Je slaapt dan ook veel lichter hé.. Hopelijk kan je hier en daar iig wel je rust pakken. Be ja hier mag t nu wel ofwel van 8 naar 7 flessen dus 00 uur de laatste en dan 06. uur de vroegste. Maar hij word telkens rond 03. wakker en dan krijgt hij dus alsnog een fles. Nu hebben we doorgeslapen van 04 (na de fles) tot 07. Dus nu komt t schema een beetje in de war vandaag.. Hij was net hongerig maar de wandeling naar school heeft hem in slaap gewiegd.. hehe lekker ding is t.
Nou hier inmiddels gearriveerd in het ziekenhuis! Ben toch wel een klein beetje zenuwachtig nu! Maar volgens mij is het niks vergeleken met me vriend! Die heeft nu al geen nagels meer over hahaha!! Ik ga jullie op de hoogte houden Heb ik ook een beetje afleiding hahahaha
Succes mandy!! @be wow jij bent lekker opgang zeg met je voeding! Maar 10x is aardig veel toch? En hoe is het met J, geen diarrree meer? @missillie hier ook nog niks, saai he?..... @maytje ik slaap juist altijd lekkerder zonder vl in bed Maar hij is dan ook geen 2,5 uur uit de buurt, dat lijkt me ook niet zo fijn nee! @nora snap dat t ff hectisch is in de ochtend, hoe is het met de grote broer? Vind ie het allemaal nog leuk? Hier vannacht weer ineens heel erg last gehad van maagzuur! Echt niks hielp.....
Oh Mandy natuurlijk ook vandaag, sorry!! Ik dacht Suus en Djingo.. Heel veel succes ook Mandy! Hopelijk kan je je afleiding vinden. Joyce hier gaat t geweldig (nog) geen spoor van jaloezie en hij is heel behulpzaam. Rennen en vliegen is goed voor de lijn. Nog 1 kilo en ik ben er 50 kwijt, hop hop hop! Maagzuur is echt klote ja en er zijn zo weinig dingen die helpen.. hopelijk is t nu weg.
@nora je bedoeld toch wel 50 kilo waar je voor de zwangerschap al mee bezig was toch? Knap hoor! En wat een lieve broer!! Ik ben ook zo benieuwd hoe onze oudste t vind!
Mandy succes. Hier ook nog niets hoor. Zit nu bij de fysio. Ik kan mijn linkerarm niet bewegen ivm een vastzittende pees onder mijn schouder. Erg pijnlijk en ik wil uk straks wel opkunnen tillen. Dus maar eens kijken of ze kunnen helpen. Kreeg net bericht dat een meisje van mijn cursus haar vriend is verloren aan kanker. Hij isoverleden op haar uitgerekende datum. Heeft zijn kind dus nooit gezien. Damn was er echt.stil van. Tzal je maar gebeuren. Hiij is binnen 5 weken na diagnose overleden. Later meer. X
Gadverdamme lissa wat een ontzettend naar bericht......... Krijg er helemaal kippenvel van.... En dat hij de baby nooit heeft gezien..... En voor jou ook rot zeg met je arm! Zou idd wel fijn zijn als je je kindje gewoon vast kan houden!
Oh Bah Lissa daar krijg je indd toch wel kippenvel van. Wat is dat snel gegaan Ook sterkte met je arm , lijkt me ook vervelend. Joyce ja sinds Januari 2011 na mijn maagverkleining gaan afvallen, op een gegeven moment stopte het en nu na de bevalling trekt t weer door. 50 is mooi. Ben nu ook wel al tevreden.
Echt super knap nora! 50 kilo is harstikke veel! En hoeveel al na je zwangerschap? Ik hoop ook wat onder mijn startgewicht te zitten straks na de bevalling! Owja djingo ook heel veel succes! Dalijk ff boodschappen doen, twijfel of ik lopend zal gaan. Ik doe mezelf pijn dan, maar miss brengt t ook wel iets op gang. Maar ben dus bang dat ik uiteindelijk alleen mezelf pijn doe.....
bah lissa.. oohh hier ook kippenvel wat vreselijk zeg.. mandy zet hem op vandaag!! super spannend!! joyce haha ik normaal ook wel maar niet als ik op knappen sta en het zo lang duurt voordat hij bij me.is als het zover is! hier een hikkende beeb. ik geniet er nog maar ff van
Tja ik was ook stil van het bericht. Gaan ooknog wel een bloemetje sturen als groep. Wat kan je anders doen.. Fysio zegt dat mijn armkomt door de zwangerschap. Het bekken is niet het enige wat kan verweken. Hij kan er.dus weinig aan doen. Hij gaat wel proberen het te verlichten. Vrijdag weer een afspraak.. Hopen ondwrtussen wat minder pijn te hebben. X Lissa
@joyce ja heb het gevraagd en het is helemaal goed.. Ze is eergisteren gewogen en ze is al vet aangekomen jippie En haar luiers blijven goed vol , zowel urine als ontlasting ..en die dunne kak is gewoon goed haha ik maak me gewoon weer zorgen om niks Gewoon haar luiers altijd in de gaten blijven houden. Ging net een keer oefenen om te kolven en de kraamverzorgster zei ; stop maar want anders krijg je echt veel melk en nog grotere borsten ! Je melk is hartstikke veel !! Dus was helemaal Happy hihi
Wat heerlijk be dat je borstvoeding zo goed gaat! En dat alles natuurlijk goed is met jullie meisje! En dat zorgen maken dat doe je vanaf nu alleen nog maar hoor dat gaat niet meer over! @lissa ow balen dat t van de zw komt, maar miss dat t na de bevalling dan snel verdwijnt! Hier net ff in de stad rondgelopen. Niks gekocht.... Ik wil nog zoo veel leuke kleren kopen, maar voor mezelf niet erg handig nu en voor de baby ook niet want wie weet hoe veel we krijgen...... En mezelf dat komt na de bevalling enzo wel weer.
Lissa 80 wat een naar bericht......... Mandy succes meid........... Ik wil me baby nuuuuuuuuuuu.........................
Uitgerekende datum 2 November --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 5 November --- Maytje: 1e kindje 8 November --- Heyitsme: 1e kindje 11 November --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 12 November --- Mama88: 1e kindje 15 November --- Snowbird: 1e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 November --- Juliaaa: 1e kindje 21 November --- Joyce86: 2e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa80: 1e kindje, zkh bevalling 18 meisjes, 8 jongens 1x verrassing Bevallen 10 Oktober --- Ikke175: van twee dochters (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk 21 Oktober --- Nora86: van een zoon (2025 gr) met 34+0 wk 25 Oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk 26 Oktober --- Petrea: van een dochter (3970 gr) met 39+2 wk 28 Oktober --- Jel: van een dochter (3545 gr) met 38+3 wk 29 Oktober --- Hilli: van een zoon (3805 gr en 55 cm) met 39+1 wk 29 Oktober --- Suus1982: van een dochter (3360 gr) met 40+0 wk 30 Oktober --- Siep81: van een dochter (2875 gr) met 39+3 wk 1 November --- BurningKarma: van een zoon (4300 gr) met 39+0 wk 2 November --- Ladylola: van een dochter met 38+5 wk 6 November --- Suus14: van een dochter met 39+1 wk 6 November --- Behappy: van een dochter (3010 gr) met 39+4 wk 9 November --- NathalieD: van een dochter (3710 gr) met 40+3 wk 10 November --- Patje20: van een zoon met 38+6 wk 11 November --- Beckje: van een dochter met 40+1 wk 12 November --- Suus83: van een dochter (3320 gr en 50 cm) met 41+2 wk
Wow nog geen eens half november en meer dan de helft is al bevallen!! T gaat wel heel snel! Dus ik roep t nog maar een keer IK WIL OOK! Kan iemand niet ff wat overgebleven weeen hierheen sturen?
Joyce kunnen we die weeen delen.. IK WIL OOK... Ik heb nog steeds aanstaande zaterdag in mijn hoofd, maar aan de andere kant vind ik de 13e ook wel ok.. (ik heb iets met 13 al mijn hele leven) Dus ukkie... kom maar op.... X
@Lisa, wat een verschrikkelijk bericht. Ik zat met tranen in mijn ogen. Zelfs mijn vriend was er stil van. Stomme vraag hoor, maar hadden ze de mogelijkheid het kind eerder te halen, of is hier bewust niet voor gekozen. @Nathalie, jij houdt de lijst goed bij! Thnx!! Ik zit eigenlijk altijd op mn mobiel en dan is lijst zoeken en aanpassen ed net wat lastiger. Niet onmogelijk, maar met een klein scherm en touchscreen is het eigenlijk gewoon irritant. @hier nu alles rustig, ga zo ff languit op de bank. Zie wel of ik in slaap val. Ik heb het idee dat slapen moeilijker gaat als ik druk geweest ben op de dag. Gisteren niet per se druk, maar er was nog wel visite en heb het idee dat dat op de een of andere manier doorwerkt in mijn slaap. Vanochtend nog wat dingen bij de bank geregeld zodat de fiscus bij evt overlijden van een van ons geen geld meer mag eisen. De volledige hypotheek staat op naam van mijn vriend. Hij heeft dit gekocht en ik ben er later bij komen wonen. Het is nog niet handig om de hypotheek om te gooien. Weet ik veel, dat vinden de bank en mn vriend. Ik ben niet zo sterk met financiële toestanden voorwaarden etc. Ik weet wel wat er geregeld is en wat mijn rechten (en plichten) zijn hoor Maar goed, blablabla. Nu is het dus zo geregeld dat als mijn vriend komt te overlijden, het huis volledig afgelost is en ik dat mag verkopen zonder dat de fiscus belasting mag eisen... Er zijn echt nog best veel dingen waar je over na moet denken als je niet getrouwd bent en niet samen een huis bezit. Zo en dan nu op de bank