November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mijn wave was gister :):)

Nou ik heb der vandaag eindelijk wel gevoeld, maar echt een stuk minder dan gister maar wel de vereiste 8 a 10 keer..... zal er maar vanuit gaan dat t goed is. Miss is ze morgen weer lekker actief!

2. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemiddag!

@ Ikke, die gewichten zou ik dan ook graag willen weten...

@ Jindster, leuk dat je nu ook op de fb zit, ook al is het er niet altijd even druk. Weet je ook wie wie is.

@ Wave voor een paar dames incl. mezelf. :D Vandaag precies 30 weken!

@ Baby die beweegt, hier ook veel verschuivingen van ledematen tegen de wand aan. Heb nog geen trap tegen mijn ribben gevoeld, of herkent...

@ BK, ach het waren toch je laatste weekjes werken anders... geniet lekker van je verlof zou ik zeggen.

@ Joyce, de kleine zal wel lekker een slaapdagje hebben...

@ Hier, vanmorgen merkte ik ineens met werken dat het me toch wel erg zwaar ging worden. Voelde me erg moe en mijn buik voelde loodzwaar. Toen ben ik maar even naar mijn leidinggevende gelopen en heb ook verteld over het niet zo leuke nieuws van dinsdag over mijn placenta en navelstreng...
    Ik ga nu minder uren werken, en hoop zo toch nog tot eind september door te kunnen gaan, met de zwangerschap zelf hoop ik dat natuurlijk ook te redden, dan ben ik 34 weken. Hoop dat het kindje dan nog goed gaat in de buik....
    Maar de leidinggevende toonde alle begrip en vond het al zo knap van me dat ik het sowieso al zo lang vol heb gehouden, omdat het werk wat ik doe fysiek erg zwaar is. Schoonmaakwerk in een zorgcentrum. Het is echt hard werken daar.
    Dus voel me opgelucht dat ik het gezegd heb.

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Jel: Goed naar jezelf luisteren he? zorg en schoonmaken is fysiek gewoon zwaar. We denken allemaal wel "ach," maar dat moeten we niet doen!

@Joyce: Oh, ik verloop vandaag haha.

@Hier: Net wakker van een super heerlijke tuk. Dan merk ik altijd dat ik dingen wat scherper zie. Heerlijk. Ik denk dat ik morgen naar de kapper ga. :D Daarna nog 1 laatste dag werken en vanaf maandag de ZW.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hola,

Hier sinds vandaag ook iets meer protest tegen mijn ribben! Laatste dagen het ook snel zuur, oprispingen bah!

Bk fijn dat je de knoop hebt door kunnen hakken! Hopelijk kan je nu meer rusten.

Hier vandaag een gesprekje gehad en mijn taken ga ik de komende week vergeven. Ik laat mijn diensten wel zo, omdat ik hoop dat als de kinderen weer naar school gaan, het rustiger wordt. Over 2 weken bespreken we of het rustiger is geworden voor mij, anders ga ik misschien wel al met verlof.

5. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ladylola, nu weet ik ook je achternaam weer....is idd errug leuk.

6. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Beeb heeft de hik. haha.

@Lady; goed dat je wat delegeerd. :)

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk ik voelde de hij gister
    Voor t eerst..

T voelde als zachte kleine popjes achter elkaar laag in m'n buik..
    Echt wel een tijdje hield t aan hihi

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Bij mij op mn schaambot haha. Soms is het een best irritant gevoel maar tegelijkertijd een heel aandoenlijk idee. :D

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, fijn dat jij ook geen spuit hoeft. Is altijd wel fijn he :) hihi... dan pas jij wel heel vaak in die buik... wil niet weten hoe ze eruit ziet.. haha.. En vandaag naar de HA geweest? Ben benieuwd wat eruit komt. Hopelijk voor jou geen schimmelinfectie.

onzewens, hihi die kleine van jou. Grappig dat je dat niet merkt. Ik merk dat 's nachts ook niet. Als ik wakker wordt voel ik de kindjes wel soms flink bewegen... Ik ben niet zo'n diepe slaper. Wordt bij bijna alles wakker.

Barbie, heb ik ook gekeken. Best grappig...

Wave voor de wavers :D

Dinh, het gaat helemaal goed komen met jullie kleine meid, maar ik snap dat het nu wel erg spannend wordt. Ik heb dat ook met mijn buik. Dan hangt ie iets lager als een andere dag. Nu heb ik hem weer hoog en recht vooruit.. haha.. denk ook wel dat dat te maken heeft met hoe de beebs liggen. Soms liggen ze echt helemaal naar beneden met hun kontjes onderin mijn buik...

Ledematen, ik heb iedere keer als ik wakker wordt dat ik aan beide kantjes de hoofdjes van de kids uit heb steken. Best grappig..2 zo'n bollen aan de zijkant... Net of mijn buik horens heeft alleen dan rond :)

Bk, fijn dat je de zw in kan.. is wel een fijn idee he..

Jel, goed dat jij het ook hebt aangegeven dat het werk zwaar wordt. Super meid! Denk aan jezelf en je dametje in je buik.

Hik, ik dacht gister eventjes iets te voelen van het linker kindje. Maar weet niet of het de hik was. Wel voel ik af en toe ineens een trap tegen mijn blaas en dan lijkt het bijna alsof ik in mijn broek plas, maar dan komt er niks..hihi.. maar dan moet ik wel naar de wc. Kan het gelukkig dan nog wel ophouden... best maf he..

Bloeddruk, als meer mensen het hebben zo laag zal het idd wel goed zijn.. idd beter te laag als te hoog.

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Het moet nog even inzinken geloof ik. Maandag ben ik vast gewend. :)

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha bk 5 maanden vrij! Heerlijk! Ik had nooit gedacht dat ik de tijd door zou kunnen komen. Ik denk dat we ons prima zullen vermaken ;)

Grappig van de hik!

Ikke met een duivelse buik! Haha! Ik denk eerder dat het hun feestmutsen zijn! Whoeheoehoe mama plaagtijd. Duw jij je bil dan geef ik een kopstoot. Ja dat beloofd wat met die 2 ;)

Hier sinds vandaag ook uitgebreid gerek en gestrek, phoeee! Voelt soms echt vaag.

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk jaa vond t eigenlijk ook wel een beetje een irritant gevoel haha.

@ikke, ik mag morgen ochtend , er was geen plek meer vandaag..
    nee ik hoop t ook niet , maar ik denk het wel want heb nu soms ook beetje jeuk down under :$ haha.. lekker weer

@lady hier ook juist veel gedraai in mijn buik..van links naar rechts van boven naar onder..hele buik golft dan heen en weer haha

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @lady; moet zo om je lachen haha.

@hier; partaytime in that tummeh! Eigenlijk heel de dag al. Aaaah ben zo benieuwd naar mn mannetje. :D

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Bk wat fijn dat je lekker rust hebt nu!

Allemaal lekker actieve stompertjes dus! Hier vandaag een rustig dagje, hopelijk is ze morgen weer actiever!

Be succes morgen bij de ha arts!

Hier eindelijk de keuze voor t geboorte kaartje gemaakt, volgens mij zijn uiltjes in dit jaar..... :) Wij bestellen uiteindelijk bij snoesjes.nl.

Nu ga ik lekker slapen, morgen gaan we een weekendje weg met de familie van vl. Dus dat word een druk weekend, miss check ik af toe ff in en anders kom ik maandag weer beppen!

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce Dankjewel !

&veel plezier as weekend ! Geniet er lekker van.
    Ik ga ook eens kijken op die website want die kende ik nog niet.
    Maar fijn dat jullie eruit zijn dat scheelt weer

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Morning ladys!!

Ff sesamwtraat kijken op bed :) blijft toch leuk!

Voor degene die nog luiers nodig hebben, vandaag weer 50% korting op de kruitvat kaart op pampers newborn.

Vandaag is ze alweer lekker actief!

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Lees net in t andere november topic dat Isis is opgenomen in t zh met harde buiken en mogelijk weeen....

Lijkt me toch wel heel eng hoor!

18. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Mogguh!

@joyce kaart van pampers?? Bij de kruitvat? Stond dat ook in het krantje deze week?

Ik hoop het niet voor isis! Laat de kleine nig maar even lekker warm zitten broed graag nog even verder denk jullie ook wel!

Wat een bagger weer he! Bah!!! Vandaag fysio en naar me broer toe filmpje op trainingsbroekkie aan en niet veel! Me huisje is al lekker gesopt!

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja ik las t ook ! Das wel ff schrikken !!

@hier WAVE !! Nog 10 te gaan !

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wave voor be!

@jindster zo'n voordeel kaart van kruitvat en dan krijg je via de mail die aanbiedingen en daar is nu wee de pampers voor hekft van de prijs.

Deel Deze Pagina