@missillie, Das zkr vervelend bekkenpijn en suiker. Trek je het allemaal nog wel? @ jel, prachtige foto's hoor. Je krijgt zo al een heel duidelijk beeld van je kleine meisje. @ harde buiken, ja ach. Heb wel zitten twijfelen of ik de vk zou bellen maar voel de kleine frummel nu weer heel goed en volgens mij is hij/zij gewoon erg druk in de buik en daar krijg ik die harde buiken van. + dat mijn darmen gewoon nog van slag zijn. Volgens mij is de kleine bezig met een groeispurt en komen mijn darmen en maag nog meer in het gedrang. Tis alleen overdag beter te händelen dan 's nachts. Dan raak je toch meer in paniek of zo....zal wel komen doordat het donker is, kweet het niet...
@Misilie: Das inderdaad niet leuk bekken en suiker @Onze: Je kan altijd bellen voor de zekerheid. Baat het niet schaadt het niet. Als je er goed over voelt laat je het lekker zo, toch? @Jel: Okay dan @hier: Gisteren stoot ik mn teen bij de buren. Omg. Dat deed en doet nog steeds giga zeer! Ik denk dat ie zwaar gekneusd is. Het was gisteren zelfs zo erg dat ik er echt koud compres en alles op moest houden. Tijdens het zwangerschapszwemmen ging het wel maar auwie! Vanmorgen ging het wel weer maar ja, dan heb je je een nacht niet bewogen. :S Dus ik dacht, als ik nou mn nikes aandoe, dan zit dat lekker strak en kan ik misschien beter lopen. Nou, ik kreeg ze amper aan, en toen ze aan waren deed het me zeer! Voel me echt een beetje zielig. Links BI en rechts een flink gekneusde kleine teen dus loop echt als een sukkel rond nu! Ik heb een baal week. Maar, vanmiddag echo bij de gyn! Wooo!
Jel: Ik heb nu een dieet gekregen van de gyn waar ik me aan moet houden einde van de week heb ik een dagcurve in t ziekenhuis bloedprikken nuchter na t ontbijt en na de lunche om te kijken of me bloedsuikers stabiel blijven is dat niet t geval dan moet ik helaas gaan spuiten ik zie er erg tegen op..... onzewens: jaat t gaat wel..... Mij is verteld zodra je harde buiken hebt probeer effe te gaan liggen.....
@ missillie, het was 's nachts hihi dus ik lag al in bed....overdag of na een drukke dag heb ik het ook wel eens gehad maar dan kun je het ook plaatsen. Nu ben ik al volledig thuis ivm bekkenpijn, doe dus erg weinig en dan krijg ik het 's nachts....maar ja de kleine groeit ook gelukkig en vraagt meer ruimte en dmv harde buiken rekt de bm ook op zodat de kleine meer ruimte heeft...dat zal het ook wel zijn.
@jel mooie foto's! Ze lag er goed voor dus? Maar mooie ook dat ze in kleur zijn, wij kregen alleen in zwart wit, anders nog 15 euro extra... @bk oww dat is kl*te! Miss is ie wel gebroken, niet dat ze er veel aan kunnen doen bij je tenen. Maar snap dat je jezelf een beetje zielig voelt! @nathalie gefeliciteerd met je zoontje! @missillie welcome back! En wat vervelend dat je zwsuiker hebt! Had je er zelf iets van gemerkt of door t bloedprikken achter gekomen? @onzewens aiai ja das eng! Heb ik ook al een keer gehad snachts, ben toen ff een stukje gaan lopen en proberen te ontspamnen. Overdag heb ik t ook gehad en toen ff gaan douchen, dat hielp ook. Hier morgen naar de tandarts......ben nu al bang!
Als je er zon last van hebt kan je t beste proberen met wat warmte op te vangen. Een kruikje of toch even snel een rondje in de douche maken. Dat helpt hier vaak wel, ook niet altijd hoor. Heb er op t moment ook weer vaker last van. Hele dikke bal in de buik en dan ook een raar drukkend gevoel bij ademen. Sterkte. BK pff lekker, je bent in ieder geval wel een beetje in evenwicht zo? Gelukkig kun je erom lachen maar ook sterkte ermee. Jel ik vind je foto's helemaal geweldig, vooral het "kusje" fototje.. helemaal mooi. Hier gaat t wel, behalve de krampen en harde buiken nu weer. Heb ook ukkel al even niet gevoeld dus dat is wel appart, normaal is het een feestje in mn buik! Net een flinke bak thee op dus dat feestje zal wel op gang komen straks haha.
Jel prachtige foto's!!!! Erg lief en duidelijk! Gauw bk dat doet ZEER!!! Oh kan je zo beroerd van worden van pijn aan je teen... Oh we hebben sinds gister de kinderwagen. Zo leuk...... maxi cosi Murat vier. Reiswieg en wandelwagen. Maar goed dat duurt wel ff vier ze erin kan..... oh t komt steeds dichterbij!! Harde buiken volgens.mij vaktaal t hier ermee i ochtend wel eens. Zag v d week echt n beentje of armpje verplaatsen. Das apart!!!
@jel wauw mooie foto's zeg ! Prachtig!!!! @onzewens; ik heb t ook al dik een week dat ik extreem veel harde buiken heb terwijl de kleine gewoon heel druk is en goed voel.. Woensdag moet ik naar de vk, en neem Dan voor de zekerheid m'n urine mee ... Miss blaasontsteking .. Als je t niet vertrouwd zou ik ff belle
thnx voor alle lieve berichtjes en hulp. Kan idd wel eens proberen te douchen als ik er weer last van krijg. Meestal wordt ML wel wakker en als ik dan even lkkr tegen hem aankruip en ontspan zakt het ook wel weg. Midden in de nacht haal je je alleen van die rare hersenspinsels in je hoofd (tenminste ik wel). Overdag zie je dan alles weer in een heel ander licht. Volg wk donderdag moet ik weer naar de vk en als het aanhoudt zal ik dan wel ff vragen. De kleine is nog druk zat, heb nu af en toe idd ook het gevoel dat ik een voetje of zoiets voel....dus leven genoeg!
@ Onzewens, thanx, en dat is zeker zo, een beter beeld van ons meisje. Ben verliefd geworden. Het zal ook allemaal wel normaal zijn, die harde buiken. @ Burning, dat doet altijd zoveel pijn he, je teen stoten. Sterkte. @ Missillie, hopelijk blijven je suikers dmv een dieet op pijl dan... Ik zag ook enorm op tegen spuiten maar het valt me allemaal reuzemee. Dacht dat het pijn zou doen maar is niet zo en het is zo gepiept, een piepklein dun naaldje is het. @ Joyce, ja ze lag er goed voor gelukkig. Af en toe had ze wel even haar handjes voor haar gezicht, maar ze haalde ze dan steeds weer weg. Ik heb ook wel wat zwart wit foto's maar de gekleurde vind ik zelf toch een stuk duidelijker. S6 morgen bij de tandarts. Controle of iets anders? @ Nora, ja lief is die he? Had helemaal niet zo over een kusje nagedacht totdat jij dat als reactie schreef op fb. Lijkt idd net zo. Jaha nu moet je aan de thee. Zonde van je Senseo die kapot is.... @ Suus, thanx. Wat leuk dat de kinderwagen er is. @ Be, thanx.
Ik zal zo eens ff pissen in een potje en dan moet ik om half 12 (alweer!!!!) bij de gyn zijn. Even voor de controles en even praten hoe het gaat. Goed dus... Tis wel leuk om mijn pretecho-foto's even mee te nemen om hem te laten zien.
Tandarts is gewoon controle, maar volgens mij heb ik een gaatje...... En ik haaaaaaaaat de tandarts! Hier voel ik me vandaag errug kl*te..... alles doet pijn, rug, bekken, stuit..... heb net twee paracetamol ingenomen en dat heb ik deze zw pas 1 keer eerder gedaan, maar nu heb ik dan ook echt heel veel pijn...... Voel me even heel ellendig!
Morning, Jel wat heeeeerlijk dat het goed gaat met jullie meid en de foto's zijn prachtig. Knap kind hebben jullie! En idd je kan je gyn bijna op het kraamfeest uitnodigen, haha Ik haak weer ff snel in. Afgelopen dagen beetje druk gehad en dat blijft de komende week nog wel even zo. Daarna weer rustig aan doen. Missillie is weer terug zie ik. Vervelend van je bk en suiker. nathalie gefeliciteerd met de kleine! Onze wens idd in de nacht, ga je piekeren en malen. Hier idem dito op dit moment. Ik denk dat het momenten zijn. Misschien idd ff goed met je VK te kletsen om weer gerustgesteld te worden. Suus83 haha hilarisch gezicht was dat of niet? van armpje? En super dat jullie kinderwagen er is. BK bleegh vervelend van je teen, dat is niet prettig hoe zo'n klein ding zoveel zeer kan doen :-/ Inmiddels weer wat beter? Hier is de laatste week van de zomervakantie van kracht en dan gaan de kids op werk weer naar school. Ooooh my god dan ben ik zo gelukkig!!! Ook is een collega weer terug van 6 weken weg en ervoor maanden lang 50% aanwezig. En dat is net zo'n regelneef als ik, dus ik hoop dat ik meer rust kan krijgen. Zoiezo heb ik donderdag een gesprek met onze gedragswetenschapper, omdat mijn valkuil zoiezo mijn enorme verantwoordelijkheidsgevoel is, en op dit moment kan ik dat gewoonweg niet dragen. Ik word dan een enorme klager en de situatie veranderd gewoonweg niet op werk. De organisatie is op dit moment een ramp en ons team heeft daar al maanden behoorlijk van te slikken. Dus ik ga aanvragen of ik 75% mag werken, waarvan 1 dag boventallig. Dat geeft mij meer rust om mijn taken en mentorschappen goed uit te voeren en alles goed over te dragen. Over 4 weken start mijn verlof al. En ik wil niet overprikkeld uit dienst gaan. Zo dat was ff moi.
@ladylola groot gelijk heb je meis ! Goed dat je om Jezelf denkt ! Heb trouwens net bij kruidvat ff wat ledikant en wieg dingen gekocht want had dat nog helemaal niet
Hallo dames, ik ben er ook weer. Heb de laatste weken wienig tot niets geplaatst door drukte en vakantie, maar ik lees nu weer vrolijk mee (ook omdat ik nu verplicht een week thuis zit.)