November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Verstandig! Je gebruikt toch wel gemiddeld een pak per week. En eerst gaat de baby in gewicht nog wat omlaag. Dan zit je aan het eind van de kraamweek al zonder en moet je bijhalen!

2. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Voor degene die bv gaan geven. Ik was vergeten vorige keer vitamine K+D te halen. Stond ook nergens op een lijstje van de kraamzorg. Maar na een paar dagen moet je het al gaan gebruiken.

@ Harde buiken: Wie krijgt hier ook steeds meer/vaker last van? Ik weet het hoort bij de termijn en bij een tweede zwschap krijg je ze ook meer. Maar het begint hier wel een beetje vervelend te worden.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nora wauw wat een mooie fotos !
    Prachtig :)
    Hopelijk lukt onze 3D echo dinsdag net zo goed hihi

@moeheid hier ook heel erg de afgelopen dagen

4. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nora, ik heb de foto's gezien op fb. Prachtige foto's van jullie mannetje. En zo anders weer als dat van ons. Zo leuk om die verschillen in kindjes te zien... :)

@ Juliaaa, slaapse.

@ Nathalie, die vitamine K + D, zit dat ook verwerkt in de Davitamon voor mama met visolie? Daar zitten wel veel vitamines in en wil ze in de borstvoedingperiode ook gaan gebruiken, die Davitamon. Als het allemaal mag lukken met de bv... Dat is natuurlijk ook maar de vraag...

5. Jel

Jel Niet meer actief

Harde buiken, had er vandaag eventjes eentje. Toen was ik ook druk geweest met wassen en strijken de hele tijd. Maar heb het nog niet vaak gehad.

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Nathalie: Komt allemaal goed, kwam het bij mijn eerste ook. haha.
    * Harde buiken; yep, maar hoop dat het bij mij minder word als ik rustiger aan doe

@Nora: Dank je. Komt wel goed met mij, heb ook een hele slechte nacht gehad, veel gehuild vandaag dus het is gewoon ff een k*tdag/nacht. Maar komt goed. :)

7. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuf voor BK!

@harde buiken: hier regelmatig, zo rond de 5 per dag, soms meer.

Hier nog een kickbokser, jeetje gaat echt hard soms nu! En die verschuivingen herken ik ook. Het zijn niet meer de schopjes van een aantal weken geleden :)

Moeheid is hier ook toegenomen.. En ben toch bang dat ik een blaasontsteking heb. Voelde vanmiddag een soort pijn die ik herken van eerdere blaasontstekingen (jaaaaren geleden). Maandag toch ff de huisarts bellen.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@snow kan idd altijd f checken , ik had helemaal
    Geen klachten .. Alleen t vele kleine beetjes passen.
    En checken kan geen kwaad toch;)

@harde buiken hier soms (vooral savonds) ook wel 6 à 7 keer.
    En dat al als ik op bed van links naar rechts draai ..of buk en weer opsta.
    Volgens de vk heel normaal
    :)

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nee ik bedoel vitamine voor de baby (druppeltjes). In kv zit in in ieder geval vitamine D in verwerkt. Vandaar dat je dat bij de borstvoeding erbij moet doen. En voor jezelf word ook vitamines aangeraden door de kraamzorg, volgens mij D met visolie ofzo. Ik weet het niet meer zo goed van de vorige keer. Ik moest wel wat halen voor de baby en voor mezelf na een week borstvoeding.

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Goede morgen!

Hier lekker geslapen, maar 3 keer wakker geworden voor de wc! Mijn bekken voelen dan ook al iets beter nu. Het is niet weg maar dat zal voorlopig ook niet.

Meisjelief is lekker nick jr aan het kijken en ik mag even rustig aan mn laptop. Straks in etappes beetje aan de poets.

Wat doen jullie vandaag?

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @bk veel plezier/succes met poetsen.
    Ik mag vandaag werken. Heb de helft van mijn dienst er al op zitten.
    Vanmiddag visite en vanavond helemaal niets.
    Vanacht wel ok geslapen. Blijft toch een korte nacht als om 4.30 de wekker gaat.

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Bk poetst ze !

@Julia jeetje dat zijn idd korte nachten dan !

@hier nog wat doen aan de babykamer , verder weet ik t eigenlijk ook niet ..

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    30 weken 3 dagen buikie.

Bekijk bijlage 271518

Nog steeds niet gepoetst maar wel een jurkje gevonden voor Caitlin voor de shoot van het geboorte kaartje;

Bekijk bijlage 271519

Ik dacht dan blootje beentjes en blote voetjes op wit achtergrond. Wat denken jullie?

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nora, veel plezier in Portugal! Had je idd gezegd..was het weer vergeten. Wel balen dat je vriend niet mee kan maar komt goed. Kun jij lekker nog genieten van een weekje er tussenuit. Ook lekker toch?
    Fijn dat de 3D echo geslaagd is :D

Lissa, hihi.... maat 2 is toch ook niet erg? Ga je er gewoon nog bijhalen van maat 1 :) Hier geen zwangerschapsketting. Vind het wel mooi en wilde er wel altijd eentje..maar toch geen kapot. Anders ruziën de kids dalijk wie het dichtst bij het belletje mag liggen :p

Be, haha... was je snel uitgelekt??? Hopelijk ben je er snel vanaf!
    En hoe staat het met de babykamer? Fijn is dat hoor als ie af is... is zo leuk :D

Jel, hier geen muziekdoosje op mijn buik... En wat je zegt klopt van dat pakket. Heb het ook gedaan. Ben benieud wanneer ik daar wat van hoor. Is een pak luiers, zalf en nog iets geloof ik..

Snowbird, hier wel zwitsal.. vind het gewoon zo lekker ruiken.. en dat andere merk ken ik helemaal niet. Waar is dat te koop dan? Fijn dat je halve dagen kunt werken..en dat het allemaal goed was in het zh.. ben benieuwd wat ze volgende week zeggen bij je... hopelijk voor jou hoef je niet meer terug naar het zh..
    Seks: Hier ook op laag pitje... krijg erna van die flinke buikkrampen waar ik dan een hele nacht zoet mee ben.. niet zo'n fijn gevoel.

Bk, ik hoop dat je teen snel weer ontkneusd is ;) want dat doet echt verrekte pijn. En helemaal niet fijn hoe je je voelt zeg! Ik kan me je gevoel wel voorstellen.
    Wat een leuk jurkje zeg!!! Ik zeg doen.. ook met blote beentjes en voetjes. Zo schattig ;)

Verlof van vriend : hier gelukkig heeeeeel makkelijk werk van vl.... hij heeft nog veel vakantie uren staan. Nog wel 7 weken of meer... Over 2 weken heeft hij 2 weken vrij... dit hadden we al staan voordat we wisten dat ik zwanger was.... en in oktober/november als de kids geboren zijn krijgt hij 2 of 3 dagen...na de kraamzorg pakt hij 2 weken..met kerst / oud en nieuw heeft hij 2 weken en in mei nog 2 weken.. niks te klagen hier :D

Wave voor de wavers van gister en vandaag!!!!!!!!

Jullia, haha.. dan behoor jij ook tot de lekkers... hihi.. ik kijk ook regelmatig maar hier nog niks ontdekt. Hoop dat ik er geen last van krijg. Wil ook geen bv gaan geven, dus dan vind ik het ook wel fijn als er niks lekt.... Borsten lijken steeds kleiner te worden al groeien ze wel. Maar niet zo hard... hihi... buik wordt steeds groter, vandaar dat het lijkt alsof ik bijna niks meer heb.. ;)

Harde buiken, ik heb echt werkelijk geen idee of ik ze heb. Ik denk het niet.. wel heb ik soms zo'n afschuwelijke pijn van mijn banden dat ik echt bijna moet puffen om het zo maar te zeggen.... echt ff diep in en uitademen van de pijn. Gelukkig niet elke dag..maar dat zijn de dingen waar ik mee kamp..

Gister een dagje naar de Floriade geweest. Ik in de rolstoel en de rest lopen. Gelukkig heb ik neit hoeven te lopen. Was echt veel zeg.... en gister last van rug, heupen en banden..wel goed geslapen vannacht, dus dat scheelt weer. Kids waren net behoorlijk beweeglijk.. hihi... ik denk dat hun ook goed hebben geslapen. In ieder geval vandaag rustig aan doen..

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Leuk jurkje bk! En n mooie buik!

Hier was kapot na gister. Negen uur en te slapen op de bank tot vanmorgen half tien(met de gebruikelijke onderbrekingen als wc en rare dromen). En nog ben ik moe. Hier zijn eerst naar de stad... koopzondag....;)

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Manlief neemt dan de 2 dagen die hij krijgt voor na de bevalling en dan nog 2 weken als de kraamzorg weg is. :D

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hola melkmeisjes ;) Zo wat een sappige verhalen op zondagochtend ;) Niet teveel knijpen he!

BK wat een lief outfitje voor je dochter. Wordt zeker een mooi kaartje.

Nora fijne vakantie en wat een lieve echo foto's!

Harde buiken :-/ Uhm ik heb gister het hele huis verbouwd met ML, ik had alleen last van mijn rug. Vergelijken sommigen een harde buik niet met de kleine die verschuift en verdraait? Mijn meis die vindt het niet fijn als ik voorover buk, als ik overeind kom, gaat ze uit protest duwen. ..ze zegt nog net niet bij...* eey bolle doe ik bij jou toch ook niet * ;) Hahaha!
    Dus dat gebeurd idd ook wel een aantal keer per dag.

Zo hier de bank zojuist verkocht. Onze nieuwe bank komt de 14de. Onze oude gaat zondag de deur uit. Dus 5 dagen zonder bank. Overleven we ook wel weer.

Herkennen jullie ook, dat je bedtijd weer vervroegd, maar eruit komen ook?

Oooowwh wavieieieieie... 30 weken alweer :)

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Haha dat heb ik als ik vooroiver zit, aan de laptop bv. Dan voel ik bij mijn schaambot duwen en slaan (want ligt met zn koppie naar beneden) haha

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    haha nu ook al brutaal ;)

Och ik heb zo'n naar nieuws gelezen. Ik begrijp nu wel waarom ik niks meer heb gehoord sinds haar laatste afspraak. Ik vertelde toch over een vrouw, die mij vragen wilde stellen over CHD. Aangezien het bij haar net ontdekt was. Ik lees nu op het forum, dat hun kindje in de slechtste categorie zit :( Dan moet je dus beslissen of je je kindje een kans geeft, terwijl het mogelijk maximaal 30% kans heeft. Dat kunnen ze wel vergroten, door een ballonnetje in de luchtpijp van je kind te plaatsen, terwijl het in de baarmoeder zit. Alleen kans op vroeggeboorte is ook groot. Dus tis kiezen uit 3 kwaden :(

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Thanks!!

Ik heb dit keer dan ook niet bijgelezen, druk met pakken en nu met een kindje in gareel houden. We vertrekken zo al naar vrienden.
    Tot volgende week allemaal, zal jullie missen (en niet mij stiekem van de lijst gooien he hahah..)

Tooeei :)

Deel Deze Pagina