November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goedemorgen!!!

Hier nog steeds pijnlijke teken maar ik werd er nie wakker van. Tja dan is t voorwerklijkt me. Dus nog.n dag wachten..
    Balen Joyce bij jou ook dus nie...

Wel ok geslapen? Hier op zich wel

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    suus ja jij hebt iig morgen nog in t voorruitzicht! heerlijk idee!

hier ook goed geslapen opzich maar werd wakker met hoofdpijnn. gelukkig trekt dat na een pcm wel wat weg.

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Oww jammer suus en maytje.....

Ik kan wel zeuren, maar ben nog geen eens 39 weken en jullie zijn al over de 40/41 weken heen! Dus ik hou me mond :)

Suus jij mag in ieder geval morgen!! En maytje heb jij ook al iets gepland staan?

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Goedemorgen,

Suus, jij wel al wat?

Slapen is hier goed gegaan!! Had ik erg nodig na gisteren.
    Vanacht wel een paar keer kramp gehad, nu nog zeurderig gevoel in mijn buik en rug.
    Maarjaaaa, dat zegt niets helaas (daar weet Maytje ondertussen alles van)

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    En een wave voor Juliaaaa! 39 weken!

6. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    iedereen mag zeuren hoor :)
    ik heb dinsdag strippen op de planning.. hoop dat dat wat uithaalt en ben ook wel benieuwd of ik al.iets van ontsluiting heb en.dat die krampen wat gedaan hebben..

7. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Hey dames,

Het lijkt me echt frustrerend als je constant pijn hebt etc maar dat het niet doorzet!! Ik heb dus helemaal geen last van voorweeën ofzo. Das ook frustrerend,maar ik ben er bijna zeker van dat ze niet vanzelf meer komt, dus heb me erbij neergelegd dat het morgen gaat beginnen!:)

Hopelijk begint het bij jullie wel snel, want er zijn er al aardig wat bij hun due date, of eroverheen!!

8. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning girls

Hier ook een helse nacht gehad bah bah!! 80x eruit plassen drinken trek je kent het wel. Heb het gevoel of ik onder me matras gelegen heb ipv erop. Man die druk aan het woelen was. Niet echt fijn dus.

Wavee voor een aantal en mezelf!! 39 weekkies alweer

Begin het wel een beetje zat te worden wil lekker die kleine bij me! Heb wel met de vk overlegd dat ik na de 40 weken ingeleid wil worden ookal heb ik een zorgeloze zwangerschap enough is enough. Donderdag moet ik weer dus ben benieuwd

@maytje hoop dat strippen idd voor je gaat werken!

@juul lkker hoor heerlijk beetje tukken en zeker als je hetnodig heb als je druk ben geweest!

@suus spannend morgen al zenuwachtig of nog vrij rustig? Hoelaat moet je ook alweer 7 uur of 9 uur zag beide voorbij komen weet het even niet meer!

Nu maar lekker een stokbroodje in de over doen. Ik heb niet veel fut vandaag!

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Die voorweeen houden ons gewoon voor de gek.....
    Elke x denk ik ja nu gaat het echt beginnen NEE dus.......
    Ik hoop echt op een spontane bevalling
    Het inleidend vond ik vreselijk ik kwam in n weeen storm terecht waardoor ik nniet eens meer wist hoe te ademen daardoor ging de hartslag van me dochter van me160 naar 18 En dan komen ze met zn 4eren de kamer in rennen ik weer aan de zuurstof beademing ..............heel hectisch allemaal.....

Dus wil dat liever niet

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Jaaaa, wave!! Ook voor Jind!! En eerder waveden Lady en Patje ook, maar die doen niet meer mee...
    Hoevaak mogen wij nog waven??

Mandy, ff vergeten maar had je al een afspraak staan voor inleiden?

11. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Jammer suus en maytje dat het weer niet heeft doorgezet! Ik vind dat jullie nu heel snel moeten gaan bevallen!! :p
    Nou ja suus jij weet dat het morgen gaat gebeuren, het begin wordt iig gemaakt. En maytje voor jou gebeurd het sowieso ook komende week toch!

Ohh vind het nu zo spannend worden! Gisteravond waren we op een verjaardag bij vrienden en bij het naar huis gaan zeiden ze allemaal dat de volgende keer als we ze zien het dan met baby zal zijn.. zo raar! En leuk :D Het gaat nu echt bijna gebeuren!

@lady: fijn dat de chub eruit is, hartstikke goed van je kleine meisje. Ik geloof wel dat het zó ontzettend moeilijk is om haar lot in de handen van anderen te leggen.. Maar ze gaat heel goed vooruit dus dat is een super fijn idee!

@patje: gefeliciteerd!!

@beckje: hoe is het nu bij jou??

@jindster: bij jou ook al wat aan het rommelen :D

Hier is het rustig, heb vorige week wel 2 nachten wat voorweeen gehad maar daarna niet meer..

Wie werden er morgen nou nog meer ingeleid? Mandy en Djingo als ik het goed heb? Ook heeeel veel succes, spannend!!

12. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Ja, morgen word ik ingeleid, ivm me astma! Krijg daar steeds meer last van en als ik zuurstoftekort heb, heeft me kindje dat ook! Wil ook liever natuurlijk bevallen, maar denk niet dat me smurf al naar buiten wil hahaha.

Nee, als het goed is had djingo morgen een afspraak in het ziekenhuis en werden suus en ik ingeleid.. Correct me if i'm wrong!

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    zo t wordt echt spannend hier!!!

hier erg veel last van regelmatige en pijnlijke krampen om de zoveel minuten. Dus wie weet gebeurt er nog wat vandaag. En anders morgen!!!
    we timen nu maar ns goed en als t nodig is bellen we de vk.. miss is t ook niets.. ben zo bang dat t voorweeen zijn

djingo heeft morgen een afspraak in het ziekenhuishoe en wat nu verder toch.

snow wat een leuk idee he de volgende keer is met baby.. is zo ongeloofwaardig soms! en dat was steeds zo ver weg.. nu dus neit meer

ben benieuwd hoe t met beckje is!

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hey lieve meiden !
    Houden jullie het nog een beetje vol :(
    Heb wel te doen met jullie.. Nog effies volhouden

Ik ben eindelijk weer op de been dus doe wel weeen dansjes voor jullie.

@hier
    Kraamtranen zijn begonnen geloof ik pff
    Moest zo huilen vanochtend omdat een vriendin van mij bevallen is in 6 uur .. En daar ben ik zo jaloers op en voelde me zo stom dat dat mij niet gelukt is !:(
    Gek he .. Dat je daarom druk kan maken

Verder zit de borstvoeding er goed in .. :) ik vind t heerlijk en t scheelt een boel geld !

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ook wave voor jindster!!

Aaah Be! Er zullen nog veel rare dingen komen waar je ineens om moet huilen! En t maakt toch niet zo veel uit dat t niet in zes uur is gebeurd, je hebt je mooie meid bij je! Maar is de bevalling je erg tegen gevallen? Anders moet je em miss een keer uittypen, dat luchte erg op bij mij vorige keer!

16. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Ah be vervelend maar er zullen dalijk odd net zoals wat joyce zegt meerdere momenten komen voor je kraamtranen en lekker late gaan mag en kan toch gewoon!

@suus hoop dat het nog doorzet voor je!

@snow leuk idee he volgende keer hebbie lekker je kleine bij je!

@juul ik hoop dat of nu of volgende zondag de laatste wave is hahaa

@mandy spannend morgen!!!

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Vol mij zet t door en.zijn de vliezen gebroken... vk komt zo checken....

18. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    He meiden

Hier ook een novembermamatobe, 39 Wkn en nog geen sporen van bevalling. Mag ik mee kletsen deze week en weken??

suus succes!! Zie dat je al overtijd bent. Hopelijk dat het perfect door zet

19. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh spannend suus!! Jaa jij bent de volgende!! :D

@jindster: ja gek he, wij zeiden net ook tegen elkaar: dit is misschien de laatste zondag saampjes. Vind het nog steeds onwerkelijk :)

@Be: fijn dat de bv zo lekker loopt! En die kraamtranen.. lijken mij ook erg vervelend en weet wel zeker dat ik daar last van ga krijgen! Maar ze gaan ook weer over moeten we maar denken ;)
    En wat joyce zegt: misschien fijn om je bevallingsverhaal op te schrijven? Ik ben er ook wel benieuwd naar hihi.. maar moet je natuurlijk alleen doen als je daar zelf behoefte aan hebt.

@soura: meeschrijven mag hier altijd :)

20. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Suus83: Heel veel succes!

Heb even geen tijd om verder bij te lezen. Als het goed is nog geen baby's geboren na Patje?
    Hier druk bezig met de bv. Komt al goed op gang. Ons zoontje moest nog heel erg wennen aan zijn zusje. Maar vandaag ben ik super trots op hem, hij wilde haar een kusje geven en was heel lief voor haar. Gister was hij nog een beetje jaloers. Het is ook niet niks allemaal. Ik probeer na de kraamweek weer wat meer mee te lezen. Nu met alle bezoek etc erbij ben ik er gewoon te moe voor.

Voor degene die morgen worden ingeleid ook alvast heel veel succes!

Deel Deze Pagina