November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd Nathalie..Slaap lekker als het lukt..

2. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    GEFELICITEERD Nathalie!!!

Weltrusten allemaal, voor zover het lukt :D

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gefeliciteeerd!!!!

4. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Nathalie gefeliciteerd!!!!:)

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Schijt!! Kan niet slapen terwijl ik moe ben!
    Krap twee uurtjes geslapen!!

Ben ontzettend pissig op mn vriend omdat ie gezopen heeft. Veel te veel natuurlijk. Wat een onverantwoorde zak is het toch. En me maar beloven dat ie het natuurlijk rustig aan doet blabla. Sukkel

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nou ik zou ook echt laaiend zijn.... kan daar toch al niet tegen... en zeker nu...

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nathalie; ook hier gefeliciteerd!

&oyce; hoe was jouw afspraak bij de gyn/vk?

Juliaa; oh dat zou ik ook niet leuk vinden zo op t eind vd zwangerschap. :(

Be; lekker meissie heb je hoor!! Wat heeft ze donker haar he? Wauw!

Hier; nou, hopelijk het nieuws dat was straks naar huis mogen want hij zit nuy aan de normale antibiotica (via de mond). Ben benieuwd! Ik hoop het wel want mn meisje mist me zo erg dat ze gisteren huilend belde dat ze bij mij wou blijven. :(

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Nee, ik kan er ook sowieso niet tegen. Ik ben ook wel eens te ver gegaan maar toen was ik 20. Hij is bijna 30 en nog belangrijker bijna vader.
    Hij zei nog bij vertrek naar de kroeg, als er iets is gelijk bellen dan kom ik direct naar huis. Toen zei ik al, alsof ik een dronken vent naast me wil hebben!
    Ik ben verdomme al 9 maanden nuchter en hij kan niet eens een beetje indimmen. Tsjonge wat zijn mannen toch watjes, deze tenminste wel :p

Zo mijn relaas bijna klaar. Nog steeds niet, echt niet geslapen. Ben gewoon klaarwakker! Zie nu al op tegen de dag, dat zal wel enkel bankhangen worden. Gelukkig hadden we geen plannen :)

9. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt natuurlijk omdat je boos bent juliaa dat je niet kunt slapen, heb ik dan ook altijd. Wel weer typisch dat ie zich niet heeft kunnen houden, zou ook boos zijn. Mannen hebben vaak toch een minder verantwoordelijkheidsgevoel dan vrouwen denk ik..

Ook hier al ff wakker.. Pff moet er de laatste nachten zó vaak uit om te plassen!

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ow ow ow mannen!!!! Hier kan ik ook niet slapen als ik boos ben. Succes met de dag doorkomen juliaaa! En trim je man vroeg uit bed, lekker nog wat klusjes doen!

@bk bij de gyn was alles goed maar niet genoeg ontsluiting. Woensdag terug komen, ben dan 39 weken.
    En hoop dat je mannetje naar huis mag!!!!

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    nathalie hier ook gefeliciteerd!!

ohh juliaa ik zou ook woest zijn! en idd vroeg uit bed schoppen zou ik ook doen.

hier juist weer eens goed geslapen. had graag bevallen maar ja. pff.

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Kan me voorstellen dat je boos bent. Wat als je naar t zkhn moet hij kan nie rijden. Hopelijk koelnje nog n btje af vandaag;)

zo vandaag nog n keer stripppen. Ben benieuwd of er vandaag nog iemand bevamtmop dezenleuke dag

En bk mag kleine naar huis?

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh ja en n wave 41 weken!!!!

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aawh julia! Wat een nerd! Hier heb ik er ook eentje, die geen maar kn houden alsss. Maar ik heb hem halverwege de zwangerschap al knettergek gemaakt door hem 3 dagen te negeren en hem van repliek gegeven. Toen is hij wel gaan nadenken en ging 180 graden om. Hij is heel goed me geweest en nu nog. Dus julia.... Negeren, negeren en negeren! Laat hem maar ff in ze sop gaar koken! En ga jij maar iets leuks doen.

Nathaaaaaliieieie nogmaals gefeliciteerd met je prinssesenkind! Ben benieuwd hoe je prinsenkind het vindt!

Bk wat sneu voor je meissie idd. Die is nu ook helemaal van de rel. Lekker knuffelen met der straks

En rolstoel is misschien wel weer een idee. Ik loop ook teveel. Dat vind ik fijn, eindelijk mag ik weer actief! Dan zijn die kut hechtingen hinderlijk. Slik zelf ook nog 4 soorten medicatie voor bloeddruk en paracetamol voor de pijn. Sjuchtt! Hechtingen schijnen oplosbaar te zijn. Als het vanavond weer zo irriteert ga ik de vk wel bellen. Ik sta gewoon geprikkeld te hupsen bij me dochter. En op dit moment krijgt ons meisje geen slaapmedicatie meer, dus ze is onrustig van die chub en al dat slijm wat vast zit. Dus ze huilt nu ook zonder geluid, echt me hart breeeeeekt! Ik word dan ook nog onrustiger. Kan alleen maar me handen op de leggen en tegen der praten of voor der zingen. Dan kalmeert ze, maar in slaap komen lukt der moeilijk. Want dan zit ze weer vol slijm. Ze zeggen ook dat die chub er snel uit moet, want ze gaat er nu tegen vechten. Mogelijk gaat deze er vandaag nog uit!!!! Dat is dan wel fijn, maar stel dat het der toch niet lukt zonder beademing dan plaatsen ze wel weer een nieuwe. Maar ze denken dat ze het kan, want voor de operatie had ze eigenlijk geen beademing nodig vertellen ze nu achteraf! Maar was wel nodig ivm de operatie. Logisch, maar ik merk echt dat ik nu veel meer van de rel ben nu ze meer bij is. ML zei al je moet zelf relaxen, want ze voelt jouw onrust ook. Vindt het gewoon verschrikkelijk dat ik niks kan doen.

Sorry voor me ego. Ik maak me zorgen, terwijl het niet hoeft. Ze doet het zooo goed! Achja mama hormoontjes denk ik!

Ik ben zo blij voor jullie dat jullie gezonde kids hebben en jullie dit bespaard blijft! Bk ben blij dat jij lekker bij je mannetje kan blijven slapen en de antibiotica aanslaat!

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wave voor de wavers!

De verpleegster zei net dan ze de overdracht vast ging schrijven voor het geval we naar huis mogen dus ik denk dat we wel naar huis mogen! Ik durf alleen nog niet goed te juichen lol.

Joyce; hopelijk dan wat meer zodat je iig gestript kan worden ofzo! Ben zo benieuwd naar jullie kleintje, en hoe je het gaat vinden met 2 kindjes!! :D

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Suuuus sterkte met strippen!

En die ballon valt mee, maar je voelt het zitten en dan die dingen nog tussen je benen. Tis een soort van catheter he! Inbrengen gebeure met een eendenbek. Doet geen pijn, maar als je a 7/8 keer bent getoucheerd dan is een nog niet rijp mutsie erg gevoelig :-/

Mandy ik hoop dat het bij jou snel op gang komt! Probeer te ontspannen. Ik kon dat gewoon niet goed genoeg, ook gezien mijn casus.

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @lady zit gewoon met tranen in mn ogen te lezen. Het is zo kut als je kleintje het niet fijn heeft en je dat niet weg kan nemen. :( dike knuf voor e meisje maar ook zeker voor jou!

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier ook tranen lady, wat heeft jullie kleine meisje t toch zwaar!! Ik hoop dat die chub eruit mag en dat ze zelf kan ademen!! Kleine topper!

@ballonetje een kennis van mij heeft em donderdagmiddag gehad en vrijdagochtend 3 cm! En ze had nog niets gehad of had geen ontsluiting! Dus t kan ook heel vlot verlopen!

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh Lady heiligdom te horen . Je bent zo sterk nn natuurlik maak je je zorgen!!!

20. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    lady bah zo sneu om te lezen mijn hart breekt al laat staan die van jou! arme kleine! maar wat fijn als de chub er uit zou gaan!!

Deel Deze Pagina