Pfff ook hier wel hoor.. Tis ook allemaal wat Lady. Je kunt gewoon helemaal niets en je moet maar vertrouwen op de kundigheid van de mensen daar, dat is volgens mij helemaal niets voor jou om alles zo uit handen te geven. Balen dat je haar zo ziet huilen zonder geluid, lijkt me killing... Nathalie proficiat. Bk *stille zachte juich?* Wat sneu van je meisje zeg, ook daar kreeg ik even kippenvel van arm meisje tis ook moeilijk voor haar. Juliaaa pfft wat een hork zeg jezus. En dan van te voren afspreken dat hij zich in zou houden, nou ik zou ook woest zijn. Hier heb het vermoeden dat L. last heeft van verborgen reflux. Hij is best wel onrustig de laatste dagen in zn slaap en begin de signalen nu op te pakken. Je merkt onrust/pijn/ongemak als hij op zijn rug ligt te slapen. Ook slikt hij heel veel, en hij stinkt zuur. Heel soms komt er een mondje zure oude melk mee terug, maar meestal slikt hij het terug door. Heeft erg vaak de hik en nja.. t zit gewoon niet lekker. Vannacht was dan ook 1 groot drama.. want je laat je kindje zo niet in bed liggen, maar was zo moe dat ik hem ook niet lang bij me kon pakken. Was bang in slaap te vallen en over m heen te rollen. Dadelijk even johannesbroodpit meel halen en zien of dat enigzins verlicht, en als het nog erger word bellen we de hap even voor advies. Zn bedje staat al omhoog.
NathalieD gefelgeciteerd met jullie dochter wacht geduldig je bevallingverhaal af. Hier was t rustig vandaag en gist er niet eens voorweeen gehad dus heerlijk geslapen. Ik had zo gehoopt op deze datum 10-11-12 maar ja de dag is nog lang dus wie weet......morgen ben ik officieel 40 wk
Arme L.! Reflux is niet leuk. Hier gaf tyler ook vak mondjes terug. Ik boer nu halverwege de fles en dat verlicht een hoop. Net als in de buik heeft ie nu ook veel de hik. Hopelijk valt het mee voor je ventje! Ik zal als ik weer eens wat tijd heb ook mijn bevallinsverhaal opschrijven. Heb ik eigenlijk nog niet gedaan.
kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt Lady... zoiets wens je gewoon niemand toe.... maar zoals al gezegd is, het is een sterk vechtertje @hier: rommelt wel met krampen dus ben benieuwd hihi. al is het nog geen serieus werk. geeft me toch een beetje hoop hihi
Slecht slecht, ik zou bij reageren, maar niet meer gedaan, hoofd staat niet altijd naar internet op t moment! Lady jullie heb een sterk meiske, maar wat zal dat zwaar zijn ja haar zo te zien! Sterkte voor jou/jullie, jullie zijn toppers van wat ik lees!! Beckje ga je ook beginnen! Nathalie gefeliciteerd! BK sorry, gemist, maar waarom antiboitica voor jullie ukkie? Reflux... Hoop t niet Nora, heb er stukken over gelezen, Johannesbroodpitmeel maakt de voeding dikker, maar reflux blijft dan nog wel, alleen de voeding komt langzamer omhoog en terug, dus eigenlijk is t nog pijnlijker! Julia terecht dat je boos bent! ik kan daar ook niet tegen! hier hadden we al vrij snel de afspraak dat er niet meer gezopen werd, zeker niet in de laatste weken! even werd dat niet gedaan, nou ik ben me toch boos geweest! En nu is het koek en ei Je moet ze soms even kneden maar dan zijn t t och wel schatjes he... Voor wie ik vergeten ben, sorry! Iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel of succes en sterkte!!
@Nathalie nogmaals gefeliciteerd !! @lady pff heftig allemaal ti's hartverscheurend @reflux dat is idd niet leuk .. Had er ook t een en ader over gelezen. @hier borstvoeding komt aardig op gang nu , en ze komt snachts al bijna uit zich zelf om de 3 uur .. Maar soms moeten we der ook echt wakker maken.
Als wij halverwege de fles stoppen dan is hij zeg maar helemaal klaar, hij pakt heel gretig aan en dan meestal zo op de helft is hij al heulemaal moe. Heb nu iig johannesbroodpit gehaald, en t idee is dat t de voeding in de maag verdikt waardoor het juist niet meer omhoog komt. Dat t probleem daarmee niet weg is weet ik maar als t maar verlicht. Maandag had ik al een nacontrole K.A staan dus kaart ik t ff aan. Bij D. dachten ze aan normale reflux omdat zijn voedingen eruit spoot, letterlijk.. elke voeding, van onder en van boven. Gussie t arme kind is meermaals opgenomen en er is nooit een oorzaak gevonden.
Zo er is iig eentje met een mooie geboortedatum!!! Wow Ik ben net gestript voor de laatste keer. Ben benieuwd! Nu relax voor de buis e me maat nie met bevallen bezighouden. Heb erge krampen ondertussr de hele dag.. Nora hopelijk dat t nu beter gaat! Be goed v d bv hoor!!! Mooi dat t zo fijn loopt!
@nora: ah gossie arme D. Reflux kan idd heel heftig zijn. @hey; hij had een peesontsteking opgelopen door een bacterie die op 1 of andere manier in zn bloed was gekomen. Hier nu dus thuis; ben de hele tijd aan het kijken naar zn hand en of ie geen koorts heeft. Pffff. Word er bijna paranoia van. Ben zo bang dat ie toch weer terug moet! @suus; ik hoop dat het doorzet!
Gefeliciteerd patje en nathalie!!! Super! Suus weer gestript? Hoop dat het nu lukt meis! Bee wat fijn dat de rust is wedergekeerd en je meissie goed drinkt! En fijn dat papa zo goed voor zijn meisjes zorgt! Bk ik snap wel dat je panisch bent, is toch flink schrikken! Maar zal vast nu goed zijn. Nora wat vervelend van die mogelijke reflux. Ik hoop dat johannesbroodpitmeel helpt. En sorry wil niet mensen depressed krijgen hoor Vandaag is dan toch der chub eruit en we hebben der vast gehouden. Voelde me zo rijk. Alleen merk ik echt dat ik last heb van haar emoties. Na ruim een uur bij ons, moest ze huilen en kon niet meer stoppen. Uiteindelijk in bedje gelegd en nog over de zeik. Hartslag boem 190-200. Maar was ook zo druk op de afdeling. Een nieuw chd kindje bij en mijn hemel waren net nog bezig met dat kind sinds half 10 vanmorgen! Vet veel doktoren en geluiden! Ben zo dankbaar voor ons meisje! Maar wordt hard werken nu voor ons, dat vind ik fijn, maar baal ervan als ze zo overprikkeld is en ik niet met haar kan doen wat ik het beste voor haar vind. Idd de zorg overlaten aan een ander is hels! Zal de komende dagen nog wel ff moeilijk blijven. Maar ik moet het positieve blijven zien. Ze doet het goed en na 8 dagen al van de beademing!
@suus spannend !! Hopelijk gaat het nu gauw gebeuren !! @bk ik snap je heel goed ik zou t zelf ook continu in de gaten houden.. Doe ik ook met J.aylin en haar slijm .. Na die ene keer
Uitgerekende datum 2 November --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 3 November --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 5 November --- Maytje: 1e kindje 8 November --- Heyitsme: 1e kindje 10 November --- Beckje: 1e kindje, geboortehotel 11 November --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 12 November --- Mama88: 1e kindje 15 November --- Snowbird: 1e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 November --- Juliaaa: 1e kindje 21 November --- Joyce86: 2e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa80: 1e kindje, zkh bevalling 17 meisjes, 8 jongens 2x verrassing Bevallen 10 Oktober --- Ikke175: van twee dochters (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk 21 Oktober --- Nora86: van een zoon (2025 gr) met 34+0 wk 25 Oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk 26 Oktober --- Petrea: van een dochter (3970 gr) met 39+2 wk 28 Oktober --- Jel: van een dochter (3545 gr) met 38+3 wk 29 Oktober --- Hilli: van een zoon (3805 gr en 55 cm) met 39+1 wk 29 Oktober --- Suus1982: van een dochter (3360 gr) met 40+0 wk 30 Oktober --- Siep81: van een dochter (2875 gr) met 39+3 wk 1 November --- BurningKarma: van een zoon (4300 gr) met 39+0 wk 2 November --- Ladylola: van een dochter met 38+5 wk 6 November --- Suus14: van een dochter met 39+1 wk 6 November --- Behappy: van een dochter (3010 gr) met 39+4 wk 9 November --- NathalieD: van een dochter (3710 gr) met 40+3 wk 10 November --- Patje20: van een zoon met 38+6 wk
Suus: Voel je al wat? Patje: Gefeliciteerd! Mooie datum!! Nathalie; Gefeliciteerd!! Lady: Knuffel voor jullie!! En wow, 8 dagen al, heel knap!! Hier is alles nog steeds rustig. Aankomende maandag toch maar een ziekenhuis dagje gepland. Krijg dan extra controles en gaan we bespreken wat te doen. Ben erg benieuwd.
Patje gefeliciteed! En djingo goed dat je t toch geregeld hebt!! Fijn dat er wat extra controles zijn dan! @lady wat moeilijk zeg! Die ups en down zullen er nog een tijdje zijn.... Maar wat ontzettend fijn dat jullie der vast hebben kunnen houden! En ik snap dat t moeilijk is om soms positief te blijven, de enge en slechte dingen vallen nu eenmaal sneller op! Maar je hebt een topper, na 8 dagen al van de beademing af, echt super!!
Djingo goedm geregeld ! Hopelijk snel je kleintje i d armen!! Wel heftige krampen maar nog geen weeen.nu 2-3cm ontsluiting. Maar baarmoedermond is nog nie verweekt. . Dus we zullen zien. Iignprobeer ik er nie te veel aan te denken.... Idd hoe is t met mama88
Spannend suus! Ik hoop t voor je! Een week overtijd is wel genoeg he! Maar anders is t allemaal voorwerk voor maandag, met 2-3 cm moet t goed komen!