November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Lady ja echt een kl*te opmerking vond ik t ..
    Naja ben trots op m'n bescheiden buikje :)

2. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    ola lady's

@be jammer he dat je weinig echo's krijgt als je niet bij een gyn loopt. ik was er t/m 12 weken dus heb toen al 3 echo's gehad daarna bij de vk met 12 weken 2 echo's bij 20 weken pretecho bij 23 weken echo bij 24 weken en dalijk bij 31 weken weer en daarna weet ik het niet dus ook al aardig wat echo's gehad hier eigenlijk!! maar je kan er ook om vragen he meestal maken ze daar geen probleem van als je van te voren even belt dan plannen ze dat gewoon voor je in teminste bij ons! en wat een kut opmerking! hebbie een lekkere en mooie babybuik en dan krijg je dit te horen that sucks...

hoezen voor de voedingskussens ga wel even kijken idd bij de hema of kruitvat had er nog niet over nagedacht bij die winkelS!!

@Lady lekker toch beetje keuvelen met die kids en idd het weer zat niet echt mee!! nou idd liever samen haha nog 9 weken dan is mannetje weer thuis! maar wat klinkt dat nog ver! eetse meis!

@bk leuk van je kaartje ben benieuwd! wij hebben ook een newbornshoot geboekt athans ik haha manlieff vind alles prima hihi. wil ook graag een zwangerschapsshoot laten doen nog maar zit te twijfelen omdat ze dat meestel tussen 35 en 38 weken doen? en ml komt rond 37 weken thuis is wel zo mooi om samen te gaan vind je niet?! maar jij heb al echt ideetjes voor met die foto doen jullie dan ook je kleding aanpassen

@ jel lekker weekend gehad?? wel druk dan merk je gelijk dat je niet meer zo hard van stapel kan lopen he en dat je teruggefloten word als je teveel doet! daar baal ik soms weleens van maargoed voor een heel mooi doel! nog leuke dingentjes gekocht?

@ikke bij jou helemaal bijzonder om 2 kindjes zo op een echo te zien hahaha lekker van genieten van die vele echo's!

@joyce hoop dat de naam voor je prinses nu hetzelfde blijft was het moeilijk kiezen omdat je meerdere namen had of waren jullie het niet met elkaar eens over de namen hahah gelukkig waren ml en ik daar heel snel uit eigenlijk gelijk al. we hadden al namen voor een knul en een meid toen waren we nog niet eens in verwachting hahha

@lissa lekker slapen meid je zal het nodig hebben. man met de hamer komt vanzelf hoor! leuk al die spulletjes je kan zo intens genieten he van al dat kleine spul voor die ukkies! ze hebben zoveel!! ben benieuwd naar de foto. hier zijn ze druk bezig met schetsen voor muurtekening ben er nog niet helemaal over uit omdat we nog niet weten wat het word zaten we te denken aan teigertje en aan de andere kant woezel en pip omdat manlief daar helemaal gek van is haha.

meiden ik ga zo plat ben kapot en straks me ouders wegbrengen.

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Voedingskussen is ideaaaal! Ik zou het echt niet zonder willen doen, die van mij is nu in gebruik bij mams dus zodra beeb er is moet ze hem even afgeven haha.

Ach Behappy je bent niet de enige.. mijn buik is heel bescheiden je ziet absoluut niet dat ik al 26 weken zwanger ben. Ik vind het ook niet altijd leuk hoor.. en hoop dan ook dat het toch nog ietsjes meer word in de komende weken. Maar niet teveel van aantrekken.. ik heb echt een lelijke buik door t afvallen, en tja.. ik WEET wat er in groeit ;)

De chihuahua is mijn soort ras ivm het formaat en karakter. Je kan ze zo vormen zoals je zelf wil natuurlijk, zoals elke hond/pup. Ik hou niet van keffers of hielenbijters zoals ze dat noemen dus t word hier een degelijk opgevoed leuk uitziend hondje. De naam ben ik echt nog niet over uit pff.. tis hier 1.5 uur vandaan trouwens en ze mag over 6 weken hier komen wonen. (Is nu dus 6 weken oud)

Echos hier ook geen groei echo's maar volgende week een 3D echo. Weet wel dat kleintje vorige keer ook achter liep op schema maar goed, D. was mini bij geboorte. De kans is heel groot dat deze ook niet zo groot word.

WIj zijn er ook eindelijk uit, de naam dus.. gezien mijn vriendinnen het al weten die hier op t forum zitten (haha sorry meiden) kan ik het nu wel vertellen. De naam word L.iam. Niet erg orgineel, maar past goed bij ons en D.amian dus we zijn helemaal heppie.

De enige verassing die we nu nog hebben, is de baby zelf haha..

4. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Nora leuke naam...

5. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lady, ja hoor het was zeker gezellig!
    En was jouw wokken ook gezellig en lekker?

@ Jindster, ja het is absoluut voor een goed doel... :)
    Bij Ikea nog leuke dingen gekocht: pannenlappen, roze met bloemetjesmotief, toetjesschaaltjes, een grote glazen slabak, een speelgoedmuis voor de hond, van die stoffen bakken die je in zo'n kast kan zetten. Ook roze/wit en bloemetjesmotief en... dat was het geloof ik, en lekker nog patat gegeten met mijn ouders in het restaurant, met sateetjes.
    Slaapze, waar moet je je ouders heenbrengen?

@ Voedingskussen, ik heb er ook 1 en lijkt me ook handig met voeden.

@ Nora, leuke naam L.iam.

Morgenmiddag heb ik een doormeting van placenta en navelstreng.
    Dan aan het eind vd middag de pretecho, 3D/4D. Zin in. :D Ben zeer benieuwd.

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @jel succes morgen!

@nora leuke naam hoor! En past goed bij je zoontje!

@jindster ik ben gewoon erge twijfelaar als t om dat soort dingen gaat, dus blijf nu hopelijk bij mijn keuze!

Pfff ik ben moe!
    Heb hier nu ook 5 proefkaartjes aangevraagd! Krijg er zin in!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Leukkk Nora! Past idd goed bij elkaar! Geniet lekker van je mannen. En de verassing is zijn knappe toetje!

Bee zo bescheiden vind ik het niet hoor. Niet dat je dik bent. Zo'n buik krijg je echt niet van het eten, dus geniet lekker van je toeter! Want je buikie is prachtig!

Wokken was lekker, zat alleen snel vol :( ook bij Atlantis toevallig Lissa! Nieuwe concept is beter geworden!

Hier ook wel veel echo's, en vooral lange en uitgebreide. Ik lig minimaal een half uur. Maar goed ik geniet er wel nog van, maar lang niet meer zoals de meesten. Je kijkt dan toch anders. Heb jij dat ook jel? Dat je kritisch kijkt?

Nou ik ga maar slapen. Hopelijk haal ik iets in! Truste allen!

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @be; das net als ik het zo rete irritant begin te vinden dat mensen zeggen "woah" of "je bent huge!" Of "jeetje je buik is gigantisch" . Alsof ik dat zelf nog niet wist. Ohja, de beste : "weet je zeker dat het er geen twee zijn?" Pffff

@jindster; nee ik heb nog niet echt ideetjes. Ik denk wel dat aangezien ik huge ben (lol) ik het eerder doe, tegelijk met de shoot voor het kaartje en die moet wel binnen nu en twee uiterlijk drie weken doen want ik wil het kaartje af!:D

@nora; gave naam!

9. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedeavond!

Vanmorgen weer naar het zkh geweest voor een ctg. Ook deze was goed. Grappig, nu vroeg de verpleegkundige/verloskundige (weet niet wat ze was) wel weer aan mij of ik wel genoeg rust pak. Ik zei dat ik vanaf morgen halve dagen ga werken (mits de bedrijfsarts hiermee in gaat stemmen dinsdag maar daar ga ik wel van uit). Ze zei dat ik dan echt elke middag even moet gaan liggen, want vaak zie je dan dat kindjes harder gaan groeien. Ze zei dus weer iets anders dan de gynaecoloog! Nou ja, ik ga iig mijn best doen om rustiger aan te doen :)

Vervelend Be, die opmerking :( Ik heb ook een klein buikje, maar dan ook een klein kindje dus niet heel gek.

Toch apart dat sommige van jullie nu geen echo's meer krijgen. En bij mij komen ze er bij toeval achter dat ons kindje te klein is en ik sta meteen onder streng toezicht..
    Volgens mij had ik anders ook rond de 30 en/of 36 weken standaard een echo bij de vk gekregen.

10. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @nora leuke naam! Staat mooi bij je andere zoontje! Zijn knappe snoetje is de verrassing! Toch scheetig zo'n hondje hahaha als je er maar geen trutje van maakt!

@joyce hihi twijfelaar. Hier niet we waren er zo snel uit!

@bk wees lekker trots op je buikkie! Ben benieuwd als je foto's heb gemaakt! Snap ik hoor dan is je kaartje ook lekker klaar hoef je daar niet meer over na te denken

@lady trusten.

@jel zo je bent goed geslaagd meid! Ik wil binnenkort ook nog eventjes had 3 glazen uit me handen laten stuiteren dan gaat het hard he haha me ouders gaan op vakantie dus even wegbrengen en bakkie doen met me broer haha

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hoi hoi,

Ff gauw dag zeggen... Ik lees wel mee hoor, maar te druk/moe om te reageren.

Be, vervelend nieuws. Veel sterkte.

Nora, mooie naam!!

Snow, doe lekker rustig aan. Dat moest mijn zus ook toen de baby kleiner bleek. Alles is goedgekomen met mijn neefje.

Ik krijg binnenkort ook een groeiecho. Doen ze standaard al zegt de vk dat handmatig voelen meer info oplevert dan een groeiecho. Die wijken toch vaak wat af... Dus maak je geen zorgen als je er geen standaard krijgt.
    Mijn placenta ligt laag, dus ik heb wel extra indicatie voor een echo. Hopelijk is ie de goede kant opgegroeid en ligt ie er niet voor.

Fijne avond en welterusten allemaal!!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@buik ach ja mensen denken als je zwanger bent ze gewoon altijd maar mogen zeggen wat ze willen over je buik net als zomaar je buik aanraken ofzo..

@Nora wauw leuke naam !!

@Snow gelukkig was t goed , en idd probeer nog meer rust te nemen

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Snow fijn dat alles goed is! Btekend dat ze gegroeid is of dat ze der eigencurve volgt zeg maar?
    Oww ctg was t zie ik nou pas, maar fijn dat t goed is!

Juliaaa zwaai zwaai!

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Leuke naam. Past goed bij elkaar...

Be wat n stomme opmerking trek je er nie teveel van aan...

Snow fijn dát t vandaag beter nieuws was

15. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,

Hier zit ik dan alweer vroeg te wezen op mijn vrije dag....heb net eerst maar wat gegeten.....pruimen....hoop dat dat mijn darmen weer op gang gaat brengen. Als ik een of twee keer mijn fruit vergeet dan is het meteen drama en zit alles vast met gevolg buikpijnen enzo.....Bah.....Bah...bah.....

genoeg geklaagd.

@ namen, fijn dat jullie eruit zijn en mooie naam Nora, past mooi bij D.amian.

@ echo's, ok...dus valt idd wel mee wat ik wel/niet krijg. Alles groeit gewoon goed, zeggen ze, dus de noodzaak voor echo's is er ook niet natuurlijk. Als ik met puur verstand kijk (ipv emotie) mag ik eigenlijk wel blij zijn dat ik niet zoveel uitgebreide echo's nodig heb zoals Lady of Jel.....

@ ehm....verder weet ik het niet meer....oeps.....

duik zo nog ff mijn bedje in, beetje bijslapen. Straks om 10 uur koffie drinken op het werk, Ze hebben studiedag en ik zou trakteren op taart, dus die ga ik maar ff brengen.

toedels

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@onzewens zoo ja dat is vroeg op je vrije dag :|

Sommige van jullie schieten echt al op hè !! Bijna 31 weken
    Ik zat laatst is te denken hoe we in t begin zaten te kletsen haha

@hier ik ben zo blij met m'n voedingskussen !! Slaapt heerlijk. :)
    Vandaag ga ik niet zoveel doen .. Nu eerst ff koffie drinken

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goeimorgen!

Lekker vroeg onzewens!

Hier slaap ik ook al een tijd met een voedingskussen, vind t ook heerlijk!

Sommige gaan idd hard, voel me altijd alsof ik er een beetje achteraan hobbel :)

Hier zo ff zwemmen met mijn dochter. En dan vanmiddag ff op bed liggen, word altijd zo lam van t zwemmen!

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Morning,

Net lekker wentelteefjes op. Heerlijk weer eens.
    Straks nog 1 dagje werken en dan heb ik weer 2 dagen vrij. Mijn vriend ook, dus dat is wel fijn!!

Voedingskussen wordt ook hier niet met rust gelaten snachts. Ik leg het ook wel eens langs mijn rug.

Lekker gezwommen Joyce? Ik herken dat lam worden na het zwemmen.. weltrusten straks

19. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Joyce, wat veel proefkaartjes, ook bij 5 verschillende sites of wel gewoon op 1 site?

@ Ladylola, ja ik kijk inderdaad kritisch en let ook heel erg op de blik erbij van de gyn. Maar daarnaast kan ik gelukkig ook erg genieten van een echo...

@ Opmerkingen over mijn buik, ik hoor nu wel dat mijn buik enorme groeispurten krijgt. Ik werk dus in een zorgcentrum en ik heb uit mezelf geen ouderen verteld dat ik zwanger ben. Vanmorgen liep er een vrouw naar mij toe en zegt: "Wat heb jij een dikke buik zeg, potverdorie!" Ik zei: dat is ook niet gek, ik ben ook zwanger.... maar het kwam niet echt aan geloof ik. Er zitten een hoop mensjes die een beetje verward zijn en dingen snel weer vergeten. Ik kon er wel om lachen. :)

@ Snowbird, wat fijn dat de ctg goed was. Dat moet vast als een opluchting voelen.

@ Jindster, ik dacht al dat het zou zijn: je ouders brengen omdat ze op vakantie gingen... Gaat wel snel ja met je servies en zo als je 3 glazen laat vallen. Ik vind dat ze momenteel erg leuk spul hebben bij Ikea, ook leuke serviezen en glazen en zo....

@ Onzewens, teveel pruimen kan ook gaan laxeren toch?

@ Juliaaa, mmmm wentelteefjes. Lekker!

20. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    voedingskussen is ook mijn lievelingsknuffel op dit moment 's nachts..

Julia.. jammie wentelteefjes.. je breng met op ideeen...

Hier lekker thuis vandaag.. straks naar de gyn...Heb al mijn vragen maar eens opgeschreven, want ik vergeet ze altijd haha..

X

Deel Deze Pagina