November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is vervelend Lady dat je je zo voelt.

Ik ga het er natuurlijk sowieso nog over hebben met mijn vader en zijn vrouw hoe we dat doen met mijn bevalling.

Maar ben wel benieuwd naar wat jullie zouden doen als jullie in mijn schoenen staan: wel naar de crematie gaan of niet? Zoals ik al zei heb ik haar al jaren niet gezien en zie ik haar ook niet als mijn oma. Het zou dan puur zijn om anderen bij te staan... Het is anderhalf uur rijden. Wat zouden jullie doen?

Ik vind het sowieso erg bizar hoe dingen kunnen lopen in het leven. Waarom moeten leven en dood altijd zo dicht bij elkaar liggen? Vorig jaar overleed onze *dochter dus maar beviel iemand anders uit de familie van een levend kindje. Nu ga ik bevallen van een levend kindje en overlijd er iemand anders.... Waarom leven en dood zo dicht bij elkaar altijd? Waarom loopt het zo?

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Naja ik zou het niet verzetten denk ik.. Al is t makkelijk praten van buitenaf. Sowieso zou ik niet graag meer 1.5 uur van huis zijn , you never know... nu ga ik slaapies doen lig alweer ff op bed. Tot morgen

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel
    Ja waarom :( dat is een goede vraag..
    Ti's niet eerlijk allemaal ...

Ik weet nog laatst bij de crematie van een goede kennis , liep ik daar zwanger en veel mensen zeiden : kijk dat is nou de positieve kant van et leven.

Ik zou ook liever niet 1,5 uur van huis meer willen zijn.
    Al was et wat meer in de buurt zou ik t waarschijnlijk wel doen..

@lady bah.. Had je een baal-dag :(? Hopelijk voel je je morgen beter.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jel ik vind het lastig om advies te geven. Ik heb nu niet zo'n lekker velletje, dus zou nu heel ego voor mezelf kiezen. Terwijl ik normaliter heel meelevend en juist de moeite ervoor zou doen.
    Als jij je nog fit voelt en je vindt het niet erg als je inleiding opschuift, dan kan je het doen, maar het tis niet ego om op dit moment voor jezelf te kiezen! Je hebt lang op dit kindje gewacht en dan zal zeker meer dan begrepen worden.

En ja het leven is soms een groot vraagteken. Na regen kom zonneschijn. Zo zal het wel moeten zijn, daar putten we hoop en kracht uit.

Hier idd een baaldag. Hopelijk morgen weer meer happy! Truste meiden.

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik zou wel gaan denk ik. Maar goed, ik zet een anders behoefte altijd voor mezelf en das ook niet goed. Ik denk dat je echt naar je eigen gevoel moet luisteren. Als je besluit niet te gaan is dat ook heus te begrijpen! Anderhalf uur rijden en hoogzwanger...

@zwanger van een tweede; iemand zei huppelen en ik weet niet hoe het met de andere tweede zwangerschap mamas is maar hier is het meer strompelen. Wat ik het moeilijkste vind is dat ik zo vaak nee moet verkopen. We doen altijd veel leuke dingen zoals fietsen, dierentuin en lange wandelingen en dat gaat niet meer. Vind ik zielig voor dr... plus deze zwangerschap is niet alleen anders maar ook veel zwaarder... dat maakt het allemaal minder denk ik. Ik zal blij zijn als kleine broer er eindelijk is, laat ik het zo stellen haha.

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jel.gecondoleerd. als jij je fit voelt ... zijn niet je bent.hoogzwanger! Niemand die dat raar vindt. Ligt er wek aan hoe dichtbij iemand staat.

Lady wat Kut ff zeg... je zit in je laatste week ook!

Hier echt zwaar zere rug. DeNk te lang op hakken gelopen

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Lady hopelijk morgen een beter dagje!

Hier ook op bed. Truste meiden. :D

8. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Vind t knap.bk hoe je t doet... t is best zwaar vind ik ..

9. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @jel gecondoleerd meisje je heb een hoop dingen te verwerken op het moment! Tja persoonlijk gezien zou ik zelf niet anderhalf uur in de auto gaan zitten omdat je haar al zo lang niet gezien heb en hoog zwanger bent. Tis toch 3 uur ritten en een begravenis das best pittig een hoop emoties. Succes met een keuze maken is niet makkelijk maar denk wel dat ze het zullen begrijpen!

@lady bah wat een vervelende dag dan he en die duren dan ook zoooooo lang!!! Lekker je bedje in en klaar voor vandaag! (Zegt iemand die zelf ook nog de griep heeft) haha

Knap hoor voor de mama's die al een kleintje hebben! Ook mijn respect!

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @jel gecondoleerd! Ik zou er wel heen gaan, maar ik heb niet zo'n moeite met lange autoritten. Ik heb niet alles gelezen, licht er miss ook nog wel aan hoe close jullie waren en ook met je stiefmoeder natuurlijk. Sterkte!

@lady balen dat je je zo voelt! Ik hoop voor jou dat deze week voorbij vliegt, t aftellen is begonnen en voor je t weet is de dag daar. Heb je nu natuurlijk niets aan...... En hou jezelf in de gaten, wanneer moest je wee naar de vk? Maandag?

@bk ja dat vind ik ook t ergste, dat je veel meer nee moet zeggen. Ik heb af en toe echt t gevoel dat ik der teleurstel en dat ze me een beetje zat is.....
    Ach ze zal t vast allemaal wee vergeten, ze zijn nog zoo jong! Maar t voelt wel rot....

Hier heerlijke avond gehad met ml! Echt lekker gegeten en helemaal samen bijgepraat. Hadden we lang niet zo gedaan. Nog even een gezellig einde eraan gebreid;)
    En nu mijn ogen toe!! Truste lieve meiden!

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Sweet dreams lady & bk.

Het bed is hier omhoog .. Jeetje ik kom er nog amper in met mn 1.62
    Moet zowat een aanloop nemen..
    En als ik er maar niet uit donder vannacht...
    Zou echt weer wat voor mij wezen -_-

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owjaaaaa en laat die vliezen maar breken en de weeen maar los gaan!!
    (Behalve voor iedereen die nog geen 37 weken is....)

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Oow en lady ik zie dat je morgen 37 weken bent, dat is toch wee een geweldige mijlpaal voor jullie!! Moet je kijken hoe goed je het maakt voor je meisje!! Ik wavee alvast voor jou, en ik hoop dat je lekker slaapt!!

14. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjulliewel voor het meedenken. Lastig zeg, de 1 zegt: ik zou wel gaan, de ander zegt: ik zou niet gaan.

Het is inderdaad zo dat ik enorm naar dit moment heb uitgekeken, dat we een kindje gaan krijgen, levend en wel. En aangezien ik toch geen contact met haar had, denk ik erover om niet te gaan.... ik word misschien wel heel snel ingeleid en wil dat natuurlijk ook niet teveel uitstellen.
    Ik ga het er nog over hebben dus met mijn vader en zijn vrouw. Denk eigenlijk dat hun ook zullen zeggen dat ik niet hoef te gaan en dat ze dat ook helemaal zullen begrijpen.

@ Joyce, fijn dat je een leuke avond hebt gehad.

Voor iedereen die gaat slapen: welterusten!

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jel als je geen contact had zou ik ook niet gaan, dan is t wel een hele onderneming voor iets wat toch een eindje van je afstaat. Maar goed dst je ff overlegt mat je vader en stiefmoeder. En dit kindje gaat nu natuurlijk voor alles.

16. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @joyce fijn dat je een leuke avond gehad heb!!

@jel het is jullie beslissing en je kan het toch ook overleggen met je gyn of vk nog even als je twijfeld?

@be jaaaaa hier ook last van maar als het eenmaal eff staat je wipt zo je bed uit dat is wel lekker alleen bed in vind de opstap wel best hoog ze tegen ml we hebben een hoogslaper we hebben een trappetje nodig haha

Zooo die kleine is actief!!! Lijkt wel of de uk door me buikwand heen wilt schoppen en stoten! Al me ribben zijn al beurs en heb gewoon blauwe plekken jullie dit ook bekend dat het nog zo hard eraan toegaat of is het dat die kleine nog wat kleiner is en zo meer ruimte heeft om mama zeer te doen?

17. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

ben (alweer) heel hard mijn best aan het doen om jullie bij te houden maar jullie gaan veeeel te snel!! Ben nu nog niet bijgelezen dus reageer alleen ff ego en op de dingen die ik wel al heb gelezen :)

Heb erg gelachen om alle verhalen over hoogtepunten en spuitpoep. Ik hoop ook echt niet dat ik ga poepen tijdens de bevalling, lijkt me verschrikkelijk!

Ik ben nu ff mijn sociale leven aan het bijhouden, heerlijk dat verlof! Heb afgelopen week met verschillende vriendinnen afgesproken en voor volgende week ook al een paar afspraken staan. Gisteren heerlijk een dagje naar Sanadome in Nijmegen geweest.

En vandaag een nieuwe auto gekocht voor mijzelf: een Seat Leon, helemaal blij mee!! Ik rij nu in zo'n oude kleine Peugeot 106, maar vind het niet zo veilig om daar straks met de kleine in te rijden. Seat is 5 deurs dus ook fijner met een kindje :)

Verder eindelijk de knoop doorgehakt welk geboortekaartje het wordt, kon niet kiezen haha. Vandaag begonnen met enveloppen schrijven.

@hormonen (maytje): heb ook het idee dat ik er nu weer wat meer last van heb! Niet zo erg als in het begin vd zwangerschap maar heb wel weer last van wisselende stemmingen en ml en ik hebben afgelopen week flink wat afgekat op elkaar.. al heb ik het idee dat dat ook vooral aan hem ligt ;)
    Ben nu al bang voor die kraamtranen, zal ik vast en zeker last van gaan krijgen (mijzelf kennende)

@lady: chill dat jullie nu voor alle Q-dance feesten gastenlijst plekken krijgen! Hhz had ik vnvd ook wel heen gewild, ben ook benieuwd naar het ziggodome! Mochten we volgend jaar een keer naar hetzelfde feestje gaan moeten we zeker ff proosten op onze dochters, goed plan :D
    Wel ff balen van je bloeddruk, maar fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!

Nou verder weet ik het ff niet.. Hoop morgen helemaal bij te lezen zodat ik ook op de rest kan reageren. Weltrusten!

18. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Maar van de prikpil kun je depressief worden heb ik gelezen?

Ik ga maar weer eens een poging doen om te slapen.

19. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiii! Net thuis van t etentje en naborrelen (alcoholvrij voor mij natuurlijk haha) :)
    Was zeer gezellig!!

Even kort, Jel ik denk dat ik niet zou gaan.. Zoals ik het lees hoe je het schrijft doe je het dan meer voor anderen dan voor jezelf.. En in dit geval zou ik toch even voor mezelf kiezen.. Maar belangrijkste is volg je gevoel!

Snowbird dat idee heb ik ook wel dat t niet alleen mijn hormonen zijn maar ook.die van hem.. Maar goed wss wordt het voor die mannen ook steeds spannender dus prikkelbaarder!

Lady balen van je offday zeg!! Had ik gister dus! Hopelijk slaap je lekker!

Joyce gezellige avond gehad!! Heerlijk nog ff he!

Be niet uit bed vallen he!! ;) nee ik was er ook bang voor maar onbewust weet je het toch ofzo! Komt goed!

Hmm... Oh ja anticonceptie.. Ik neigde naar spiraal.. Maar de pil heb ik nog.een hele voorraad van liggen.. Wilde ik eigenlijk niet meer maar ja misschien doe ik tt toch wel weer.. Eerst zowiezo dan minipil als de bv slaagt..

Dat was alles wat ik zo onthouden.heb..
    Duik nu gauw mn bedje in.. Helemaal kapot! Sweet dreams ladys!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

:( slaaaappgebrek ..

& ik heb honger ;) hmmm

Deel Deze Pagina