Ja sneu he BK. Ben zo blij dat wij niet in die positie terecht zijn gekomen! Niet dat wij het makkelijk krijgen en het nu hebben, maar de doktoren vinden het voor onze dame hoopvol. Maar ik vind het echt verschrikkelijk voor haar! Zo'n keuze moet je niet hoeven te maken als moeder. Ik werd letterlijk verscheurd die 3 weken! En mijn uitkomst werd alsmaar beter en dat van haar alleen maar erger
Ja, ik kan me niet voorstellen hoe je je op zo'n moment voelt. Dat machteloze ken ik wel maar man, dit is echt een keuze van leven (en de kwaliteit daarvan) of dood. Gelukkig is het voor jou wel positiever uitgevallen. Tuurlijk zal het wel zwaar worden, maar dan weet je dat je het doet omdat het beter zal gaan!
Goedemiddag! @ Nathalie, hoe moet je die vitamines dan aan de baby geven als ze uit de borst drinkt? Gewoon zo een druppeltje in het mondje? Ach ik zou het allemaal wel horen nog van de kraamverzorgster of wie dan ook... @ Doen vandaag, vanmorgen naar de kerk geweest en daarna naar mijn schoonmoeder in het revalidatiecentrum, daar hebben we brood gegeten met haar in het restaurant. Verder niet veel plannen, misschien nog even lekker op bed straks, ben wederom moe. Lijkt wel alsof ik nu dagelijks behoefte heb aan een middagdutje. @ Plassen, moeten jullie op dit moment ook vaak? Ik wel. Steeds een volle blaas, volgens mij ligt de dame er lekker tegenaan... @ Juliaaa, werkse. @ BK, mooie buik en leuk jurkje voor je dochter. @ Ikke, was het leuk op de Floriade? Wel lekker dat je lekker geduwt kon worden, ipv lopen. @ Lady, ja hoor herkenbaar dus, meer slaapbehoefte. En 5 dagen zonder bank moet vast lukken, moesten wij een tijdje terug ook. Wave. Wat vreselijk om een keuze te moeten maken. Echt onmenselijk is het gewoon, zo oneerlijk.... Moeilijk hoor... @ Nora, heel veel plezier op vakantie. Geniet ervan, tot volgende week...
@ikke, mijn borsten worden ook kleiner haha. Optisch dan. Want heb nu een bh aan waar mijn borsten bijna uitvallen haha. Ik had altijd a maar heb nu een paar cheapass bhs gekocht maat b en die liggen beide bij de was. Daardoor weet ik dat ze zeker niet kleiner worden. Weer onderweg naar huis, straks visite dus een middag dutje zit er niet in. Maar ze nemen de baby mee (4maanden) dus laat zal het niet worden. @Nora, fijne vakantie!!! Portugal is echt een heerlijk land.
@Bk mooie buik en wat een schattig jurkje ! @ikke ja gelukkig wel , en idd hopelijk is t gauw weg ! @Suus83 vreselijk he die vermoeidheid ! Pff ik heb net ook weer een uurtje gelegen. @lady zonder bank , ach daar is idd wel een oplossing voor te bedenken toch ! Ik merk niet echt dat bedtijd vervroegd wel dat de vermoeidheid overdag toe neemt . WAVE VOOR LADY!! Pff en idd 3 verschrikkelijke keuzes ! Gelukkig is jou verhaal positiever ! @Nora veel plezier op vakantie !! @hier net weer ff uurtje gelegen .. Ben overdag echt super moe pff En heb zn zin in dinsdag !!! Ben heel benieuwd
ja ik ben ook heel blij. Alhoewel wij ook nog geen zekerheid hebben, geef ik onze meid een gedegen kans. Een infectie kan haar bemoeilijken, maar ze heeft zoveel positieve factoren, dat ze hoopvol zijn. Aahja nog maximaal 9 weken dan weten we echt zeker of ze het redt! Ooh gelukkig ben niet de enige slappe hap, die een rustmomentje nodig heeft BK ooh je buikieeee is very pretty! Daar komt een prachtig prinsenkind uit ja 5 dagen zonder bank moet lukken. We hebben stoelen, een bed en een slaapbank boven. Om die naar beneden te tillen, dat kan maar voor die 5 dagen overleven we het wel zonder. Gezellig visite julia! En een kleintje van 4 maanden erbij...nou ik teken ervoor om ff met zo'n kleine te knuffelen. Have fun! Plassen, ja met momenten meer last van. Tis echt te merken he dat ze meer ruimte gaan innemen he jel?
Plassen, hier ook vaker. Niet dat het vaak veel is.. soms ben ik net geweest en moet ik alweer omdat er getrapt wordt op mijn blaas... och ja... Lady, jeetje dat is wel heftig om te horen he. gelukkig idd voor jullie een stuk hoopvoller maar evengoed spannend. en ik wave eventjes voor jou!!! WAVE Je schrijft nog max 9 weken...is toch max 8 weken?????? Ik dacht rond 38 weken dat jullie kleine meiske gehaald wordt? Och ja..die week verschil.. hihi... wordt wel steeds spannender zo he.. teminste.. vind ik wel.. ik ben zo blij als het woensdag is..dan hier ook 30 weken.. en dan gaat die 3 er niet meer vanaf Julia, have fun met je visite! Erg leuk zo'n kleintje Jel, ja het was erg gezellig op de Floriade...de Floriade zelf vond ik niet zo erg interessant. Er waren wel leuke dingen.. maar het merendeel vond ik niet leuk.. het is dat ik het een keer gezien wilde hebben..en nu was het zo dichtbij, dat we zoiets hadden... we gaan gewoon.. Is 10 min rijden ongeveer... dichtbij he..
Ja zo is het ikke...die 3 blijven wij in hangen Maar max 9 weken schrijf ik, omdat we dan hopelijk weten of alles goed gaat met onze dame. Ik word met 38 weken ingeleid, maar dat zal niet exact op die dag zijn. En ze zal er die dag ook niet meteen zijn. Dus vandaar 9 weken max!
@ Jel: met een theelepeltje deden wij. @ Hier: Lekker geslapen vanaf 2 uur vanmiddag. Heerlijk! Zo kan ik vanavond weer wat dingen in huis doen. Ik ben zo benieuwd wie er hier het eerst gaat bevallen!
Hee dames! Weinig tijd gehad druk geweest met de uk en het kamertje haha Wave voor lady en mij!! @lady heftig zeker om zoiets te lezen! Gelukkig geven ze jullie prinses veel meer kans en ziet het er beter uit! Gaat al opschieten als ze de uk met 38 weken ong gaan halen. Ben je helemaal klaar met het kamertje en spulletjes? Agghhh die bank dat ken wel voor een oaar dagen toch haha @nora fijne vakantie geniet er lekker van! Gunstige vliegtijden? @julia gezellig visite en de kleine frummel heerlijk om dAar mee te kroelen! Hier moet ik ook veel meer plassen dan normaal! Soms als ik net geweest ben kan ik me weer omdraaien! Vroeg naar bed nog niet echt last van gun mezelf die tijd niet echt haha soms wel gewoon lekker op me gemak op de bank! @jel die vrouw komt volgende week tekeningen op de muur zetten zal een foto plaatsen! Je heb al een druk dagje achter de rug! Maar wel erg gezellig! @bk schattig jurkje wanneer ging jou nou ook alweer die foto's laten maken? @be lekker rustig aan meid! Tis zondag haha Ga zo eens aan het eten beginnen word lekker makkelijk gebakken krieltjes stukkie kip en salade lekker hoor! Weer soms niet meer wat ik op tafel moet zetten hebben jullie dat ook weleens? Soms krijg ik ook s'nachts weer wat meer trek net zoals het begin van de 12 weken en het ergste is alleen maar trek in een frikandelletje speciaal hmmm!!!
@jindster: waarschijnlijk de 9de de shoot voor het kaartje en de buikshoot. Even definitief afspreken met dr nog.
@ Lady, ja het is zeker te merken, ze trapt soms ook hard tegen mijn blaas aan... En nog 1 die moe is. Hier vanmiddag ook een uurtje gelegen waarvan een half uurtje geslapen ongeveer. Wel even lekker hoor... @ Ikke, dat is zeker dichtbij... fijn dat het leuk was. @ Jindster, lekker hoor. Hier aten we rostirondjes met hamburger en roerbakgroenten.
Weltrusten!!! Hier nog niet in bed Heb het erg warm..en vl is weggeroepen voor een storing.. we zaten nog beneden en nu zit ik alleen... Het scheelt dat ik verlof heb..hihi.. Lady, oow zo bedoel je. Ja fijn is dat he die 3 ervoor ( al weet ik nog niet hoe dat is maar woensdag wel als het allemaal goed gaat met de ukkies ) ik kan niet wachten tot woensdag.. haha... En met jou bevalling duimen we allemaal dat het goed gaat met jullie meiske! Jindster, ook een wave voor jou! Koken, Ik weet nog genoeg te koken... maar idd is het soms ff bekijken hoe en wat. Dan een keer groente, stampot, pasta... en soms een vette hap.. hihi Bevallen, ik ben ook wel benieuwd wie er als 1e gaat bevallen. Ik hoop niet ik... Dan weet ik dat onze ukkies zoiezo lang genoeg hebben gezeten... ik ben erg benieuwd hoe en wat met de uks.. vind het zo spannend worden nu... niet de bevalling ofzo, maar wel wanneer het ongeveer gaat gebeuren. De 3 gaat er dan niet meer af als ik de 30 weken heb gehaald, maar hoelang zouden we dan nog moeten wachten? Zouden het echt nog 7-8 weken zijn? Of toch minder?? Ik hoop vanaf woensdag nog zeker 7 weken... dat is het beste voor de kids. Wel ben ik heel nieuwschierig naar hoe ze eruit zien..
Ik ben ook benieuwd. Ik hoop iig niet dat ik veel overtijd ga. @wavers; waaaave! Morgen is de eerste dag van mijn ziektewet. Caitlin gaat lekker naar het kdv dus een hele dag voor mezelf. Heerlijk!
Ik lig net in bed samen met mijn broer film avond gehouden! Erg gezellig haha! Bevalling nou ik ben stiknieuwschierig naar de kleine!! En ook wel naar de bevalling hoor! Wil het proberen zonder pijnbestrijding we zien het wel! Gaan jullie nog naar zo'n voorlichtingsavond? Ik 7 okt ben wel benieuwd! @bk relax dagje morgen of plannen? Ben benieuwd naar je shoot!! @ikke ik hoop ook dat de kleine voorlopig nog blijft zitten haha dat zou zeker het beste zijn maar toch zou ik stiekem even willen kijken en al met de kleine willen knuffelen! Nog even geduld! Ji kan dalijk dubbel kroelen haha Slaap lekker allemaal!