November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ladies, ik ben weer terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad. Super mooi weer, heerlijk plekje, helemaal prima! En nu begint het gewone leven weer. Morgen weer aan het werk, nog 5 weken tot aan mijn verlof. Het zal wel weer even tegenvallen...

Wat betreft meeschrijven haak ik hier weer in. Anders moet ik 120 pagina's doorwerken, dat is toch echt teveel.
    Zijn er de afgelopen weken nog belangrijke dingen gebeurd? Is alles goed met iedereen?

2. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    bk waar heb je dat plan gemaakt dan? (welke site)

Hier een vreemde dag.. Erg druk geweest en vanmiddag voelde ik me plots heel vaag. het leek wel of alles op automatische piloot ging en ik moest me concentreren om me met mijn eigen zaken bezig te houden. Ik ben dus om half vier maar naar huis gegaan. VL heeft me opgehaald bij de bus en ik heb daarna heerlijk 1.5 uur geslapen.
    geen idee wat het nou was.. te druk?? lage bloeddruk?? Geen idee. Voel me nu wel ok.. In elk geval geen raar gevoel meer..

Ik ga zo het debat kijken, want ik heb nog geen idee wat ik volgende week moet gaan kiezen.. Zijn jullie er al uit??

X Lissa

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Siep welkom terug! Fijn dat jullie t goed hebben gehad, maar morgen aan t werk is wel wee snel!

Ik ben er al wel uit wat ik ga kiezen, ga vanavond ook niet kijken, geen zin in.

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
  5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Be en Bk leuke foto's!!!!
    Ben benieuwd naar je 3 D echo foto Be!!

Siep welkom terug!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

#1886 Behappy, 4 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2012
    @siep welkom back !!
    Gelukkig hebben jullie t leuk
    Gehad !

@hier 3d echo gehad ! Zo mooi echt helemaal trots op
    Ons prachtige dochtertje.
    met 25 weken liep der buik nog een week achter en nu precies op termijn :)
    Ze is 1680 gram ongeveer :) is dat goed
    Voor 30+4 weken ?
    En ze heeft nog steeds de lange benen van papa die komen op 32 weken uit hihihi..:)

Fotos volgen nog !

En owhja ze kon al meten dat ze 5mm haar heeft hahah zo gaaf :)
    Tis een begin toch :)

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Leuk be! Ben benieuwd naar de foto's!
    En t gewicht weet ik ni.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

wat fotos:

..

9. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Leuk Be!! Hihi

Ben kapot. Weltrusten allemaal!!

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mooi be! Mooie lippen ook! Erg duidelijk!

Hier al een uur op bed, maar kan ni slapen van de pijn. Dus net 2 paracetamol ingenomen.

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Joyce, nog wat kunnen slapen?

Ik was op de bank in slaap gevallen want dat ligt zo lekker. Dan heb ik steun in mijn rug (bank) en buik (voedingskussen).
    Maar ergens halverwege word ik dan toch wakker en ga dan op bed, en soms kom ik dan niet meer in slaap.

Gaaaaaaap gaat zo wel lukken. Trusten.

12. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jindster, het lijkt enorm veel op een normale massage alleen heeft ze hiervoor een cursus gedaan en het is denk ik net wat `zachter`. Ik bedoel dat het geen sportmassage is maar gewoon lekker gekneed worden. De hele achterkant in een uur, man... zo nu zo weer willen!
    En idd, dat op je buik liggen.. ZO lekker! Alleen m`n neus raakte verstopt, haha!

Hier onrustige nacht, gister overdag geen bloed verloren maar sinds gisteravond wel weer, en elke keer ook niet een klein beetje. Ik geloof dat ikke vroeg hoe ik zeker weet dat het niet uit m`n vagina komt? Nou.. ik voel het er gewoon uitlopen zeg maar... met lucht erbij. Dus weet het 100% zeker. Wc papier bevestigt trouwens ook.

Mooie foto bk en be! Ik ben jaloers! Prachtige kindjes!

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning meisjes!

Beee wat lieffff! Meis jullie kindje is hartstikke perfect. Laat je niet zo leiden door de norm. Ieder kindje is anders.

Petrea fijn dat het beter gaat. Maar nog steeds niet prettig :-/

Julia maakt je vent je niet wakker om in bed te komen? Hopelijk wel nog in slaap gevallen?

Ik reageer de laatste paar dagen weer via de tel, dus kan niet alles goed bijkletsen. Vanavond kruip ik er ff weer achter, want vergeet continu te reageren op sommigen :-/

Hier zo richting Rotterdam! We hebben een GUO, 3D echo en afspraak met de gyn. Hopelijk horen we vandaag ook iets van een plan de komende 7/8 weken.
    Verder vannacht plassen en wakkert gebleven vanaf 6u hoor. Maar had ook een menstruatie achting gevoel. Werd beetje misselijk ook van. Is dat groeien van de bm? Zal het zo gaan vragen aan de gyn ook.

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Succes lady!

Goede morgen!!

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Morge!!

@petrea hier nog wel wat kunnen slapen, maar zou t zo graag zonder paracetamol doen. En jij, ook nog in slaap gevallen?

@lady succes vandaag! Geen idee wat dat is,ik word wel misselijk als ik heel nodig moet plassen.

Vanmiddag gaatje in mijn tand vullen.....:-C
    Hoop dat ik niet teveel ga stressen.....

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lady succes vandaag!!!
    Spannend dagje

Be superlief de foto's.
    Mooie.lengte en gewicht. Onze was twee weken ervoor1256 gr dus prima gewicht!!!!

Petrea joh wat vervelend
    KoMT omdat je nu zo n tijd geen medicatie gebruikt.voor crohn?

17. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen deze morgen! :)

@ Jindster, idd voor een heel weeshuis, haha... Naja en anders geef ik het wel een keer weg, of het is ook deels voor ons volgende kindje. ;) Het is zeker anders voor jullie omdat je man terug komt van zijn verre reis.

@ Siep, welkom terug. En werkse weer in het 'normale' leven.

@ Kiezen, ik ben iemand die zich totaal niet met politiek bezig houd, al zou ik dat misschien wel moeten doen. ;) Want het is natuurlijk best belangrijk. Dus ben er ook niet over uit wat ik zou kiezen. En of ik überhaupt ga stemmen.

@ Be, fijn dat jullie zo genoten hebben. Ons meisje woog maandag ongeveer 1758 gram. Het gemiddelde geloof ik... Dus van jou zou het ook wel goed wezen. Ons meisje had ook al een halve cm haar. Schattig he? Mooie foto's van een mooi meisje....

@ Joyce, vervelend die pijn. Toch nog een beetje kunnen slapen?
    Succes bij de tandarts.

@ Petrea, wat ontzettend vervelend dat bloedverlies zeg... Doet het ook pijn dan in je darmen of zo? Zit er dan een wond in? Of waar komt dat bloed precies vandaan?

@ Lady, heel veel succes straks met de afspraken. Geen idee wat dat menstruatieachtige gevoel is.

@ Hier, ik heb zo'n lekker druk en actief meisje in mijn buik. Als ik zo terugdenk aan mijn *dochter, dan was ze op dit termijn al een stuk rustiger in mijn buik. Ik dacht dat dat te maken had met de groei van de baarmoeder en minder ruimte. Maar dat was misschien al een teken dat ze niet goed in haar velletje zat. :( Maar ben blij dat dit meisje het zo goed doet.

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

Dankjulliewel !
    We zijn erg blij dat we t gedaan hebben die 3d echo :)
    Ze meeste zeggen dat ze op papa lijkt .. We zullen zien

19. Jel

Jel Niet meer actief

Wat grappig! Mijn zus zei gelijk dat ze op mij lijkt. En toen mijn zwager de foto's zag (broer van mijn man) toen zei hij gelijk dat ze op mijn man lijkt. Dus ja, tis net wat je erin ziet.

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha grappig hè hoe iedereen nu al kijkt op wie onze spruiten lijken!

Succes bij de tandarts Joyce!

Jel fijn dat jullie dame actiever is. Bizar dat je zoiets moet meemaken om te weten wat de norm is :( Stel ze hadden er op tijd achter gekomen, hadden ze haar dan gehaald jel?

Gaaaaap lange autorit met files! Ik hoop dat we op tijd zijn!

Deel Deze Pagina