Jaa ik had bij de prenetal gekeken daar was t 22 euro en bij kruidvat 12 euro voor ledikant en 10 voor wieg
Lissa, fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken maar wel fijn dat ze het goed in de gaten houden. En idd.. je mam heeft geluk gehad.. haha.. wel leuk dan he. Nog een beetje kunnen slapen nadat je wakker bent geworden? Is zo vervelend he dat je niet in slaap kan komen dan... hopelijk ben je niet al te moe opgestaan. Nora, wat is er mis met je buik? Het is idd niet rond, maar je bent ook nog bijna niks aangekomen. Zo'n buik had ik met 6 weken... En wat niet is kan nog komen. Idd gewoon trots op zijn! Kraamzorg zou me vanaf week 25 een keer bellen. Morgen ben ik 29 weken..zal toch maar eens bellen dan.... Jel, wokken is ook wel lekker... wat vervelend dat je het eten bij je man niet zo goed is gevallen... kan altijd een keer he maar daar kun je je goed ziek van voelen. Gelukkig mankeer jij niks. Ja de pannenkoek die ik had besteld was wel lekker gelukkig Wat lief die echo foto's zeg! Echt geweldig! Missillile, is idd lang geleden. Wat vervelend die kwaaltjes zeg... Onzewens, harde buiken kunnen idd nu vaker voorkomen. Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. En zeker geen pretje s nachts... En dat van die maag en darmen.. ik heb het gevoel dat mijn darmen zelfs op mijn rug liggen.. haha.. en mijn maag bij mijn borsten. Als ik iets heb gedronken ( vooral 's avonds ) voel ik het daar klotsen.. hihi.. Bk, lomp is lastig hihi.. ik ben ook altijd iemand van mijn tenen stoten.. en tijdens de zwangerschap schijn je meer van die dingen te doen... het vervelende is dat je aan een teen niks kunt doen. Ook al is hij gekneusd of gebroken.. je moet er zo mee door lopen. Ik hoop dat de pijn heel snel over is! Joyce, succes alvast morgen bij de tandarts. Wat balen dat je je zo beroerd voelt... ik hoop dat het snel over is. Suus, wat een leuke kinderwagen. Die wilde wij misschien ook als we 1 kindje in mijn buik hadden gehad. Welke kleur heb je? Wij vonden de walnut brown altijd mooi. Vandaar dat we die in het vervolg autostoeltje hebben gekocht...2 stuks. Lady, goed dat je gaat praten en geef het goed aan. Over 4 weken verlof! Heerlijk. Zul je wel echt naar uitkijken of niet... Girl13, welkom terug! Ik moet eerlijk zeggen dat ik je eigenlijk niet ken.. haha... Hier, ik ga zo ook ff naar de kruidvat... is wel heel toevallig dat ze nu allemaal spul in de aanbieding hebben die wij nodig hebben. Deo voor vl... haal maar meteen 8 bussen... haha... die zijn niet zo heel vaak in de aanbieding.... 8x4... nivea voor mij heb ik 3 weken geleden gehaald in de aanbieding dus hoeft niet meer... lotion doekjes, luiers van kruidvat... douchegel van kruidvat.... spullen van taft, dat zijn dingen die ik dus allemaal moet gaan halen. Ze zien mij aankomen daar
Ja dat scheelt teveel dan he Be! Moet ook maar eens gaan kijken Ikke wij hebben rood gekozen. Vond bruin ook erg mooi! Zaten te twijfelen tussen bruin en rood....
Mooi Suus Wij hebben ook een rode kinderwagen..alleen dan van bugaboo en dubbel natuurlijk! Vind dat ook een hele mooie kleur. En kan voor allebei de geslachten. Wij hadden hem gekocht toen we nog niet wisten wat ik in mijn buik had zitten en dat was toch wel een kleur die we allebei mooi vonden..
Grappig vonden wij ook voor zowel een jongen als meisje. Dus ook besloten voor we wisten Wat het werd...... Bugaboo is ook leuke kinderwagen....
Hey meiden, Lissa jij hebt dan een beetje hetzelfde als mij, dat ze je nu extra in de gaten houden dmv CTG's en groeiecho's. Maar gelukkig gaven ze al aan bij jou dat er hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand is. Maar ging jij sowieso al naar de gyn? Waarom dan ook alweer? Hier heb ik vanmorgen mijn 3e CTG gehad in het ziekenhuis sinds vrijdag. Ook deze zag er keurig uit gelukkig. Nu moet ik donderdag terug naar de gyn, volgens mij gaan ze dan de doorbloeding van de navelstreng controleren. En dan de week erop een groeiecho. Die wordt het meest spannend want dan weten we of ons meisje goed gegroeid is in deze 2 weken. Jel: super mooi hoor je 3d echo's!! Geloof wel dat je dan op slag verliefd wordt Harde buiken: heb ik ook best wel vaak. Gisteren zeker wel meer dan 10. Joyce balen dat je zoveel pijn hebt Lady: goed dat je gaat aanvragen om minder te werken. Je hebt al genoeg aan je hoofd.. Zoals meerdere mensen al zeggen: denk aan jezelf meis. Ik heb vanmiddag een afspraak met de bedrijfsarts en ga zeggen dat ik halve dagen wil gaan werken. Zeker nu ik rustiger aan moet doen. En ik hoop dat ik ook later mag beginnen, dus niet meer om 7.00u want dat vroeg opstaan sloopt me echt.. Kruidvat: ik ga denk ik ook maar eens kijken
@Onzewens: Hier ook regelmatig harde buiken. Als ze weer afnemen en niet overdreven pijnlijk zijn, kan het geen kwaad. Rustig aan doen voor de rest. @Missillie: Vervelend van de bekkenpijn en de suiker! Je moet er wat voor over hebben hé. @Jel: Leuke foto's @BK: Klinkt enorm pijnlijk je teen Maar gelukkig heb je wel een echo vandaag. Hopelijk verzacht dat wat. @Suus: Ik heb ook de Mura4, wel het model van 2009, maar die is echt super! Sam zit er nog in. Ik heb geen buggy @Joyce: Dikke knuffel. Hopelijk helpt de PC een beetje en gaat de pijn snel over of wordt die wat minder. Ik ben net terug van de gyn. De harde buiken en voorweeën doen hier niet veel. Bmm was in 4 weken tijd maar een halve cm korter geworden en nog mooi gesloten. Onze kleine man is nu 42cm groot en weegt al 1715 gram. Vermoedelijke bevallingsdatum is nog steeds 27 oktober, terwijl het volgens het boekje 4 november zou zijn. Ik ben benieuwd wanneer hij komt. Als hij zo blijft groeien, mag hij wel een weekje of 2 te vroeg komen, net als zijn broer
Tis maar goed dat je zo goed op jezelf let Lady, denk dat er vele juist daar aan onderdoor gaan. Groot gelijk dat je het meteen aanpakt. Ik heb mijn wieglakentjes bij prenatal vandaan ook voor n tientje, maar was idd wel aanbieding. Leuk, toch even bij t kruidvat kieken straks.... Ikke thanks.. jullie zijn lief Succes met je grote boodschappenlijstje hahaha. Whoa Hilli. Als je je gaat bedenken dat mijn zoon met 36+6 geboren is, met 43 cm.. dan huh?!??! Typfoutje?? 42?? Hier evne flink balend.. sommige van jullie weten misschien van mijn schuldsanering traject. IN mei 2012 officieel goedgekeurd en afgerond (minnelijk traject). Nu krijg ik van de belastingdienst telkens brieven waarin ik het ene na het andere hoge bedrag moet terug betalen. Er is net 700 euro afgedragen ana ze, en nu vragen ze weer ruim 800 euro. Ik snap het niet, het gaat over 2009.. De periode VOOR t traject aangevraagd is, hoe kan het nou dat ik alsnog zo veel en vaak moet betalen.. ik zou er toch opnieuw doo rin de schulden komen op die manier... nu de budgetbeheerder er maar op gezet, dit werkt zo niet.
Nora, dankje.. haha.. ik heb alles bij elkaar geschopt. Net iets meer dan 30 euro korting. Mooi meegenomen toch? Weer helemaal alles in voorraad... hihi... hopelijk binnenkort ook nog de shampoo en cremespoeling in de aanbieding maar opzich hebben we die nog zat.. vind die acties wel altijd leuk En anders zo maar weer keertje kopen.. kan ook geen kwaad he. Meid wat balen dat je weer zoveel moet betalen. Goed dat je er iemand op hebt gezet. Ik ben iemand die meteen gaat bellen. Zo ook kreeg ik een brief van de belastingdienst... ook terugbetalen. Een paar jaar geleden heb ik de zorgtoeslag stopgezet, maar op 1 of andere manier heb ik die weer gekregen toen ik ben gaan samenwonen met mijn vriend 2 jaar geleden. Hoe dat kan geen idee.. eigenlijk niet echt bij stilgestaan. Nu moest ik ook alles terugbetalen. Heb het maar meteen stopgezet en gevraagd hoe ze aan zo'n bedrag komen. Was ook nog iets van 2010 bij..en dus van 2012.. nu heb ik zo'n hoog bedrag ingevuld, dat ik zeker niks meer krijg.. hihi... Snow, hoe was het bij de bedrijfsarts? Wat zei hij/zij? hopelijk heb je een goed gesprek gehad. Laatst zei ik toch dat ik een easyfix had gekocht? We hadden er nog 1 nodig omdat we 2 autostoeltjes hebben. Allebei de kids moeten wel veilig vervoerd kunnen worden. Nu zagen we er 1 op marktplaats, dicht bij het zh waar we morgen naartoe moeten. Vl erheen gebeld ( stond erop voor 70 ) hij zei dat hij dat teveel vond en of hij geen water bij de wijn kon doen. Er was al 40 op geboden. Zegt ie... ja dat wil ik wel.. er is 40 euro op geboden maar dat vind ik te weinig. Voor 50 euro mag je hem meenemen.. Oke... haha... Zo'n koopjes zijn wel heel erg fijn. 2 easyfix voor 100 euro... ben er wel echt blij mee... Sommige vragen er kei veel geld voor. Dit is dan wel de allereerste uitvoering, maar wel een hele handige.. nu hebben we beide precies hetzelfde die je met de gordel kunt bevestigen, en met isofix. Gelukkig heeft onze auto isofix, maar tegenwoordig heb je de easybase en familyfix..en die kunnen niet allebei die dingen.. slim van maxi cosi.... nu is het of die of die..en niet allebei... Stom eigenlijk he...
oooh heerlijk gehopt dus! Ik ben ook dol op kruidvat haha Ben er net ook nog ff geweest bgekeken naar die dekentjes zag er goed uit maar ik heb pas van alles besteld bij babydump en volgens mij ook lakentjes en dekentjes, maar dat weet ik dus niet meer hahaha DOM! dus even wachten tot dat binnen is! Wel gaviscon tabletten gehaald tegen de maagzuur. Pfoe Snowbird hoop dat je halve dagen kunt!! Iemand die dit ook heeft? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/381876-30-weken-bewegingen-veranderen.html
Kletskousen! Vanmiddag ff op bed gelegen en gelukkig heeft de paracetamol geholpen! Ik ben ook ff bij t kruitvat geweest, maar alleen voor luiers. Wel ff gekeken voor iwegdekentjes, maar die waren al weg. Alleen nog ledikant. Nora wat ontzettend vervelend dat je weer moet betalen! Goed dat je er iemand op hebt gezet! Hilli dat is al wel heel groot zeg! Hoe groot was je zoontje dan bij de geboorte? Ikke lekker koopje! Altijd leuk! Maytje dit heb ik nu ook, de bewegingen voelen veel minder krachtig. Snow hoe was t bij de bedrijfsarts? Lady goed dat je op jezelf let! En hoop voor je dat t wat rustiger word nu de scholen wee beginnen en je collega terug komt! Suus jeeeeeej wagen is binnen, altijd leuk!
Eerst even ego om mijn verhaal kwijt te zijn en dan lees ik ff terug. Ben dus ff bij de gyn geweest. Dat 'ff' is uiteindelijk 4 uur geworden. Ik moest om 11:30 uur en was pas om 12:35 (!!!!!!!) aan de beurt. Intussen even mijn controles gehad en mijn bloeddruk was perfect (130/70) en in de urine helaas een piepklein beetje eiwit. (Ongeveer een half plusje). Nou, eindelijk was ik aan de beurt en de gyn wilde toch even een echo maken. Nou ik vond het prima natuurlijk. Maar hij meette niet de baby op, maar weer even hoe de doorbloeding was van de placenta en navelstreng. Uiteindelijk zag hij de curve waar die waarden in komen staan, een soort grafiek is dat, en hij constateerde dat de bloeddruk door de navelstreng te snel in een schuine lijn omhoog liep. Het zit nog steeds goed binnen de lijnen en ik hoef me ook nog geen zorgen te maken, maar het loopt te snel op. Hij zei dat hij het even hoger op wilde zoeken, namelijk bellen naar het umcg wat te doen in deze situatie, en daar belt hij mij nog over terug straks, aan het eind vd middag. Ik moest ook nog naar een andere afdeling voor een ctg, waar ik ook eerst lang moest wachten omdat de verpleegster nog met pauze was. Het was inmiddels half 2 en ik had ook nog niet gegeten, en dat met diabetes. Dus eindelijk kwam ze en vroeg ook of ik al gegeten had, en dat had ik dus nog niet, dus ik kreeg daar boterhammen en in het zkh hadden ze ook een insulinespuit dat ik even kon spuiten, dat moest even voor het eten. Nou en intussen dus de ctg. De uitslag was helemaal goed gelukkig, ze doet het heel goed. Dus nu word ik straks terug gebeld over wat te doen. Ben benieuwd. Heb ineens zoiets van: ik moet snel kleertjes uitwassen, straks gaan ze me over een paar weken opnemen of zo.... Nu eindelijk thuis en moe en er flauw van....
@ Onzewens, ja dat zou ik haast kunnen doen, zie hem wel echt vaak nu. @ Joyce, oei nee gaatjes zijn niet leuk, ik ben zelf ook geen fan van de tandarts. @ Lady, dankjewel. Vind het ook een mooi meisje, ook al zeg ik het zelf. Ik hoop dat ze ermee instemmen dat je 75 procent mag werken waarvan 1 dag boventallig.... Succes. @ Girl13, hoi. @ Missillie, dat denk ik juist niet, dat de baby dan meer aankomt. Juist wel als je er niks aan zou doen en je suikers enorm oplopen. @ Ikke, ze zullen blij met je zijn als klant bij de kruidvat. Fijn dat de pannenkoek ook lekker was. Met mijn man gaat het gelukkig iets beter, nog een beetje misselijk maar 1x gekotst bij elkaar.... @ Snowbird, thanx. S6 met je gesprek bij de bedrijfsarts. @ Hilli, thanx. Wij hebben de mura 3, dus 3 wielen. Fijn dat het goed was bij de gyn. @ Nora, wat vervelend allemaal zeg.
Ik zal later reageren op iedereen. Zit namelijk nog op mijn werk (en val eigenlijk bijna in slaap) gelukkgi komt VL me zo halen.. Nora.. Helaas weer iets wat in mijn werkrichting zit.. De vordering kan zijn ontstaan na de WSNP. Of je hem moet betalen ligt eraan of de vordering meegenomen was in het traject van de WSNP. Het is wel raar als het niet zo is hoor, zeker als de vordering al van voor die periode is. Als het goed is het je een overzicht gehad van alle vorderingen die je afgelost hebt. Staat deze vordering erbij? Weet je hoe de vordering ontstaan is? Is hij pas achteraf ontstaan? Goed dat je er mensen op hebt zitten. Laat het zeker goed uitzoeken.. Je mag me prive antwoorden hoor.. X Lissa
@Jel woow wat een verhaal maar goed dat ze t zo goed nakijken.. En ben benieuwd wat de gyn verteld straks.. Hier hebben ze volgens mij nog nooit naar doorbloedingen of bloeddruk in de navelstreng gekekn ofzo.. @hier ook een wat minder leuk verhaal tenminste het heeft 2 kanten En ff ego Mijn schoonzus moest vandaag naar t ziekenhuis voor onderzoek omdat ze zich al een tijd niet lekker voelt , zowel geestelijk als lichamelijk.. Nu blijkt dat ze 7 weken zwanger is van een tweeling ! Hartstikke leuk natuurlijk maar niet in haar situatie .. Geestelijk zit ze al een paar maanden in de knoop en ze kan op dit Moment zelfs der andere kids niet aan.. Ze wilde t dus weg laten halen , maar Nu zijn de twijfels toch toegeslagen bij haar en haar man .. Logische .. Ik steun haar , welke keuze ze ook maakt .. Zelf vind ik t heel leuk stiekem , maar ik snap Goed dat zij twee gevoelens erbij heeft .. Ze heeft nu tot as maandag de tijd om Te bedenken hoe of wat .. Met de kleintjes ging alles goed volgende gyn waar ze was vandaag dus dat is al een hele opluchting