idd 12-11-12 is ook en leuke datum! Ach we zien t wel. Oh nog geen nieuws van nathalie??? ben wel nieuwsigerig!!
Owww.. Nathalie spannend... Weet je al meer?? Hier weinig bijzonders.. Nog steeds een dikke buik.. tja ik verwacht nog 2 weken, Ik verwacht niet over tijd te gaan.. Ik heb in mijn hoof 17 november, waarom weet ik niet, maar vind het wel een mooie datum denk ik hahaha.. Ach het kan ook zo maar 12 december worden.. Pff hoop het niet hoor.. Be doe je ff rustig aan? Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? Lady.. geniet van de kleine dingen (maar dat doe je vast wel) Later kan je alles extra inhalen. JOyce.. Jij moet ook nog ff he? Zal ik dan toch eerder dan jou bevallen? Ik ben vanochtend nog ff bij de huisarts geweest. Ik heb zo'n last van mijn arm. nu blijkt mijn pees klem te zitten. Volgende week naar de fysio en hopen dat die het kan oplossen. Ik kan mijn linkerarm bijna niet bewegen. Word leuk als ik een kind moet optillen straks.. Hoop dus dat de fysio wel helpt en uk nog ff wacht. Mijn huis is nu helemaal schoon.. De keuken is vandaag afgemaakt, dus alles blinkt en ruikt fris. Nu nog wat kleine dingen opruimen, maar schoon in het in elk geval.. Heerlijk.. X Lissa
Oef lissa dat is niet fijn van je arm! Hoop dat t betr is voordat de baby komt! En neeeee piep maar niet voor hoor Maar de 17de mag jij wel hebben, die hoef ik niet ) Ik verveel me echt te pletter, dochtelief is bij oma en ik heb net geslapen maar werd na een uurtje alwee wakker van t zuur! Blegh!
Hier even een teleurstelling. Ze wilden me gaan strippen vandaag, maar ik heb helaas nog steeds 0,0 ontsluiting .
hoop t voor je lissa dat je eerder gaat! joyce oh dat suur dat ben ik wel zo zat ook! hoop echt dat datcwel weg is na de bevalling! djingo shit das een tegenvaller zeg!! hier was de controle goed. ze ligt nu nog dieper en echt vast. ik zeg laat maar komen.. toch? pfff...
Joyce. Als jij dan voor de 15e gaat ofzo piep.ik niet voor de 17e. Djingo balen. Had je al wel ontsluiting verwacht?? Ik heb maandag een afspraak bij.de fysio. Hoop dat het helpt. Wakker worden om te plassen ok, maar van de pijn Nee dank je. X Lissa
@maytje erg he dat zuur! Vorige x was t echt meteen weg toen mijn dochter eruit was!! Echt dezelfde nacht was t zoooo'n opluchting!! @jel hoe is t eigemlijk met je suiker nu? Is dat ook helemaal weg? @lissa is goed, neem ik de 15de en jij de 17de!
Stiekem had ik al wel wat ontsluiting verwacht, ook omdat ik nu al een week overloop. Maandag nog weer een afspraak bij de vk. Als er dan nog helemaal niks op gang is gekomen word ik doorgestuurd. Ben benieuwd.
Ik vind maandag al laat eigenlijk, in de laatste week moest ik om de dag komen voor een ctg!! Ook in t weekend....
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat wijsheid is. We konden ervoor kiezen om nog weer een afspraak te maken bij de vk en als er dan nog steeds geen ontsluiting is, ons door te laten verwijzen. Of ons meteen door te laten verwijzen naar het ziekenhuis. Dan krijg ik controles en word er besproken wat voor verdere stappen we zouden kunnen ondernemen. Wat zouden jullie doen?
Ik zou naar de gyn gaan, t word daar toch allemaal beter in de gaten gehouden zo de laatste week. En dan zou je bv maandag al kunnen bespreken wat je gaat doen. Ook omdat je op vrijdag 42 weken bent en ze in sommige ziekenhuizen in het weekend niet inleiden. En ze houden de baby in de gaten met ctg, de laatste week vond ik toch wel spannend!
Ik snap je wel... en ik vind een week over tijd meer dan voldoende. Maar dat is mijn mening. ik heb geen afspraak meer bij vk ze komt morgen hier maar heb sowieso mn inleiding gepland staan. Je hebt aardig lang gewacht. inleiden is miss geen pretje maar wat als je een week wacht met 0 resultaat Jek an een datum prikken en dan kan t nog spontaan komen zo niet dan word je ingeleid...
Maar kun je je eigenlijk wel in laten leiden als je nog op 0,o zit? Ik heb dat helemaal niet gevraagd. Voor mijn eigen gemoedstoestand lijkt het me idd best fijn als de baby goed in de gaten word gehouden.
Ja djongo kan wel, beginnen ze gewoon van voor af aan, met gel,of tabletjes of ballon. Maar ook daarom, als je daar nog mee moet beginnen met 42 weken dan kan t nog een dag of twee duren....
Jullie hebben gelijk. Sorry voor mijn ego, maar moest het even kwijt. Denk dat ik maandag morgen gewoon meteen naar de vk ga bellen dat ze me door mogen sturen. In het weekend doen ze dat volgens mij nog niet.
Maakt toch niet uit, we kunnen elkaar er toch in helpen. Ik zou zelfs proberen om nu nog ff de verloskundige te bellen. Ik ben nu weg!! Succes!
Ach Djingo das wel echt balen. Ook ik had vanmiddag nog even terug gebeld, want als jij Maandag doorgestuurd wordt, wanneer is er dan plek voor je? Mgoed nu effe afwachten dus, wie weet gebeurd er van het weekend van alles vanzelf? Positive thinking!