Hallo meiden! Ik reageer even op hetgeen ik onthouden heb: @Nathalie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!! Geniet! @Patje: Gefeliciteerd met jullie mannetje! Mooi datum uitgezocht idd ! @lady: vreselijk lijkt het me ook om toe te moeten kijken hoe anderen steeds de zorg over je kleintje hebben en jij niet zelf kan doen wat jij op dat moment met je meisje zou willen. Fijn dat de chub eruit is, knappe meid! Voor die hechtingen: vk bellen en met gang eruit laten halen joh! Dat voelt echt ZO FIJN!!! Ik had bij Maud een subtotaal ruptuur met veel hechtingen, maar was ook net een oud wijf en toen die dingen eruit werden gehaald was het echt een opluchting! @Suus: spannend joh! Ik denk dat jullie meisje nog wel voor maandag komt hoor, als ik dat zo lees! @maytje: ga jij ook eens bevallen! En Mandy ook! Jullie hebben er op dit moment het meeste 'recht' op hoor @Be: fijn dat de bv zo goed begint te lopen nu! bijzonder is het toch?! Hier helaas nog steeds trubbels vanwege spruw...Heb eigenlijk nog niet 1 voeding ontspannen kunnen geven, altijd pijn! En nu zo ondraaglijk dat ik alweer voor de 2e dag volledig aan het kolven ben... Maargoed, OOIT gaat het over! @Joyce: ik ben echt heel nieuwsgierig wat je bij je draagt, een ventje of een dametje Spannend! @Iedereen die ik vergeet: excuses
Suus wat vervelnd van die spruw!!! hopelijk dat dat snel over is.. want idd alles kolven is best wel pittit!!!
nou meiden, voor mij is het denk ik zo langzaam aan zover. mijn vliezen zijn gebroken. het water is alleen geel/oker kleurig.... niet echt bruin, groen of dik... weeën heb ik niet, wel af en toe een zeurende druk in mijn rug. maar pijn doet het niet... weet niet wat ik het beste kan doen
mja denk dat ik de vk toch maar ga bellen. heb wel een maandverbandje bewaard. dan kunnen hun beoordelen
Evening lady's zooooo alles bij gelezen!! @beckje oehh spannend! Wat ze de vk? @lady wat fijn dat je je prinses vast heb mogen gehoudem maar wat een hartverscheurend verhaal! Hele dikke knuffie heb enorme bewondering voor jullie! Meiden die maandag aan de beurt zijn spannend ik doe weer een dansje haha Hier begint het ook steeds meer te rommelen veel harde buiken maar nog niet echt pijnlijk meer zeurderig dus ben benieuwd! Mannen die de grenzen niet echt kennen kwa sappies hier gelukkig geen last van. Mijn mannetje plukt de sterren uit de hemel voor me!! De schat @nora hoop dat het werkt meis met de voeding! Heb naar je geitje geluisterd wat super schattig! Maar weet je ook waarom die dat doet? Spruw oehh hoop dat het snel over is doet volgens mij zo'n zeer bij die kleintjes! @nath gefeliciteerd nog meis! Euhmm de rest ben ik effies vergeten Hier dus ook druk met die chocolatjes te maken die hartjes haha Manlief heeft de box in elkaar gezet nog en de wippert dus laat die kleine maar komen!!
@Lady, erg verdrietig om je meisje zo te moeten zien, maar wat goed dat de beademing eraf is!! Sterkte meid, dikke knuf! @Beckje, succes meid! Als je heel rap bent haal je je due date nog @hier, vandaag te moe om te reageren. Bedankt allemaal voor jullie begrip wat betreft mijn vriend. Het is wel weer goed, maar hij heeft volgens mij niet helemaal door dat ik hem 24/7 nodig heb. Tuurlijk red ik het prima, maar als er iets is moet hij er kunnen zijn. Vanmiddag stukje gewandeld, kreeg harde buiken en zeurende pijn in mijn rug. Harde buiken gingen nog wel ff door. Heel onregelmatig steeds om de 5-10 min en duurden 30 sec-1,5 min. Maar nu alles weer rustig. Ik ga zo lekker mijn bedje in (net op de bank in slaap gevallen). Omg mijn auto correctie paste gevallen steeds aan naar bevallen haha. Trusten en voor sowieso Beckje succes!! Hopelijk zijn er meer!!
hier ook gerommel.. maar echt weeen zijn t geloof ik.niet.. ja weet ik ook veel.. tis iig allemaal pijnlijker en rommeliger dan de constante menstruatiepijn die ik al een paar weken had.. hoop dat dit dan nu eens doorzet!
Ik hoop t ook voor jullie!!! Alleen ik wil zelf ook zooo graag. Morgen, de 11de dus is mijn vader jarig. Hij zou t wel leuk vinden als cadeautje!! Zit op me telefoon dus hou t kort. Truste lieve meiden!!
ik snap je joyce! maar om eerlijk te zjn verwacht ik hier ook weinig hoor.. het rommelt wel.erg maar ik ga zo slapen en dan.trekt vast wer weg.
Hier ook erg pijnlijke periodes.. man man .. ik hoop dat t echte werk doorzet. T id hier nu nog onregelmatig ..Naja lkr bed in miss helpt t Beckje succes!!! Maytje hoop dat t doorzet!!
nou dan hoop ik dat t bij beckje nu lekker aan de gang is maar hier is t weer uitgedraaaid op niks.. pfff wat frustrerend zeg!
Goedemorgen! Hier ook een pijnlijke nacht achter de rug! Af en toe een voorwee die toch best pijnlijk was, en mijn bekken/rug. Man man man.... En suus bij jou nog doorgezet??
oohh meiden om gek van te worden he! pfff naja we doen er niks aan maar ik had niet gedacht dat ik dit zo vervelend zou vinden. ik heb weer veel pijn, nu weer het ingedaalde koppie waardoor ik niet normaal kan zitten. naja nog een weekje.. suus hoop dat jij dan nog geluk hebt gehad vannacht!