Jind!! Enjoy your hubby! Heerlijk nu ff samen! Suus spannend!! Gestript en anders maandag ingeleid. Ik hoop dat je lichaam zelf al veel voorwerk zal doen! Beee meis helemaal logisch dat je nog ff van slag bent. Pak je rust meis. Je bent kraamvrouw! Nora wat fijn dat je mini zo goed eet en groeit! Joyce wat raar van die mogelijke metingen. Ik hoop echt dat volgende week meer toekomst biedt. ....en de rest ben ik weer kwijt *bloos* . Nog steeds niet op de laptop gegaan. Ben ook veels te druk met onze meis. Vanavond ff dip momentje. Ze was wat onrustig en dan fronst ze en hapt ze met der bekkie. Had het idee dat ze pijn had. Hartslag was wat verhoogd, temp ook. Ben zo bang dat ze er wel een infectie bij krijgt beademing was 2 tikjes terug, maar toch weer terug gezet op het oude. Pfff weet je ze doet het ook goed, maar het gaat nu een paar dagen langzaam. Misschien willen we te snel, maar ik wil zo graaf dat die chub eruit kan. Dan kan ze veel meer op der herstel richten. Komt ook allemaal wel goed, maar soms ben ik zo verdrietig waarom ik niet gewoon mijn kindje kan vastpakken en kussen. Echt meiden wees gelukkig met jullie kindjes thuis en gezond! En zwangere meiskes geniet van je zorgeloze zwangerschap en bevalling! Nog ffies dan hebben jullie je knappe kindjes in handen!
Hier nu om de 10 minuten weeen. Vanaf 3 uur begonnen. Hopelijk zet het door. Ze voelen al redelijk pijnlijk maar kan nog wel blijven liggen. Nog maar even proberen tussendoor wat te slapen..
Ohw en een wave voor mij! 41 weken alweer pfff... Maar je hebt gelijk lady, ik moet blij zijn met een zorgeloze zwangerschap! Enige wat ik nu nog kan doen is klagen, maar das eigenlijk niet terecht! Vandaag naar de klinisch verloskundige toe, hopelijk krijg ik een beetje duidelijkheid wanneer ze me uiterlijk inleiden, en of ze me nu al kunnen strippen ofzo! Me smurf wordt nu toch best groot, waardoor ik niet eens recht meer kan zitten. Moet krom naar achteren zitten en me buik naar voren duwen anders wordt ik benauwd... Be; ik hoop voor jou en je man dat jullie toch nog ff wat rust hebben gepakt! En dat alles nu weer goed gaat met jullie meisje!
Jeej, hopelijk zet het door (of heeft het doorgezet)!! @Lady, natuurlijk is het lastig je meisje zo te moeten zien en ben je daar verdrietig over. Laat het toe. Maar je meid doet het geweldig en heb alle vertrouwen in haar! Als ze ook maar een beetje op dr moeder lijkt is het een keiharde strijdster en krijg je dr echt niet onder. Sterkte meid! @hier, weer veel te vroeg wakker grrrr. Ging zo goed de afgelopen nachten!! Mjah, als dit een keer voorkomt vind ik het niet erg. We krijgen wel bezoek vandaag, maar ik denk dat mijn vriend met hem plannen heeft om weg te gaan, dus kan ik dan lekker gaan slapen. Sinds gisteravond menstruatieachtig gevoel, last van mn rug en af en toe harde buiken (om de 10 min). Mijn gevoel zegt dat het nog niets serieus is
Spannend Nathalie zet t door? Lady jouw achtbaan aan gevoel is zo logisch. En kleine stapjes met de meid.. Be ik hoop dat Julie rust krijgen en vertrouwen i d kleine meid. Hier avond krampen maar niets meer.. naja ontsluiting is nu wel miss meer dan 2cm dat t bij t strippen was.... evt zat nog strippen en anders maandag t werk doen Straks n echo (had k ook nie meer vverwacht)
En nathalie??? Hoop heel erg dat t heeft doorgezet!!! Hier vanaf 6 uur alweer wakker, maar wel hele nacht geslapen!!!
Gezellig, nog meer vroege vogels!! Suus, dus vandaag een echo? Om het vw te checken? Het is iig fijn om te zien of de kleine het goed maakt daarbinnen. En evt morgen weer strippen, ik hoop dat het niet nodig is en dat het vanzelf op gang komt. Lijkt me toch het prettigst. Irritant, vl word wakker, kijkt op zn wekker, draait zich om en slaapt weer verder. Grrr, ik wil ook haha. Ga er maar uit. Lig met vanalles in mn koppie. Wasmachine aan, vaatwasser uitruimen, nodig even dweilen, strijken. Kortom teveel om lekker te kunnen luieren.
Goeiemorgen Juliaaa!!! @suss ik.denk idd echo om ff vw te chekken enzo. Maar wel leuk ff kijken weer. Maar t is eigenlijk te groot om echt nog iets te zien vond ik gisteren. Ik hoopvdat ze je kunnen helpen!! @juliaaaa owwww jij bent nog lekker druk!!! Succes vsndaag. Hier alleen boodschappen doen.
De weeen blijven om de 10-15 min. Zo begon het bij m'n vorige bevalling ook, maar nu blijft dit wel heel lang door gaan:S De weeen worden wel pijnlijker maar niet langer. Nog steeds onder de minuut. Afwachten dus..
Pff Julia druk op de vroege ochtend!! Idd echo om vw re checken. .. En ik beval liever onder vk om dat ik zr ken nu. Maat goed evt n keer strippen is nie erg... Joyce grappig hier t zelfde vanaf zes wakker maar heerlijk doorgeslapen... maat al sinds zes uur wakker. Nathalie zie jij hoeft dus nie eens gestript te worden. Spannend ik heb wel zin in babynieuws!!!!!
Oh nathalie wat spannend! Maar nog niet pijnlijk? Succes vandaag meis, pak je rust waar het kan. Julia lief van je om dat te zeggen Je bent nog goed actief! Lekker bezig. Ze zeggen als een vrouw ineens rare dingen gaat doen dan is er storm op komst Suus menstruatie gevoel? Hoop voor je dat het doorzet! Hier in 1x doorgeslapen! Nachtkolf eruit gegooit! Tis zo'n gedoe hier. Dus 23.30 kolven en dan 7.00u weer. En heb het gered. Maar ff gebeld naar de afdeling. Gisteravond gingen we wat depressed bij der weg. Maar ze heeft een rustige nacht gehad. Beademing is toch weer een tikje naar beneden nog 2 tikjes tot ze terug is op de stand voor der operatie! Zo lekker douchen, ontbijten en dan weer naar ons meisje!
Nou Lady wou eigenlijk reageren op je bericht van gister, maar ik zie dat ze het inmiddels alweer iets beter doet! Wat goed. Stomme vraag waarschijnlijk, maar je zegt ik zou haar zo graag eens vast willen pakken heb je haar nog helemaal niet kunnen vasthouden?? Ik weet niet precies hoe ze verder ligt natuurlijk dus mja sorry als ik naar de bekende weg zou vragen hoor.. Wat ik hier merkte is dat L.iam het zo goed deed dat je zelf een soort lijn in je hoofd maakt, en we dan verwachtte dat hij daaraan voldeed, dus elk klein stapje terug was voor ons een enorm grote. Al is het geen vergelijk met jou meisje verder. Het moet heel erg moeilijk voor jullie zijn. Dikke knuf. Nathalie spannend hoor, al best lang regelmatig weeen dus.. duimen draaien! Be god ja tis ook logisch dat je zo geschrokken bent zeg. Net thuis, ineens alle toeters en bellen en je meisje die bijna stikt. Toch proberen het iets los te laten, als ze zich een beetje verslikt is er niet meteen iets aan de hand. Vind het best knap om te zien hoe die kleintjes precies weten hoe iets "zelf op te lossen" als in hoesten etc. Ook voor jou een dikke knuf. Hier gebroken nacht. 3.30 lag er een dwerg te smakken in t bed naast me. En na die voeding is hij wel gaan slapen, maar weer mekkerend/kreunend. Op een gegeven moment kwam de grote Dwerg ook nog even want hij wou niet meer slapen.. WTF is dit pest mama week? Dan mag het van mij vanavond stoppen (weekend! ) Kleine zorgjes.. loopt wel los, maar ik slaap nog steeds slecht/licht dus krijg álles mee.
Jikes de schilders waren nog niet klaar met het schilderen van de kozijnen, ik dacht dat ze niet meer zouden komen ivm de temperatuur. Nu zie ik ze hoogwerker klaarzetten!! Als ze daadwerkelijk gaan schilderen moeten de ramen open :S kkkkoud!! Veel gepland maar nog niet veel gedaan. Geen ontbijt in huis, dat zal ik eerst gaan scoren, want op een lege maag ben ik niet vooruit te branden.
spannend nathalie! ik hoop het voor je! voor de rest ff een knuf voor iedereen, bah ben zo misselijk voel me helemaal niet lekker...