Gaaaaaaapppp! Boehoe net thuis! Dienst gehad vanaf 12.30!! 4 puber besloten om weg te blijven en een kind weigerde naar bed te gaan. Me collega maar bij blijven staan. En ja voor mezelf opkomen had ik veel eerder moeten doen. De diensten zijn te lang, er gebeurd teveel en er moet teveel. Stilzitten is er gewoonweg niet bij. Ti's chaos op de groep en ik heb belangrijkere prioriteiten dan nog een berg aan werkstress! Sorry ff ego! Ik ga nu slapen. Morgen om 9u beeb erkennen!
Gaaaaaaap! Vannacht wakker gehouden door mijn lieve dochter! Heb denk ik 5 uur geslapen..... Zo op naar de tandarts.....
lady goedemorgen.. Ik was ook al op hoor, maar nog niet hier geweest. joyce succes bij de tandarts. Ik moet ook nog een afspraak maken.. Nora ik zal zo even op je pb reageren. Weer een gebroken nacht hier. Ik kan het best hebben twee gebroken nachten, maar damn.. moet vanavond toch echt goed slapen.. Ben in elk geval blij dat ik thuiswerk vandaag. Gister vanwege de vermoeidheid vreselijk last gehad van mijn bekken. hoop dat het vandaag beter gaat. Mocht ik het zo erg houden, dan is het simpel en meld ik me ziek.. Verder gaat ie wel ok hier.. Alles lijkt minder omdat ik moe ben hahah.. Ach kop op.. Gewoon doorgaan.. Alles gaat goed hier.. had trouwens ook de aanbiedingen gezien bij de kruidvat. zeker interessant die lakentjes.. Ik ga vanmiddag even kijken denk ik. Meiden geniet van de dag.. het wordt volgens mij mooi weer.... X
Hier ook allang wakker.... moe!!! Jel wat moet jij idd vaak naar de gynaecoloog. .maar wel fijn dat t zo goed i d gaten:wordt gehouden! Oh bk dat zij mooie resultaten van de baby!!!!
Goedemorgen meiden, ff een berichtje van mij vanuit frankrijk, alles gaat goed, heb alleen ontzettend dikke voeten/enkels. Met de beeb alles goed, uitslagen van mn bloed met suiker en hb ook gehad vorige week. Suiker niet nuchter 5,4 en hb was te laag 6,5. Heb pillen gehad voor het hb omhoog te krijgen. Beeb loopt ong, een week voor met de groei, ze verwacht dat hij rond de 7 pond word. Mn beste vriendin gisterenochtend bevallen van een zoon. Bevalling ging niet zoals het moest gaan en is uiteindelijk geeindigt in een keizersnee. Moet tot vrijdag iig in het zh blijven. Gelukkig gaat alles goed met mama en baby. Baal dr van dat ik hem pas over een 2,5 week kan zien.
Mogguh! @lady meid wat een werkuren zeg! Jeetje! Kan me voorstellen dat je wel eff klaar bent! @be haha nou ik hield het voor gezien hoor bij half 12 was kapot meestal is het hier andersom dan doe ik de tv uit en ligt ml heerlijk te snurken haha @patje lekker vanuit frankrijk! Maar minder fijn voor je enkels! Lekker koel badje ofzo? @bk dat zijn goede berichten van je kleintje toch daar word je heel blij van! @joyce hoop dat je gebot weer blinkt als je terug komt van de tandarts en dat er niets is ik mag de 25ste haha @lissa rustig aan meid wat niet gaat! Hier vanmiddag ook even naar kruitvat! Hoop dat ze nog wat hebben want het is volgens mij wel echt een babyboom dit jaar iedereen is zwanger vinden jullie ook niet? Have a nice day! Tis mooi weer dus ik ga zo douche wasje ophangen woeffie uitlaten kruitvat nog even arbeiden wasje afhalen nieuwe erin doen dus lekker bezig! Owjaa en stofzuigen en dweilen want me huis is een chaos hahaha vind ik zelf! Iemand anders zou er waarschijnlijk niets van zien haha
@joyce suc6 ! Hopelijk zijn ze een beetje aardig Voor je haha @lady pff lekkere werktijden ! En ook weer zo vroeg wakker ! Nou ik neem t ervan zolang t nog kan hihi ik heb lekker uitgeslapen tot half 10
Goedemorgen. Was hier ook weer wakker van 2 tot uurtje of 5 hoera..! Gister en eergister wel geslapen, dus ik mag al in mn handjes klappen. Lady succes bij t erkennen.. oh wacht t w as 9 uur he. Joyce tandarts *bibber* ook succes. Lissa hoop dat je vannacht beter slaapt, en wat t pbtje betreft geen haast hoor. Belasting belt mij vanmiddag terug (w.s met een of ander gek antwoord) en er zit iemand op nu. Ik kan het in zoverre loslaten dat ik er nu even geen last van heb. BK idd mooie gegevens van beebje. Ben zo benieuwd hoe groot mini hier is. D. was al niet zo groot nu betekend dat natuurlijk niets, maar dan kunnen ze toch 1 extra groeiecho er tegen aan gooien om te sjekken hoe deze t doet?? Naja zal wel aan mij liggen haha. Jindster ook al naar t kruidvat, volgens mij kan ik echt niet achter blijven ik ga toch eens kijken wat jullie daar zo leuk vinden ( xD ). Vanmiddag maar weer halve dag school, eens zien hoe we de andere helft vd dag gaan invullen.
Nou tandarts viel gelukkig mee, 1gaatje maar wel al mijn verstandskiezen moeten eruit Patje lekker op vakantie!! En wat vervelend voor je vriendin dat der bevalling niet helemaal goed ging! Maar met het kindje welmalles goed? Bk fijn dat alles goed is met je babe! Nou verder hier zooo moe dat t lijkt alsof ik ontiegelijk gezopen heb en alles gaat een beetje langs me heen, dus ga zo maar weer gelijk naar bed!
En natuurlijk waveeeeeeeeeeeee!! Voor ikke en ik! 28 weken, morgen eindelijk over naar t laatste trimester!
Heel ff snel... ga de was doen... dan in bad en dan nog ff brood halen en nog wat kleine dingetjes.. hihi.. en daarna op naar het zh... Ff waven voor Joyce en mij patje, veel plzier in frankrijk en gefeliciteerd met je vriendin. Jammer dat de bevalling niet zo lekker is gegaan maar ze heeft er een prachtige zoon voorterug... dat prachtig neem ik aan dan he.. hihi.. joyce, 1 gaatje valt mee toch? Maar alle verstandskiezen eruit? Sjonge jonge... wat zul jij straks een hoop weer bij moeten leren als dat allemaal weg is Lady, is het gelukt? Ik ga nu snel verder, anders red ik het allemaal niet.. hihi. Fijne dag! Zonnetje schijnt al goed..
@Nora: idd, ik vind zo-i-zo dat VK's te weinig echos maken. Wat maakt die ene meer of minder nou uit? @Lady: Dat was een lange werkdag voor je. Lekker uitrusten! En zwanger in de zorg is niet zo makkelijk als het lijkt he? @Baaldagje: Eigenlijk baal weekje. Komt van mn bekken. Ze doen nu constant zeer en vannacht toen ik me omdraaide knakte het zo hard dat ik ervan schrok gewoon. Ik moet nu nog 11 keer werken maar zit er serieus over na te denken om volledig de ziektewet in te gaan. Aan de andere kant denk ik dan weerl tsja, tis nog maar 11 dagen... halve dagen. @Wave: Voor de wavers!
bk ik ken het probleem.. Nog maar zoveel keer.. Ik zet ook steeds door.. terwijl ik eigenlijk gewoon moet stoppen, maar ja.. zijn nog maar 7 weken... waarvan ik 2 dagen maar op kantoor zit en de rest eigenlijk thuis.. dus tja.. was is nou 14x.. Aan de andere kant.. pijn is niet goed en betekend stoppen.. Wave voor de wavers....
Goedemorgen! @ Joyce en anderen, ja tis best vaak naar het zkh nu, maar ik heb er alles voor over, als ik maar een gezond levend kindje krijg, dan vind ik alles best. Dat is een kort nachtje wat je hebt gehad... Balen van het gaatje en de verstandskiezen.... @ Ikke, spannend de uitslag van de rhesusfactor. @ Be, s6 bij de vk. @ Burning, fijn dat het goed was bij de gyn. Gewoon aankaarten op je werk hoor, misschien wel fijn als ze je laten stoppen nu. @ Lady, jaaaaaaaa de baby is erkent! @ Patje, fijn dat alles goed gaat. Ik moet even wat bekennen. Ben eigenlijk 2 dagen korter zwanger, 8 november uitgerekend. In het begin riep de gyn steeds dat ik 6 november uitgerekend was dus daar ging ik steeds vanuit, maar later werd het 8 november, maar ik telde door 2 dagen langer zwanger.... Maar nu wil ik toch even mijn banner gaan veranderen en ik zou mezelf even op 8 november uitgerekend zetten op de lijst.
Uitgerekende datum 29 oktober--- Suus1982: 3e kindje 1 november--- Ilona85: 2e kindje 1 november--- Petrea: 1e kindje 2 november--- Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november--- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 3 november--- Siep81: 2e kindje 4 november--- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November--- Maytje: 1e kindje 8 november--- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling 8 november--- BurningKarma: 2e kindje 9 november--- Behappy: 1e kindje 10 November--- NathalieD: 2e kindje zkh bevalling 10 november--- Thea: 3e kindje 10 november--- Beckje: 1e kindje 11 November--- Dinh: 2e kindje, zkh bevalling 11 november--- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober 12 november--- Suus14: 1e kindje 12 november--- Mama88: 1e kindje 14 November--- Ikke175: tweeling, zkh bevalling 15 november--- Snowbird: 1e kindje 16 november--- Lolalo: 2e kindje 18 November--- Jindster: 1e kindje 18 november--- Juliaaa: 1e kindje 18 november--- Patje20: 2e kindje 19 November--- Isis857: 1e kindje, zkh bevalling 21 November--- Joyce86: 2e kindje 24 November--- Niesje123: 3e kindje 25 November--- Samantha89: 1e kindje 26 November--- Cjb: 2de kindje 29 November--- Lissa: 1e kindje 29 november--- Lauras1983: 2e kindje 29 november--- Nora86: 2e kindje 30 November--- xspookyx: 3e kindje 16 meisjes, 12 jongens 1x verrassing, 3x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 22-08 Thea, 3D echo 22-08 Lissa, 3D echo 27-08 Jel, 3D/4D echo DeLuxe 04-09 Behappy, 3D echo 04-09 NathalieD, groeiecho 05-09 LadyLola, GUO 30 weken echo/3D echo/prenatale diagnostiek 06-09 Niesje, 3D echo Verlof 20-08 Onzewens, begin van ziekteverlof, officieel verlof 24-09 21-08 Ikke175, verlof officieel 4-10 (ziektewet) 24-09 BurningKarma, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum) 24-09 Petrea, 1e dag verlof! 27-09 Jel, laatste dag werken en dan verlof! (6 wk voor uitg. datum) 01-10 Ladylola, 1e dag verlof! 18-10 Lissa, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum)
@joyce oohw 1 gaatje valt mee ! Gelukkig maar .. Ik zit hier lekker in de tuin met een bakkie koffie..schoonzus was net ook nog ff langs geweest.. Ze is positief maar bang voor praatjes van andere.. Haar ouders zijn er heel negatief over .. Ze laat zich na mijn idee te veel beïnvloeden Ik heb haar gezegd hoe ik er over denk.. En ik denk zomaar dat ik in april tante ga worden van 2 kleine hummeltjes hihi De baas van haar man is der kinde ook verloren in de 7e maand van de zwangerschap, ik zei ook tegen haar moet je je is bedenken hoe zulke mensen zich voelen als jij het wel "effe" weg laat halen !
@ jindster, wat lief dat je elke week een pakketje maakt. Kan me voorstellen dat er weinig te eten is ook daar! @ bk, das heel fijn. Weer heerlijk goedgekeurd allebei. @ ladylola, das idd heftig. Wordt echt tijd dat je gaat minderen meid! @ joyce, veel sterkte bij de tandarts...dat helpt me eraan herinneren dat ik ook nog moet bellen voor een controleafspraak in sept....maar kan alleen 's ochtends en op de een of andere manier vergeet ik het elke keer hihi. Ik las al dat je maar 1 gaatje had maar dat de verstandskiezen er wel uit moeten...das ook heftig. Zal wel volg jaar worden toch? @ uitgeslapen, ook heerlijk tot een uurtje of 10. Tussendoor wel ff wakker geweest, klein ontbijtje gedaan en toen nog ff trug, was nog zo moe. Heb eerst wasje hier er ook weer inzitten en al een mand met vouwwas klaarstaan die ik maar ff onder handen ga nemen. Moet toch gebeuren he? Vanmiddag weer fysio en daarna ook ff naar kruidvat. Kleine frummel is hier ook erg druk geweest vannacht maar heb er zelf nie zo veel van gemerkt. ML lag achter mij en had zijn hand op mijn buik liggen en voelde hem de hele tijd schoppen. Ik slaap alleen nog zo vast gelukkig dat ik er nog niet wakker van word. Voelde wel een hele beurse buik vanochtend. Is nu weer weggetrokken.
Even een vraagje, ik hoor regelmatig als de baby flink aan het bewegen is in mijn buik, een klein knakje. Het voelt en klinkt niet als een knak van mezelf, maar meer als een knakje van de baby, van het beentje of zo. Hebben jullie dat ook weleens gehoord?
@ jel.............ehm.............nee. Zegt mij zo niks maar ja dan heb ik ook geen super gehoor dus dat wil ook niet alle zeggen.