Goedemorgen, @ Suus1982, ja echt wel, dat heb ik denk ik onderschat of zo, hoe druk het is met een kleintje. Laat staan als je er twee hebt. Heb net mijn ontbijt achter de kiezen pas. De hele tijd druk geweest met mijn lieverd. Ik kan me nog herinneren dat ik een poos geleden nog zei dat ik mee blijf kletsen in dit topic tot het eind, als iedereen bevallen is. Voel me wel een beetje schuldig dat het er nu dus toch bij in blijkt te schieten. Maargoed ik ben er nu weer... Ben benieuwd of het me lukt om bij te houden. AU! Heb jij kloven? Lijkt me pijnlijk... Geen idee alleen hoe het voelt. @ Naaktslakken, haha hier de eerste dagen ook hoor. Nu alleen nog maar oud bloed wat niet echt ruikt naar rozen. Herkenbaar? @ BK, wat ontzettend zielig voor je zoontje. Sterkte! @ Mama, veel s6. @ Be, duurde bij mij ook even met die bv op gang. Maar nu heb ik per keer 100 cc per tiet. En mijn meisje drinkt gemiddeld nu zo'n 80 cc per keer. De ene keer 50 cc, soms ook 100 cc. En erg he, dat stuitje. Hier had ik er ook last van. Kon bijna niet lopen. En dat in combi met de druk van de hechtingen. Viel onder de douche bijna flauw van de pijn van onderen. @ Nathalie, s6 morgen met strippen. @ Lady, ik vries ook al in omdat ik meer bv heb dan ze drinkt... Hebben we straks mooi nog een voorraadje als ik ga stoppen met bv. @ Kwebbel, s6 met de laatste loodjes. @ Suus83, spannend... @ Nora, ben jij maar 150 ml bloed verloren? Ik een halve liter. En toen ik was uitgescheurd tot mijn anus had ik ook een spuitende ader. Getver... maar goed dat mijn man dat niet gezien heeft, die was vast flauwgevallen. Ik merk nu al dat ik het huishouden moeilijk te combineren vind. Geniet veel liever lekker alleen van mijn meissie... Maarja moet toch gebeuren he? @ Maytje, heerlijk zo'n bad. En s6 met het huishouden. @ Heyitsme, wave. @ Hier, vandaag is mijn uitgerekende datum!
Ik las het op fb Jel niet eerlijk hoor hihi Ohh ik heb al met vriendlief overlegd dat hij lekker bij mijn hoofd blijft staan en dat hij niet hoeft mee te kijken aan de onderkant, daar waren we het beide wel over eens
Hoi hoi @joyce: fijn he als je wat hulp krijgt nu met het huishouden. De zus van mijn man komt hier nu regelmatig helpen (tegen betaling) Succes vandaag bij de gyn, hopelijk goed nieuws! @Jel: lijkt me wel frustrerend als je meisje niet wil drinken aan je borst, als het haar niet lukt.. Maar wat niet gaat, gaat niet. En ik hoor van verschillende mensen bij wie bv niet lukte dat ze blij waren toen ze eenmaal de knoop hadden doorgehakt om ermee te stoppen. Ik ben heel benieuwd hoe het hier zal gaan.. Heb nog geen één keer gehad dat er al iets van melk uit mijn tiet kwam maar dat zegt niets toch? @suus82: dat lijkt me wel fijn als je na een week of 6 - 10 de 'gebruiksaanwijzing' van je kindje kent en je ritme hebt gevonden.. Alleen balen als je dan weer moet gaan werken, kun je weer opnieuw beginnen met ritme vinden.. Balen van je pijn aan tepels en stuit! @Lady: nou ik wist dat nog niet van die naaktslakken, fijn dat je ff waarschuwt haha En hoe is het met je meisje? Ligt ze nu in een ander bedje? Zat jij nog vast aan allerlei infusen dan? Of waarom kon jij haar niet kussen en papa wel? @BK: echt balen zeg je mannetje in het zkh, hopelijk wordt ie snel beter! @mama88: klinkt heel vervelend, dat infuus met al die piepjes! Hopelijk zet het vandaag door bij jou! @Be: fijn dat jullie vandaag naar huis mogen! En je onzekerheid snap ik heel goed. Maar je hoeft het nog niet alleen te doen, eerst nog de kraamhulp die jullie komt helpen toch! @kwebbel86: welkom hier Wij zijn precies op dezelfde dag uitgerekend. Over die verre afstanden: ik heb morgen met een vriendin afgesproken, 30 km verderop, half uurtje rijden.. Maar twijfel ook een beetje of ik dat nog wel moet doen. Denk dat ik gewoon ga, kan nog net @suus: de slijmprop verloren en vandaag of morgen strippen, er staat dus wel iets te gebeuren! @nora: jij ook al een koortslip? Fijn dat je nu iig je mannetje kunt platkussen Fijn dat ie nu boven zijn geboortegewicht zit! Een mijlpaal! En ach, dat huishouden komt wel toch? Denk dat je in het begin sowieso alleen het hoognodige doet en al die extra dingen laat liggen.. vandaar ook de nesteldrang toch? super wave voor heyitsme en gewone wave voor mij! @maytje: zo hebben wij het ook afgesproken. Ml blijft meer bij mijn hoofd, hij is bang dat ie flauw gaat vallen. Het is toch al niet zo'n held in die dingen
ik doe ook even een wave voor jullie!! zie wel dat er veel gestript word. is dat eigenlijk standaard? mijn vk heeft er niets over gezegd eigenlijk... alleen dat ze de mogelijkheid bieden om in te leiden via een gel. maar dan moet ik in t ziekenhuis bevallen... hoop in elk geval dat het niet nodig is... ben er nu echt klaar mee... slaap bijna niet, heb constante buikpijn... ben gewoon op huishouden gaat gewoon niet, krijg meteen buikpijn bij alles wat ik doe.... maar goed genoeg geklaagd
Beckje strippen hoeft ook niet hoor. Als jouw vk er geen heil in ziet.... T is niet gezegd dat dat de bevalling opwekt namelijk... T kan.. En bij ons doen ze t pas vanaf 40 weken. Ent kan alleen als je wat ontsluiting hebt. Snow wave voor jou!!!
ow ok, omdat ik eigenlijk zo goed als nergens hoor dat een bevalling 'normaal' begint zeg maar schrok daar een beetje van
Ja 150 ml maar, weinig hé? Op papier is het echt zon "perfecte" bevalling die ik heb gehad. Heel snel, weinig verlies placenta snel, goed kindje etc. Maar ut deed toch wel veel auw.. hehe.. Lijkt me raar om je uitgerekende datum dan te hebben als je je kindje al anderhalve week hebt. Daar zitten wij over 4 weken pas aan denk dat t ook ff raar zal voelen. Ehm.. mja nee t ruikt niet naar roosjes idd.. snap pcies wat je bedoeld. Maar mijn kraamzorg bij D. zei toen zolang het niet naar dode poes ruikt, is t goed.. vonk zo grappig omschreven. Wijk net geweest. L. weer goedgekeurd.
Wave voor mij 37 weken. Ik ben er. Dames sorry dat k hier zo weinig ben. Ik heb voornamelijk internet op mijn foon. Zit niet achter de pc en dan is factebook makkelijker. Denk wel aan jullie...
Wat zijn er hier al lekker veel meiden bevallen zeg, gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!! Hier word mijn geduld flink op de proef gesteld, de kleine laat nog mooi op zich wachten.... Toch ook wel wat meiden die gestript worden. Als er hier morgen nog niks aan de hand is, word ik morgen gestript en dan hoop ik dat mijn lichaam er wat op gaat doen, spannend allemaal hoor!
Zoo ff snel, zoo druk geweest vanmorgen! En maar goed ook andefs zou ik veel te zenuwachtig worden.... Om half 3 moet ik bij de gyn zijn! @lady fijn dat de borstvoeding goed begint te komen! Miss een optie om de borstvoeding weg te geven? Miss weten ze daar in t zh meer van? @wave voor jel @nathalie nu wel kunne strippen? Ik hoop het voor je!! En verder weet ik t ff niet meer! Nu ff eten en miss nog een uurje mijn ogen dicht...
@ djingo wanneer word je evt ingeleid dan? morgen zit je op 41 weken... hoop dat t snel bij je doorzet hoor!
Weg geven?? Ik zou toch niet graag iemand anders bv aan mijn kindje geven eerlijk gezegd Spannend voor degenen met strip/inleid afspraken!
@nora der bestaat toch zoiets als een borstvoedingsbank geloof ik? Ik heb er in ieder geval ooit van gehoord, maar weet niet zeker of t in nederland was. Heb ff gezocht, maar volgens mij bestaat t niet in nederland. Maar in amerika bv is t heel groot!
@ Suus83, morgen word ik gestript en dit om de 2 dagen. Mocht dit niet werken dan word ik met 42 weken ingeleid, maar ik kan er ook voor kiezen om volgende week dan al eerder ingeleid te worden. Hoe zit dit bij jou? Ik hoop ook dat het bij jou door gaat zetten. Op gegeven moment ben je het zat, niet?! Gister had ik er echt even een dip van eerlijk gezegd haha.
ik ben di gestript en word of vandaag ofmorgen gestript nogmaals. en morgen nog een echo voor vruchtwater check... En vanaf zat 41 en mag dan ingeleid worden.. en denk dat we dat wel dan gaan doen... maar dat weet ikd an morgen pas... zie t nie zo zitten om steeds te wachten....
Nee, lastig is dat he?! Wel fijn dat er actie ondernomen gaat worden. Spannend voor jullie hoor. Het strippen heeft bij jou dus nog niet zoveel effect?! Merk je wel dat het daardoor meer gaat rommelen oid? Ik krijg morgen of volgende week dan ook nog een echo voor vruchtwater. Het lijkt me best moeilijk om te beslissen vanaf wanneer ik de inleiding zou willen starten. Van de ene kant denk ik, ik wacht nog wel even, maar van de andere kant ben ik het wel meer dan zat....
Hola, Uhm weggeven lijkt mij ook wel gek hoor. Maar ik snap het initiatief. Me zus koopt zakkies voor me dat vriest makkelijker in. Ze krijgt nu 3ml per uur! Dus 72ml!! Dus dat gaat de goede kant op! .....ennnnnn vanmorgrn net voor we weg wilden gaan om 12u gingen dan eindelijk haar ogrn opennn! Whoeheoeoeoe! De linker ging open, rechts zit nog teveel vocht, maar ze zat echt naar ons te turen. En als ml haar een kus van opzij gaf, draaide der iris er naartoe. Omgggg we zijn zo gelukkig! Gaat allemaal zo fijn. Ook der beademing is weer een tikje terug! We zijn heel trots! Heel ego! Maar moest het ff delen! Ik ga nu heel ff rusten, want ik ben echt ff gaar. Ik zit nu ook op mijn mobiel, omdat ik steeds ruzie het met die laptop en vergeet gewoon jullie schrijven op het moment :-/ sorry!