Be, ik heb een foto-tje gezien op fb.. erg leuk hoor die babykamer Ook al heeft het zoveel gevloek gekost.. het resultaat mag er zijn.. haha.. Jel, gelukkig ga je niet dood aan een ks... haha... En die fobie voor kikkers... och ja.. kun jij toch niks aan doen. Ik heb dat met spinnen.. haha... die moeten echt niet bij mij in de buurt komen. Als de kindjes geboren zijn doe ik net of het me niks doet ( al zal dat niet erg geloofwaardig zijn ) hihi... hopelijk zijn onze kinderen daar niet bang voor. Jindster, jaaaaaaaaaaaa echt he... dat programma wilde mijn vriend en ik zo graag zien. Leek ons echt vet!!!!!! Gewoon van die dingen die je zo niet snel hoort zeg maar... maar dat is echt zoooooo dom he. Mijn vriend en ik hadden allebei zoiets van..zoiets verzwijg je toch niet??????????? Gelukkig zijn mijn vriend en ik altijd vanaf het begin open en eerlijk tegen elkaar geweest... omdat hij iets aan zijn hart heeft, kregen wij ook extra onderzoeken. Nu is het hart natuurlijk wel wat anders als bijna 100 % weten dat je een gehandicapt kind voortplant maar goed.... ook wij snapten dit niet.. ben benieuwd wat er vnvd bij komt.. komt elke werkdag he Joyce, ja idd... weinig ruimte in mijn belly dus vandaar dat ik uitga van een ks.. ik voel wel vanalles bewegen maar denk dat ze nog steeds zo liggen. Nog steeds voel ik elke morgen 2 bobbels aan de zijkant.. kunnen natuurlijk ook billetjes zijn, maar dat denk ik niet. Wel voel ik nu echt vaak onderin geschop, gekriebel en weet ik veel wat allemaal. Het lijkt of de kids iets gaan indalen ( af en toe ook een beetje een hangende buik ) maar dan denk ik dat ik voetjes voel of iets?? Of billetjes?? ik weet het niet. Donderdag over een week weer een echo... we zullen het vanzelf zien. Dus vandaag heb je intake? Wat leuk... hier moeten we nog 2 weekjes wachten... Lissa, jij hebt echt een baan jonge... pff.. zo vroeg elke keer weg. Wat zul je blij zijn als je verlof hebt.. hihi.. en echt gek programma he.. maar ze waren een jaar bezig en toen heeft die vrouw een intake geregeld voor IVF.... Maar ik zou zoiets ook echt niet verzwijgen... en dan die sterilisatie... dat die is mislukt.. maar zoiets hoor je echt niet zo in je omgeving he.. dus vind het wel wat hebben om zo'n programma te zien. Ik vond wel dat je soms goed kon zien dat het echt nagespeeld was.. maar ja... dat nemen we dan maar voor lief.. hihi.. Petrea, jeetje wat heavy zeg. Heel veel sterkte en ben benieuwd wat de arts zegt! Goed dat je meteen belt, en dat je het kunt onderscheiden van je darmen of vagina zeg maar... hou je ons op de hoogte? Succes meid! Haha...dat verhaal van die kikker.. ik lig hier ook echt in een deuk. Kan me voorstellen dat je vriend dat ook had.. hihi.. Fijn dat je morgen langs kunt.. ben benieuwd wat eruit komt.. Veel plezier met de massage! Thema avond over bevallen in het zh hebben wij 20 september.. ben benieuwd wat er gezegd wordt. Gaat beetje over het algemene stuk en over het zh waar we onder behandeling zijn. Geen idee of we verloskamers te zien krijgen. Hoop het wel. Zou het wel fijn vinden. Onewens, wat leuk dat borduren! Kan me helemaal voorstellen dat het rustgevend is. Leuke hobby Sterkte met de schoon oma! Lady, wat fijn dat je 2 diensten weg kunt strepen. Een fijn gevoel idd.. en dan nog maar 11x werken? Na vandaag dus nog 10x...woow.. komt steeds dichterbij he.. Echt fijn. Bk, hier elke keer knakken als ik naar de wc moet 's nachts of 's morgens als ik uit mijn bed kom. Ook elke keer met draaien. Zo vervelend. De pijn valt mee... Succes bij de klinisch vk..en geniet van het ijsje Het programma heet : achter gesloten deuren.. op net 5. Spinnenplaag, hier ook een nieuwbouwhuis, maar moet zeggen dat de spinnen opzich wel meevallen. we hebben er een paar.. maar niet veel. Die haalt vl wel weg, en als het niet anders kan, doe ik dat wel met de stofzuiger Julia, werk ze! En fijn dat je toch lekker lang geslapen hebt. Dan heb je idd nodig. Jindster, vnvd gaan we ook weer zeker kijken. Ook hier voel ik wel eens wat bij mijn navel... ik maak me er niet te druk om..
@spinnen eeeeeilll ik haat spinnen jakkie bah! @ikke dankjewel ! T is alleen nog lang niet af haha. Ik vroeg me af voor in t ledikant moet je dan zn hoofdbesxhermer of Hoe je dat ook noemt aan de zijkant zeg maar van t bedje ?
Be, graag gedaan. De rest komt ook wel af hoor Alles op zijn tijd toch? en ik heb verder niks in de ledikantjes.. geen hoofdbeschermer of wat dan ook... is toch ook niet nodig of wel?? Heb het nog nooit gezien eigenlijk.
Volgens mij hadden ze bij mijn eerste keer het afgeaden zon ding. Acher gesloten deuren. Had wel een stukje gezien van een vent die dacht dat ie een steralisatie had gehad en zn vrouw bleek zwanger. Is dat nagespeeld of reality want vond het nogal nep.
Zo'n hoofdbeschermer word zeker afgeraden ivm wiegendood. In Amerika zie je dat wel heel veel maar hier worden die dingen nooit gebruikt. @ikke nee vandaag geen intake, vandaag ff bellen voor de afspraak. En dan zal t ook over een week of twee zijn.
Een hele goedemiddag! Bk, ik denk ook niet dat je er veel aan kunt doen helaas.... Tis gewoon een angst die er tot diep van binnen in zit. Joyce, ja vind het ook wel fijn dat ze me even voorbereid hoor. Niet dat zoiets heel plotseling ineens moet gebeuren terwijl ik helemaal niet wist dat dat ter sprake zou kunnen komen... Oja die bekkenbodemspieroefeningen, die heb ik in de eerste zwangerschap ook gedaan met zw.gym.... Vond het best een beetje genant allemaal, alle delen van de vagina werden bij naam genoemd en daar zat je dan met z'n allen in de kring dat te doen, voelde wel ietwat ongemakkelijk vond ik... Petrea, wat lijkt me dat schrikken zeg. Wat k*t dat dat met de Crohn te maken heeft. Sterkte! Brrr... wat een eng verhaal over die kikker. Ik had de kat hem gewoon op laten vreten denk ik. Wel de deuren dicht... Onzewens, sterkte met je schoonoma. Lady, heel flauw ja. Vroeger speelde ik ook met kikkers, dan gingen we zelfs met kikkers overgooien op de camping. Hoezo dierenbeulig. Maar ben wel benieuwd waar het mis is gegaan, ik weet het gewoon niet... Enge dieren, de meesten dus bang voor spinnen, haha. Ze moeten niet te groot zijn, maar die kleinere formaten heb ik geen problemen mee. En de hond eet ze op, dus mooi makkelijk. Juliaaa, wat zielig voor je vriend. En werkse vandaag. Iedereen een fijne dag!
Oke dus ik ga niet zn beschermer halen haha Is dat me ook weer duidelijk ! Thanks.. @Jel jij ook fijne dag !! Vanavond pret echo !! Ben heel benieuwd ! Me vader en zijn vrouw hebben we mee gevraagd
Be, heel veel plezier vanavond. Dat word genieten! Ik ga zo even mijn pakketje van Kruidvat ophalen, kreeg gisteren een mail dat ik het op mag halen. een tas met 3 dingen, een flesje, zinkzalf oid, en een pak luiers, mijn zoveelste, haha... Ik denk dat de maatjes 1 niet op komen.
Be, veel plzier vnvd! Jel, oow wat gaaf! Ik hoop dat ik hem ook binnenkort op mag halen. Joyce, ow zo.. te snel en verkeerd gelezen. Succes met het plannen van een afspraak Bk, ja dat is dat ja! Enne.. het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal, en het is idd nagespeeld. Soms is dat overduidelijk he... maar ik blijf het leuk vinden. Nu ga ik even een uurtje rusten.. wat moet dat moet he.. hihi..
@bk dat meen je niet dat zijn kut geintjes!! Lekker als je vrouw weeen heeft en jij de deur opslot daar scoor je punten mee hahaha maar gistrr ook met die vent!! @ikke zoiets verzwijg je toch niet!!! Zeker niet wanneer je de startkabels doorknipt als man zijnde dan je vrouw de schuld geeft over vreemdgaan. Vervolgens toch maar een test gaan doen en blijkt dat de opperatie niet gelukt is en ook nog verzwijgen over je ziekte terwijl er combinantietesten bestaan en er bijna alles aan kan laten doen om erachter te komen Om te kijken of je kindje gezond is. Hoe kan je je vrouw zoiets aandoen en dan huilen wanneer je kind met de geboorte overlijd en het op dehelft van de zwangerschap oas vertellen OMG wat een lul zeg!! Hahaha vanavond gaat het volgens mij over dat meisje met die nierziekte?? Zeker kijken vanavond haha @be veel plezier vanavond!! @joyce ben benieuwd wanneer de intake is hier ook ergens deze maand even afwachten wanneer ze bellen @jel hoop ook dat ik snel dat pakketje mag ophalenvan de kruitvat! Altijd makkelijk toch?! Voor in de luiertas ofzo Eigenlijk nog nooit zo'n hoofdbeschermer gezien voor in ledikantje! Maar hoef dus ook niet!! Lady's hoe willen jullie dat ik zat te lezen dat met de bevalling je er ook voor kan kiezen dat de papa de kleine opvangt wanneer jij aan het bevallen bent en dan bij jou op je buik legt. Bedoel hoe mooi is dat?! Lijkt me wel een heel mooi idee en daarna de navelstreng doorknippen. Jullie al over een bevallingsplan aan het nadenken? Van hoe je het ongeveer wilt hebben en wie erbij zijn?
OOhhhhh... een zwangerschapsmassage is een aanrader!! Helemaal met een speciale tafel waarin je buik en borsten vallen... maw, ik heb net sinds maanden weer een uurtje op mn buik gelegen! Man, wat heerlijk! Dit wil ik elke dag wel! Nu even een uurtje pitten...
Petrea, ik denk dat ik dat ook maar een keer laat doen. Bij het Sanadome ofzo.. hihi... Lijkt me ook wel heerlijk. Bk, ja dat kindje was idd van hem. Jindster, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Ik weet niet wat er vnvd bij komt..we zien het wel. En over hoe en wat met de bevalling. Ik wil dat mijn vriend bij de kindjes blijft en ik zou het leuk vinden voor hem als hij de kindjes aan mag kleden. Mijn vriend mag de navelstreng van beide kindjes doorknippen. Verder heb ik zoiets van...laat de rest maar aan de deskundigen over. Eerst maar eens afwachten of een gewone bevalling erin zit, of dat het meteen een keizersnede wordt..
@Jindster; toevallig net mijn geboorteplan ingeleverd bij de klinisch vk. Manlief wil de baby hier niet opvangen, die is bang dat ie m laat vallen haha. Hij zegt "Laat ik dat over aan mensen die weten wat ze doen". haha. @Petrea: Nou, ik ben om. Ik ga dat eerst eens regelen volgende week haha. @Hier: Weer goedgekeurd. BD 120/70 en de beeb zag er goed uit. Ze had er helemaal niets op aan te merken dus super! Mooie echo foto erbij gehad. Ook mijn anti D reshus prik gehad, stomme prikken Bekijk bijlage 272011
@ Ikke, je kunt hem bij 7 maand ophalen. Dus zal niet lang meer duren nu. Ik heb hem nu in huis. Echt leuk. Weer 18 luiers erbij, een flesje in de kleur roze heb ik hem genomen en een tube zinkzalf dus. Lekker gerust? @ Jindster, ja zeker makkelijk. Heb inmiddels al zoveel zinkzalf in huis dat ik daar wel een paar jaar mee vooruit kan denk ik. Dat mijn man het kindje opvangt tijdens de bevalling zie ik zelf niet zo zitten denk ik. Ben bang dat de baby ernaast valt dan. Haha dat zal wel niet, maar ik laat het maar gewoon 'veilig' aan de gyn over.... Maar ik vind het wel mooi.. Denk ook niet dat mijn man dat wil. Ik zou het wel leuk vinden als hij de navelstreng doorknipt. @ Petrea, dat klinkt lekker die massage... Slaapze. @ Be, mooie buik. En ok schattige schoentjes. @ BK, fijn dat het goed ging bij de vk. Mooie echo.
Be mooi hoor! En ook mooie buik! Bk fijn dat alles goed is! Ik wil ook zwangerschapsmassage! Ik ga ff zoeken!
@be mooie foto's schattige schoentjes en mooie buik! @jel ja hier ook al zoveel zinkzalf ongeveer voor een heel weeshuis! Haha het kindje zal je niet zo snel laten vallen hihi maar het is zeker wat je zelf fijn vind en mooi! Hier zig het mannetje in medische ploeg en hij is natuurlijk zo lang weggeweest dus kijk ik er misschien met andere ogen naar haha @bk mooie echo! En goeie bloeddruk toch! Haha dus jij had het er al met manlief over gehad! Geboorteplan zelfs al helemaal klaar?! @petrea ohh lijkt me heerlijk weer lekker op me buik te leggen hihi! Lekker zo'n massage is dat heel anders dan een gewone massage? @ikke das ook heel mooi de kindjes aankleden! Vind dat hele speciale momenten! En tuurlijk is het afwachten hoe de bevalling zal zijn!
Ja, dat plan zat zo in elkaar. Het was gewoon een kwestie van vragen beantwoorden en de site flanst m zo inelkaar.