November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Jel: Hey, dan gaan we tegelijk op :D Al moet ik zeggen dat ze bij de metingen heel vaak weer 9 november zeiden, dan weer 8... ach, het komt wanneer het komt :D Wel leuk, eens zien wie van ons twee als eerste mag haha.

2. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey BK....zag trouwens in de lijst staan dat jij een week na mij uitgerekend bent maar dat wel wel tegelijk met verlof gaan, nm 24-09. Dat is voor mij precies 6 weken tevoren....hoe zit dat bij jou dan?

3. Jel

Jel Niet meer actief

Bk, ja klopt we lopen tegelijk op, al zullen 1 of 2 dagen niet veel zeggen...

4. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Onze: Ik werk de ma do vr en die week de donderdag ben ik 34 weken. Die maandag krijg ik er van de werkgever bij. :) Dus op een paar daagjes na is dat voor mij ook 6 weken voor.

5. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooooooooooooooo vandaar. Tja, officieel ben ik dan ook vrijdags daarvoor 21 sept voor het laatst en zou zaterdag mijn verlof in gaan....Maar voor mij is dan toch wassen neus omdat ik nu al fulltime thuis zit.

Zou anders zo'n domper voor je zijn als blijkt dat het niet klopt en je nog een paar dagen langer moet:)

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel nee herken t niet echt ..

@hier ging net m'n bloeddruk ff meten .. Die was 161 om 81
    En m'n hartslag 124..
    Na 5 minuten weer gemeten , en toen was ie gelukkig al weer iets gezakt maar m'n hartslag blijft hoog .. 116 de 2e keer

Is dat blnormaal voor dit termijn ? Want normaal heb ik juist altijd erg laag

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Dat is wel een hoge hagelslag Be!! Zit of lig je rustig? Heb je het met een apparaat gemeten? Ik zou sowieso ook handmatig voelen/luisteren...

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja handmatig en apparaat gedaan
    Ik Zat gewoon te zitten..
    Vanavond naar de vk , zal t dan ff melden.
    Misschien is t gewoon een moment ..

9. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Haha onze; dank maar gelukkig is het zo. Anders zou ik echt die maandag vollediog zw in gaan want ik weet niet eens of ik die 11 dagen ga redden. :S :D

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh patje Lkr op vakantie. Fijn dat t goed gaat. Gelukkig.dat alles goed is met je vriendin

Be dat is idd hoog. Miss n momentopname.

Heeft iemand die show v barbie gister gezien? Ik nog nie maar was t wel van plan. Ben wel benieuwd.... zal wel erg zijn maar toch....

11. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Uitgerekende datum

29 oktober--- Suus1982: 3e kindje
    1 november--- Ilona85: 2e kindje
    1 november--- Petrea: 1e kindje
    2 november--- Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling
    3 november--- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling
    3 november--- Siep81: 2e kindje
    4 november--- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling
    5 November--- Maytje: 1e kindje
    8 november--- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling
    8 november--- BurningKarma: 2e kindje
    9 november--- Behappy: 1e kindje
    10 November--- NathalieD: 2e kindje zkh bevalling
    10 november--- Thea: 3e kindje
    10 november--- Beckje: 1e kindje
    11 November--- Dinh: 2e kindje, zkh bevalling
    11 november--- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober
    12 november--- Suus14: 1e kindje
    12 november--- Mama88: 1e kindje
    14 November--- Ikke175: tweeling, zkh bevalling
    15 november--- Snowbird: 1e kindje
    16 november--- Lolalo: 2e kindje
    18 November--- Jindster: 1e kindje
    18 november--- Juliaaa: 1e kindje
    18 november--- Patje20: 2e kindje
    19 November--- Isis857: 1e kindje, zkh bevalling
    21 November--- Joyce86: 2e kindje
    24 November--- Niesje123: 3e kindje
    25 November--- Samantha89: 1e kindje
    26 November--- Cjb: 2de kindje
    29 November--- Lissa: 1e kindje zkh bevalling
    29 november--- Lauras1983: 2e kindje
    29 november--- Nora86: 2e kindje
    30 November--- xspookyx: 3e kindje

16 meisjes, 12 jongens
    1x verrassing, 3x verrassing voor de buitenwereld

Afspraken!
    03-09 Lissa, 3D echo (2e kans)
    04-09 Behappy, 3D echo
    04-09 NathalieD, groeiecho
    05-09 Lissa, groeiecho
    05-09 LadyLola, GUO 30 weken echo/3D echo/prenatale diagnostiek
    06-09 Niesje, 3D echo

Verlof
    20-08 Onzewens, begin van ziekteverlof, officieel verlof 24-09
    21-08 Ikke175, verlof officieel 4-10 (ziektewet)
    24-09 BurningKarma, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum)
    24-09 Petrea, 1e dag verlof!
    27-09 Jel, laatste dag werken en dan verlof! (6 wk voor uitg. datum)
    01-10 Ladylola, 1e dag verlof!
    18-10 Lissa, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum)

12. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Zo de lijst weer ff bijgewerkt..
    had net een vriendin te lucnhen met haar knulletje van 5 weken.. wat een scheetje.. Zo onwerkelijk dat wij over 3 maanden ook zo'n hummetlje hebben. ben weer ff helemaal verliefd..

Nu nog even werken..

X

13. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Nora: Nee echt 42 cm :) Dat was goed zei m'n gyn. Volgens haar gaat hij nu nog ongeveer 1 cm per week groeien. Met 26w was hij 35.5cm. Ook al redelijk groot. Hij loopt wel wat voor hoor, bijna 2 weken.
    Hopelijk kan de budgetbeheerder was voor je doen. Zo'n sommen zijn idd niet gemakkelijk om op te hoesten.

@Ikke: Dat is idd fijn. 100 euro voor 2 :)

@Maytje: Dat is heel normaal hoor. Je kleintje heeft veel minder plaats zodat hij/zij zich minder kan rekken en dus ook minder hard kan uithalen omdat de beentjes of armpjes niet meer zover geraken :) Daardoor voel je ook die schuifbewegingen. Elke grote draai en verplaatsing van rug, benen, ... voel je nu heel duidelijk.

@Joyce: Sam is geboren met 38+1 en woog toen 3350gram en was 51 cm. Dus als die tot 40 weken was blijven zitten had ik een grote beer denk ik :) Deze keer is het net hetzelfde. Sam woog met 32w al 2kg en was 43 cm groot, dus ze schelen niet zoveel. En uiteindelijk een paar millimeter verkeerd meten en je hebt er al meteen een cm bij natuurlijk :)
    Ik heb heel wat meer pakjes in maatje 50/56 :) Ik koop teveel denk ik :D
    Oei, jeuj leuk vooruitzicht, al je verstandskiezen eruit ...

@Jel: Haha, ik ben gisteren na de echo ook meteen beginnen met wassen van zijn kleertjes. Plots had ik het gevoel dat het moest.
    Gelukkig was alles toch nog goed. Jij gaat je dochter nog vaak zien voor ze is geboren :)
    Haha, Jel :D Schandalig ons voorliegen dat je 6 nov bent uitgerekend ;) Kan toch dat ze even verkeerd zitten. tIs zo moeilijk om daar de juiste datum op te plakken. Als ik de gyn moet geloven en al de metingen zou ik mijn banner naar 27 oktober moeten veranderen, terwijl dat echt niet kan. Aangezien ik exact weet wanneer alles is gebeurd, door ovu-testen enzo :)
    Dat knakje herken ik niet.

@Be: Moeilijk voor je schoonzus. Hopelijk maken ze voor zichzelf de juiste keuze en hebben ze achteraf nergens spijt van.
    Ik zou je bloeddruk ook nog eens meten. 161 is behoorlijk hoog, niet?

@Onzewens: Plassen na een harde buik? Mmm ik heb altijd een harde buik als er nog maar een beetje urine in mijn blaas zit. De harde buik gaat weg als ik naar de wc ben geweest ... Mss toch maar eens navragen dan. Ik heb het aangegeven dat ik vaak moest plassen gisteren, maar mijn gyn heeft er verder niets op gezegd. Van de harde buiken weet ze af.
    Maar nu ik eraan denk. Meneer ligt wel echt met zijn hoofd recht op mijn blaas. Gisteren nog gezien op de echo. Dat zal ook wel meespelen :)

@Bk: Fijn dat de controle bij je gyn weer goed was :) Ook al een grote jongen dan. Weet je ook hoe groot hij wordt geschat? Nu ben ik wel benieuwd omdat veel mijn kleine mannetje groot vinden :D

@Juliaa: Heeft Be een hoge hagelslag? :) Geweldig :D
    Sorry flauw van mij :)

@Lissa: Ik dacht al even, huh 3 maanden? tIs toch nog maar 2 maanden? Maar we schelen 3,5 week daarmee :)

Was het al maar zover :) Ik wil weer knuffelen met een kleine mannetje :D Als Sam geen zin heeft zegt hij gewoon, nee mama en duwt me weg. Haha :D Kleintjes kunnen gelukkig nog niet zo protesteren. Ik ga er extra van genieten!!

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @hilli nee heb ik eigenlijk niet gevraagd maar hij zit precies op de middelste curve dus zal zijn lengte ook wel gemiddeld zijn :D

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@hilli ja leek mij ook
    Maar Miss was t gewoon een moment opname ..
    Vanavond word ie weer gemeten dus :)

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Zo en dan nu ff reageren hoor op al jullie gebrabbel ;)

Wavie voor joyce en ikke!
    Joyce balen van je verstaaaaaaaandkiezen! Wel na de bevalling neem ik aan?

BK wat raar van die knakken. Klinkt niet fijn. En ja als het niet gaat, gaat het niet, maar die 11 dagen zijn wel ff lekker. Althans het houdt mij lekker bezig anders duurt de weg naar het einde zo lang.
    En werken in de zorg en hulpverlening, is niet gemakkelijk als je zelf niet 100% bent. Maar komt wel goed. Soms leuke diensten en soms kut diensten. Hoort erbij.

Lissa het gaat je lukken meid, maar denk wel ook aan je lichaam. Moet nog een leven mee. En ik denk als jij vindt dat je door kan gaan moet je het doen. We kunnen best tegen een stootje.

Jel wat fijn dat ze zo serieus aan de slag gaan met je meissie! Nou die artsen om jou heen, die gunnen jullie nu echt al het geluk van de wereld! En 8 november, volgens mij wordt de jouwe wel eerder gepland hoor. Ik zou het wel bespreken in ieder geval.

Bee wat een gedoetjes van je schoonzus. Ik vind abortus ook niet mijn keuze. Ik weet niet hoeveel kids je schoonzus al heeft en met welke problemen zij kampt. Ik weet wel dat een kind krijgen je niet het eeuwige geluk geeft. Ik zie ook in mijn werk vaak de kiss en make up kindjes, de kindjes om zelf maar weer een beetje happy te worden, de red mijn relatie kindjes, maar er voor kunnen zorgen ho maar. En wie zijn er de dupe. De kids! Ik bekijk het van meerdere kanten.
    Ik snap als gestarte mmm'er en na 2.5 jaar ook nog een kind met een afwijking, ook echt de moeders, die het tegen het hart trapt. Maar vergeet zeker niet de welzijn van de kinderen. Je moet kinderen ook wat kunnen bieden. Stabiliteit, veiligheid, geborgenheid, goede financiële situatie en veel liefde. Ik hoop dat je schoonzus en haar man daar de kracht voor hebben en niet het hele gezin eronder lijdt.

Bee die thuis metingen, die zijn vaak niet de beste metingen. Check het idd ff bij je vk wat zij ervan vindt. Anders raak je ervan in de war.

Hili woooow wat een grote kerel krijg jij zeg! Wat eet jij? pokon ;)?

Ikke ouwe koopjesjagertttt ;) Goed bezig hoor. Met twee op komst, is al kostbaar genoeg.

Hier is manlief officieel nu babydaddy :-/ Vind mijn eigen achternaam origineler! Maar ja na 11 jaar met deze biatch heeft hij het wel verdient ;)

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lady ja idd na de bevalling, staat nu gepland voor 20 dec maar ff kijken hoe t gaat dan. En jij hebt wel een hele orginelen achtenaam dus dat is moeilijk te overtreffen... ach een keer een andere achtenaam ook leuk toch:D

@hilli oww dan viel t gewicht nog best mee, mijn dochter zat dan ook 4 weken langer en woog 4600 gram.

@lissa oww lekker zon klein poppetje! Nog ff wachten voor ons!

@suus ik heb barbie gekeken gister, vond t opzich wel grappig. Alleen die opmerkingen van barbie........ en trouwens heel der familie.

@be ik heb ook t idee dat mijn hartslag hoger is dan normaal. Maar ff overleggen met de vk.

18. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Uitgerekende datum

29 oktober--- Suus1982: 3e kindje
    1 november--- Ilona85: 2e kindje
    1 november--- Petrea: 1e kindje
    2 november--- Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling
    3 november--- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling
    3 november--- Siep81: 2e kindje
    4 november--- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling
    5 November--- Maytje: 1e kindje
    8 november--- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling
    8 november--- BurningKarma: 2e kindje
    9 november--- Behappy: 1e kindje
    10 November--- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling
    10 november--- Thea: 3e kindje
    10 november--- Beckje: 1e kindje
    11 November--- Dinh: 2e kindje, zkh bevalling
    11 november--- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober
    12 november--- Suus14: 1e kindje
    12 november--- Mama88: 1e kindje
    14 November--- Ikke175: tweeling, zkh bevalling
    15 november--- Snowbird: 1e kindje
    16 november--- Lolalo: 2e kindje
    18 November--- Jindster: 1e kindje
    18 november--- Juliaaa: 1e kindje
    18 november--- Patje20: 2e kindje
    19 November--- Isis857: 1e kindje, zkh bevalling
    21 November--- Joyce86: 2e kindje
    24 November--- Niesje123: 3e kindje
    25 November--- Samantha89: 1e kindje
    26 November--- Cjb: 2de kindje
    29 November--- Lissa: 1e kindje zkh bevalling
    29 november--- Lauras1983: 2e kindje
    29 november--- Nora86: 2e kindje
    30 November--- xspookyx: 3e kindje

16 meisjes, 12 jongens
    1x verrassing, 3x verrassing voor de buitenwereld

Afspraken!
    03-09 Lissa, 3D echo (2e kans)
    03-09 NathalieD, groeiecho
    04-09 Behappy, 3D echo
    05-09 Lissa, groeiecho
    05-09 LadyLola, GUO 30 weken echo/3D echo/prenatale diagnostiek
    06-09 Niesje, 3D echo

Verlof
    20-08 Onzewens, begin van ziekteverlof, officieel verlof 24-09
    21-08 Ikke175, verlof officieel 4-10 (ziektewet)
    24-09 BurningKarma, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum)
    24-09 Petrea, 1e dag verlof!
    27-09 Jel, laatste dag werken en dan verlof! (6 wk voor uitg. datum)
    01-10 Ladylola, 1e dag verlof!
    18-10 Lissa, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum)

19. Jel

Jel Niet meer actief

Goedenmiddag!

@ Be, van hartslagen heb ik geen verstand, maar van bloeddrukken nu wel wat meer... De bovendruk was ook best hoog toch, of zie ik dat verkeerd?

@ Juliaaa, een hoge hagelslag? ;)

@ Suus, vind die Barbie vreselijk asociaal maar ben wel benieuwd naar haar programma op tv. :D Gisteren niet gezien....

@ Hilli, jij hebt dat dus ook al? Ik ga er denk ik echt mee beginnen, misschien morgen al wel. Klaar is klaar. Vind het ook leuk om mee bezig te zijn en de eerste keer natuurlijk alle kleertjes etc strijken....
    Ja, ik heb jullie ontzettend voorgelogen. :) :D Maar wil mijn aantal weken en dagen nu echt goed bijhouden, dus rekenen naar de echte datum, ivm mijn vele zkhbezoekjes die er nu aankomen.

@ Lady, ja daar heb je gelijk in hoor, ze willen echt het beste voor me nu en doen er alles aan dat ik straks een levend kindje op de wereld ga zetten.
    Jij hebt wel een leuke bijzondere achternaam idd. :D

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady idd heb je gelijk ..
    Ik moet vanavond baarde vk dus dan vraag ik t ff aan haar ..

Deel Deze Pagina