelde is prima toch? En mij mogen de mensen dan ook pb-en.

@ Nora, kan me voorstellen dat je hier niet gerust over bent. Hopelijk word het snel weer beter in je buik en kun je je vk morgenochtend vertellen dat alles weer ok is. Sterkte!
    Ik heb een topic gevonden hier op zp dat gaat over leukocyten:

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/88801-leukocyten-urine.html

Sommigen geven als tip dat je dan meer moet drinken. Dus ik zou dat doen als ik jou was, wat sowieso meer moet met dit warme weer....

@ Be, hier ook pizza gegeten, maar dan zelf in de oven geschoven.
    Wassie lekker?
    Fijn dat je meisje weer volop beweegt. :)

16. Jel

Jel Niet meer actief

Geniet ervan! :D

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Geniet ervan julia!
    @be: misschien was ze moe van de warmte ;) gelukkig is alles goed.

@ikke; ben benieuwd naar je namen. Sta je in mn fb? Moet weer even de namen checken met de nicknames.

Morgen 25 weken phoei schiet op alweer! Net milkshake gemaakt en nu ff afkoelen in bed. Zo nog ff douchen en dan tukken. Morgen weer vroeg dag!

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia, fijne vakantie!!!

Nora, ow jeetje zeg.. wat een gedoe. Hopelijk kom je goed de nacht door en kun je lekker slapen. Hopelijk is het niks geks...

Be, het zit gelukkig allemaal goed met jullie meisje. Gelukkig voel je haar nu weer goed. En idd hoef ik maar tot 38 weken. Ze hebben het niet heel letterlijk gezegd maar ze gaan uit van 37 weken. Kan iets eerder of iets later maar in ieder geval niet veel later. Dus ik hou 38 weken aan...Dus nog 14 weekjes te gaan :D

BK, ja ik heb je op fb. Ik schrijf de naam bij de november mama's zodat iedereen de namen van onze kids kan lezen... Jij hebt mij toen die dingen gestuurd van de efteling ;)

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel jaa jamjam super lekker !

@drinken , ik ben ook de
    hele dag door water aan t drinken uit
    mn flesje , moet wel vaker piesen dan maarja met dit weer moet je goed drinken .

@Bk gaat toch wel snel
    he !!

@ikke lekker hoor nog 14 weekjes !
    aan de ene kant hen ik zo iets van het mag van mij wel
    opdchieten maar aan de andere kant ook weer niet hihi.

Wij gaan volgende week trouwen hihi , vind dat toch wel
    spannend hihi !

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Juliaaa geniet van je vakantie!!

Wow be volgende week al trouwen, gaat de tijd toch snel he!

Deel Deze Pagina