Mja had ik al ff gespiekt idd.. maar goed ik zie het morgen wel. Belangrijkste dat ik niet aan t bevallen ben en beeb t goed maken toch Morgen weer n dag. Thanks iig.
Be, volgende week al trouwen, dat gaat zeker snel. Hopen op mooi weer dan maar... Ben je al een beetje zenuwachtig? Nora, ach ja dat zal ook wel. Bij het horen van zoiets zou ik zelf ook gaan googlen... Fijn dat het met jullie zelf iig goed gaat. Ik zit gewoon in mijn bh en onderbroek op de bank. Een halve naturist, haha. Ik had het gewoon zo warm. De buren kunnen mij niet zien, dus tis heerlijk zo.
@be; aaaah das zo leuk trouwen. Ik was ook zo zenuwachtig hihi. @ikke: oh ja hahaha. @beebje; die beweegt zo lekker. wou ik ff melden. Bijna weekend!! Volgende week ztaerdag 3D echo.
Bk volgende week al 3d echo:O dat is snel! Ik Wil Ook!!! je bennt dan bijna 27 weken toch? Super leuk!
Ik hoop dat wij wel iets eerder kunnen, rond 27 weken. Maar dat is voor mij ook bijna eind augustus. Hihi klinkt wel raar he be,eind augustus 30 weken!
haha jaa echt he dat is al bijna. owhka wilde jullie allen nog ff vragen op onze november facebook te kijken. heb daar een filmpje gedropt , volgens mij doet ze t weer goed daarop !!!
@Joyce ja dat denken wij ook haha .. een zomerslaapje. dat slapen heeft ze dan trouwens niet van een vreemde *schaam ze lag uitgebreid te gapen op de echo vanmiddag.
Hier ook al 25 weken, het gaat nu echt heel snel. Ik weet nog zo goed dat we allemaal net zwanger waren en bang voor mk etc. En nu nog even en dan word het alweer aftellen!!!
Heel raar, ik kan tegenwoordig geen reactie meer typen op fb met de telefoon. Dan maar hier, ziet er leuk uit Be haha en flink aan het bewegen!!! Bij mij zie je het ook maar altijd als ik ga filmen houdt hij zich rustig haha. Ga zo lekker slapen. Morgen weer genoeg te doen... Weltrusten...
Juliaa dat heb ik ook weleens gehad met facebook, moest ik em wee ff updaten. Gaat snel he nathalie kunnen inderdaad weer gaan aftellen! Ach be dat slapen gaat er nog wel af hoor! 1 uur wakker, 3 uur wakker en owja ook nog om 5 uur wakker! En dan mag je even slapen maar niet langer dan 4 uurtjes achte elkaar! Hihi geniet er nog maar van!
Hola! Kolere wat hebben jullie veel gebrabbeld! BE fijn dat alles goed is. Zie je nou wel. Alles komt goed. Nora wat apart zeg. Ze weten het niet? Misschien is er niks en moet je gewoon ff relaxen. Sorry klinkt botter dan ik bedoel :-/ Soms denk ik dat we ons zelf ook gek kunnen maken hoor. Ik merk aan jezelf ook dat de doemscenario's me onzeker maken. En over het algemeen bestaan er meer goede zwangerschappen dan foute. Zelfs moi kan dat nog inzien! En dames Why so drama over die namen? Seriously waarom zo panisch over googlen? Dat terzijde, is 1 ieders keuze. Maar je kan toch ook de naam plaatsen met een . -/)&@:! Er tussen?? Maaagoed ik ben me moe en me hormonen maken nu de dienst uit. Julia fijne vakantie vrouw! Ikke fijn dat alles goed was. Ennuh week erop of eraf. Alles is een momentopname. Geen 1 kind ontwikkeld hetzelfde. No stresssss!!!
@Joyce ja precies , ik geniet er ook nog wel ff van Voor je t weet slapeloze nachten hihi. Maar ondanks dat heb ik er veel zin in , maar spannend vind ik t ook @Julia thanks ! @Nathalie, ja dat kan ik me ook nog herinneren , dat we voor de 1e echo super gespannen waren hihi maar we hebben elkaar atijd moed ingesproken
Julia geniet v je vakantie Be Wat schiet t op zo snel alweer en ben je getrouwd.. leuk hoor.... T is warm vandaag......wel grappig morgen nogen 100 dage tot de bevalling . Gaat hard....
Whehe Lady laat de hormonen maar spreken xD Weet dat je t niet zo bedoeld hoor pak t ook niet zo op. De baarmoeder/buik is nog steeds heel gespannen en wat pijnlijk. Moest toch al de vk bellen straks dus vraag even wat zij vind. Verder weinig aan te doen lijkt me technisch is alles goed onderzocht dus kwestie van even afwachten. Ben niet zozeer zwaar ongerust ofzo maar voor mn gevoel klopt er iets niet en dat vind ik eng.. Mgoed genoeg daarover, gissen helpt ook niet! Strakkies lekker naar de grote speeltuin hier om de hoek, intussen eerst ff shoppen enzo. Wel zin in Heeft er hier toevallig iemand ervaring met een zwangerschap na sterilisatie man? Bedoel heb je ergens recht op een claim o.i.d? Hoor zoveel verschillende verhalen en misschien is er hier iemand die het in directe omgeving heeft meegemaakt. T betreft uiteraard niet mezelf maar iemand die ik ken.
Zo nu weekend voor mij dus heb weer de tijd om te reageren alleen nu even niet hahaha moet zo nuchter naar het ziekenhuis bloedprikken en spuug al zolang niet meer maar helaas als ik niet eet dus wel dus ga slapper dan slap erheen helaas. Aghh daarna de groeiecho om te kijken of onze kleine man wel gegroeit is dus dat is wel even spannend. Daarna nog 2 keer bloedprikken dus een medisch dagje vandaag. Reageer straks op de rest nu maar zo snel mogelijk prikken en dan lekker wat eten!
Succes ilona! En jij zit ook al onder de 100 dagen! Geen ervaring met zw na sterilisatie Nora, wel vervelend zeg als dat je overkomt! Ben benieuwd wat de vk zegt! Miss meer rust pakken ook? Maarja als t na een nacht slapen nog ni weg is helpt dat dus ook ni echt. Hier vandaag lekker zwemmen! En vanavond bbqen! Fijne dag allemaal!
Morning, Zo ben weer uitgeslapen, maar man wat blijf ik obstinaat. Heb gewoon 2 uur wakker gelegen met allemaal drama en toestanden van me werk. Hoef pas zondag weer dus whoesaaaaaaaaaaaaaa!!!! Nora ik ben kampioen gevoel omzetten, dus ik negeer dat soort zaken regelmatig. Maar als jij er een vreemd gevoel bij hebt, lijkt het me wel goed het in de gaten te houden. Maar ti's lastig als ze het niet kunnen vinden. Ilona succes vandaag meis! Weet je wat ik gister zat te denken. We zitten nu allemaal nog voor die 25 weken hè, dus ze doen dan niks voor de baby. Ze kunnen dan niks. Merk dat ik daar best zenuwachtig van word als ik thea BE en Nora hoor.