November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Dat klinkt best serieus;) Ik had eerst ook onregelmatige, maar wel pijnlijke weeen. Het word vanzelf regelmatig.

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Nathalie, Suus, Mandy, Maytje en alle andere wachtenden:
    Nog even geduld, ik weet precies hoe jullie je voelen hoor, dat wachten op die bevalling is helemaal niet leuk! En inderdaad, iedere nacht word je wakker om te plassen en hoopt dan dat er wat meer gaande is. Maar als je dan vervolgens 's ochtends weer gewoon wakker wordt en er niks aan de hand is, ben je echt teleurgesteld! Ik had het de laatste week ook iedere dag hoor! Aangezien de andere 2 bevallingen 's nachts begonnen, ging ik daar nu ook echt weer van uit, maar zie ook om 18.00 kunnen ineens je vliezen breken of de weeën beginnen, dus zelfs vandaag is er ook voor jullie nog HOOP!!!! Kop op!

@patje: mijn duimen draaien voor je meid! spannend!!!

@be: gefeliciteerd met jullie prachtige meisje!

@lady: hoe is het nu met jullie vechtertje? Doet ze het nog steeds zo goed? hopelijk wel!!!

@mama88: dat klinkt niet al te best...balen dat je zoveel verschijnselen van PE hebt...hopelijk heb je er niet al teveel last van? Het einde is voor jou in ieder geval echt in zicht! Hopelijk heb je morgen een vlotte bevalling! Je kunt het!

3. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    je hebt gelijk Suus!! thnx voor de peptwlk het kan natuurlijk op elk moment gebeuren maar op de een of andere manier verwacht ik snachts.
    naja vanmorgen baalde ik er ff van kan er nu wel weer tegen aan! :)

pat succes hoop dat het doorzet!!!

4. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag allemaal, ik ben ook een novembermama,21 november ben ik uitgerekend maar weer niet of ik het nog zo Lang ga trekken.:)

5. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Dag dames alles was goed bij de controle.

Pat hopen dat t doorzet...

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

wachten duurt lang he, ik werd ook iedere ochtend ontgoocheld wakker, van s.hit, weer niks. Maar dan gebeurt het toch zomaar, je hebt het niet voor het zeggen gewoon afwachten al is dat veeeeeeeeeeeeeeel makkelijker gezegd dan gedaan. I know.

Die bloederige naaktslakken heb ik niet gehad hoor meiden. Vloeien is bij zelfs al bijna over. klein beetje stolsels gehad maar meer niet, dus het hoeft niet hoor. Had bij de bevalling ook maar 300cc bloed verloren, miss dat het daar ook mee samen hangt.

Langzaamaan begint hier ook weer een beetje het ritme te komen. Ik zit nu op 6 voedingen met onze knul, hij komt keurig iedere 4 uur. 1 keertje in de nacht dus dat is nog best vol te houden.

Het is zo'n geweldig tevreden mannetje, kan af en toe niet stoppen met kijken naar hem. Tis zo bizar hoe je leven zich zo 360 gr kan omdraaien en het hele gezin en leven opeens draait rondom een klein hummeltje van 7 1/2 pond. Puur genieten, ech wa......

Hoop dat het gerommel bij jullie ook snel gaat doorzetten. Mijn duimen draaien overuren en langzaamaan laten mijn bekken ook de weeen boogie weer toe ;)

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    En Patje, al meer activiteit?

Vandaag controle bij de vk. Mijn zusje en moeder waren mee en ze vielen met de neus in de boter, want ik kreeg een echo erbij haha. Er was een echoscopist in opleiding die ook op mij mocht oefenen :D. Het was maar kort en door de termijn ook heel onduidelijk in beeld te krijgen maar toch erg leuk!!
    Verder alles helemaal in orde en komen gewoon volgende week weer op controle.

8. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Rustig hier........

9. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suus1982 Ik hoop ook dat het een beetje vlot gaat...afwachten maar :)....

Moest sinds gistermiddag 15:00 mijn urine opvangen tot vanmiddag en daar is eind van de middag uitgekomen dat ik zwangerschapsvergiftiging heb....nu aan een infuus met medicijnen...heb al de hele dag zo'n hoofdpijn wordt er gek van....zo nog maar een keer paracetamol en dan hoop ik dat ik nog wat slaap vannacht!!kan wel wat kracht gebruiken :) morgenochtend om een uur of 9 weet ik wat ze gaan doen of het nodig is toch nog een keer gel te doen of gelijk het infuus aan....vindt het echt zo spannend :$....

Succes voor iedereen en voor diegene waar het zit te werken ik hoop dat het snel doorzet voor jullie!!

10. Jel

Jel Niet meer actief

Het is zeker rustig hier....

Je kunt het wel merken he, dat als er meer bevallen zijn, het hier nog rustiger word...

Ik ben zelf nog steeds mijn ritme aan het vinden met een kleintje en het huishouden etc... en ik heb het echt druk. Ik wil gaan stoppen met borstvoeding geven want dat vraagt heel veel van me. Aangezien m'n dochter niet aan de borst wil, kolf ik alles voor haar af en dat begint me erg op te breken nu. Morgen komt de wijkverpleegkundige en ik ga vragen hoe ik het af kan gaan bouwen en hoe dat gaat met overgaan op Friso of Nutrilon. Ik denk dat ik veel meer rust krijg bij flesvoeding en misschien ben ik op zp dan ook weer wat meer te vinden...
    Eerder was ik zo verslaafd op deze site. En nu weet ik eindelijk wat het is om een gezin te hebben en geniet ik daar met volle teugen van..... maar merk ik ook hoeveel tijd dat van je vraagt.

Hoe is dat voor de andere moeders dan? Ik vind het knap dat sommigen van jullie het moederschap nog zo goed kunnen combineren met zp en druk in dit topic meeschrijven. ;)

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mooi he onzewens!!! Naar zo'n poppetje kan je blijven kijken!

@juliaa mooi dat alles goed is! Nog een weekje erbij?? :)

@mama88 oww balen joh! Morgen word een mooie dag!

@missillie heb je toegevoegd!

12. Jel

Jel Niet meer actief

@ Patje, wat spannend zeg...

@ Mama, wat naar van je zwangerschapsvergiftiging. Ik wens je succes morgen... en hopelijk komt je baby snel ter wereld en zul jij niet al te ziek zijn. Sterkte!

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @jel als de bv je opbreekt is t idd beter om te stoppen. Mij gaf t vorige keer heel veel rust, tevreden kind, tevreden moeder en anderos natuurlijk ook! En met een ritme komt de rest dalijk ook!

14. Jel

Jel Niet meer actief

Joyce, ja precies... ik zei gisteren nog tegen de kraamverzorgster die voor het laatst was, dat ik niet te snel wilde opgeven. Maar dit is niet meer wat ik wil besef ik nu.

Om het geld hoeven we het sowieso niet te doen, want het huren van de kolf kost je per week kapitalen. En tuurlijk is bv beter voor de baby, maar het lukt me gewoon niet meer... Wat zou het heerlijk zijn als ik 's nachts alleen maar uit bed hoef om een flesje op te warmen in de magnetron, geven en weer verder kan slapen. Nu ben ik drie kwartier tot een uur bezig per keer met kolven, voeden, luier verschonen etc.... En 's nachts trek ik dat gewoon niet meer. Val gewoon bijna in slaap bij het kolven.

Het geeft idd een hoop rust denk ik, en als mijn dochter het ok vind, dan ben ik ook blij. :)

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Mama88, niet fijn dat je zw vergiftiging hebt. Sterkte!

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jel kan me voorstellen dat t zwaar is!!

Mama balen datjes je zo slecht voelt

Patje hoe gaat t??

17. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jel....dat vond ik dus ook. Daarom ben ik dus ook gestopt met bv. kolven en via fles was voor mij ook geen oplossing. Ik moest langzaam afbouwen met kolven. eerst 1 voeding minder...dus dat was voor mij 5 vd 6 kolven toen naar 4 etc. zit nu nóg op 2 x kolven. wat ik heb aan melk krijgt mijn knulletje en dit vullen we aan met kv hypoallergeen. ik heb meteen veel meer energie en.voel me veel happier.

18. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama88: balen zeg van je zwangerschapsvergiftiging! En heel veel succes morgen!! Spannend!

@jel: snap heel goed dat je het hier ff niet bij kunt houden.. En vervelend dat je moet stoppen met bv, maar je hebt het wel geprobeerd. Heeft je meisje geen één keer goed uit je borst willen drinken?

@patje: hoe is het??

@hier: relaxt dagje gehad, ben de deur niet uit geweest, beetje gerommeld in huis. Ben nu vanalles aan het opruimen en uitmesten, geeft wel een voldaan gevoel :)

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owww ik ben wel zoo zenuwachtig voor de gyn morgen!! Ben zoo bang dat er helemaal niets gaande is en ik nog weken kan wachten!

20. Jel

Jel Niet meer actief

@ Suus83, spannend joh, al 4 dagen overtijd. ;)

@ Onzewens, jij zat dus al met hetzelfde... Gaat dat dan dus best snel, dat afbouwen met kolven? We hebben namelijk een huurkolf en elke week betalen we weer 17,50 wat erbij komt, dus hoop dat ik het dan voor aanstaande woensdag afgebouwt heb, of kan dat niet zo snel?
    Ben benieuwd of ik me dan ook fijner voel. Had me wel erg op bv geven verheugd, dat leek me erg mooi, zo tussen moeder en kind. Maar helaas dat het zo moet lopen...
    Waarom eigenlijk die hypoallergeen? Ik neem aan dat Friso gewoon kan? Ik vraag het wel morgen aan de wijkverpleegkundige....

@ Snowbird, gelukkig... nu het hier iets rustiger is geworden is het voor mij ook wat beter bij te houden.
    Ze heeft een paar keer heel even aan mijn borst gedronken maar dan liet ze weer los en werd ze heel boos. Keihard huilen met een rood gezichtje... het lukt haar gewoon niet goed, niet goed grip op of zo... ook met tepelhoedje houd ze het maar eventjes vol. Uiteindelijk heeft ze dan maar een paar druppies bv of zo....

Heb jij last van nesteldrang? Haha,.... :D

@ Joyce, s6 bij de gyn. Hopelijk zal hij je niet teleurstellen. ;)

Deel Deze Pagina