November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady we blijven duimen voor jullie en idd pisitive vibes jullie kant op!

Bewegen: hier dus over het algemeen altijd een rustige baby, zeker week 29 en 30. Afgelopen maandag dus ook nog ff best zorgen gemaakt maar sindsdien is ze er weer vaak en duidelijk..

Kleertjes ii ga gewoon met dash wassen ii denk in mn verlof

menstruatiepijn heb ik afgelopen week ook gehad! "fijn" om te lezen dat meerderen dit hebben

morgen groeiecho!

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady ja idd ti's meer verschuiven merk ik ..

@julia wat lief van um !! Hij zorgt dus wel goed
    Voor je !

@wassen ik kan gewoon niet meer dus naja dan begin ik maar alvast toch hihi

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Aaaaah julia kei lief!

Maytje succes vandaag met de groeiecho!

Hier alweer op, vlieg moest er vroeg uit en dan is dochter ook wakker. Wel vroeg hoor!

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @ maytje; veel plezier met je echo!

@lady; ja voel idd meer schuiven en duwen dan schoppen. Had heel vaak dat ie savonds in bed super druk was maar nu liojkt ie genoegen te nemen met af en toe zijn kont schuiven. Ik houd lissas ding maar aan; 1 keer per dagdeel. En die 10 kee per dag red ik ook. Ik ben gewoon een zorgenmaker. Lol

@wave voor mij en andere wavers! Wooo alweer 31 weken.

Vandaag en morgen mamadagen want caitlin gaat naar het kdv. Vandaag rusten stofzuigen en luiers halen. Morgen kraamzorg, fysio en bezoekje aan een collega voor ik caitlin ophaal.

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@maytje veel suc6 bij de echo !

Jippieee de commode is er ook ! Dan kan ik eindelijk spullen ruimen.
    En ik ga zo beginnen met wassen . Heb er zin in !!

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hiyer is t kraampakket binnen! Ziet er weer leuk uit......
    Wel leuke cadeautjes! Socks on en allerlei zeep en olie voor de baby.

Wave voor de wavers!

7. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen,

@ Juliaaa, dat heb ik ook weleens dat de baby helemaal aan 1 kant ligt. Dan zie je echt meer bobbel aan de ene kant dan aan de andere kant.

@ Wave voor mij. 31 weken alweer! Oja en natuurlijk voor BK, en ook anderen?

@ Ladylola, wat een prachtig koppie heeft jullie kleine meid. Ik zie haar in je avatar. Lekkere bolle wangetjes.

@ Maytje, s6 met de echo.

@ Joyce, wie is vlieg? :p Hahaha....

@ Be, s6 met wassen.

@ Hier, moet straks weer naar het zkh voor een CTG en dan vanmiddag werken.

8. Jel

Jel Niet meer actief

Oja ik heb nog even een vraag. Mag straks de baby ook in 2 verschillende bedjes slapen? Het zit namelijk zo: het ledikantje in de babykamer staat al een hele tijd in elkaar en was een heel gedoe om die in elkaar te zetten. Hij past niet door de deuropening. We willen ons meisje namelijk de eerste we(e)k(en) op onze kamer hebben 's nachts. Jullie eigenlijk ook?

Nu heb ik nog een bedje op zolder staan met matras, van toen ik nog gastouder was. Zou ik die dan op onze slaapkamer kunnen zetten voor 's nachts?
    Dan kan ze overdag ook al mooi wennen in haar slaapkamertje.

9. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ja hoor. Onze beeb slaapt iig de eerste week in de kinderwagen naast mn bed. :D

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Aaah beeeb is super druk in mn buikie! :D ben zo blij haha.

Volgt iemand hier cougar town? Ik vind het zon grappige serie!

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hihi jel vlieg moet vl zijn :)

Ons meisje slaapt eerst in een hangwieg bij ons op de kamer en overdag in de box of kinderwagen if bedje, dus ook veel verschil. Succes weer in t zg en werkse!

Bk die serie nog nooit gezien. En heerlijk he als ze zo bewegen!

12. Jel

Jel Niet meer actief

Haha Joyce, dat dacht ik ook al. Moet altijd wel lachen om die auto-correcties.

Ok, dan doen we dat mooi, in een ander bedje in onze slaapkamer. Nu nog bedenken wanneer we hem neer gaan zetten.

Het begint ook al zo te kriebelen om de box beneden neer te zetten. Wanneer doen jullie dat?

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Grappig dat je erover begint, ik wil dat binnenkort al doen zodat ik de katten kan afleren erin te liggen.

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hahahahaha vorige x bij onze dochter stond ie al met 30 weken ofzo :) nu wachten we nog maar ff, zeker tot 35 weken.

15. Jel

Jel Niet meer actief

Maar je weet van tevoren ook nooit wanneer de baby komt, dat maakt het ook zo lastig. In ons geval kan het dus best dat de baby wat eerder komt. Het nadeel is natuurlijk dat je de box dan ook af moet stoffen steeds wanneer die staat. Nu staat ie boven op de babykamer afgedekt met plastic.

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ach als je m afneemt voor de baby erin ligt is het ook goed. :)

17. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Sorry echt al een poos niet geweest maar voel mij niet zo goed helaas.

Veel last van mijn bekken gehad, toen halve dagen gaan werken en dat ging veel beter. Alleen 2 weken geleden ineens vreselijk pijn in mijn buik de hele linkerkant zeg maar. Kon niet meer lopen, zitten liggen etc. Vk spoedlijn gebeld. Moest plat liggen met kruik en paracetamol. Na 1,5 uur moest het over zijn anders moest ik naar het ziekenhuis. Ook moest ik de kleine weer voelen. Gelukkig na 1,5 uur ging het wat beter dus mocht thuis blijven. Conclusie nu echt niet meer werken en rust.

Sindsdien dus volledig thuis maar na 2 a 3 minuten staan of lopen krijg ik harde buiken en vreselijke steken in mijn vagina.

Tussendoor nog een groeiecho gehad en wat blijkt ik heb teveel vruchtwater. Daardoor is mijn baarmoeder overbelast en heb ik zoveel druk en pijn. Nu strenge controle moet de bewegingen in de gaten houden. Met 34 weken weer een echo en meteen bellen bij twijfel.

Op het werk ook stress is de vraag dat als ik terug kom ik nog op mijn oude plekkie terug kan en of ik uberhaupt terug kan komen dus wie weet duurt mijn verlof langer dan verwacht.

Kortom gaat hier even wat minder ;) kleertjes zijn hier al wel gewassen en liggen met zwitsal geurbuideltjes in de kasten. Kamertje is bijna klaar op wat wolkjes na (gordijnen) Het is echt super geworden!

Heb wel af en toe meegelezen hier maar ging zo rap en had geen energie om te reageren.

@bedjes hier ook een ledikant in zijn kamer en een wieg in onze kamer. En anders slaapt hij in de kinderwagenbak beneden.

@wassen hier gewassen zonder wasverzachter maar wel met onze gewone wasmiddel wel wasmachine op extra spoelen gezet.

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goedemorgen

Net controle bij vk gehad. Alles goed! Over twee weken echo. Dan waarschijnlijk geplaatste keer voor we ons meisje in t echt zien....
    Heb wel veel steken i d banden

Wassen wij wassen met gewoon wasmiddel. Nog paar weekjes geduld.
    I h verlof.pas doen we dat..

Wiegje op kamer doen we niet. Ze ligt i d kamer naast ons en we houden de deuren open. Zoneteen intake kraamzorg ben benieuwd!!!! Zo spannend komt zo dichtbij

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Blegh ik word steeds wakker om 5of 6 uur en lig dan lang wakker. Gelukkig nog in slaap gekomen, maar dat gepieker word ik gek van!

Bee wat leuk ook je commode! Dus je kan lekker rommelen. Het wordt het lief zag ik.

Julia wat lief die kerel van!

Beweging; idd die keer per dagdeel is goed! Ik heb haar nu ook nog niet gevoeld, maar om 6u wel. Dus ze zal nog wel slapen.

Jel ik ga de kleine zeker weten in onze kamer leggen de eerste 3 maanden, in de kinderwagen of we kopen alsnog een wiegje. En overdag leg ik haar dan in haar eigen bedje als ik zie dat ze moe wordt. Wij kopen wel een camera babyphone. In een normale situatie had ik haar in der eigen bedje gelegd en met een normale babyphone, maar gezien we dan van zo'n weg komen, hou ik der met haviksogen in de gaten.

Bk lekker nu je handen vrij!

Joyce nog goed geslapen? Geen tandarts nachtmerrieachtig gehad ;)

Hihi wij moest gister bloedprikken. Vl. Ook! Nou dat zo'n beer van een kerel als een klein jongetje met puppy ogen naar je kijkt, haha! Hij loopt nu nog met zijn pleister en het eerste halfuur liep hij echt met een armpje! Whahahaha!

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ilona: Doe jij idd maar heel rustig aan dan. Ik herken het, die harde buiken en steken als ik teveel doe. En ik doe al zo weinig de laatste tijd :)

@Wassen: Ik heb ook al een heel deel gewassen, kon het niet laten.
    De box staat hier ook al klaar. Ik heb geen zin om dat op de laatste moment nog te doen. Mijn man werkt de laatste tijd erg veel en is laat thuis. Ik ga niet aan hem vragen om die box om 21u nog in elkaar te zetten. Daarom heb ik het al gedaan :) En kvind het wel leuk dat hij er al staat.

Hier komt de kleine man in een co-sleeper naast mij. Hij moet sowieso bij ons op de kamer, want we hebben maar 2 slaapkamers op het appartement. Als we verhuizen is hij een maand of 4-5. Dan kan hij naar zijn eigen kamer. Sam heeft ook best lang bij ons gelegen. Veel fijner als je er 's nachts uit moet.

Deel Deze Pagina