November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    joyce jaaaah ik wil de weeen haha... Ik moet eigenlijk niet klagen. Ik ben nog geen 38 weken er zijn al dames ruim overtijd...

Morgen naar de gyn. Ik ga wel aangeven dat ik zoveel pijn heb, misschien wil hij wel even kijken of er al iets is gebeurt beneden..
    het valt me trouwens op dat er veel dames zijn ingeleid in dit forum.

Ik heb vreselijk veel druk van onder en ook het lijkt wel of hij via mijn navel eruit wilt. Nu alleen de weeen nog.
    Waarschijnlijk als de weeen komen wil ik neit meer hoor haha..
    Ik begin toch ook wel een beetje bang te worden af en toe..
    Ach komt vanzelf goed....

X

2. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Was ik weer ff. Pff merk wel dat ik minder tijd heb om hier ff lkkr te socializen met jullie hoor. Ben nu voor het eerst een avondje alleen met mijn kanjer en kan nu dus ook lkkr ongegeneerd achter die laptop kruipen.

Las wat over spenen enzo, wij gebruiken hem ook vooral voor de zuigbehoefte. Heeft hem soms alleen ff nodig om in slaap te komen en vooral 's nachts vind ik hem erg handig.

@ mama88, gefeliciteerd maar wow wel heftig zoveel bloedverlies zeg.

@mandyM, is er al nieuws? Hoe gaat het nu met je? Geen bericht is goed bericht.....

@lissa, spannend morgen bij de gyn, miss dat het idd al wat betekent die druk, geen idee. Ben benieuwd.

@ weeeen, ik zal kijken of er hier in huis nog wat rond dwarrelen die zijn blijven hangen dan stuur ik ze jullie kant op.

@ hier, wij zitten gewoon al op 5 voedingen per dag. Ons knulletje komt niet vaker. Alleen heeft er overdag meer tijd tussen zitten en komt ie 's nachts wel gewoon netjes om de 3,5, 4 uur. Vandaag had ie het volgende ritme, 2.15 uur, 6.45 uur, 12.15 uur, 17.00 uur en dan moet ie nog 1 keer komen vanavond, dat zal wel ergens tegen 10 uur zijn, miss iets eerder. Als ie nou gewoon overdag 1 keer vaker komt en dan niet meer midden in de nacht, maar ja dat zal wel te veel gevraagd zijn met 2,5 week haha.

Verder gebruik voor hem nu ook jbpm omdat hij best regelmatig spuugde. Hier had te maken met gulzig drinken. Bij mij aan de borst moest ie giga hard zuigen om er wat uit te krijgen en dan lukt dan nog niet goed, daarom dus ook gestopt met bv. Dit zuigen hield hij echter ook vol aan de fles met als gevolg dat bij binnen 5 de fles leeg had en daarna zo gigantisch de hik kreeg of begon te boeren dat voor mijn gevoel de helft van de fles weer terug kwam. Sinds dat ik jbpm gebruik, nog geen mondje voeding meer terug gehad.

Wel giga poepluiers, van die fijne mosterdgele....haha.....vooral papa is vaak de klos en die krijgt dat dan nie zo snel schoon zodat vaak alles onder zit haha.....zo sneu.

Verders gaat de tijd supersnel, ik probeer driedubbel te genieten van elke minuut, dat kan ik jullie ook allemaal aanraden (als je dat nog niet deed ;))

3. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffff.. Ik loop al n week achter jullie aan te lezen! Wat kot er ontzettend veel bij kijken zeg, bij zo'n kleintje ;)

Voeden, kraamhulp, voeden, visite, voeden, slapen, voeden, koken, etcetc!

Dus sorry!! Ik houd het een beetje bij op FB...

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Mama88 zow heftig zeg. Een snel herstel gewenst! Neem ook voor jezelf de tijd het te verwerken... Schijnt heel belangrijk te zijn.

@ Djingo, Toitoitoi morgen!!

@Mandy, hoe gaat het???

@Maytje, een strippoging toch morgen?

@hier, net lang gedoucht. Net slijmprop verloren. Er zat een flinke klodder in mn onderbroek en plonste nog een stukje in de pot.
    Helaas zegt het weinig over een naderende bevalling :(

Ik probeer uit alle macht wat weeën te vangen, maar ik gun ze extra aan Djingo, Maytje en.... Aaargh irritant .... Mandy toch ??
    Anyway, ik probeer de meeste de goede kant op te sturen, maar stiekem hou ik er ook een paar :p

Fijne avond en weltrusten alvast! Misschien kom ik zo nog ff langswippen.

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mama88 van harte gefeliciteerd. Idd n flinkerd. Geniet er van va je meisje.

Djingo succes morgen

Mandy hoe gaat t..

Julia spannend hoop dat t.iets veranderd met de slijmprp weg

Hier drukke dag. Genieten van ons meisje. Verder voeden en visite en druk

Lissa wat n vreselijk verhaal! Heftig hoor

6. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel allemaal :)!! Het was zeker heftig en moet het inderdaad nog allemaal goed verwerken...praat er ook wel veel over (al huilend...kraamtranen ;)) meisje sinds vanmiddag aan de bijvoeding want ze was iets te veel afgevallen....maar aangezien het een grote baby is en mijn productie nog op gang moet komen komt dat hopelijk wel goed...wel pijnlijke tepels zeg :$ ze heeft iig goede zuigkracht :)

7. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Fuck heel verhaal getypt verkeerde knopje!! Kut ding!!

Dus nog een keer in het kort haha

@lissa heftig verhaal zeg phoee ben dr gewoon stil van en tranen in me ogen!

Ik wil ook wat van die weeen samen delen dames!!

Over dat meel zal ik dat al in huis halen of gewoon even afwachten?

Zelfde als dat inflacol ofzoiets voor die krampjes is dat handig voor in huis werkt dat snel en goed?

@mandy enn al verder wat nieuws?

@juul spannend hopen dat het doorzet!!

@djingo spannend morgen woehoeee

@joyce jij woensdag toch mogelijkheden bespreken?

@mama gefeliciteerdmaar wel een heftige bevalling zeg! Hoop dat je nu lekker kan genieten!

Verder helemaal kwijt na al een verhaal getypt te hebbn bah bah!

Vandaag lekker rustig dagje gehad! Samen met ml huisje gepoetst sm eten gekookt dus relax dagje! Heerlijk!!

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zoo weer ff tijd om te reageren.

@jindster ja woensdag hopelijk wat meer ontsluiting dus inleiden. Ik zou nu echt heel erg tekeurgesteld zijn als ik weer een week zou moeten wachten.

@suus en suus lekker druk met de kindjes, heerlijk toch!

@onzewens jij ook natuurlijk, heerlijk he die spuitluiers, wacht maar tot ze tandjes krijgen :)

@juliaaa ah de slijmprop, ik weet ni eens hoe die er uit moet zien... Maar soms gaat t ineens ook heel snel na t verliezen ervan! Dus dat hoop ik voor jou!

@jindster die johannesbroodpitmeel hoef je niet in huis te hebben hoor, t is voor kindjes die veel spugen enzo. Kan t gewoon bij t kruitvat halen en bij de supermarkt ook geloof ik. Dus t is zo gehaald mocht t nodig zijn.

@mandy hoe is t?? Al wat meer weeen enzo?

Ik gun de weeen ook eerst aan iedereen die overtijd gaat! Ik ben woensdag pas 39 weken dus eerst die langer lopen!

Hier nu op bed, net nog ff gezellig proberen te maken met manlief, maar man man man wat een opgave!!!!

Truste iedereen en voor de mama's veel plezier met de nachtvoedingen! Ik probeer door te slapen vanacht!

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Pppppfff wakker op de bank, sjonge jonge wat kan mijn vent snurken!!

Niemand aan t voeden nu? :)

10. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook wakker, ml moest eruit. Dus nu met een bammetje en kopje thee weer op bed.

Vervelend hè Joyce een snurkende man.. Die van mij snurkt niet maar houdt mij regelmatig wakker door heel onrustig te slapen, veel draaien enzo. Verhuis dan ook wel eens nr t logeerbed. :(

Ik zal straks ff op de rest reageren!

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@mama88
    Haha ja in het begin doet t echt zeer ..
    Ik heb t nu alleen nog met aanleggen .. Maar zodra J. Lekker drinkt is t weg.

@joyce dat is idd vervelend :( hopelijk heb je nu nog ff kunnen slapen.

@mandyM gefeliciteerd met jullie dochtertje ! K las het op facebook :)

12. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Zo weer eenheerlijke nacht. Sinds een week slaap ik redelijk door. Wordt maar 1x wakker en val gelijk weer in slaap. Niet slecht dus. Was eerst wel anders. Ik word nu.alleen wakker met pijn in mijn handen erg irri. Ze zutten dan compleet vast in de kramp. Is denk ik mijn sarcoidose. Straks maar ff overleggen met de gyn, want ik mag er niets voor nemen. Pfff K laatste loodjes...

Lissa

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lissa heerlijk dat je weer ff een beetje slaapt.
    Maar wel vervelend van die handen zeg ! Lijkt me echt irritant en pijnlijk ...

14. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    hie redelijk geslapen.. half 6 wakker.. om half 7 ff een bord brinta genomen.. toen weer terug naar bed.. slaap ik bijna weer begint beeb lekker te gymmen wat nogal pijnlijk is aan mn schaambot. haha naja slapen wordt niks meer.. ben wel best moe.

om half 12 wordt ik gestript.. spannend.. hoop op ontsluiting..

mandy ook hier van harte gefeliciteerd!!

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier helaas niet meer geslapen.... Dus nu echt helemaal op!!
    Manlief snurkt normaal ook niet zo erg, maar vannacht was t niet leuk meer.....

Dus nu vanmorgen maar doorbikkelen.... Van middag ff lekker slapen!

16. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    mandyM gefeliciteerd meid....ben benieuwd naar je verhaal..

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Spannend Maytje!

Mandy proficiat :)

Joyce balen dat je vriend zo snurkt, ik zou m de bank op schoppen haha. Is hier ook wel ns gebeurd.. XD

Heb L. vannacht maar 1 voeding gegeven. Naja officieel 2. Om 00 uur en om 3 uur. Rond 5.30 werd hij wakker heb m laten liggen met een fiepje en hij heeft het uitgehouden tot 8 uur. Zo is t eik ook wel te doen, dus van mij mag die vroege ochtend voeding er wel af de nacht red ik wel hehe (ben geen ochtend mens) Hij blijft alleen hongerig, drinkt heel gulzig t begin van zn fles en ineens valt hij in slaap.. en een uur later wil hij wel weer..

18. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning!!

@mandy gefeliciteerd!

@maytje succes strakkies!

@joyce bah zo'n helse nacht. Hopelijk vond je vanmiddag effies je rust!

Hier een aardige nacht gehad 1 keer eruit geweest om te plassen merk dat nu ml weer thuis is dat ik meer rust heb gekregen! Strakkies naar me broer die is vandaag weer thuis gekomen vanuit singapore!

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Heb je ook nog ergens bevallen op de planning staan?? Hehe wat ben jij nog actief :D ( of lijkt dat maar zo?!)
    Fijn dat je een beetje rust hebt gevonden nu met je mannetje weer lekker thuis.

20. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    nog geen bevallingen bezig op dit moment???

Deel Deze Pagina