ff kort een update van de gyn vandaag. Ik vertelde dat ik de kleine bijna niet voel en ook eigenlijk weinig heb gevoeld.. Wilde hij het zekere voor het onzekere nemen, dus een CTF gekregen. maar ja uk was eigenwijs en zwom steeds weg hahaha.. uiteindelijk is het wel gelukt. Kreeg dus ook nog een extra uitgebreide echo.. Mijn moeder vond het super haha die viel met haar neus in de boter. volgende week krijg ik wel een extra groeiecho, maar ik moet me eigenlijk nergens zorgen om maken. Uk doet het goed. en tja heeft gewoon veel ruimte daarom voel ik hem weinig.. Nu dus volgende week 2 echo's maandag 3d en woensdag de groeiecho.. Mijn week kan niet meer stuk... Joyce (geloof ik) Puf ze vanavond..
Thanks allemaal! Altijd leuk om te horen dat anderen het ook oké vinden Lekker lijkt me dat BK, aftellen naar je verlof. Heb dat nog nooit echt meegemaakt zelf. Be lekker bezig geweest dus, veel plezier met het maken van een fotoboek. Nathalie gefeliciteerd alvast! Zo Jel flinke dame al hé.. klinkt goed, fijn dat alles in orde is weer en dat je nog een paar keer terug mag komen. Lijkt mij ook prettig. Lissa gelukkig dat alles in orde was, snap wel dat je het liefst wat meer zou voelen. Moet dat nu wel meer worden bij je of niet?? @Buik hmm.. mja zoals ik eerder al aangaf ik hben dus helemaal niet trots op mn buik, ik heb geen mooie buik. Zal de foto van vandaag eens uploaden. Nou had ik t met D. ook niet, dat het mooi rond was ofzo.. dat was ineens van 26+3 tot 27+5 , toen was t tonnetje rond. Hopelijk nu weer
Nora.. Ik heb net zo'n buik als jou hoor.. gewoon trots op zijn... en nu mogen we een keer met onze buik showen. dus doen we ook.. meer voelen.. tja het hoeft niet.. als hij groeit wordt het wel meer, maar verder gewoon afwachten... X
Nou pufcursus wasnog ni veel vooral voorstellen en wat kleine oefeningen. Lissa fijn dat alles goed is!
@ nathalie, alvast gefeliciflapstaart met je zoontje. @ jel, fijn dat alles zo goed is. Zag het ook al op fb. Veel plezier bij de pretecho en het het wokken al zal dat nu wel achter de rug zijn op dit tijdstip haha @ klossen, tja weet het niet. Heb ook nog geen telefoontje gehad van de kraam....maar volgens mij moet het wel en is 62 cm niet hoog genoeg. @ joyce, hoe was het op de pufcursus...? ooo ik zag het al, is de 1e keer altijd zo denk ik he...ik heb zelf zwanger fit dus dat is net ff wat anders. Ben je echt een uur lang op zwangeren niveau aan het sporten. @ lissa, goed dat je erom gevraagd hebt hoor. en nu heb je ook nog extra kunnen kijken, heerlijk toch?
@klossen ik moet volgens mij klossen halen bij de thuiszorg winkel. Wanneer hebben jullie je intake met de kraamhulp ? Of wanneer zou dat ongeveer zijn ? @hier pff ben al de hele avond bezig om nieuwe Windows op m'n laptop te zetten .. Dan is die weer lekker schoon en opgeruimd. Maar tis wel altijd een heel gedoe.
Klossen moet ik ook nog halen, maar heb nog tijd zat Ik weet niet wanneer de intake zou moeten zijn, ik word een x gebeld...
Klossen heb ik dit keer niet nodig geloof ik, mijn boxspring is super hoog kan er letterlijk in en uitrollen. Mooie foto's Jel..!
@ intake kraam. zou ik ergens in de 7e maand krijgen geloof ik, ze bellen vanzelf een keer....zal wel volg wk gebeld denk ik dan.
Klossen heb ik al opgehaald. We hebben een laag bed waar ik nie zo makkelijk uitkwam. Intake kraamzorg volgende week donderdag ochtend. Jel wek fijn dat ze je zo goed i d gaten houden
Ik dacht dat klossen pas met 37 weken uitgegeven werden? Kraamzorg zou bij 30 weken bellen dus vanaf donderdag.
Hier voor het eerst last van een slapeloze nacht.. damn wat een ramp.. Wekker gaat over 2 uurtjes... Ik moet werken straks.. Grrr Wil nog echt een paar uurtjes slapen... Maar damn.. ben gewoon niet moe... ik ben erg onrustig op dit moment dus inslapen lukt niet echt.. En waarom.. geen idee... Slaap Lissa slaap... daar buiten loopt een schaap... een schaap met witte voetjes... hmm Nee hoor nog niet moe... Misschien maar schaapjes tellen dan.... 1 schaapje 2 schaapje 3 schaapje 4schaapje 5 schaapje 6schaapje hmmm misschien dat maar eens in mijn bed proberen... X
Je hoeft niet tot 37 weken te wachten. Als je t eerder nodig bent. Mag je ze gewon ophalen. Als ze.bellen.v d kraamhulp komt t wel dichtbij. Ben welnbenieuws wat ze allemaal te zeggen hebben.... Pff.ik begin echt last v mn rug te krijgen. Maar goed nog n paar weken vanavond weer gym!
Goedemorgen, Pfff heb last gehad van harde buiken vannacht. Werd er gewoon wakker van, zo raar. Deed echt pijn, alles was hard en ik werd er gewoon bang van. Maar het mag/kan wel he op deze termijn? Als de harde buik wegzakte voelde ik de kleine frummel weer heel goed, en ML ook dus hij was nog wel goed aanwezig. Bah, vond het helemaal niks. @Lissa, hoop idd dat je nog wat geslapen hebt. Ik was dus ook wel wakker vannacht maar ja, ik heb al hele dagen vrij, dus ga zo meteen nog ff een tukje doen. Hoop dat je de dag een beetje goed door komt.
Goedemorgen! @ Burning, schreef het een beetje raar maar ik ving het ook goed op hoor dat ook jij trots bent op je buik. @ Nathalie, ja mooi gewichtje toch? Bij de pretecho gisteravond kwam ze uit op 1434 gram, dus nog ietsje meer zelfs. Gefeliciteerd met je zoontje. @ Behappy, ben ook benieuwd naar het gewicht van jullie kindje. Ik plaats denk ik nog een paar fotootjes in mijn fotoalbum. @ Ikke, het was zo'n raar tijdstip rond etenstijd, dat ik op google keek welke restaurants of snackbarren open waren op maandag in de omgeving. En zo kwam ik op dat wokrestaurant uit die gewoon open was op maandag. Alleen is de wok niet goed gevallen bij manlief. Vannacht is het goed gegaan maar vanmorgen heeft hij overgegeven en is niet naar zijn werk gegaan en nu nog misselijk..... Ik heb gelukkig nergens last van. Wat lief dat je aan je vriend dacht met die pannenkoeken terwijl je er zelf niet zo van houd. Waren ze toch wel lekker? @ Lissa, gelukkig is alles goed met de kleine. Hij werkte toch ook al niet mee met de pretecho? Een lekker eigenwijsje dus... Vervelend zo'n gebroken nacht. @ Nora, ik vind je buik wel mooi. @ Joyce, verder wel leuk dan, die pufcursus?
Onzewens, wat vervelend die harde buiken. Volgens mij las ik ergens dat je die nu wel kan hebben inderdaad... En anders gewoon ff de vk bellen..
dag dames dat is lang geleden dat ik hier was.... na omstandigheden gaat t wel oke Ik heb last van bekkenpijn en heb er ook zwangerschapssuiker bij gekregen
Bekijk bijlage 270545 Dikke gaap. Bekijk bijlage 270547 Dit is ons meisje... Was heel mooi de pretecho gistermiddag/avond. Ze gaapte een paar keer. En steeds zag je die gezichtsuitdrukkingen veranderen. Echt schattig... Ze had ook veel haar handje met armpje langs haar gezichtje, en ook haar voetje, die ze dan met haar handje vasthield. Zo lief. Je bent op slag verliefd als je dat allemaal ziet. Die vrouw heeft ook even gekeken of er (al) haar groeide, en ja hoor ze heeft haartjes, nu een halve cm lang. Ik ga straks het filmpje nog eens terugkijken.... Echt heel leuk. Echt genoten samen met mijn man.