November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik heb vier pakken maat 1 drie pakken maat 2 en twee pakken maat 3
    Ze zijn wel lekker goedkoop -zo......
    Heb je bij je kaart aangegeven dat je zwanger.ben??

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Petrea das goed nieuws!!!!!!

Jel Hoezo zou je dat niet mogen. Heb deze zwangerschap twee keer blaasontsteking gehad en tot twee keer toe een week lang yakult gehad. Met baby is niets a d hand. ;)

Ikke hier last van de rug idd

T wordt Aallemaal wat pittiger;)

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja het derde trimester is wel echt aan het broeden he suus?

Ikke dat zijn een hoop luiers. 8 per dag is wel erg veel. Je merkt het vanzelf wel wanneer het nodig is. Ene dag heb je er 5 nodig en de andere dag idd 8.

En ja shoppen komt wel goed hier. Beetje te goed ben ik bang, dus vandaar dat ik me nu nog inhoud.

Zo anders laat je net je telefoon even uit je hand glippen, boem voor eerst sinds 6 jaar in mijn iphone geschiedenis, valt het glas achter STUK!!! Grrrrr.. zo maar ff langs vodafone, ben ervoor verzekerd. Phooeee wilde net deze maand me verzekering opzeggen, aangezien ik per 3 september een nieuwe mag. Dus nu nieuwe iphone scoren, verkopen....en dan die nieuwe bestellen....woppa!!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady
    Als je zwanger bent ben je er gewoon meer vatbaar voor .. Vanwege de afscheiding die je verliest en de zuurgraad die veranderd.
    En door de schimmelinfectie kun je dan een blaas ontsteking krijgen ..

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady aahww grrr !! Ik had dat toen ik m'n iPhone net 2 weken had..
    En ik was niet verzekerd ! Auw in mijn portemonnee toen haha

Ik wacht ff af tot de nieuwe iPhone 5 komt ..maar dat zal wel oktober of november worden
    Aangezien ie nog niet eens in de vs uit is..

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Suus, vervelend he.. die klachten.. maar het is voor een goed doel ;)

Lady, ja zijn idd een hoop luiers, maar ze zeggen gemiddeld 8 per dag... per kindje... ik heb dus 7 pakken luiers, maar ik denk dat ik daar echt wel een maand mee doe... en anders gewoon bijkopen.. hihi..

Ik ga volgende week kraamzorg maar eens bellen. Wil nu weleens weten wanneer ik intake krijg... Vind het wel lang duren voordat ik wat hoor... hihi.. geduld is een schone zaak ;)

7. Wij hebben een stuk of 10 pakken luiers, we hadden nog luiers over van vorig jaar, die toen in de aanbieding waren. Tsja, die hebben al die tijd in de kelderkast gelegen, maar nu toch echt al in de babykast.

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Stomme iphone :-/ Kan de aankoopbon ook niet vinden. Ik heb een halfjaar terug een nieuwe gehad, omdat de speaker defect was. Dat viel binnen de garantie. Waar ik die bon heb gelaten, mag joost weten. Maar tis geregeld.
    Zonde dan he Bee.. Iphone moet je echt altijd verzekeren. Die dingen zijn zo kwetsbaar en te duur om te laten repareren. En idd die 5 neemt zijn tijd merk ik. Aah ja ik heb geen haast.

Vervelend van die infectie Bee. En ja ik merk wel dat het een stuk smoezeliger is beneden. Ik trek iedere ochtend en avond vaak een schoon broekje aan. Anders niet zo fris.

Gewoon bellen ikke! We zijn tenslotte nummertjes in een systeem, dus het gebeurd soms dat het mis gaat in de planning.

Zo hier maar is douchen en optutten. Vanavond een feestje....dat is lang geleden, heb er zin in :)

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lady, wat balen van je foon.. maar gelukkig heb je het geregeld. Ik ben ook altijd alles kwijt van bonnen..en als het dan geregeld is, vind je dat ding vaak terug.. hihi..

Ja ik bel maandag ff...ze zouden langs komen tussen de 6e en 7e maand... en ik zit bijna in maand 7... dus maandag krijgen ze een telefoontje :D

Dinh, dat zijn veel pakken luiers..allemaal van maatje 1?????? die krijg je echt niet op.. haha... of je moet gewoon heel royaal gaan doen :)

Hier, ik merk dat mijn buik nu kei strak staat. Geen idee wat het is. Mijn buik is nog wel soepel dus het is geen harde buik. Lijkt wel of de kids zo hard groeien dat ze bijna aan de bovenkant eruit willen.. haha...

10. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke idd ff bellen bij mij ging t ook ff mis met contact leggen maar uiteindelijj heb ik er zelf nog ff achter aangebeld en nu komt ze as dinsdag.

Shit had op mn kruidvatapp ook die pamperaanbieding, kom ik daar alles weg. Pff balen 50% is een mooie korting.

Voogende week drukke babyinfoweek, bezoekje aan t ziekenhuis om daar te kijken, cursus borstvoeding, kraqmzorg dan en groeiecho. Daar zin in trouwens, even ons moppie weer zien! Ben benieuwd hoe groot ze nu is!

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Die dingen voor een schimmelinfectie lijken wel paas-eitjes ! :| OMYGOSH

En m'n HA zei nog doodleuk vanochtend , capsules en een crème , maak er maar een feestje van -_-

Naja als ik er maar vanaf kom !

12. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen be maar idd als je er maar van af komt!!

13. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ikke, ik vind het ook moeilijk inschatten hoor.

@ Suus, geen idee eigenlijk waarom ik dat dacht. Dacht omdat er toch een soort van bacteriën zitten in Yakult? Weet niet hoe dat is voor een zw.schap.

@ Luiers, volgens mij hoorde ik iemand zeggen dat je bij je pasgeboren baby zo'n 7 luiers per dag gebruikt. Net wat jezelf doet natuurlijk, de een verschoond sneller dan de ander ook... En je doet dat na elke voeding toch?

@ Lady, zonde van je Iphone.

@ Ondergoed, hier ook 2x per dag een schone.

@ Be, mmm lekker paaseitjes. :p

14. Jel

Jel Niet meer actief

Ik lees net dat Isis weer thuis is, gelukkig maar...

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hey meiden, schrijf hier de laatste tijd niet heel veel mee omdat ik t vaak niet kan bijhouden.. Maar bedankt voor al jullie lieve berichtjes!
    Hier is het gelukkig weer rustig, dus mocht vanmiddag naar huis. Ben wel erg geschrokken, aangezien een verweking zich niet meer hersteld. Nu wel rustig aan doen.

Hoe is het hier? Alles rustig? In het andere topic heeft de helft al wel in t zh gelegen, gaat lekker dus :(

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@isis gelukkig ben je weer thuis & idd rustig aan meid !

17. Jel

Jel Niet meer actief

Isis, heel fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk blijft nu alles goed gaan en blijft de kleine nog zo'n 10 weken zitten tot de bevalling. Sterkte.

Waar hebben de anderen uit het topic mee in het zkh gelegen?

18. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ga ff een uurtje liggen, trek het anders niet tot vanavond laat naar bed gaan. Morgen weer lekker uitslapen. Heerlijk .

19. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    isis.. blij te horen dat je weer thuis bent

behappy.. Tip als je de eieren gebruikt vanacht.. doe een maandverbandje om zo in, want anders zit morgen alles onder... Althans dat is bij mij altijd zo..

ik heb inlegkruisjes gehaald tegen licht urineverlies en dat scheelt een hoop in de schone onderbroeken...

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Geen idee Jel heb t nie gecheckt. Nie alle bacterien zijn slecht dacht ik maar haha. Maar goed is n keuze natuurlijk of je t gebruik of nie... t heeft iig n schimmel twee keer voorkomen.
    Hiernook n middag avond dutje....

Isis fijn dat je weer thuis bent.... rustig aan doen....

Deel Deze Pagina