November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, dankje, lief van je. En sterkte, niet ziek worden he?

@ Patje, een andere optie zou natuurlijk kunnen zijn: steriliseren. Al lijkt me dat wel een moeilijke stap... Maar dan ben je van al dat gerotzooi af. Tja of condooms, maar dat wil je ook niet je hele leven natuurlijk. Of "voor het zingen de kerk uit" :p, maar dat word zo'n gesmeer en is ook niet echt betrouwbaar ivm voorvocht waar je ook zwanger van kunt worden.

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Jel, heb dat idd ook overwogen, maar denk dat ze dat niet gaan doen nog.. ben 26 "pas".

Ff denken maar wat we gaan doen.. hebben iig nog ff.

3. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @jel weer knap van je meis! Mijn diepe respect!

Denk hier prikpil 1 keer in de 3 maanden maar eerst even met de vk overleggen! En anders dan misschien gewoon weer aan de pil had er niet zo'n probleem mee eigenlijk!

4. Jel

Jel Niet meer actief

@ Patje, nee heb ook weleens gehoord dat ze dat niet doen als je nog jong bent... lastige keuze he?

@ Jindster, thanx! Ben gewoon bang dat als ik aan de pil ben en we een brusje willen voor onze dochters, dat het zwanger worden weer zo lang zou duren. Van mijn *dochter raakte ik namelijk zwanger na anderhalf jaar. Maar ik zou eerder kunnen stoppen met de pil, om eerst te ontpillen en dan wel zien wanneer ik dan weer zwanger raak. Eerst dit kindje maar eens. :)

En was ook wel snel gehumeurd en kwam aan van de pil.

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@anticonceptie .. Ik denk hier gewoon de pil..
    Een vriendin van mij heeft z'n buisje in haar arm voor 3 jaar ..
    Maar t schijnt dat je vruchtbaarheid afneemt of dat t onwijs lang duurt voordat je zwanger raakt door de grote hoeveelheid hormonen..
    Mijn HA staat dat niet eens toe bij jonge vrouwen dus deed ze t via een andere HA ..
    Dat hoeft van mij niet..

Met de pil heb ik nooit problemen gehad ;)

@Jel nee denk niet ziek .. Gewoon beetje loof denk Ik ..
    Had vanmiddag best last van wat zeurderige buikpijn\ongi gevoel..en last van me rug..
    Nu is het weggetrokken ..

6. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @jel ja helaas heb je het daar gewoon niet voor het zeggen als je een tweede kleintje wilt of dat snel gaat wel of niet.

@be pff balen dan zit je jezelf in de weg bah!

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Anticonceptie tja denk denk de pil
    Spiraal.liever nie. Willen meer kinderenben voor mijn gevoel.past d pil er beter bij!

Hier n dinner date met een vriendin. Ben.wel erg moe.. kan. Echt nie meer zo heel veel op n dag doen. Weet wel de moeders met een kindje.er rondlopen hebben t pittig.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja idd daar dacht ik laatst ook aan suus..
    Dat er hier nog meiden zijn met 1 of meer kids die rond huppelen pff lijkt me echt zwaar

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    K weet nie of t anders is met je eigen kind dan hoor. Maar ik kan echt nu denken laat mij maar Lkr hangen op de bank.. Maar met een tweede kan dat nie. Respect hoor!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou he je vraagt je af hoe ze het doen, maar dat gaat vanzelf. Je moet wel. Dus dan lukt het ook!

Patje fijn dat je kleine nu eindelijk door slaapt wn dat doet zekers goed met mama! Maar ik de voogende? Ja zoiezo staat dat al vast, maar jij denkt nog eerder? Nou stiekem hoop ik op donderdag. Mijn gevoel komt daar ook op uit, maar ja we shall see.

En jel tis meer bedoeld van. Hoe dan ook her blijft iets speciaals en roept toch emoties op. Positief als treurige. En kan me voorstellen dat jij haar plekje mooi wilt houden.

Anti conceptie. Hier denk de nuvaring of ook de prikpil. Voorlopig wil ik geen tweede. Liefst als zij 4 is. Eerst even bekomen van dit alles en na zo lang wachten en al die ellende, willen we echt van ons meisje genieten.
    Spiraal lijkt me ook niks en die implanon ook niet.

11. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    hier ook al heel lang harde buiken en voorween alleen nu komen ze veel vaker de laatste dagen.....dus ben benieuwd

hier maar 4 mnd de pil geslikt en 2 jaar gewacht op n zwangerschap dus dit keer helemaal geen anticonceptie we zien wel .......zou je net hebben dat ik gelijk zwanger raak dat is natuurlijk ook niet de bedoeling maar als t zo moet zijn dan is t wel welkom.........

ben benieuwd wie snel volgt naar Ikke...

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier wordt t de prikpil. Ik wil dus echt geen kids meer en de normale pil is niet betrouwbaar hier. Spiraal zie ik niet zitten en een staafje o.i.d vind ik ook maar bout. Dus eigenlijk weinig optie. Had al besloten geen BV te gaan geven hierom, maar ook met mijn huidige meds mag ik geen BV geven. Uiteindelijk is het win win situatie dus mja.. prikpil it is.

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @anticonceptie ik denk toch aan t spiraaltje, heb 10 jaar de pil geslikt en ben t wel een beetje zat. En ik denk niet dat we meer kinderen willen, maar sterriliseren doe ik echt niet. (je weet maar nooit)

@tweede kind ik vind t echt zwaarder dan bij de eerste, vooral dat je niet gewoon ff kan liggen of ff lekker in bad ofzo als je wil. Maar t gaat toch ook wel prima!

Hier vanavond uit eten met mijn mannetje, dochtertje is uit logeren. Heb er zin in!! Ws de laatste keer voordat we met zijn vieren zijn!
    Ik kijk er zooo naar uit!

Have a good night!

14. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, ok gelukkig niet ziek dus.... Dan maakt je lichaam zich vast langzaam klaar voor de bevalling nu.

@ Meerdere kids, ja zeker knap hoe anderen dat doen. Ben ook benieuwd hoe dat dan gaat, als je een tweede (in ons geval een derde) krijgt.

@ Lady, ja het is en blijft raar als je kindje gewoon op een kerkhof ligt. Het voelt soms nog steeds onwerkelijk dat ons dit is overkomen....

@ Joyce, veel plezier.

Hier net wat minder nieuws gekregen, de moeder van mijn stiefmoeder is net overleden. Het zat er al aan te komen en ik kreeg net het telefoontje. Ze lag al sinds 2000 op sterven, ze zeiden toen al dat ze de kerst niet ging halen, maar ze heeft toch nog 12 jaar geleefd, ze had gewoon een heel sterk lichaam. Maar de laatste weken takelde ze af en vanmiddag kreeg ik al een telefoontje van mijn vader dat het weleens snel gebeurd kon zijn nu. En net dus gehoord dat ze overleden is. Nu moet ik erbij zeggen dat ik haar al jaren niet meer heb gezien en in principe is het natuurlijk ook niks van mij. Maar ik vind het wel erg voor mijn stiefmoeder en haar overige familie. Nu hoor ik natuurlijk maandag wanneer ik ingeleid word en het zou zomaar kunnen dat ik niet naar de crematie kan. Die vind dan denk ik ook plaats anderhalf uur rijden hier vandaan. Maar even kijken hoe het loopt nu. Ik zou misschien samen met de gyn mijn datum van bevallen wel even aan kunnen passen op de crematie zodat het voor familie niet op 1 dag valt allemaal. En ik kan het kindje niet tegen houden. Het komt wanneer het komt.

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce heel veel plezier !

@jel ohwjee :( dat is inderdaad minder nieuws..
    Sterkte toegewenst, en idd wel handig om even te kijken hoe of wat met de gyn.

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jemig Jel nog 12 jaar extra leven, wat een bikkel is dat geweest... Desondanks natuurlijk heel veel sterkte een verlies is nooit leuk.

Nog geen Thea nieuws trouwens hé.. zou ze nou echt bezig zijn of?

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nora volgens mij niet hoor..maarja je weet nooit haha

18. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjulliewel...

Kan ook zijn dat ze niet meer over internet beschikt?

19. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Gecondoleerd jel!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Het rommelt goed in iedergeval, bij meerdere dames!

Vervelend jel. Maar wat een cadeau nog 12 jaar leven! Ik vind het nobel van je als jij je inleiding wilt verzetten, maar ik denk dat je stiefmoeder ook wel zal begrijpen, dat het nieuwe leven wat jullie laten komen, gezien jullie ervaring ook heel belangrijk vindt! Kan je het met haar overleggen wat zij vindt?

Heb vandaag echt een bout dag! Weet ff niet wat ik met mezelf aan moet. Zit mezelf ff in de weg en voel me gewoon uit elkaar geplofd! Hopelijk morgen een betere dag!

Deel Deze Pagina