Het is gwoon jammer dat het ook als aftellen voelt bah! Hopelijk ben ik morgen uit deze funk. Bedankt voor alle knuffies!
Joh BK das ff k*t!!!! idd zoals iemand zei t is aftellen!!! Seks ja op zichde zin wel maar tegenwoordig zo moe!... Er moet dan wel ff tijd voor gemaakt worden Jeuj vandaag 31 weken!!! Nog 9 te gaan(hoewel met week 38 mag t ook wel gebeuren) Nog leuke plannen verder vandaag? Hier een familiedag....Wel zin in!!
hier ook een afteller... ben blij als het kleintje er eindelijk is! wil eindelijk onze kleine knuffelen ben het ook wel een beetje zat eerlijk gezegd @sex: dat is hier al maanden niets meer. ja handwerk.. maarja dat is ook weer niet echt jeej -.-'
@ Nora, lijkt me erg jammer en teleurstellend dat je vriend niet mee kan. @ Kruidvat, je kunt ook met de klantenkaart online wat gegevens invullen zodat je geloof ik bij 7 maanden een pakketje kunt ophalen met wat babydingetjes. Zie: https://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content/S2/baby_mama_intro_tas.aspx?navigationid=13980000000117&parentid=13980000000115&token=-1 @ Snowbird, hopelijk hoef je niet meer naar de gyn straks, dat zal dan een goed teken zijn. @ Seks, hier ook op een laag pitje, maar komt wel weer. En idd, wat je zegt, het kindje kan meegenieten. Zit er maar 10 tot 15 cm vanaf in principe. Dus vind dat ook wel een raar idee. En vind het ook zo'n saai standje, altijd dezelfde. @ BK, dat klinkt pijnlijk! Sterkte voor jou! @ Jindster, ik begin er een beetje rekening mee te houden dat het kindje hier weleens wat eerder kan komen. Vandaar dat ik begonnen ben met wassen. Wasje 3 zit er nu in, probeer alles zoveel mogelijk op dezelfde kleur te wassen. Wat leuk zo'n muurtekening. Wat voor tekening komt er op? @ Suus, wave voor jou! En veel plezier met de familiedag. Ik ga zo lekker pannenkoeken bakken, daar had ik nu echt zin in. Met spek.
@bk, ai dat is echt rot zeg hele dikke knuf @suus, ik wave mee ook voor mezelf hihi @jel: hmmmm pannekoeken! misschien morgen heb ik al heel lang niet meer op..
@aftellen ja hier ook .. Kan echt niet wachten tot t zover is Hmm nog 10 weken ! @sex hmm vanwege die kl*te infectie kan t ffniet he ML is ook aan t smeren met de crème .. Voor t geval ik um besmet heb Ze zijn hier hard bezig aan de babykamer .. Eindelijk , mag wel van mij na 30 weken hihi
ik wil ook met de kamer beginnen. alleen word die ergens deze maand geleverd... ik wil zoooooo graag alles af hebben. duurt het alsnog zo vreselijk lang...
@jel okee geniet ervan meid! En wie weet idd komt de kleine eerder! We zullen zien haha en als alles lekker schoon en fris in de kast legt is dat toch ook wel heel fijn! Wij gaan voor de ene kant woezel en pip omdat manlief daar helemaal weg van is en aan de andere kant teigertje in het zwart wit met achtergrond zonnetje bijtjes gras dingetjes en hier en daar kleur dus ben benieuwd dat word 11 sept gemaakt! @beckje hopen dat het zo snel mogelijk komt! Kan je ook lekker genieten! Hmmm pannenkoeken ook al een tijd niet oo lekker! @burning lasagne hmmm lekker!!!
Hoihoi, Hier ligt een pizza in de oven... Heb nu 3 nachten achterelkaar slecht geslapen. Hopelijk vanacht eindelijk beter. Ik heb geen blaasontsteking. Zal maandag een afspraak maken want weet wel.zeker dat er iets is. Net was ik mijn borsten en tepels.aan het bestuderen en toen kwam er ineens melk uit haha. Ik had al wel.vlekjes in mijn bh ontdekt maar nooit live gezien
Hier hot dogs gegeten bij vrienden.. We gaan hier vanavond kaarten , hopelijk houd ik het een beetje vol want ben nu al moe. En die schimmelinfectie werkt ook niet echt mee
@ Jindster, het is een heel lekker gevoel inderdaad wanneer alles fris en schoon in de kast ligt. Leg al het schoongewassen was op een plank in de kast en als alles gewassen is ga ik alles op de goede plek leggen en ook ordenen in maat. Wat leuk die tekeningen. Ga je tegen die tijd ook ff een foto showen? @ Melk, ik kan er alleen een druppeltje uitknijpen. Tis nooit veel. @ Moeheid, dat is wel veel aanwezig zeg momenteel. Vast een fase in de zwangerschap nu....
melk heb ik ook alleen druppels soms iets meer, maar niet heel veel. nouja is in elk geval een goed teken dat de boel zich er klaar voor maakt hoop dat alles straks mooi op gang komt voor onze kleine
BK Even een verlate knuf.. balen dat je je zo voelt / voelde?? Gaat t inmiddels iets beter? 3D Echo, omg.. de meeste van jullie heb ik wel op FB daar staan de goede foto's. IK ben helemaal verliefd.... het was super geweldig.. Nu nog even druk, ,morgen tassies pakken en dan gaan brr... dood eng!!
Ik lig lekker op bed. Morgen weer vroeg op. Nog 1 dag werken... Kleine man drumt er lekker op los in mijn buik. Hopelijk gaat hij zo ook slapen.