Thea gefeliciteerd met je dochtertje flinke meid..... Hier ook heel vaak voor de grote boodschap heb diarree
@thea gefeliciteerd met je dochter. Lees net op facebook dat beckje bevallen is!! Gefeliciteerd!! Hier nog twee dagen doorkomen, kijk wee zo uit naar woensdag!
Thea: Gefeliciteerd met je dochter en je bevalling klinkt als muziek in de oren . Beckje: gefeliciteerd!!
@beckje gefeliciteerd!! @joyce woensdag heb ik even gemist wat gebeurt er dan? Ik moet donderdag naar de vk dan gaan we ook de plannen doorspreken van hoe of wat! Vond dat ook super spannend!
@jindster jij bent ook veel te veel met je mannetje bezig geweest Maar woensdag word er weer opnieuw gekeken of in ingeleid kan worden, vorige week was t nog niet mogelijk....
@nora & joyce Thanks voor t advies ! En ik ga t morgen wel ff navragen @thea nogmaals gefeliciteerd ! @joyce mn beval verhaal word morgen .. Ben kapot en moet straks weer voeden ..
@Joyce, ja prima dag gehad. Weinig uitgespookt, wel onwijs last van mn rug en menstruatieachtige kramp. Warmtekussen helpt erg goed. @Jindster, dat heb ik ook gehoord ja. Ik hoop dat het een voorteken is voor je. @Thea, gefeliciteerd met je prachtige dochter. Ik hoop dat ondanks alle hectiek van een pasgeborene je toch in rustiger vaarwater gekomen bent en dat je nu een fijn leven kunt beginnen met je kids. @Beckje, gefeliciteerd!! @Djingo, succes bij de gyn/vk morgen ook toch? @Mandy jij ook succes, jij wordt ingeleid toch? Oh man ik kees het wel, doe mijn best het te onthouden, maar nu ik het type weet ik het niet meer zeker. Euh, ben ik iemand vergeten? Ik mag dinsdag weer naar de vk. Zal ook eens vragen hoe en wat na 40 weken. Erg nieuwsgierig hoe ze er hier mee omgaan.
Joyce: Spannend voor woensdag. Jindster: Spannend dat ook bij jou de plannen door gesproken gaan worden. Juliaaa: Morgen ga ik idd voor het eerst naar de gyn. Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen en welke stappen we evt gaan ondernemen. Ook krijg ik morgen extra controles om te kijken of alles nog goed gaat. Toch altijd weer spannend.
Uitgerekende datum 2 November --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 3 November --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 5 November --- Maytje: 1e kindje 8 November --- Heyitsme: 1e kindje 11 November --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 12 November --- Mama88: 1e kindje 15 November --- Snowbird: 1e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 November --- Juliaaa: 1e kindje 21 November --- Joyce86: 2e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa80: 1e kindje, zkh bevalling 18 meisjes, 8 jongens 1x verrassing Bevallen 10 Oktober --- Ikke175: van twee dochters (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk 21 Oktober --- Nora86: van een zoon (2025 gr) met 34+0 wk 25 Oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk 26 Oktober --- Petrea: van een dochter (3970 gr) met 39+2 wk 28 Oktober --- Jel: van een dochter (3545 gr) met 38+3 wk 29 Oktober --- Hilli: van een zoon (3805 gr en 55 cm) met 39+1 wk 29 Oktober --- Suus1982: van een dochter (3360 gr) met 40+0 wk 30 Oktober --- Siep81: van een dochter (2875 gr) met 39+3 wk 1 November --- BurningKarma: van een zoon (4300 gr) met 39+0 wk 2 November --- Ladylola: van een dochter met 38+5 wk 6 November --- Suus14: van een dochter met 39+1 wk 6 November --- Behappy: van een dochter (3010 gr) met 39+4 wk 9 November --- NathalieD: van een dochter (3710 gr) met 40+3 wk 10 November --- Patje20: van een zoon met 38+6 wk 11 November --- Beckje: van een dochter met 40+1 wk
Voor iedereen met vk en of gyn afspraken succes!! Joyce; ik duim voor woensdag! Jindster; hoe is het met je manlief? Word nu vast steeds spannender! Zag dat je m al aan het werk had gezet met spullen inelkaar bouwen haha. Hier; zit niet zo lekker in mn vel. Of het nu vermoeidheid is, ik ziek word of beiden. Met ons manneke gaat het goed. Vinger en hand zien er beter uit maar hij buigt m nog niet dus hoop dat ie dat wel snel weer doet.
@joyce spannend!!! @bk klopt box moest nog in elkaar mannetje nu lekker gedaan! Balen dat jij je nu niet lekker voelt!! Kleine man wel al stukkie beter? Ml moet erg in zijn ritme komen en is nog erg uit zijn doen wennen natuurlijk hij is ook gelijk snip verkouwen niet gek met temp verschillen! @djingo voor jou oo super spannend!!! Jij mag morgen al ben benieuwd!
Sterkte Bk, vervelend dat je je niet lekker voelt. Je hebt ook een heftige tijd achter de rug en met een baby heb je weinig gelegenheid goed te rusten. Laat staan met 2 kleine mannetjes. Weltrusten meiden. Ik ga zo lekker op bed. Aaarghhh ik wou dat die krampen eens doorzetten of als ik nog moet wachten gewoon zouden stoppen. Ik neem zo ee paracetamol denk ik.
morning.. hier ook weer wakker.. pff ik merk precies hoe de week verloopt qua slapen, sweekends slaap ik heerlijk ontspannen want mannetje in de buurt. maandags als hij de deur uit gaat (half uur geleden) ben ik gelijk klaar wakker want zoals vandaag zit hij op 2.5 uur afstand.. schiet ik onbewust toch van in de stress.. en zo steeds meer richting t weekend gaat t weer beter.. pff zo vervelend.. ik vind dat niet zo leuk meer vandaag al weer een week over tijd.. nou goed. Suus van harte gefeliciteerd met je dochter!!! juliaa ook al weer wakker! djingo succes vandaag!
Goedemorgen, Pittig dat je kerel zo'n end weg is. Zou ik ook lastig vinden! Ga weer proberen te slapen, dat is nog niet weer gelukt
Jindster nee ik heb gelezen dat je t ook bij pasgeborene (en specifiek prematuur ook opgezocht) mag gebruiken. Tis geen voedingsmiddel verder ofzo he, puur verdikking. Gister op een half schepje kwam t toch weer terug omhoog. Dus 1 schepje is t voorlopig.. denk ik..hoop ik? Thea hoezo laat je haar eigenlijk nou al doorslapen? Bij ons werd pas na 2 weken de 8e fles weg gelaten. En nu is die fles ook weer terug. Dacht toch ook dat je de eerste tijd gewoon aan die nachtvoeding vast zat? Suus en Beckje beide proficiat..!! Djingo heel veel succes vandaag. Bk wat balen dat je niet fit bent, maar lijkt me ook wel iets te maken hebben met het gedoe afgelopen week. Geen plek gehad om erbij stil te staan dus komt t nu los?? Naja hoe dan ook hoop dat t meevalt, beterschaps.. Maytje balen dat je zo in de stress schiet maar kan t me wel voorstellen Hier een klein stinkerdje op schoot.. ff gauw andere luier aan omkleden kind inpakken in de cosi en dan de andere naar school.. Pfoei, ochtend is wel een gedoetje haha.
Ik mag J. Nog niet door laten slapen .. Voor me melk productie maar ook omdat ze nu gewoon Goed moet eten .. Tussen de 6 en 12 keer .. We redden nu 10 keer vind ik best wel goed. @suus gefeliciteerd met je dochter !!!!
een baby moet toch ook de eerst komende tijd nachtvoeding ivm de suikerspiegel? en idd voor je productie is het zowiezo nodig natuurlijk! heb nog wel ff getukt maar toch minder dan als hij er is.. juliaa jij nog een beetje kunnen slapen? nora een klein stinkerdje op schoot hihi be gaattie allemaal lekker daar? je bv loopt goed he! fijn hoor! met de rest ook alles goed? itsme inmiddels al.wat meer vordering??