hey meiden, Hier en daar wel wat gerommel las ik en bij Nathalie zelfs serieuze weeen....spannend meid. Verder nog geen beebjesnieuws van haar dus zal ze nog wel bezig zijn denk ik? Ik hou het in de gaten. Bij een aantal ook nog niks, balen he....komt vanzelf maar ja ik heb makkelijk praten. Het zuur was hier trouwens wel meteen weg, wat op een opluchting is dat zeg en ook het plassen 's nachts, niks meer ieder uur eruit, gewoon een paar uur achtereen tukken, dan komt wel de nachtvoeding natuurlijk maar das maar een keertje hier. Ik heb vandaag het mutsje van wij.nl binnen gekregen en ik had er ook een bijpassend broekje en shirtje bijbesteld. Op het shirtje staat S.tijn hartje papa en op het broekje zijn naam. Zo lief. Heb maatje 56 besteld maar tis nog giga groot, dus duurt nog ff voordat ie het aan kan maar dat maakt niet uit.
Nou hier vandaag naar de verloskundige geweest, en ik wordt maandag ingeleid Ze heeft me getoucheerd en ik had ook 0,0 ontsluiting, wel bmm verweekt, maar that's it. Maar omdat ik steeds benauwder word, gaan ze gelukkig niet langer wachten!! Aan de ene kant ben ik er wel blij mee, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel spannend.. Weet ook echt niet wat ik me erbij voor moet stellen. Weet wel dat ze het doen met een ballonkatheter.. Djingo; vervelend dat je nog geen ontsluiting hebt, vooral als je er wel een beetje vanuit ging... Had ik ook hoor.. Maar ik zou als ik jou was ook gelijk door laten sturen.. Suus; leuk, dan worden we tegelijk ingeleid
Hey wat leuk mandy!!! Idd tegelijk ingeleid! Hoe laat moet je er zijn? Wij 7 uur.. Dus slapen wordt zondag vrij weinig denk ik... is ook een leuke datum toch 12-11-12!!!
wat heerlijk dames! dat je iig weet waar je aan toe bent! hier wel wat gerommel in de buik maar ook een erg beweegelijke baby.. bah ik hoop zo dat er dit weekend iets gebeurd.. anders dinsdag strippen. inleiden doen ze hier niet zo vroeg. maar ik kan soms amper lopen tenzij ik weer een.stukje oo de been ben dan is alles weer ff soepeler en dan gaat t weer. ik heb onwijse druk naar onder trouwens weet niet wat ze aan t doen is!
Go nathalie go!! Succes meid! Djingo wat klote zeg! 41 weken en dan nog niks. Had me zus ook en die is met 42 weken om 7u ingeleid en om 11u begon het. En om 16.15 is me neefje geboren. Dus het kan wel hoor! En die ballonnnnn dat wil je niet! 6 primers gehad, 2 balonnen! Ik heb nog steeds last van me poesss! Nee dat is niet waar, maar man man ik moet ff zeuren hoor. Door het vele lopen, 3/4 x per dag naar het sophia blijven me hechtingen zeuren vooral vanaf de namiddag. Dat maandverband schuurt er tegenaan. Bleghhh wordt er chaggo van! Anderen dat ook? Julia wat lief dat jij je kerel nog laat borrelen! Hoop dat hij zich koest houdt Mandy dus ook al maandag! Ik hoop dat je inleiding voorspoedig verloopt!
Ik moet er om 9 uur zijn! Is zeker een leuke datum, maar ze zeiden tegen mij dat ze ook dinsdag geboren kan worden! Ligt eraan of me lichaam meewerkt haha! Wat voor inleiding gaan ze bij jou doen? Lady; nou dan bereid ik me maar vast voor als een ballon zo erg is... En wat zijn primers? En kan me voorstellen dat die hechtingen gaan irriteren. Zijn het oplosbare of moeten ze nog verwijderd worden? Maytje; die druk beneden heb ik ook! Weet ook echt niet wat ze aan het uitspoken is, maar komt bij mij iig niet door ontsluiting ofzo haha!
haha maar lopen is best lastig he met zon koppie tussen je benen zeg maar! en rechtop zitten net zo! ben benieuwd hoebhet nathalie vergaat vdaag!
Mandy: Spannend dat jij maandag ook ingeleid word. Lady: Is die ballon zo erg ja? Maytje, ik hoop ook voor je dat er dit weekend iets gaat gebeuren!! Spannend. Onzewens: Wat fijn dat je er nu niet meer zo vaak uit hoeft snachts en dat je geen last meer hebt van zuur. Dank jullie wel voor de lieve en goede woorden. Mijn vriend is aan het werk tot 22 uur, dus ga het nog even met hem overleggen. Maar ik ga er denk ik toch wel voor zorgen dat ik maandag al terecht kan. Lijkt me voor mijzelf ook een stuk fijner om te weten dat alles nog goed gaat en de eventuele verdere plannen te bespreken.
Spannend suus en mandy, as maandag is het zo ver!! Balen djingo, nog steeds geen ontsluiting. Heb je vanmiddag nog gebeld? @maagzuur: hier nog één, ben dat ook zó beu! @maytje: moet jij nu 2 x in de week naar de vk? Hier ligt ze volgens mij ook nog dieper, moest vannacht om de 2 uur eruit om te plassen! En liep toenstraks door het winkelcentrum en merkte ook dat lopen echt niet meer soepel gaat.. voel ook die druk van onderen en pijn in liezen. @lady: kun je geen rolstoel lenen van het zkh? Is toch niet zo heel gek als je er last van hebt? En wat zijn primers ook alweer?
Primers zijn voor de rijping meen ik.. om je baarmoeder te verweken? Correct me if im wrong. Djingo groot gelijk.. genoeg is genoeg eh. En idd t feit dat t na t begin van t inleiden nog een dag of 2-3 zou kunnen duren. Dan wordt Maandag hier nog een spannende dag!
Even bijgelezen tijdens het kolven. ik las dat een aantal meiden gestopt zijn met bv. Voel je hier alsjeblieft niet rit of schuldig over. Deze keer lijkt het bij mij te gaan lukken, maar bij mij oudste is het ook mislukt. Ik heb me daar nog best een tijd rot over gevoeld, ook omdat je bij elke reclame voor fv hoort dat bv beter is. Nu gaat het dus redelijk, maar dat heeft een hoop energie gekost. En het kost nog steeds veel energie. Ik hoop dat het vanaf nu steeds beter gaat, maar bv geven gaat ( in het begin) niet vanzelf. @lady, ik lees vooral goede berichten over jullie meisje. Wat fijn! Ik hoop dat je haar snel kunt knuffelen. @ alle meiden die bevallen zijn (suus14, be, en wie ik vergeten ben), heel erg gefeliciteerd! @alle meiden die ingeleid gaan worden, veel succes!
Jeej mandy fijn dat je ook ingeleid word!! Toen de gyn trouwens bij mij ging voelen zei ze wel dat ze t kopje kon voelen zo laag zit t dus. @siep fijn dat de borstvoeding gaat lukken! Super! @lady wat rot dat de hechtingen irriteren. Ik weet niet of t mag, maar misschien een beetje insmeren met vasaline zodat t niet zo schuurt. @nathalie ik ben benieuwd!!! Miss heb je je baby al in je armen!
was meer toeval snow omdat ze maandags niet strippen.. anders vond ze er te lang tussen zitten omdat ik de laatste tijd altijd op maandag controle had.
@mandyM en suus ; wauw onwijs spannend !! Maandag al hihi.. En zeker een leuke datum =) wens jullie albast veel suc6 ! @nathalie En en ?? Hebben ze doorgezet ? @BV geven , Pff tijd en energie kost het zeker.. Maarja ff doorbijten. Vandaag zijn dan me boobs beginnen met lekken , en is er duidelijk te zien dat de kleine wat binnen krijgt. Goed gevoel ik mag pas kolven als t echt helemaal Op gang gang is. Het aanleggen vind ik alleen soms zo lastig Verder gaat t hier weer goed met de kleine .. En ik heb echt een TOP man dat wilde ik ff kwijt hij helpt me zo goed .. Hihi Nu maar weer ff slapen want Over 2 uur staat de wekker ivm Met bv geven . Sweet dreams
Hey allemaal, om 4 uur is onze dochter geboren. Alles is goed gegaan. Heb wel veel last van naweeen. Zo even proberen wat te slapen. Ik hoop misschien morgen mijn bevallingsverhaal te plaatsen. Ze is 3710 gram
Wauw gefeliciteerd Nathalie!! @Be: fijn dat je man zo goed helpt. Voedt jij niet op verzoek omdat je zegt dat je de wekker moet zetten voor de volgende voeding? Mij werd op de cursus geadviseerd om dat wel te gaan doen. En ben nu het boek aan het lezen waar heyitsme het over had, daar staat het ook in. Maar merk dat niet iedereen dat doet dus ben er wel nieuwsgierig naar hoe en wat
Jeeeeeej nathalie gefeliciteerd met je dochter! En mooi gewicht toch! Ben benieuwd naar de naam! En nog lekker vlot gegaan de bevalljng! @be heerlijk he om je man dan zo bezig te zien! En wat fijn dat de borstvoeding goed op gang begint te komen!! @borstvoeding op verzoek heb ik ook gedaan, maar wel ook snachts de wekker zetten in t begin zodat ze er net toevalligeen oversloeg. Maar er kwam snel zat ritme in.