@Lady jaa mn vk begon erover , dat ze miss in t ziekenhuis al moeilijk zouden gaan doen om een ctg :S .. omdat ik nog geen 25 weken ben. Gelukkig deden ze dat niet en morgen mag ik die wave doen haha
hier doen ze gelukkig na de 24 weken al van alles dat scheelt al heel veel was zo blij dat ik de 24 weken gehaald had ... Denk dat elk ziekenhuis daar anders in is ofzo? Vandaag in de ochtend lekker rustig aan doen en dan vanmiddag richting een vriendin van me @ be leuk filmpje hoor ze is behoorlijk druk
Ik meld me ook weer. Vriend nog wakker zien te krijgen want we krijgen zo meteen een lift naar de vuilstort. Zelf nog geen auto en laten ophalen werd het ook niet, maar gelukkig hebben we behulpzame vrienden. Ilona, succes vandaag.
Goedemorgen op deze weer snikhete dag! @ Be, welke dag ga je volgende week trouwen? Alles klaar en voorbereid? Wat een schattig filmpje van jou en de baby op fb. @ Burning, wat leuk een pretecho. Goed dat je er over begint. Ik ga ze straks bellen voor een afspraak en ik wil als het kan rond week 30. Dus over 5 weekjes al. @ Lady, ik ben niet echt panisch maar er zitten er hier een paar op het forum waar het contact mee verbroken is. En ik vind het niet leuk als ze de naam van de baby lezen hier op het forum. Het gaat ze geen donder aan. Daarom eigenlijk..... En ik vind het ook niet nodig inderdaad als mensen mij makkelijk kunnen vinden via mijn dochters naam straks. @ Nora, de nacht goed doorgekomen? Nog harde buiken gehad? Ik hoop het niet. @ Ilona, s6 in het zkh.
Aah leuk Jel, die week krijgen wij waarschijnlijk de groeiecho En ons zoontje word dan alweer 2 jaar..!
Jel leuk he die Afspr he... nog paar weekjes wachten. Zo'n echo lijkt e erg leuk...new mogen over twee en een halve week.. Net bij vk geweest. Hartje klinkt goed. Pittig ding zei ze... erg beweeglijk ook... ja dat voelen we elke dag weer. Over drie weken terug. Bloeddruk helemaal perfect... dag begint goed.....
@Jel wauwie leuk !! ik moet ng steeds een afspraak maken hihi. @trouwen we trouwen op vrijdag , alles is zo goed als klaar .. alleen nog bootschappen halen Heb er heel veel zin in maar vind het ook erg spannend. Ik heb hele mooie schoenen bij mijn jurk maar ik heb nog nooit op van die hoge dingen gelopen , ben meer een sneaker type. Dus dat vind ik wel eng haha. @Thea thanks ! en ja ze doet t weer goed voor mn gevoel gelukkig @hier zo ff lekker douchen .. Zie net dat ik ineens de helft minder uitkering heb gekregen , en deze week helemaal NIkS gekregen pff lekker dan.. en raar
@joyce86 bedankt! En jij hebt een heerlijk dagje voor de boeg zie ik lekker hoor geniet ervan! @ladylola naar idee he dat ze nu nog niets voor je kindje kunnen doen. Ik heb vandaag de grens gehaald maar goed ga voor nog minimaal 10 weekjes lekker blijven zitten @thea23 misschien ligt het ook aan hoe je kindje is ik weet niet waar ziekenhuizen de grenzen trekken @nora86 heb je je vk al gesproken? @behappy jeetje dat was even schrikken meid! hoe voel je je nu? @juliaaa heerlijk vakantie en mooi weer wat wil je nog meer @jel lekker hoor luchtig op de bank zitten hier ook hoor gordijnen dicht en lekker hangen hahaha @nathalieD ja het gaat echt heel hard voor je het weet hebben wij onze wondertjes in onze armen. @suus83 Heerlijk zo'n begin van je dag! geniet ervan Nu al 2 keer geprikt om 8 uur en om 10:30 en dan 2 uur na de lunch weer de laatste keer. Tussendoor nog de groeiecho gehad en onze kleine man groeit netjes volgens zijn eigen lijntje door maar dan onder de onderste lijn maar dat is nu prima. Hij weegt volgens hun nu 844 gram verder alles super goed was alleen een snelle echo binnen 5 minuten was ik al van de tafel af helaas. Nu even heerlijk een paar uurtjes thuis en zo rond half 3 denk ik de laatste keer prikken. 1 voordeel je mag wel gelijk doorlopen om te prikken je hoeft niet te wachten, vind een volle wachtkamer wat minder Vanavond ga ik proberen de kapstokboom rood te verven buiten maar goed dan moet het wel iets koeler worden want pfff nu heb ik geen puf. Helaas is onze zoon niet lekker een loopoor en is zo onrustig daardoor s'nachts dat mijn nachtrust er een beetje aangaat hahaha. Verder is hij zo lief voor mij en zijn broertje nu al hahaha elke dag kroelen met mijn buik en praten tegen de baby
zoo net nieuwe kinderwagen besteld( zie fb link) en die wieg ook maar gelijk ( zie ook fb link ) helemaal trots ! nu nog even shoppen voor leuke kleertjes en dan zijn we helemaal klaar
wat een heerlijk weer vandaag! Kleine boef is vandaag naar het kdv, dus ik heb het rijk voor mijzelf. Vanmorgen even naar de stad geweest en helemal blij met mijn nieuwe korte broek. Afgeprijsd voor 10 euro bij de hennes Ik had allemaal klusjes op het programma staan, maar ik denk dat ik de meeste niet ga doen. Moet alleen nog even bodschappen doen. @nora, wat vervelend dat ze niet weten wat er is, maar gelukkig heb je geen ontsluiting en is alles goed met de beeb. @be, oh als het maar zo weinig achterstand is zal het wel gewoon zijn. @pretecho, wij hebben volgende week de pretecho, wel wat aan de vroege kant, maar ik wil nu wel weten wat voor eigenwijs er in mijn buik zit. @thea, lekker aan het shoppen geweest, leuk hoor!
Dag dames, Ik ben weer aan het werk. Vanmorgen gesprek gehad met de bedrijfsarts en ze vond het niet nodig om nu al te zeggen dat ik met 28 weken moet stoppen. Dat zien we tegen die tijd wel. Nou ja.. ik vind het wel nodig en de gyn vooral... dus heb al tegen de manager gezegd dat ik dan echt wel stop. Ik heb de 20e een nieuwe afspraak, en de dag erna is mijn laatste dag Be, ooh volgende week al trouwen? SPannend zeg! Ik zal straks je filmpje kijken. Thea, flink geshopt? Ook zal ik straks je foto's bekijken... Lady, haha.... die hormonen! Geeft niet. Ik heb net als Jel zoiets van, mensen hoeven niet alles te kunnen lezen. En ik weet ook niet of mensen mij hier volgen. Dus vandaar dat ik ze wel bekend maak op fb of in een prive bericht.. Als ik een wat standaard naam had, had ik dat makkelijker kunnen doen hoor. En ik vind het wel bijzonder dat niet iedereen die namen leest... alleen jullie! Jullie vind ik bijzonder genoeg om het via een andere weg te delen Nu ga ik weer snel verder... Moet zo nog ff naar de groep.. Ow ja... in Nederland hebben ze een wet dat ze vanaf 24 weken gaan remmen mocht iemand weeën krijgen. Alleen in hele bijzondere gevallen doen ze dat niet. Hoe en wat precies weet ik niet.. maar daarom ben ik ook blij dat ik de 24 weken heb gepasseerd. Nu op naar de 28 weken! Dan hebben de kleintjes nog meer kans op overleving... haha..
Cangaroo Kinderwagen Drift All-in-one Pink - Mamaloes Babysjop de kinderwagen Baby Wieg Romantic XXL de luxe Rose Voile - Mamaloes Babysjop dr wiegje
Eindelijk.. ik voel plopjes in mijn buik.. yeah.. teken van leven... Ik voelde nog niets tot nu toe dus.... Helaas hier van het weekend flink verbrand (zo ook mijn neus) en bam een koortslip (op mijn neus) te pakken.. Vanavond dus op kraamvisite (gister ging niet door) Maar extra voorzichtig zijn, wil die baby echt niet besmetten.. Mijn 3d echo is 22 augustus, dus nog 3,5e week. morgen weer naar de gyn, dan maar eens praten over mijn bekken.. Ow wat heerlijk die plopjes hahaha.. X Lissa
Mooi thea! Eindelijk lissa! En wat rot dat je zo verbrand bent! Kijk idd heel goed uit bij kleine babytjes!
Lisa Plopjes WOEHOEEEEEE heerlijk gevoel is dat he meid geniet ervan.. hier ook precht echo op 22 aug dan ben ik ook jarig dus een leuk verjaardag kado zo een 3d echo @ lisa o en effe waven voor jou ! WOEHOEE
@ Suus, wat fijn dat alles goed is met jou en 'het pittige ding'. @ Be, toen ik ging trouwen zat ik ook onder de zenuwen hoor. Maar dat valt allemaal van je af wanneer de dag er is... Zo'n dag gaat snel om dus geniet van iedere minuut. Ga je de schoenen ook nog inlopen? Heb ik toen wel gedaan zodat je voeten er een beetje aan kunnen wennen. Vervelend dat je maar de helft van de uitkering hebt gekregen. Kun je dan weer achteraan kleppen he? @ Ilona, wat sneu voor je zoontje van zijn loopoor. Hoe ging het verder in het zkh? @ Thea, wat een leuke kinderwagen met dat grijs en roze. En mooi wiegje ook. @ Siep, herkenbaar. vaak heb ik ook een hele planning voor op een dag en dan komt er niks van, of een paar dingetjes. Moet ook nog steeds het huis poetsen maar het is gewoon te warm... Misschien morgen weer een poging. @ Ikke, voor je het weet is het al 28 weken. Nog maar een maandje. Raar dat ie zegt dat jullie het tegen die tijd wel zien. Weet je ook niet echt waar je aan toe bent. Qua namen noemen moeten we gewoon doen waar we ons prettig bij voelen. @ Lissa, wat vervelend van je koortslip en dat het daardoor gister niet door kon gaan, die kraamvisite. Ik ben daar ook gevoelig voor en heb het ook 2x per jaar of zo. Genieten he die plopjes. Toen mijn man en ik vanmorgen wakker werden van de wekker, werd ook de baby wakker en begon er op los te schoppen. Pakte de hand van mijn man en ze schopte ook hard tegen zijn hand. Oh wat genieten he? Wave voor jou. @ Hier, het werk er weer opzitten en nu lekker weekend vieren. Zaterdag het feest van mijn zus die maandag getrouwd is. Dan slapen we weer een nachtje bij mijn vader en zijn vrouw.